Laikas užimti kėdę agentūroje Black Friday ir Kalėdų pardavimams!
Tikslas – maksimalūs pardavimai per Black Friday ir stipri Kalėdinė prekyba? Sudarysime individualų rinkodaros paslaugų paketą Jums, kurio pagalba startavus DABAR – maksimaliai išnaudosite Black Friday ir Kalėdų pardavimų laikotarpius!
Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek ir verslų, šiuo laikotarpiu siekiančių rekordinių pardavimų. Kol pirkėjai dairosi svajonių pirkinių už mažesnę kainą ar pamažu pildo kalėdinių dovanų krepšelį, iš sąstingio pabunda net įprastai „tylūs“ prekės ženklai, sugrįžtantys su ypatingais nuolaidų pasiūlymais. Visgi solidus asortimentas ir gera kaina – toli gražu ne vieninteliai kriterijai, padedantys sužibėti Black Friday karštinėje ir išsiskirti šiandien ypač aršioje konkurencinėje rinkoje. Ką gali padaryti Jūsų verslas, kad laikas, skirtas Black Friday 2023 pasiruošimui, atsipirktų sėkmingiausiais metų rezultatais, augančia pirkėjų auditorija bei ryškiausiomis pozicijomis konkurentų tarpe? Verslams, šiemet siekiantiems […]
Nesiseka pardavimų žvejyba socialiniuose tinkluose?
Pardavimus patikėkite ekspertams!
Meta rinkodaros planams net iki -15% nuolaida!
Paruošėme atmintinę, kurioje mūsų ištestuotos AI programėlės ir išsamūs žingsniai, kaip ruošti WOW komunikaciją soc. tinklams!
PRENUMERUOK ASTERI ir gauk nemokamą 15 min. rinkodaros konsultaciją!
Naujienlaiškiuose: vertingi patarimai, svarbi informacija apie naujausias rinkodaros tendencijas ar svarbius pasikeitimus, gerosios praktikos iš agentūros kasdienos.
Socialiniai tinklai: kodėl nereikėtų ignoruoti šio rinkodaros kanalo?
76 % vartotojų yra įsigiję produktą, kurį pamatė būtent naudojamoje socialinių tinklų platformoje.
Daugiau nei 50 % verslų, per pastaruosius dvejus metus rinkodaros strategijoje pasitelkusių socialinius tinklus, pastebi augančius pardavimus.
77 % vartotojų mieliau perka iš prekinių ženklų, kuriuos seka socialiniuose tinkluose.
2022-2023 m. Facebook reklama demonstruoja 5 % išaugusį pasiekiamumą (angl. „reach“).
Daugiau nei trečdalis interneto vartotojų teigia, kad informacijos apie prekinį ženklą ar produktą ieško socialiniuose tinkluose.
Socialinių tinklų rinkodara svarbi tiek pradedantiesiems prekės ženklams, tiek rinkos lyderiams
Socialinių tinklų administravimas rezultatyviai komunikacijai
Socialinių tinklų rinkodara – įrankis prekės ženklo žinomumui ir autoritetui verslo srityje didinti, užmegzti ir stiprinti ryšį su auditorija ir ženkliai padidinti prekės ženklo pajamas.
01
Facebook paskyros sukūrimas, redagavimas
Ar jūsų prekės ženklo paskyra soc. tinkluose reprezentatyvi, iškalbinga, patraukli ir atrodo patikima?
Pasirūpinsime profilio nepriekaištingu ir efektingu apipavidalinimu: viršelio ir profilio nuotraukos, trumpasis ir ilgasis aprašymai, profilio anketos informacija.
02
Komunikacijos tonas ir strategija – prekės ženklo ABC
Socialinių tinklų komunikacijos ABC jūsų prekės ženklui: idealaus kliento portretas, ką kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik paskyros sekėjų skaičius, bet ir vartotojų įsitraukimas į skelbiamą turinį, bei, žinoma, pardavimai!
03
Facebook, Instagram, LinkedIn administravimas
Socialinių tinklų komunikacijos mėnesiniai planai, rengiami remiantis komunikacijos tonu ir strategija. Rengiami įrašai ir talpinami Facebook, Instagram ar kitame socialiniame tinkle (ar keliuose tinkluose) pagal iš anksto suderintą tvarkaraštį.
Socialinių tinklų rinkodara: vienkartinės, ypatingai svarbios paslaugos
Vienkartinių paslaugų paketas – ABC, be kurio neturėtų į soc. mediją žengti nei vienas verslas. Pasidarius TAI, jau būsite geru žingsniu priekyje konkurento!
01
Reprezentatyvi paskyra Facebook, Instagram, LikedIn
Ar jūsų prekės ženklo paskyra soc. tinkluose atrodo reprezentatyvi, iškalbinga, patraukli ir patikima?
Pasirūpinsime profilio nepriekaištingu ir efektingu apipavidalinimu: viršelio ir profilio nuotraukos, trumpasis ir ilgasis aprašymai, profilio anketos informacija.
EFEKTYVI VERSLO PASKYRA
Nuo to, kaip atrodo jūsų verslo paskyra socialiniuose tinkluose – priklauso ir rezultatai, kaip sekasi jūsų komunikacijos ir reklamos pastangos soc. tinkluose!
Paslaugą sudaro:
02
Komunikacijos soc. tinkluose tonas ir strategija
Ar jūsų prekės ženklo įrašai soc. tinkluose nuoseklūs, reprezentatyvūs, iškalbingi ir padeda siekti jūsų verslo tikslų?
Suteiksime jums ABC atmintinę, kas yra idealus jūsų klientas, ką kaip ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik jūsų verslo profilis, vartotojų įsitraukimas į turinį, bet ir jūsų pardavimai!
EFEKTYVI IR REZULTATYVI KOMUNIKACIJA
Nuo to, ką, kada ir kaip komunikuojate, priklauso paskyros augimas, vartotojų reakcijos į jūsų įrašus, požiūris į jūsų prekės ženklą ir įrašų rezultatyvumas virstant į pardavimus.
Paslaugą sudaro:
03
Meta Business Manager paskyros auditas
Ar jūsų verslo Facebook paskyra apsaugota nuo galimų atakų ar paskyros vagystės? Ar reklamos leidžiamos per Meta Ads skydelį? Ar Meta pikselis tvarkingai sujungtas su jūsų interneto svetaine ir renka visus duomenis apie lankytojus bei jų veiksmus interneto svetainėje, kad galėtumėte tai panaudoti efektyvioms reklamoms? Ši paslauga – raktas į saugią, tvarkingą paskyrą, gyvybiškai svarbių duomenų rinkimą ir pasirengimą efektyvioms reklamoms.
PASIRUOŠIMAS EFEKTYVIAM DARBUI SU REKLAMA
Siekiant efektyviai kurti, analizuoti ir optimizuoti reklamines kampanijas, gauti svarbius ataskaitos rodiklius – į interneto svetainę turi būti įdiegtas Meta pikselio kodas, nustatyti svarbūs reklamoms tikslams svetainės įvykiai (vartotojo užfiksavimas interneto svetainėje ir jo kelio sekimas), tvarkinga bei tinkamai apsaugota Meta Business Ads paskyra. Pikselio pagalba galima identifikuoti Facebook reklamos pagalba į tinklapį atėjusių vartotojų kiekį, atliktus tinklapyje veiksmus, jų kiekius ir vertes. Neturint teisingai nustatyto Meta pikselio – prarandama galimybė efektyviai sekti reklamos rezultatus, rengti remarketingo (pakartotinio marketingo) reklamas.
Paslaugą sudaro:
04
Konkurentų socialinių tinklų rinkodaros analizė
Viena dažniausių verslo klaidų – nežinoti kas jų pagrindiniai konkurentai ir kokius rinkodaros žingsnius bei strategijas jie įgyvendina.
JAUSKITE PULSĄ – ŽINOKITE, APIE KĄ JŪSŲ KONKURENTŲ SOC. TINKLŲ RINKODARA
Pažintis su jūsų konkurentų socialinių tinklų marketingo strategija – ypatingai svarbus jūsų efektyvios socialinių tinklų marketingo strategijos komponentas.
Paslaugą sudaro:
5 iš 5
25 įvertinimų vidurkis
1 000 000+
Sugeneruojamų Eur verslams / metus
20+
Vidutinė metinė grąža (ROAS)
500+
Sukurtų reklamų per metus, kurioms neatsispyrė
Socialiniai tinklai ir jų svarba prekės ženklui
Socialiniai tinklai yra neišvengiamas modernaus verslo strategijos elementas. Šiandien socialinių tinklų gretose – milijardai vartotojų, kurių dėmesį pelno tikslinga ir profesionali komunikacija.
90% reklamos specialistų teigia, kad socialinių tinklų rinkodara daro didžiulę įtaką verslo žinomumo didinimui. Internetas – tai vieta, kurioje vartotojai praleidžia itin daug laiko, tad čia juos sudominti lengviausia. Naudingi įrašai, nukreipti į atitinkamą auditoriją, skatina ne tik įsisavinti naują informaciją, bet ir dalintis grįžtamuoju ryšiu, kuris yra itin svarbus. Klausytis savo sekėjų – viena svarbiausių užduočių, diktuojančių verslo komunikacijos tėkmę ateityje.
Socialiniai tinklai ir įmonės komunikacija juose – viena iš svarbiausių turinio rinkodaros dedamųjų. Trumpi tekstai, papildantys išsamų interneto svetainės turinį, leidžia darniai dalintis naudinga informacija, kuri edukuoja vartotoją ir skatiną jį veikti: pasirinkti siūlomą prekę ar paslaugą. Ryšys tarp teigiamos patirties socialiniuose tinkluose ir prekinio ženklo rekomendavimo – labai artimas. Net 71% vartotojų, susižavėję konkretaus verslo komunikacija, yra linkę jį rekomenduoti artimoje aplinkoje. Norintiems auditoriją sudominti dar greičiau, svarbus ne tik kokybiškas turinys, bet ir tikslinga, patraukli Facebook reklama.
Dalis auditorijos informacijos ieško ne tik „Google“, bet ir socialiniuose tinkluose. Nebūdami juose užleidžiate pozicijas konkurentams.
Tinkamai pasirinktas socialinis tinklas – greičiausias kelias pasiekti tikslinę auditoriją. Socialinių tinklų fronte vis dar lyderiauja Facebook – čia patrauksite plačiausio vartotojų būrio dėmesį. Instagram – erdvė, kurioje renkasi norintieji verslus pažinti artimiau. Tuo tarpu LinkedIn – tobulas potencialių klientų šaltinis, skirtas komunikacijai su savo srities profesionalais. Tik Tok – autentiško, kūrybingo turinio namai, kuriuose tikėtinas žaibiškas išpopuliarėjimas.
Nuosekli socialinių tinklų komunikacija – galimybė vystyti savo prekinį ženklą, prisistatyti naujiems vartotojams ir nuolat būti matomiems. Šalia impulsyvių pirkėjų yra ir žmonės, kuriems svarbus pasitikėjimas. Prieš įsigydami siūlomą produktą, jie ilgai stebi jūsų verslo komunikaciją viešojoje erdvėje.
Bendravimas socialiniuose tinkluose – kur kas paprastesnis, greitesnis ir mažiau formalus. Teikdami pirmenybę patogumui, vartotojai mieliau susisieks su jumis Facebook ar Instagram žinute, užuot skambinę telefonu ar siuntę elektroninį laišką.
Bendravimas socialiniuose tinkluose – kur kas paprastesnis, greitesnis ir mažiau formalus. Teikdami pirmenybę patogumui, vartotojai mieliau susisieks su jumis Facebook ar Instagram žinute, užuot skambinę telefonu ar siuntę elektroninį laišką.
Socialiniai tinklai – puiki erdvė jūsų kūrybiškumui, išradingumui ir autentiškumui atsiskleisti. Unikali komunikacija yra bruožas, kurio pamiršti ir neįvertinti neįmanoma.
VERSLO PASKYRA FACEBOOK, INSTAGRAM – AR TIKRAI REIKALINGA?
Verslo paskyra socialiniuose tinkluose, ar ji reikalinga verslui?
Vienareikšmiškai TAIP. Nesvarbu, ar jūs parduodate prekes ar paslaugas, atstovaujate verslą ar asmeninį prekės ženklą, paskyra socialiniuose tinkluose ir jos teisingas susiejimas su interneto svetaine – bus sėkmės faktorius, suteiksiantis galimybę ne tik formuoti tam tikrą įvaizdį, parodyti ekspertiškumą ir užmegzti ryšį su potencialia auditorija socialiniuose tinkluose, bet ir atsivesti papildomus potencialių klientų srautus į interneto svetainę viena pigiausių reklamos formų – su Facebook, Instagram reklama, organizuoti remarketingo (pakartotinio marketingo) kampanijas ir vykdyti sėkmingus pardavimus.
Prenumeruokite ASTERI naujienlaiškį ir gaukite nemokamą 15 min. konsultaciją:
Kol konkurentas miega ar užsiima tuo mėgėjiškai – užsitikrinkite maksimalius pardavimus! Konkurentas memiega? Mes irgi, aplenkime konkurentą drauge!
Sėkmės formulė? Kruopščiai atlikti namų darbai, įgyvendinant vienkartinių paslaugų darbų paketą, nuosekli socialinių tinklų komunikacija ir reklaminių kampanijų strategija. Pasiruošę pasiekti geriausius metų pardavimų rezultatus? Susisiekime!
Efektyvi skaitmeninė rinkodara
Naudinga
Kaip pasirūpinti savo duomenų apsauga soc. tinkluose? Naujausios sukčių taktikos ir patarimai, kuriuos žinoti svarbu
Esate aktyvus socialinių tinklų vartotojas? Tikriausiai pastebėjote, kad skaitmeninėje erdvėje nuolat gausėja įvairių sukčiavimo atvejų….
Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų
Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek…
Socialiniai tinklai neveikia ar užima per daug laiko? AI nepadeda? Visi atsakymai, kaip komunikuoti lengvai ir efektyviai
Socialiniai tinklai – komunikacijos kanalas, karūnuojamas kone svarbiausiu skaitmeninėje erdvėje. Ne veltui bent vieną paskyrą…
9+
Šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Jungtinė Karalystė, Airija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.
15 +
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje
20 +
Vidutinė metinė grąža (ROAS) Meta Ads projektuose
500+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus
5500 +
Straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus
Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui
Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka
Valdote reklamas savarankiškai, tačiau lydi jausmas, kad rezultatai galėtų būti geresni?
Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau!
Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.