AEO paslaugos
AEO paslaugos – tai bilietas į ateities paiešką, kur dirbtinis intelektas klientus atveda tiesiai pas jus. Tegu jūsų turinys tampa geriausiu atsakymu, kurį renkasi AI bei paieškos sistemos.
AEO paslaugos
AEO paslaugos – tai bilietas į ateities paiešką, kur dirbtinis intelektas klientus atveda tiesiai pas jus. Tegu jūsų turinys tampa geriausiu atsakymu, kurį renkasi AI bei paieškos sistemos.








AEO paslaugos
Kodėl tai – nauja realybė verslo matomumui internete?
Kas yra AEO ir kuo jis skiriasi nuo SEO?
AEO (angl. „Answer Engine Optimization“) – tai interneto svetainės optimizavimo metodas, leidžiantis AI sistemoms, pvz., Google DI ar kitoms atsakymų platformoms, lengviau suprasti jūsų turinį ir pateikti jį kaip atsakymą į vartotojo klausimą. Skirtingai nei SEO, AEO remiasi struktūra, schema žymėjimu ir semantiniu turinio susiejimu.
Svarbu žinoti – AEOoptimizacija nekeičia SEO, tai teisingos SEO strategijos papildymas.
AI paieška ir jos svarba verslo matomumui
Dirbtinio intelekto programos – pavyzdžiui, ChatGPT ar Gemini – jau kurį laiką keičia tai, kaip vartotojai ieško jiems reikalingos informacijos internete. Įvesti paieškos užklausą į Google, o tuomet – tikrinti visus matomus rezultatus – tai praktika, kuri neretai tampa pakeista alternatyviu metodu – dialogu su pokalbių robotu. Vartotojai nebenori skirti daug laiko informacijos paieškai, todėl tikisi greitų bei aiškių atsakymų.
Čia pagrindinį vaidmenį atlieka AEO optimizacija ir profesionalios AEO paslaugos. Skirtingai nei tradicinės SEO paslaugos, kurių metu tinklapis optimizuojamas tik paieškos sistemoms (pvz., Google), AEO optimizacija orientuota į tai, kad interneto svetainėje esantis turinys būtų suprantamas ne tik skaitytojui ir Google algoritmams, bet ir AI paieškos sistemoms. Rezultatas – vartotojui pateikus jam rūpimą klausimą, dirbtinis intelektas kaip atsakymo šaltinį pasirenka Jūsų verslą.
Struktūra, semantika ir autoritetas – AEO pamatas
Sėkminga AEO strategija prasideda nuo supratimo, kaip dirbtinio intelekto programos analizuoja bei pateikia informaciją. Jei jums jau pažįstamas vidinis SEO ir jo principai, tikėtina, kad ir tam tikri AEO aspektai nebus svetimi. Šiandien SEO paslaugos nėra tik apie raktažodžius – tiek AEO, tiek SEO draugiškas tinklapis pasižymi aukšta verte vartotojams, atsako į jiems kylančius klausimus ir kuria prekių ženklo autoritetą. Tačiau AEO optimizacija reikalauja dar daugiau – preciziškai tiksliai struktūruoto turinio, kurį AI galėtų lengvai suprasti bei susieti su vartotojų klausimais.
Semantinis ryšys taip pat svarbus tuomet, kai tinklapyje atliekamas AEO optimizavimas. Ką tai reiškia? Tekstinis turinys turėtų būti papildytas ne tik tinkamomis raktinėmis frazėmis, bet ir apskritai susijęs su plačiu teminiu kontekstu bei vartotojų ketinimais. Pavyzdžiui, vartotojas ieško informacijos apie „geriausius veido serumus sausai odai“. Jeigu jūsų interneto svetainėje kalbama ne tik apie konkretų veido serumą, bet ir pateikiama susijusi informacija – sausos odos priežiūros rutina, serumo pasirinkimas pagal odos tipą ar hialurono rūgšties nauda odai, tokie AI modeliai kaip ChatGPT 4 ar Gemini supras, kad jūsų turinys yra išsamus ir gerai susietas su vartotojo klausimu. Dėl šio semantinio ryšio jūsų puslapis turi didesnę tikimybę patekti į AI generuojamus atsakymus ir tapti patikimu informacijos šaltiniu.
Personalizuoti atsakymai ir paieška balsu – nauja tendencija
Sparčiai populiarėjanti paieška balsu – viena naujausių tendencijų, puikiai apibendrinančių kintančią vartotojų elgseną. Kaip šiandien vyksta paieška balsu? Siekdami gauti greitą ir tikslų atsakymą, vartotojai klausimą užduoda tiesiai dirbtinio intelekto programai. Skirtingai nei tekstinė paieška, kurioje paprastai įvestume keletą konkrečių raktinių žodžių, paieškos balsu dažnai būna ilgesnės ir natūralesnės. Tad AEO paslauga turi apimti ir natūralią, sakytinę kalbą, kad paieškos rezultatas būtų vienodai tikslus ir kokybiškas nepaisant to, ar žmogus klausimą užduoda raštu, ar žodžiu.
AEO ir SEO sinergija – kodėl šiandien SEO jau neužtenka?
Google paieška niekur nedingsta, SEO paslaugos išlieka svarbios ir netgi įgyja dar didesnę svarbą plečiantis šiuolaikiniams informacijos paieškoms būdams. Tiesa, tam, kad verslas būtų matomas kuo įmanoma platesniame paieškos įrankių rate, patampa svarbi ne tik itin tiksli ir plačiau žvelgianti SEO strategija, bet ir jos papildymas AEO. Žmonės vis dažniau greitų atsakymų paieškai naudoja dirbtinį intelektą, todėl SEO, nors ir nuolat kinta bei tobulėja, tačiau nebe visada atliepia šiuolaikinių interneto vartotojų poreikius. AEO + SEO derinys – tai strategija, jau dabar rekomenduojama visiems verslams, kuriems svarbus jų randamumas internete.
Kaip tapti tuo, kuriuo turinį atsakydamas remiasi AI?
Tam, kad jūsų turinį kaip ekspertinį, autoritetingą atsakymą pasirinktų ChatGPT 4, Gemini ar kitos dirbtinio intelekto programos, būtini nepriekaištingai atlikti vidinio SEO pamatai ir tiksli AEO strategija. Ji apima ne tik kokybišką turinį, bet ir aiškią, struktūruotą informacijos architektūrą: AEO optimizacija neatsiejama nuo tinkamai suformuotų meta duomenų, struktūrizuotų duomenų, taip pat – dažniausiai užduodamų klausimų optimizavimo, semantinės paieškos adaptavimo. Svarbu žinoti, vidinis SEO išlieka tvirtu pamatu, be kurio AEO optimizavimas nebūtų efektyvus.
Kuo skiriasi SEO ir AEO?
SEO + AEO nėra atskiros strategijos – tai viena integruota sistema, kuri padeda tapti tiek „randamu“, tiek „atsakymu“
SEO | AEO |
---|---|
Optimizuojama tradicinei Google paieškai | Optimizuojama AI ir balso paieškos sistemoms |
Tikslas – užimti aukštesnes pozicijas Google | Tikslas – tapti atsakymu AI ir balso paieškose |
Svarbi vidinė, techninė SEO optimizacija | Svarbi vidinė, techninė SEO ir AEO optimizacija |
Raktiniai žodžiai, teksto apimtis | Semantika, kontekstas, aiškumas |
Remiasi nuorodų struktūra ir SERP taisyklėmis | Remiasi struktūriniais duomenimis ir semantine žyme |
Autoritetą stiprina atgalinės nuorodos | Autoritetą stiprinima žinomumas AI platformose |
AEO paslaugos
Kodėl tai – nauja realybė verslo matomumui internete?
Kas yra AEO ir kuo jis skiriasi nuo SEO?
AEO (angl. „Answer Engine Optimization“) – tai interneto svetainės optimizavimo metodas, leidžiantis AI sistemoms, pvz., Google DI ar kitoms atsakymų platformoms, lengviau suprasti jūsų turinį ir pateikti jį kaip atsakymą į vartotojo klausimą. Skirtingai nei SEO, AEO remiasi struktūra, schema žymėjimu ir semantiniu turinio susiejimu.
Svarbu žinoti – AEOoptimizacija nekeičia SEO, tai teisingos SEO strategijos papildymas.
AI paieška ir jos svarba verslo matomumui
Dirbtinio intelekto programos – pavyzdžiui, ChatGPT ar Gemini – jau kurį laiką keičia tai, kaip vartotojai ieško jiems reikalingos informacijos internete. Įvesti paieškos užklausą į Google, o tuomet – tikrinti visus matomus rezultatus – tai praktika, kuri neretai tampa pakeista alternatyviu metodu – dialogu su pokalbių robotu. Vartotojai nebenori skirti daug laiko informacijos paieškai, todėl tikisi greitų bei aiškių atsakymų.
Čia pagrindinį vaidmenį atlieka AEO optimizacija ir profesionalios AEO paslaugos. Skirtingai nei tradicinės SEO paslaugos, kurių metu tinklapis optimizuojamas tik paieškos sistemoms (pvz., Google), AEO optimizacija orientuota į tai, kad interneto svetainėje esantis turinys būtų suprantamas ne tik skaitytojui ir Google algoritmams, bet ir AI paieškos sistemoms. Rezultatas – vartotojui pateikus jam rūpimą klausimą, dirbtinis intelektas kaip atsakymo šaltinį pasirenka Jūsų verslą.
Struktūra, semantika ir autoritetas – AEO pamatas
Sėkminga AEO strategija prasideda nuo supratimo, kaip dirbtinio intelekto programos analizuoja bei pateikia informaciją. Jei jums jau pažįstamas vidinis SEO ir jo principai, tikėtina, kad ir tam tikri AEO aspektai nebus svetimi. Šiandien SEO paslaugos nėra tik apie raktažodžius – tiek AEO, tiek SEO draugiškas tinklapis pasižymi aukšta verte vartotojams, atsako į jiems kylančius klausimus ir kuria prekių ženklo autoritetą. Tačiau AEO optimizacija reikalauja dar daugiau – preciziškai tiksliai struktūruoto turinio, kurį AI galėtų lengvai suprasti bei susieti su vartotojų klausimais.
Semantinis ryšys taip pat svarbus tuomet, kai tinklapyje atliekamas AEO optimizavimas. Ką tai reiškia? Tekstinis turinys turėtų būti papildytas ne tik tinkamomis raktinėmis frazėmis, bet ir apskritai susijęs su plačiu teminiu kontekstu bei vartotojų ketinimais. Pavyzdžiui, vartotojas ieško informacijos apie „geriausius veido serumus sausai odai“. Jeigu jūsų interneto svetainėje kalbama ne tik apie konkretų veido serumą, bet ir pateikiama susijusi informacija – sausos odos priežiūros rutina, serumo pasirinkimas pagal odos tipą ar hialurono rūgšties nauda odai, tokie AI modeliai kaip ChatGPT 4 ar Gemini supras, kad jūsų turinys yra išsamus ir gerai susietas su vartotojo klausimu. Dėl šio semantinio ryšio jūsų puslapis turi didesnę tikimybę patekti į AI generuojamus atsakymus ir tapti patikimu informacijos šaltiniu.
Personalizuoti atsakymai ir paieška balsu – nauja tendencija
Sparčiai populiarėjanti paieška balsu – viena naujausių tendencijų, puikiai apibendrinančių kintančią vartotojų elgseną. Kaip šiandien vyksta paieška balsu? Siekdami gauti greitą ir tikslų atsakymą, vartotojai klausimą užduoda tiesiai dirbtinio intelekto programai. Skirtingai nei tekstinė paieška, kurioje paprastai įvestume keletą konkrečių raktinių žodžių, paieškos balsu dažnai būna ilgesnės ir natūralesnės. Tad AEO paslauga turi apimti ir natūralią, sakytinę kalbą, kad paieškos rezultatas būtų vienodai tikslus ir kokybiškas nepaisant to, ar žmogus klausimą užduoda raštu, ar žodžiu.
AEO ir SEO sinergija – kodėl šiandien SEO jau neužtenka?
Google paieška niekur nedingsta, SEO paslaugos išlieka svarbios ir netgi įgyja dar didesnę svarbą plečiantis šiuolaikiniams informacijos paieškoms būdams. Tiesa, tam, kad verslas būtų matomas kuo įmanoma platesniame paieškos įrankių rate, patampa svarbi ne tik itin tiksli ir plačiau žvelgianti SEO strategija, bet ir jos papildymas AEO. Žmonės vis dažniau greitų atsakymų paieškai naudoja dirbtinį intelektą, todėl SEO, nors ir nuolat kinta bei tobulėja, tačiau nebe visada atliepia šiuolaikinių interneto vartotojų poreikius. AEO + SEO derinys – tai strategija, jau dabar rekomenduojama visiems verslams, kuriems svarbus jų randamumas internete.
Kaip tapti tuo, kuriuo turinį atsakydamas remiasi AI?
Tam, kad jūsų turinį kaip ekspertinį, autoritetingą atsakymą pasirinktų ChatGPT 4, Gemini ar kitos dirbtinio intelekto programos, būtini nepriekaištingai atlikti vidinio SEO pamatai ir tiksli AEO strategija. Ji apima ne tik kokybišką turinį, bet ir aiškią, struktūruotą informacijos architektūrą: AEO optimizacija neatsiejama nuo tinkamai suformuotų meta duomenų, struktūrizuotų duomenų, taip pat – dažniausiai užduodamų klausimų optimizavimo, semantinės paieškos adaptavimo. Svarbu žinoti, vidinis SEO išlieka tvirtu pamatu, be kurio AEO optimizavimas nebūtų efektyvus.
Kuo skiriasi SEO ir AEO?
SEO + AEO nėra atskiros strategijos – tai viena integruota sistema, kuri padeda tapti tiek „randamu“, tiek „atsakymu“
SEO | AEO |
---|---|
Optimizuojama tradicinei Google paieškai | Optimizuojama AI ir balso paieškos sistemoms |
Tikslas – užimti aukštesnes pozicijas Google | Tikslas – tapti atsakymu AI ir balso paieškose |
Svarbi vidinė, techninė SEO optimizacija | Svarbi vidinė, techninė SEO ir AEO optimizacija |
Raktiniai žodžiai, teksto apimtis | Semantika, kontekstas, aiškumas |
Remiasi nuorodų struktūra ir SERP taisyklėmis | Remiasi struktūriniais duomenimis ir semantine žyme |
Autoritetą stiprina atgalinės nuorodos | Autoritetą stiprinima žinomumas AI platformose |
Kam naudingos AEO paslaugos?
Kam naudingos AEO paslaugos?

Smulkiems e-komercijos verslams
AEO optimizacija – proga sužibėti mažesniems e-komercijos verslams, konkuruojantiems su didžiaisiais rinkos gigantais. Dirbtinio intelekto programos pirmiausia atsižvelgia ne į žinomesnį vardą, o aiškiai struktūruotą bei autoritetingą turinį – tai jūsų proga pelnyti AI simpatijas tol, kol to nepadarė konkurentas.

Verslams, kuriantiems ekspertinį turinį
Tinklaraštis, patarimai, naudinga informacija – kone svarbiausia jūsų interneto svetainės dalis? Norint ir toliau stiprinti verslo kaip srities eksperto įvaizdį, jūsų konkurenciniu pranašumu taps ne tik SEO optimizacija, bet ir AEO paslaugos. Tinkama strategija AI įrankiams padiktuos, kad esate prekių ženklas, kurio atsakymu pasikliauti išties galima.

Verslams su mišria B2B / B2C auditorija
Aptarnaujate tiek verslo klientus, tiek ir individualius prekių ar paslaugų pirkėjus? Jei verslo klientai reikiamų prekių, paslaugų ar informacijos vis dar dairosi Google, pavieniai pirkėjai pamažu migruoja į AI programas. Integruota strategija, užtikrinanti pasiekiamumą visose paieškos platformose – raktas į išskirtinį konkurencinį pranašumą.

Naujoms įmonėms
Ne paslaptis, kad pirmieji žingsniai skaitmeninėje erdvėje nėra lengvi, o didžiausiu iššūkiu tampa unikalumo paieška plačioje konkurencinėje rinkoje ar metodai, suteikiantys spartesnį šuolį, su kuo mažesne laiko ir finansų kaštų investicija. Tegu naujo verslo startas būna pagrįstas ir naujais skaitmeninės rinkodaros metodais – sprendimu galėtų tapti AEO paslaugos, tik pamažu žengiančios į Lietuvą.

Smulkiems e-komercijos verslams
AEO optimizacija – proga sužibėti mažesniems e-komercijos verslams, konkuruojantiems su didžiaisiais rinkos gigantais. Dirbtinio intelekto programos pirmiausia atsižvelgia ne į žinomesnį vardą, o aiškiai struktūruotą bei autoritetingą turinį – tai jūsų proga pelnyti AI simpatijas tol, kol to nepadarė konkurentas.

Verslams, kuriantiems ekspertinį turinį
Tinklaraštis, patarimai, naudinga informacija – kone svarbiausia jūsų interneto svetainės dalis? Norint ir toliau stiprinti verslo kaip srities eksperto įvaizdį, jūsų konkurenciniu pranašumu taps ne tik SEO optimizacija, bet ir AEO paslaugos. Tinkama strategija AI įrankiams padiktuos, kad esate prekių ženklas, kurio atsakymu pasikliauti išties galima.

Verslams su mišria B2B / B2C auditorija
Aptarnaujate tiek verslo klientus, tiek ir individualius prekių ar paslaugų pirkėjus? Jei verslo klientai reikiamų prekių, paslaugų ar informacijos vis dar dairosi Google, pavieniai pirkėjai pamažu migruoja į AI programas. Integruota strategija, užtikrinanti pasiekiamumą visose paieškos platformose – raktas į išskirtinį konkurencinį pranašumą.

Naujoms įmonėms
Ne paslaptis, kad pirmieji žingsniai skaitmeninėje erdvėje nėra lengvi, o didžiausiu iššūkiu tampa unikalumo paieška plačioje konkurencinėje rinkoje ar metodai, suteikiantys spartesnį šuolį, su kuo mažesne laiko ir finansų kaštų investicija. Tegu naujo verslo startas būna pagrįstas ir naujais skaitmeninės rinkodaros metodais – sprendimu galėtų tapti AEO paslaugos, tik pamažu žengiančios į Lietuvą.
Kaip atrodo integruota SEO + AEO strategija?
Integruota matomumo strategija: nuo paieškos iki AI atsakymų
AEO paslaugos
Kuo galime padėti?
AEO paslaugos
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja AEO paslaugos?
AEO friendly SEO – essential SEO optimizacija
AEO strategija nebus efektyvi be tam tikrų SEO pagrindų. Užtikriname, kad “stogas” būtų dedamas ant teisingų pamatų.
AI suprantama turinio struktūra
Prekių ir paslaugų puslapių optimizavimas pagal AI logiką, užtikrinant, kad turinys būtų pateikiamas taip, kaip AI modeliai ieško atsakymų. Adaptacija pagal Schema Markup principus, didinančius informacijos matomumą AI generuojamuose atsakymuose.
Prekės ženklo stiprinimas AI platformose
Tekstinio turinio optimizavimas, kad AI modeliai atpažintų jūsų verslą kaip patikimą informacijos šaltinį Google SGE, ChatGPT ir kitose AI platformose.
Daugiakalbė AEO strategija
Veikiant keliose rinkose, svarbu užtikrinti, kad AI algoritmai tinkamai indeksuotų e. parduotuvės turinį įvairiomis kalbomis, padedant pasiekti platesnę auditoriją.
UX ir CTA optimizacija AI vartotojui
Turinio pateikimo ir struktūros pritaikymas pagal gerąją vartotojo patirtį, kad AI paieškos algoritmai aiškiai suprastų, kokią vertę jūsų puslapiai siūlo vartotojams.
AI matomumo stebėsena ir tobulinimas
Nuolatinė AI paieškos rezultatų analizė ir strategijos atnaujinimas pagal besikeičiančius AI algoritmus.
AEO strategija nebus efektyvi be tam tikrų SEO pagrindų. Užtikriname, kad “stogas” būtų dedamas ant teisingų pamatų.
Prekių ir paslaugų puslapių optimizavimas pagal AI logiką, užtikrinant, kad turinys būtų pateikiamas taip, kaip AI modeliai ieško atsakymų. Adaptacija pagal Schema Markup principus, didinančius informacijos matomumą AI generuojamuose atsakymuose.
Tekstinio turinio optimizavimas, kad AI modeliai atpažintų jūsų verslą kaip patikimą informacijos šaltinį Google SGE, ChatGPT ir kitose AI platformose.
Veikiant keliose rinkose, svarbu užtikrinti, kad AI algoritmai tinkamai indeksuotų e. parduotuvės turinį įvairiomis kalbomis, padedant pasiekti platesnę auditoriją.
Turinio pateikimo ir struktūros pritaikymas pagal gerąją vartotojo patirtį, kad AI paieškos algoritmai aiškiai suprastų, kokią vertę jūsų puslapiai siūlo vartotojams.
Nuolatinė AI paieškos rezultatų analizė ir strategijos atnaujinimas pagal besikeičiančius AI algoritmus.
Kiek kainuoja AEO paslaugos?
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
Pasirengimas
Vidinis SEO
Efektyvios AEO paslaugos neatsiejamos nuo itin tikslaus techninio ir vidinio SEO. Jau optimizavote tinklapį SEO? AEO bus jūsų sekantis strategiškai svarbus žingsnis. SEO pagrindų dar nėra? Jums aktualus SEO + AEO paslaugų kompleksas.

02.
Poreikių
analizė
Identifikuojame, kurie paslaugų ar prekių puslapiai jūsų verslui strategiškai svarbiausi reitinguoti AI paieškoje. Įvertiname tinklapio AI indeksavimo galimybes, konkurencinį foną. Remdamiesi šia informacija, nustatome prioritetinius optimizavimo taškus.

03.
Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
Parengiama AEO strategija. Atliekama vidinė ir išorinė AEO optimizacija. Strategiškai svarbūs tinklapio puslapiai optimizauojami AI paieškoms, stiprinimas prekės ženklo ir produktų ar paslaugų žinomumas AI platformose.

04.
Stebėsena ir optimizavimas
AI paieškos algoritmai nuolat keičiasi, kaip ir konkurencinis fonas. Reguliariai analizuojame rezultatus, stebime, kaip jūsų turinys veikia generatyviose paieškose, ir, jei reikia, plečiame strategiją, kad užtikrintume ilgalaikį matomumą.

01.
Pasirengimas
Vidinis SEO
Efektyvios AEO paslaugos neatsiejamos nuo itin tikslaus techninio ir vidinio SEO. Jau optimizavote tinklapį SEO? AEO bus jūsų sekantis strategiškai svarbus žingsnis. SEO pagrindų dar nėra? Jums aktualus SEO + AEO paslaugų kompleksas.

02.
Poreikių analizė
Identifikuojame, kurie paslaugų ar prekių puslapiai jūsų verslui strategiškai svarbiausi reitinguoti AI paieškoje. Įvertiname tinklapio AI indeksavimo galimybes, konkurencinį foną. Remdamiesi šia informacija, nustatome prioritetinius optimizavimo taškus.

03.
Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
Parengiama AEO strategija. Atliekama vidinė ir išorinė AEO optimizacija. Strategiškai svarbūs tinklapio puslapiai optimizauojami AI paieškoms, stiprinimas prekės ženklo ir produktų ar paslaugų žinomumas AI platformose.

04.
Stebėsena ir optimizavimas
AI paieškos algoritmai nuolat keičiasi, kaip ir konkurencinis fonas. Reguliariai analizuojame rezultatus, stebime, kaip jūsų turinys veikia generatyviose paieškose, ir, jei reikia, plečiame strategiją, kad užtikrintume ilgalaikį matomumą.
MUMIS PASITIKI









































Turite klausimų apie AEO paslaugas?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie AEO paslaugas?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

5500+
Tekstinio turinio vienetų per metus

LT, EN, DE
Pagrindinės kasdienių SEO / AEO projektų kalbos.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų verslo sėkmę.
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

5500+
Tekstinio turinio vienetų per metus

LT, EN, DE
Pagrindinės kasdienių SEO / AEO projektų kalbos.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų verslo sėkmę.
DUK
Ar AEO gali pagerinti pozicijas Google DI paieškoje?
Taip, AEO gali padidinti jūsų matomumą Google DI atsakymuose, net jei tai nėra tradicinė paieškos pozicija. Tinkamai optimizuotas turinys dažniau pasirenkamas kaip šaltinis Google AI atsakymuose, ypač jei jis pateiktas aiškiai, struktūruotai ir su semantiniu tikslumu.
Kaip AEO padeda pasiekti atsakymų langelius („featured snippets“)?
AEO struktūruoja svetainės turinį taip, kad Google algoritmai jį atpažįsta kaip geriausią atsakymą į konkrečią užklausą. Pritaikius FAQPage, HowTo ar kitą schemą, bei pateikus tekstą klausimo–atsakymo formatu, jūsų turinys gali būti rodomas atsakymų langeliuose (featured snippets) virš kitų rezultatų.
Ar AEO veikia su dirbtinio intelekto atsakymais (AI Overviews, ChatGPT, Perplexity)?
Taip. AEO padeda dirbtinio intelekto įrankiams, tokiems kaip Google AI Overviews, ChatGPT ar Perplexity, lengviau identifikuoti jūsų turinį kaip autoritetingą atsakymų šaltinį. Tokie įrankiai vertina semantiškai aiškų, kontekstinį ir struktūrizuotą turinį, o AEO būtent tokį ir kuria.
Kuo AEO skiriasi nuo struktūrinių duomenų naudojimo?
Struktūriniai duomenys (schema.org) yra tik vienas AEO įrankių, bet ne visas procesas. AEO apima turinio formą, semantiką, puslapio struktūrą, klausimų-atsakymų pateikimą ir kontekstinį susiejimą. Schema markup padeda techniniam atpažinimui, tačiau AEO siekia strateginio tikslumo – būti pateiktam kaip atsakymas.
Kiek kainuoja AEO paslaugos?
AEO optimizavimas kainuoja nuo 650 Eur/mėn.
Kaip galima užsiregistruoti konsultacijai?
Užpildykite formą čia: nuoroda, ir mes su Jumis susisieksime.
Kodėl prieš atliekant AEO optimizaciją būtina SEO optimizacija?
Prieš pritaikant AEO būtina atlikti SEO optimizaciją – AI algoritmai tinkamai interpretuoja turinį tik tada, kai svetainė yra techniškai tvarkinga, greita ir indeksuojama Google. SEO užtikrina struktūrinį pagrindą, kurį AEO papildo semantiniu ir schematiniu lygmeniu.
SEO optimizavimas – tai startinė paslauga prieš įgyvendinant AEO strategiją, nes būtent ji suteikia tvirtą pagrindą tam, kad AI modeliai galėtų tinkamai interpretuoti interneto svetainės turinį. Norite atsidurti AI rezultatų TOP’e? Pirmas žingsnis – techniškai tvarkinga, logiška struktūra pasižyminti interneto svetainė.
SEO optimizavimas apima keletą esminių elementų, kurie būtini ir efektyviai AEO strategijai. Pirmasis – tai tinkama puslapio struktūra, leidžianti suprasti tekstinį turinį bei jo hierarchiją. Vidinės nuorodos padeda sustiprinti turinio kontekstą, ryšius tarp skirtingų puslapių, o puslapio įkėlimo greitis (neatsiejamas nuo nepriekaištingos tinklapio techninės sveikatos, pilnaverčio tinklapio indeksavimo) – vienas svarbiausių elementų, kurį mėgsta tiek vartotojai, tiek ir paieškos sistemos.
Kokius veiksmus optimizuodamas tinklapį atlieka AEO specialistas?
AEO specialistas analizuoja svetainės turinį, pritaiko struktūrą, integruoja schema žymėjimus (FAQPage, HowTo) ir kuria Q&A blokus. Tikslas – padėti AI algoritmams lengvai interpretuoti informaciją ir ją pateikti kaip atsakymą. Optimizacija apima semantinį ryšį tarp raktažodžių ir puslapio turinio.
Kaip ir SEO, raktiniai žodžiai AEO optimizacijoje taip pat svarbūs, tačiau jie – ne tik sklandžiai integruojami tekste, bet ir susiejame su visu puslapyje esančiu turiniu – geriausia, pateikiant per aiškią klausimų-atsakymų struktūrą.
Jūsų interneto svetainė nėra SEO optimizuota? Tuomet AEO specialistas pradės nuo itin atsakingos vidinio ir techninio SEO strategijos, kurią nuo tam tikro etapo papildys minėti AEO optimizacijos žingsniai.
Veikiu konkurencingoje rinkoje. Ar AEO paslaugos gali padėti mano verslui išsiskirti?
Taip, AEO padeda išsiskirti konkurencingoje rinkoje, nes leidžia tapti vienu pirmųjų AI algoritmų rodomų atsakymų šaltinių. Tinkamai optimizuotas turinys padidina matomumą nepriklausomai nuo prekės ženklo žinomumo – svarbu struktūra, aiškumas ir semantinis atitikimas užklausoms.
AEO – tai inovatyvus marketingo sprendimas, kuris dar tik pradeda įsitvirtinti verslų skaitmeninės rinkodaros strategijose. Kadangi AEO paslaugos šiuo metu nėra plačiai paplitusios, jų pasirinkimas jau dabar suteikia unikalią galimybę įgyti konkurencinį pranašumą.
Ar AEO tinka smulkiesiems verslams?
Taip. AEO ypač naudingas smulkiesiems verslams, nes leidžia konkuruoti su didesniais prekių ženklais DI (dirbtinio intelekto) atsakymų erdvėje. DI algoritmai dažnai vertina turinio kokybę ir struktūrą, o ne tik prekės ženklo žinomumą, todėl aiškus ir semantiškai optimizuotas turinys gali užtikrinti aukštą matomumą net nedidelėms įmonėms.
mokymus iš čia, tikrai verta įsigyti, labai viskas išsamiai ir aiškiai
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
STRAIPSNIAI
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


