Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-05-22
Prašome atidžiai perskaityti šias taisykles, prieš pradedant naudotis svetaine bei perkant prekes ar paslaugas.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis MB Asteri (toliau – Pardavėjas) ir prekes ar paslaugas įsigyjančio asmens (toliau – Pirkėjas) tarpusavio teises, pareigas, atsakomybę ir kitas sąlygas, susijusias su prekių ar paslaugų pirkimu, pristatymu, naudojimu, atsisakymu ir grąžinimu, vykstančiu elektroninėje parduotuvėje https://asteri.lt (toliau – Parduotuvė).
1.2. Pardavėjo identifikavimo duomenys:
- Įmonės pavadinimas: MB Asteri
- Įmonės kodas: 305598711
- PVM mokėtojo kodas: LT100015243112
- Registracijos adresas: J. Savickio 4-7, Vilnius
- El. paštas: info@asteri.lt
1.3. Prekės ir paslaugos Parduotuvėje gali būti įsigyjamos tiek fizinių, tiek juridinių asmenų. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis Taisyklėmis ir visomis jose numatytomis sąlygomis, įskaitant privatumo nuostatas ir prekių ar paslaugų grąžinimo tvarką.
1.4. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Parduotuvėje pateikia užsakymą ir sėkmingai atlieka mokėjimą. Užsakymo patvirtinimas siunčiamas informaciniu tikslu Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu, tačiau jo negavimas neturi įtakos sutarties galiojimui.
1.5. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus ar veiklos pokyčius. Naujos redakcijos Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo Parduotuvėje momento.
2. Produktai
2.1. Parduotuvėje parduodamos prekės gali būti fizinės, paslaugos, skaitmeniniai failai (PDF, atmintinės, mokymai) arba skaitmeninių įrankių prieiga (pvz., AI agentai).
2.2. Produktai gali būti:
- Vienkartiniai („Lifetime“) be atnaujinimo garantijos;
- Su periodine priežiūra ir atnaujinimu (pvz., metinė prenumerata).
2.3. Jei produktas veikia per trečiųjų šalių platformas (pvz., OpenAI/ChatGPT), Pardavėjas neatsako už tokių platformų pakeitimus ar ribojimus.
3. Asmens duomenų apsauga
3.1. Užsisakant prekes ar paslaugas elektroninėje Parduotuvėje, Pirkėjas privalo pateikti visus užsakymo formoje prašomus duomenis.
3.2. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų pirkimo metu pateikimą.
3.3. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymo vykdymo tikslais. Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini užsakymui įvykdyti.
3.4. Pirkėjo asmens duomenys gali būti tvarkomi rinkodaros tikslais tik tuo atveju, kai Pirkėjas pats išreiškia tam sutikimą.
3.5. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis suteikia Pardavėjui teisę siųsti jam informacinius pranešimus bei komercinius pasiūlymus.
3.6. Pirkėjas turi teisę atsisakyti gauti tokius pasiūlymus informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu info@asteri.lt arba atsisakydamas naujienlaiškio jame pateikta forma.
3.7. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Pirkėjo sutikimu.
4. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes ar paslaugas Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja užsakymo formoje pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją, reikalingą užsakymo atlikimui. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia užsakymo formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
4.4. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Parduotuvėje, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja laikytis jų ir nustatytų LR teisės aktų.
5. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
5.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Parduotuve.
5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą pirkimo formoje ir neperleisti jos tretiesiems asmenims.
5.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ar paslaugas užsakymo formoje nurodytu pristatymo būdu.
5.5. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti Parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5.6. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės ar paslaugos, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo tokių aplinkybių atsiradimo, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
5.7. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių Taisyklių sąlygas.
5.8. Jei Pirkėjas po šių sąlygų pasikeitimų naudojasi Pardavėjo teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutiko su Taisyklių pakeitimu.
5.9. Pardavėjas turi teisę apriboti, sustabdyti ar panaikinti prieigą prie konkrečių produktų, jei nustatoma, kad Pirkėjas pažeidė šias Taisykles, dalinosi turiniu su trečiaisiais asmenimis, naudojo produktus pažeisdamas licencijos sąlygas ar kitaip elgėsi neteisėtai. Prieiga gali būti atimta be papildomo įspėjimo, o sumokėta suma negrąžinama.
6. Autorių teisės ir intelektinė nuosavybė.
6.1. Visos teisės saugomos. Draudžiama bet kokia skaitmeninių produktų, instrukcijų, mokymų ar seminarų, prieigos nuorodų, prisijungimo duomenų atskleidimas, struktūrų ar turinio kopijavimas, platinimas, viešinimas ar perdavimas tretiesiems asmenims be rašytinio sutikimo. Taip pat viso interneto svetainės https://asteri.lt turinio ar jos dalies publikavimas, atgaminimas, perleidimas ar saugojimas yra draudžiamas, išskyrus atvejus, kai savininkas, autorių teisių ar kitų nematerialinių teisių turėtojas suteikia leidimą tokiam veiksmui.
6.2. Interneto svetainės, produktų ar paslaugų turinys gali būti cituojamas, laikantis galiojančių autorių teises reglamentuojančių įstatymų. Kai turinys cituojamas, privalo būti nurodomas šaltinis. Interneto svetainėje esantys straipsniai, prekių ženklai bei logotipai negali būti atgaminami, publikuojami ar platinami be išankstinio raštiško jų savininko sutikimo.
6.3. Pirkėjui draudžiama bet kokiu būdu naudoti AI agentus ar kitus skaitmeninius įrankius kuriant konkurencinius produktus ar paslaugas, nukopijuojant struktūrą, tekstų šablonus ar agento apmokymo logiką be raštiško Pardavėjo sutikimo.
6.4. AI produktai (tokie kaip GPT agentai ar generavimo įrankiai) yra licencijuojami, o ne parduodami.Įsigydamas produktą, Pirkėjas įgyja neišimtinę, neperleidžiamą teisę naudoti šį produktą savo asmeniniams, įmonės ar profesiniams (pvz., paslaugų teikimo klientams) tikslams, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis. Draudžiama perduoti prieigą tretiesiems asmenims, viešai dalintis turiniu ar šablonais, naudoti komerciniais tikslais kitiems užsakymams vykdyti, perparduoti ar platinti produktą kaip atskirą paslaugą ar prekę, nebent tai aiškiai nurodyta produkto aprašyme arba yra gautas raštiškas Pardavėjo sutikimas.
6.5. Pirkėjas neturi teisės reikalauti neribotos produkto prieigos ar naujinimų visam laikui, jei produkto aprašyme buvo nurodyta kitaip. „Lifetime“ galioja tik tuo metu veikiančios prieigos ribose, atsižvelgiant į trečiųjų šalių platformų technines galimybes.
6.6. Bet kokiu atveju, kai nustatoma, kad Pirkėjas neteisėtai naudojo produktą (pvz., kopijavo, mokė trečiuosius asmenis, apmokė konkurencinį agentą), Pardavėjas turi teisę be atskiro įspėjimo nutraukti visas prieigas. Tokiais atvejais sumokėta suma negrąžinama, o pažeidimas gali būti dokumentuojamas teisiniams veiksmams.
7. Prekių ar paslaugų kainos ir apmokėjimo tvarka
7.1. Visos kainos nurodomos eurais ir, jei taikoma, apima Lietuvoje galiojančius mokesčius (pvz., PVM). Jei prekes ar paslaugas įsigyja užsienio valstybėje registruotas juridinis asmuo ar vartotojas, jam gali būti taikomi papildomi mokesčiai pagal tos šalies teisės aktus, už kuriuos Pardavėjas neatsako.
7.2. MB Asteri yra PVM mokėtoja. Jei taikoma, PVM įtraukiamas į galutinę kainą.
7.3. Sąskaita faktūra siunčiama elektroniniu paštu Pirkėjo nurodytu adresu ne vėliau kaip iki sekančio mėnesio 10 dienos.
7.4. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti už prekes/paslaugas tuoj pat po užsakymo.
7.5. Paslaugų ar skaitmeninių prekių pateikimas prasideda tik po pilno apmokėjimo gavimo.
7.6. Galimi mokėjimo būdai:
- Paysera
- Banko pavedimas
- Kreditinė ar debetinė kortelė
- Apple Pay
- Google Pay
8. Prekių ar paslaugų pristatymas
8.1. Skaitmeniniai produktai (AI agentai, atmintinės, PDF, mokymai) pateikiami automatiniu būdu iškart po apmokėjimo arba per 1 (vieną) darbo dieną, išskyrus atvejus, kai produkto aprašyme nurodytas kitoks terminas.
8.2. Individualizuoti produktai ar paslaugos (pvz., personalizuoti AI agentai) pateikiami per produkto aprašyme nurodytą terminą.
8.3. Skaitmeninių produktų pristatymas vyksta el. paštu arba per paskyrą/pokalbių robotą, nebent produkto ar paslaugos aprašyme būtų nurodytas kitas pristatymo būdas.
8.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių ar paslaugų pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės ar paslaugos Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.5. Pirkėjui užsakant konsultacijos ar individualių mokymų paslaugą, Pirkėjas įsipareigoja atvykti į iš anksto sutartą su Pardavėju vietą sutarta data ir laiku. Jeigu konsultacija ar individualūs mokymai numatyti internetu – Pirkėjas įsipareigoja prisijungti laiku. Pirkėjui neatvykus / neprisijungus arba vėluojant daugiau nei 15 (penkiolika) minučių ir nepranešus apie tai el. paštu bent 3 (trys) darbo valandos iki numatyto konsultacijos ar individualių mokymų laiko, laikoma, kad Paslauga buvo atlikta ir mokėjimas už Paslaugą nėra grąžinamas.
8.6. Pirkėjui įsigijus bilietą į mokymus, tačiau į juos neatvykus, laikoma, kad Paslauga buvo atlikta ir mokėjimas už Paslaugą nėra grąžinamas.
9. Grąžinimas ir atsisakymas
9.1. Pagal LR CK 6.22810 str. 2 d. 1 ir 13 p. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai:
- Paslauga pilnai suteikta su jo sutikimu;
- Skaitmeninis produktas jam jau buvo pateiktas;
Tai reiškia, kad pateikus užsakymo metu užsakytas paslaugas, skaitmeninius produktus ar prieigas prie jų nurodytu el. paštu, yra laikoma, kad Paslauga pilnai suteikta ir pinigų grąžinimas nėra galimas.
9.2. Grąžinimai nenumatyti, jei produktas nepatiko ar neatitiko lūkesčių.
9.3. Nemokamoms demo prieigoms ar bandomosioms versijoms pinigų grąžinimas netaikomas, nes jos nėra apmokestintos.
9.4. Jei skaitmeninis produktas ar paslauga nebuvo pateikta per produkto aprašyme nurodytą terminą, Pirkėjas visų pirma privalo susisiekti su Pardavėju ir inicijuoti problemos sprendimą. Grąžinimas vykdomas tik tuo atveju, jei per pagrįstą laikotarpį nepavyko susitarti dėl sprendimo, o vėlavimas viršijo 5 darbo dienas ir nėra objektyvių aplinkybių (pvz., techniniai trikdžiai ar force majeure), arba jei Pirkėjas nebuvo apie tai informuotas.
9.5. Pirkėjas privalo pateikti teisingą el. pašto adresą. Pardavėjas neatsako už produkto nepristatymą, jei Pirkėjas nurodė neteisingą ar neveikiantį el. pašto adresą arba jei elektroninis paštas negali priimti laiškų dėl techninių priežasčių (pvz., pilna dėžutė, filtrai, SPAM nustatymai).
9.6. Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigijus bilietą į gyvai organizuojamus mokymus, jų atsisakyti galima per 14 dienų nuo jų įsigijimo dienos, tačiau likus ne mažiau nei 1 (vienai) kalendorinei savaitei iki mokymų datos (ar mokymų ciklo pradžios datos).
9.7. Nepraėjus nuo mokymų bilieto įsigijimo 14 dienų ir iki mokymų datos (ar mokymų ciklo pradžios datos) likus daugiau nei 1 (vienai) kalendorinei savaitei – galimas pinigų grąžinimas, pinigų perkėlimas kitiems MB Asteri organizuojamiems mokymams arba rezervacijos perkėlimas kitai tų pačių mokymų datai.
9.8. Norint atsisakyti įsigyto bilieto į mokymus, iki kurių datos lik 1 (viena) kalendorinė savaitė ar mažiau – pinigai negrąžinami, tačiau abiejų Šalių sutarimu galimas rezervacijos perkėlimas kitai tų pačių mokymų datai (jeigu tokia yra) ar mokymų video įrašo pateikimas (jeigu toks bus įrašomas).
9.9. Jeigu įsigyti mokymai yra atšaukiami dėl Pardavėjo kaltės, Pirkėjui yra grąžinami už mokymus sumokėti pinigai arba pasiūlomas pinigų perkėlimas kitiems Pardavėjo organizuojamiems mokymams, arba rezervazijos perkėlimas kitai tų pačių mokymų datai. MB Asteri įsipareigoja informuoti Pirkėją apie mokymų atšaukimą kaip įmanoma anksčiau.
9.10. Pirkėjas, norėdamas atsisakyti įsigyto bilieto į mokymus, tai gali padaryti kreipdamasis tiesiogiai į Pardavėją elektroniniu paštu: info@asteri.lt .
10. Ribotos prieigos produktai
10.1. AI agentai ar kiti įrankiai, priklausantys nuo trečiųjų šalių (pvz., OpenAI), veikia tol, kol Pardavėjui suteikiama galimybė juos palaikyti.
10.2. Pardavėjas pasilieka teisę nutraukti produkto palaikymą ar prieigą, apie tai informavęs Pirkėjus pranešimu el. paštu ar svetainėje.
10.3. Produktai su metine priežiūra aktyvūs 12 mėn. nuo įsigijimo. Pasibaigus terminui, Pirkėjui bus pasiūlyta atnaujinti licenciją. Jei taikomas automatinis nuskaitymas – apie tai Pirkėjas informuojamas produkto aprašyme arba bent prieš 7 dienas el. paštu, kaip numato LR teisė. Pirkėjas turi teisę bet kada atsisakyti automatinio pratęsimo, apie tai pranešęs Pardavėjui el. paštu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki atnaujinimo datos.
10.4. Pardavėjas neatsako už produktų ar paslaugų prieigos sutrikimus, atsiradusius dėl force majeure aplinkybių (pvz., trečiųjų šalių paslaugų sutrikimų, karo, pandemijų, teisės aktų pakeitimų ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių veiksnių).
10.5. Naudojant produktus, kuriems reikalinga trečiųjų šalių (pvz., OpenAI) paslauga, Pirkėjas pats atsako už šių platformų paskyros turėjimą, galimus papildomus kaštus, funkcionalumo apribojimus ar prieigos sąlygas.
11. Atsakomybė
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už paslaugų užsakymo ar registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia užsakymo formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.3. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ir neprisiima atsakomybės už trečiųjų šalių teikiamų paslaugų saugumą, tikslumą ar tęstinumą, įskaitant, bet neapsiribojant, OpenAI/ChatGPT platformomis, jei tokios naudojamos produkto veikimui.
12. Rinkodara ir informacija.
12.1. Pardavėjas Parduotuvėje gali organizuoti įvairias akcijas ir pasiūlymus.
12.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar panaikinimo momento
12.3. Pardavėjas pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
12.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytais kontaktais.
12.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į šlamšto (SPAM) katalogą, ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
12.6. Pirkėjo asmens duomenys gali būti tvarkomi rinkodaros tikslais šių Taisyklių 3.4 punkte nurodytomis sąlygomis.
13. Baigiamosios nuostatos.
13.1. Taisyklės gali būti keičiamos be išankstinio įspėjimo, nauja redakcija taikoma nuo jos paskelbimo svetainėje dienos.
13.2. Šioms Taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
13.3. Pardavėjas neatsako už įsipareigojimų nevykdymą, jei tai lėmė nenugalima jėga (force majeure), įskaitant, bet neapsiribojant: elektros tiekimo sutrikimus, techninius incidentus, kibernetines atakas, socialinių tinklų ar el. paslaugų veiklos sutrikimus.