Naujienlaiškių rinkodaros planai

Lydi jausmas, kad jūsų laiškai keliauja į dausas?

Naujienlaiškių rinkodarą patikėkite ekspertams!
Naujienlaiškių rinkodaros planams net iki -15% nuolaida!

Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų
Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų

Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek ir verslų, šiuo laikotarpiu siekiančių rekordinių pardavimų. Kol pirkėjai dairosi svajonių pirkinių už mažesnę kainą ar pamažu pildo kalėdinių dovanų krepšelį, iš sąstingio pabunda net įprastai „tylūs“ prekės ženklai, sugrįžtantys su ypatingais nuolaidų pasiūlymais. Visgi solidus asortimentas ir gera kaina – toli gražu ne vieninteliai kriterijai, padedantys sužibėti Black Friday karštinėje ir išsiskirti šiandien ypač aršioje konkurencinėje rinkoje. Ką gali padaryti Jūsų verslas, kad laikas, skirtas Black Friday 2023 pasiruošimui, atsipirktų sėkmingiausiais metų rezultatais, augančia pirkėjų auditorija bei ryškiausiomis pozicijomis konkurentų tarpe?  Verslams, šiemet siekiantiems […]

Black Friday paketas

Laikas užimti kėdę agentūroje Black Friday ir Kalėdų pardavimams!

Tikslas – maksimalūs pardavimai per Black Friday ir stipri Kalėdinė prekyba? Sudarysime individualų rinkodaros paslaugų paketą Jums, kurio pagalba startavus DABAR – maksimaliai išnaudosite Black Friday ir Kalėdų pardavimų laikotarpius!

DI atmintinė

Paruošėme atmintinę, kurioje mūsų ištestuotos AI programėlės ir išsamūs žingsniai, kaip ruošti WOW komunikaciją soc. tinklams!

Nemokama konsultacija

PRENUMERUOK ASTERI ir gauk nemokamą 15 min. rinkodaros konsultaciją!
Naujienlaiškiuose: vertingi patarimai, svarbi informacija apie naujausias rinkodaros tendencijas ar svarbius pasikeitimus, gerosios praktikos iš agentūros kasdienos.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Naujienlaiškiai: kodėl nereikėtų ignoruoti šio rinkodaros kanalo?

Naujienlaiškių skaitomumas ±20%, kai tuo tarpu turinio socialiniuose tinkluose organinis pasiekiamumas ±5%.

±61% vartotojų komunikacijai su mėgiamais prekės ženklais prioritetą teikia – el. laiškams.

Vidutiniškai ±59% pirkėjų sprendimą priima paskatinti naujienlaiškių.

7 iš 10 žmonių teigia, kad pasinaudojo elektroniniu paštu atsiųstu nuolaidos kodu.

44% vartotojų atliko bent vieną pirkimą internetu, kurį paskatino gautas naujienlaiškis.

ASTERI klientai apie naujienlaiškių rinkodarą

Naujienlaiškiai, kurie virsta pajamomis

Naujienlaiškių rinkodara – įrankis prekės ženklo žinomumui ir autoritetui verslo srityje didinti, užmegzti ir stiprinti ryšį su auditorija ir ženkliai padidinti prekės ženklo pajamas.

01

Naujienlaiškių strategija

Naujienlaiškių rinkodaros ABC jūsų prekės ženklui: ką kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik jūsų prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir pardavimai!

02

Naujienlaiškių rinkodara

Naujienlaiškių mėnesiniai planai, periodinių naujienlaiškių kūrimas ir siuntimas, prenumeratorių duomenų bazės priežiūra ir segmentavimas, stabilių pajamų iš naujienlaiškių kanalo auginimas.

03

Automatizuotos laiškų sekos

Naujo prenumeratoriaus, palikto krepšelio automatizuotos laiškų sekos. Laiškų sekos didinti apsipirkimo krepšelį, grįžti pakartotiniam apsipirkimui ir pan. Verslui, kuris generuoja pajamas 24/7, be komandos įsitraukimo!

Naujienlaiškių rinkodara: vienkartinės, ypatingai svarbios paslaugos

 Svarbu žinoti – teisingai išnaudojamas naujienlaiškių rinkodaros įrankis pardavimų suma neretai lenkia net pastangas soc. tinkluose!
Vienkartinių paslaugų paketas – ABC, be kurio neturėtų į naujienlaiškių rinkodarą žengti nei vienas verslas. Pasidarius TAI, jau būsite geru žingsniu priekyje konkurento!

Facebook leads reklama

01

Naujienlaiškių siuntimo sistema

Kuri naujienlaiškių siuntimo platforma geriausiai atitiks jūsų prekės ženklo keliamus tikslus ir pasieks rezultatus? Kaip paruošti naujinelaiškių siuntimo platformą darbui? Kaip automatizuoti svarbiausius laiškus? Prenumeratorių duomenų bazės segmentavimas, sinchroniškas platformos darbas su e-parduotuve ir kiti parametrai sėkmingam darbui su naujienlaiškių rinkodara.

NAUJIENLAIŠKIŲ SIUNTIMO PLATFORMA

Siekiant efektyviai kurti, analizuoti ir optimizuoti naujienlaiškių kampanijas, gauti svarbius ataskaitų rodiklius – su interneto svetaine turi būti sujungta naujienlaiškių siuntimo sistema.
Teisingai pasirinkus ir sujungus naujienlaiškių siuntimo sistemą, ne tik lengvai siųsite profesionaiai atrodančius laiškus ir net automatizuosite šį procesą, bet ir seksite rezultatus, identifikuosite naujienlaiškių pagalba į tinklapį atėjusių vartotojų kiekį, atliktus tinklapyje veiksmus, jų kiekius ir vertes.

Paslaugą sudaro:

Klausimynas: prekės ženklo pažinimo anketa
Paskyros sukūrimas naujienlaiškių siuntimo sistemoje.
Instrukcija ir susiję kodai tinklapio administratoriui, tinklapio ir naujienlaiškių siuntimo sistemos sujungimui bei prenumeratos lango tinklapyje integracijai.
Naujienlaiškių prenumeratos lango, susieto su laiškų siuntimo platforma, dizaino suvienodinimas su tinklapio dizainu.
Naujo prenumeratoriaus pasveikinimo laiškas.
Naujienlaiškių siuntimo sistemos paskyros perdavimas Užsakovui.

02

Naujienlaiškių siuntimo strategija

Ar jūsų prekės ženklo naujienlaiškiai nuoseklūs, reprezentatyvūs, iškalbingi ir padeda siekti jūsų verslo tikslų?
Suteiksime jums ABC atmintinę, kas yra idealus jūsų klientas, ką kaip ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik jūsų prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir jūsų pardavimai!

EFEKTYVI IR REZULTATYVI NAUJIENLAIŠKIŲ KOMUNIKACIJA

Nuo to, ką, kada ir kaip komunikuojate, priklauso laiškų atidarymo %, vartotojų reakcijos į gautus laiškus, požiūris į jūsų prekės ženklą ir naujienlaiškių rezultatyvumas virstant į pardavimus.

Paslaugą sudaro:

Klausimynas: prekės ženklo pažinimo anketa
Esamos el. pašto rinkodaros situacijos analizė (turintiems istoriją)
Rekomenduojamo komunikacijos tono prezentacijos parengimas: prekės ženklo archetipas, komunikacijos tonas, stilistinės rekomendacijos, raktažodžiai ir raktinės frazės, rekomenduojamos nuoseklios rinkodaros laiškų rubrikos, siuntimo dažnis ir tvarkaraštis. Rekomenduojami automatinių laiškų sekų algoritmai. Pateikiami 2 pavyzdiniai laiškų dizaino pavyzdžiai.
Konsultacija (online, 30 min.)
Reklama socialiniuose tinkluose, sėkmingos reklaminės kampanijos paslaptis

03

Konkurentų naujienlaiškių rinkodaros analizė

Viena dažniausių verslo klaidų – nežinoti kas jų pagrindiniai konkurentai ir kokius rinkodaros žingsnius bei strategijas jie įgyvendina.

JAUSKITE PULSĄ – ŽINOKITE, APIE KĄ JŪSŲ KONKURENTŲ NAUJIENLAIŠKIŲ RINKODARA


Pažintis su jūsų konkurentų naujienlaiškių marketingo strategija – ypatingai svarbus jūsų efektyvios naujienlaiškių marketingo strategijos komponentas.

Paslaugą sudaro:

Pasirinktų 3 prekės ženklų naujienlaiškių stebėsena 30 dienų. Atliekama prenumerata, inicijuojamas pirkimas, kitų paslaugų užsakymas.
Konkurentų nuoseklios naujienlaiškių rinkodaros ir aptiktų automatinių naujienlaiškių sekų analizė.
Susijusios rekomendacijos naujienlaiškių marketingo strategijai.
 

Efektyvi skaitmeninė rinkodara

Naudinga

Asteri ženklas Mumis pasitiki:

Asteri
5.0
Pateikta 26 įvertinimų
peržiūrėti vertinimus
Lina B.
Lina B.
Esu dėkinga Joanai ir jos komandai už internetinio puslapio sukūrimą. Puslapis funkcionalus, draugiškas klientui ir visiškai atitinkantis mano lūkesčius! Komanda labai įsiklausė į mano poreikius, patarė, kur neturėjau nuomonės, rado sprendimus, kai atrodė, kad nepavyks, atliko analizes, kurios labai pasiteisino. O svarbiausia, kad gavus savo naują puslapį nelieki vienas. Visada iškilus klausimams - Asteri komanda operatyviai atsako ir padeda.Didelė rekomendacija!
Savininko atsakymas: Labai malonu, ačiū už suteiktą galimybę, bendradarbiavimą ir tokį gražų grįžtamąjį ryšį!
Dalia S.
Dalia S.
Jauki aplinka, įkvepianti komanda.
Savininko atsakymas: Labai malonu, ačiū!
Eimantas K.
Eimantas K.
SEO paslauga superinė ! Kokybiškai paruošti tekstai ir straipsniai ! Rekomenduoju partneriauti ir dirbti kartu su ASTERI !
Deividas V.
Deividas V.
Esu labai dėkingas "Asteri" už jų padarytą įdirbį bei viršytus lūkesčius. Dar prieš metus didžioji dalis klientų ateidavo per šaltus skambučius, kuriems atlikti tekdavo skirti daug laiko ir energijos. Turėjome svetainę, bet užklausų iš jos sulaukdavome nedaug. Po to, kai pabendravome su "Asteri" vadove Joana, sužinojome, kad svetainė gali konvertuoti, tačiau tam ją reikia sutvarkyti ir atlikti SEO optimizavimą. Joana taip aiškiai sudėliojo visus argumentus, kad nusprendėme investuoti. Pirmi rezultatai pasimatė jau po 2 mėnesių, nors buvome įspėti, kad jų gali tekti laukti iki 6 mėnesių. Dabar kiekvieną savaite gauname po 2 tikslines užklausas be jokių papildomų pastangų, tiesiog turint optimizuotą svetainę. Dirbame mažiau,o uždirbame daugiau – toks ir buvo mūsų tikslas. Ačiū!
Loocone H.
Loocone H.
Aciu visai komandai uz nuostabu darba.Viskas labai tvarkyngai ir greitai, Rekomenduojam.
Savininko atsakymas: Ačiū labai už pasitikėjimą ir įvertinimą!
Viktorija M.
Viktorija M.
Pati didžiausia rekomendacija! Gavau labai daug naudingų patarimų ir įžvalgų dėl įmonės socialinių tinklų ir jų turinio.Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Mano M.
Mano M.
Ačiū Jums labai už reklamas, kiek teko prašyti/ieškoti tokių paslaugų – Jus esate labiausiai profesionalūs, konkretūs ir turite aiškiai aprašytą procesą, t.y. sistemingai dirbate, surinkote informacija, supratote mūsų poreikius, greitai susipažinote su mūsų produkcija ir gavę minimaliai informacijos sukūriate gan turiningą ir tikslų reklaminį tūrinį – labai patiko.
Vieslava A.
Vieslava A.
REKOMENDACIJA 100% !Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Savininko atsakymas: Ačiū labai už tokį išsamų grįžtamąjį ryšį!
Laura M.
Laura M.
Sužavėjo Joanos kompetencija ir gebėjimas aiškiai perteikti bei pritaikyti informaciją! Viena produktyviausių konsultacijų. Nuostabu mokytis ir dirbti su savo srities profesionalais ir kartu šiltomis asmenybėmis. Sėkmės!
Savininko atsakymas: Ačiū labai už grįžtamąjį ryšį!
Inga S.
Inga S.
Išklausiau mokymus apie internetinės svetainės kūrimą ir esu labai patenkinta pateikta informacija, ačiū Jums už tai! Klausantis mokymų susidėliojau iškart tam tikrus aspektus, dariau pakeitimus, nes patarimai buvo labai konkretūs ir praktiški. Rekomenduoju ir kitiems, kas turi savo internetinę svetainę ir kaip aš - esate solo verslas ir norite viską išmanyti 🙂
Savininko atsakymas: Labai džiaugiuosi, kad mokymai buvo naudingi. Ačiū už grįžtamąjį ryšį! 🙂
Karina M.
Karina M.
Labai patiko! Joana tikra profesionalė. Rekomenduoju visiems
Savininko atsakymas: Ačiū labai, gera žinoti, kad konsultacija buvo naudinga. Linkiu efektyvių reklamų!
Karolina P.
Karolina P.
Esu dėkinga Joanai už išsamią ir profesionalią konsultaciją, kurios metu įgavau aiškumo, žinių svetainės gerinimui. Geriausi atsiliepimai ir rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Ačiū labai!
Justina R.
Justina R.
Kai po pirmo susitikimo supranti, jog šiai specialistei gali patikėti, bet kokį projektą ar net savo klientą ir supranti, jog geriau turbūt ir nerasi, o ir ieškoti nereikės!Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Justina, ačiū labai, iš savo srities ekspertės ir profesionalės sulaukti tokio pagyrimo - labai didelis įvertinimas man!
Grete L.
Grete L.
Jeigu reikia žmogaus, kuris į kiekvieną darbą įdėtų tiek pat pastangų kaip darydamas sau tai būtinai kreipkitės į Joaną. Nuoširdi, atsakinga, komunikabili, profesionali ir patarianti. Jau po pirmos konsultacijos supratau, kad dirbsime drauge dar ne prie vieno projekto, o jei reikės puikios specialistės tikrai ją rekomenduosiu ir kitiems. Didžiausios rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Labai ačiū, Grėte, džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokio šaunaus projekto!
Laura O.
Laura O.
Dėkoju už nuostabią konsultaciją. Gera buvo patirti, kaip profeaionalumas gali apsipinti su švelnumu ir meile klientui ❤ Džiaugiuosi, kad atėjau savo verslo pradžioj, kas leido man išvengti pradedančiosios klaidų. Išėjau su aiškiu žemėlapiu ir kitais žingsniais, ką turiu daryti, kad tikslingai galėčiau judėti svajonės link. Ačiū labai 🌷❤🌷
Savininko atsakymas: Labai malonu skaityti, linkiu sėkmingų pirmųjų žingsnių ir iki kitų susitikimų!
Simona B.
Simona B.
Kad Joana gyvena socialinių tinklų marketingu galima justi po pirmų konsultacijos minučių, tačiau be visos tech dalies, tartis buvo labai malonu ir jauku. Gavau išsamų paaiškinimą temomis, kurių visai neišmaniau, papildančios informacijos po konsultacijos ir daug nuoširdaus palaikymo ir susidomėjimo. Ačiū už visą pagalbą!
Savininko atsakymas: Visuomet malonu padėti, labai ačiū už grįžtamąjį ryšį!
Indrė E.
Indrė E.
Joana atliko FB reklamos konsultaciją - viską paaiškino paprastai ir suprantamai, parodė ir paminėjo svarbiausius akcentus. Kaip paleisti reklamą pasidarė daug aiškiau ir drąsiau. O Joanos domėjimasis ir palaikymas net po konsultacijos tik įrodo jos kompetencijas, atsakomybę ir profesionalumą. Tad ilgiausias AČIŪ ir didžiausios REKOMENDACIJOS! Sėkmės darbuose 👏
Savininko atsakymas: Ačiū labai!
Julija N.
Julija N.
Ačiū labai už aukso vertės profesionalią konsultaciją! Pati didžiausia rekomendacija! Joana yra puiki SEO specialistė. Turi begalę žinių iš įvairių tobulinimosi kursų taip pat moka labai sistemingai perduoti žinias. Tiesiog tobula! Labai rekomenduoju.
Savininko atsakymas: Labai ačiū!
Sandra K.
Sandra K.
Labai profesionalu❣️ puiki komunikacija! Likau sužavėta, ir rekomenduoju 🙏 iki pasimatymo!
Savininko atsakymas: Labai ačiū, iki kitų susitikimų!
Raimonda B.
Raimonda B.
Tokio atsidavimo darbui reikėtų paieškoti ir dar vargu ar rastume! Viskas buvo sklandziai nuo pirmo klausimo iki paskutinio, net man visiškai nesuprantančiam žmogui, padėjo išmokti is pirmų kartų. Tik didžiausios rekomendacijos, ir didelis ačiū uz pagalba! Jūs nuostabus🙂
Savininko atsakymas: Labai ačiū už įvertinimą!
js_loader

9+

Šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Jungtinė Karalystė, Airija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.

15+

Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje

20+

Vidutinė metinė grąža (ROAS) Meta Ads projektuose

500+

Raktažodžių Google TOP 10 per metus

5500+

Straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus


Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui

Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka

Valdote reklamas savarankiškai, tačiau lydi jausmas, kad rezultatai galėtų būti geresni?

Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau! 

Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.

Pirkinių krepšelis
Į viršų