Apie mus
Kodėl ASTERI?

ASTERI (iš graikų kalbos – žvaigždė), simbolizuoja pagrindinį agentūros tikslą ir atliekamų projektų rezultatą: prekės ženklas – išsiskiriantis ir šviečiantis beribėje interneto platybėje bei konkurencinėje terpėje, kaip ir žvaigždė beribiame danguje. Puiki verslo idėja – visko pagrindas. Tačiau kaip ir menininkui, kuriančiam autorinį darbą, taip ir verslininkui, vystančiam verslo idėjas, gyvybiškai svarbus elementas – kad kūrinys, paslaugos ar prekės pasiektų savo auditoriją.
ASTERI – tai komanda specialistų, kurioje tiek jauni ir nuolat gaudantys naujausias žinias, tendencijas bei praktikas rinkodaros srityje ir dar augantys prekės ženklų rinkodaros specialistai, tiek patyrę rinkodaros, pardavimų ir marketingo profesionalai, savo patirties bagažą skaičiuojantys jau per 15 metų. Kodėl mes?
Esame komanda, kuri „serga” už prekės ženklą, kurį lydi rinkodaros kelyje, kiekvienas įnešdamas savo indėlį iš savo srities žinių ir patirčių bagažo. Nuolat stebime rinkos, konkurencinius pokyčius, greitai reaguojame ir adaptuojame vertas dėmesio ir praktikų naujoves mūsų prekės ženklų rinkodaros strategijoje. Stebime algoritmų pokyčius paieškos sistemose bei socialiniuose tinkluose, reaguojame ir judame tolygiu žingsniu su svarbiais pokyčiais, o procesus projektų valdyme ir komunikacijoje su klientu valdome nepriekaištinga kokybės vadybos kartele, kurią patvirtina ir tarptautinis ISO 9001:2015 sertifikatas.
Mūsų misija – matomas prekės ženklas internete
Gyvename laikais, kai aktualių produktų, prekių ar paslaugų dažniausiai vartotojas pirmiausia ieško INTERNETE. Taip darau aš, neabejoju, dažniausiai taip darote ir JŪS. Vieni informacijos ieško Google, antri socialiniuose tinkluose, treti prioritetą teikia video formatams ir prioritetą teikia tokiems kanalams, kaip Youtube. Įvertinant spartų technologijų žengimą pirmyn, drąsiai teigčiau, kad šiuolaikinio verslo sėkmė slypi po šia formule:
SEO specialisto, kaip ir turinio ar reklamos specialisto, atliekamą „magiją” geriausiai apibūdina Marko Tveno frazė: „Skirtumas tarp parinkto BEVEIK TEISINGO ir TEISINGO žodžio, tai lyg skirtumas tarp jonvabalio skleidžiamos šviesos ir žaibo blykstės”.
O kuria šviesa norite šviesti JŪS?
Būkite tikri, kad kalbėdami savo potencialiam klientui internete, kalbate teisinga ir jam suprantama kalba. Būkite tikri, kad naudojate teisingus žodžius, būkite ryškūs ir matomi internete, kaip žvaigždė ar žaibo blykstė danguje, o ne jonvabalio skleidžiama šviesa.
Avalynę patikite batsiuviui, automobilio remontą – servisui, o verslo idėją internete patikėkite ASTERI
Mūsų komandos stiprybė – nepriekaištingas paieškos sistemų (Google ir kt.) ir kartu vartotojų (jūsų auditorijos) atžvilgiu kuriamas surandamas ir parduodantis turinys. SEO paslaugos ir pilna interneto svetainių optimizacija, geroji vartotojo patirtis (UX) ir pardaviminis kelias interneto svetainėje, rinkodaros strategija, turinio rinkodara ir nepriekaištingas, nuoseklus, mezgantis ryšį, paspaudimus bei konversijas naujienlaiškių, komunikacijos soc. tinkluose ir reklamų turinys. Garsėjame tekstais, kuriems sunku atsispirti, ir straipsniais, kurie suranda vietą pirmosiose Google pozicijose. Garsėjame greita, efektyvia komunikacija ir aukšta kokybės valdymo kartele mūsų projektų valdyme. Esame sertifikuoti, didžiuojamės tarptautiniu sertifikatu ISO 9001:2015, pažyminčiu, jog darbo procesuose vadovaujamės tarptautiniais kokybės valdymo standartais.
Laikas Jūsų prekės ženklui susipažinti su tiksline auditorija ar žengti tvirtą žingsnį pirmyn? Nekantrauju prisidėti prie Jūsų prekės ženklo kelionės tikslinės auditorijos ir pardavimų link.
Su linkėjimu,

15 +
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje
20 +
Vidutinė 2022 m. grąža (ROAS), dirbant su Facebook Ads projektais
150 +
Raktažodžių Google TOP 10 lietuvių ir anglų kalbomis per metus
1500 +
Parašytų straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai lietuvių, anglų kalbomis per metus
Mumis pasitiki:
Atsiliepimai:




















Spaudoje:
5 priežastys turėti paskyrą socialiniuose tinkluose
Nuoroda į straipsnį portale lrytas.lt
5 patarimai mamai, kaip planuoti dienotvarkę derinant mažylio priežiūrą ir nuosavą verslą
Nuoroda į straipsnį portale lrytas.lt
Daug pasiekusi mama Joana įkvepia kitas: „Viskas yra įmanoma“
Nuoroda į straipsnį portale lrytas.lt
Motinystės atostogos įkvėpė pradėti savo verslą: įvardijo tris klaidas, kurios dažniausiai kiša koją
Nuoroda į straipsnį portale delfi.lt