SEO paslaugos
Ambicingoms interneto svetainėms, siekiančioms būti atvaizduotoms Google ir AI (dirbtinio intelekto) rezultatų TOP
SEO paslaugos
Ambicingoms interneto svetainėms, siekiančioms būti atvaizduotoms Google ir AI (dirbtinio intelekto) rezultatų TOP
0,63%
Interneto vartotojų, atlikdami paiešką „Google“, paspaudžia ant antrojo rezultatų puslapio.

67%
Daugiau susidomėjimo atitenka verslams, rašantiems tinklaraščius.

44%
Pasaulio verslų per mėnesį Google Ads reklamoms išleidžia nuo 100 iki 10 000 $, tuo tarpu SEO strategijos biudžetas gana dažnai apsiriboja 500-1500 $ intervalu mėnesiui

16%
Kiekviena 1 papildoma sekundė, reikalinga svetainės užkrovimui, vartotojų pasitenkinimą sumažina 16 %.
SEO projekto metu skiriamas ypatingas dėmesys išspręsti svetainės užkrovimo greičio problemas

39,8%
SEO optimizuotos ir į Google TOP 1 patekusios svetainės CTR gali siekti net 39,8 %. II pozicijoje esantis tinklapis pretenduoja į 18,7 % pamačiusiųjų vartotojų dėmesį, o III – 10,2 %.
0,63%
Interneto vartotojų, atlikdami paiešką „Google“, paspaudžia ant antrojo rezultatų puslapio.

67%
Daugiau susidomėjimo atitenka verslams, rašantiems tinklaraščius.

44%
Pasaulio verslų per mėnesį Google Ads reklamoms išleidžia nuo 100 iki 10 000 $, tuo tarpu SEO strategijos biudžetas gana dažnai apsiriboja 500-1500 $ intervalu mėnesiui

16%
Kiekviena 1 papildoma sekundė, reikalinga svetainės užkrovimui, vartotojų pasitenkinimą sumažina 16 %.
SEO projekto metu skiriamas ypatingas dėmesys išspręsti svetainės užkrovimo greičio problemas

39,8%
SEO optimizuotos ir į Google TOP 1 patekusios svetainės CTR gali siekti net 39,8 %. II pozicijoje esantis tinklapis pretenduoja į 18,7 % pamačiusiųjų vartotojų dėmesį, o III – 10,2 %.
SEO svarba jūsų verslui
Laikas į Google ir DI (dirbtinio intelekto) paieškų TOP?
Kas yra SEO optimizavimas?
SEO optimizavimas (angl. search engine optimisation) – tai strategija ir nuoseklus, tęstinis darbų procesas, kurio metu internetinė svetainė optimizuojama taip, kad būtų techniškai tvarkinga ir maksimaliai suderinta su paieškų sistemomis (techninis, vidinis SEO), sukuriama ir įgyvendinama išorinių nuorodų strategija (išorinis SEO).
SEO paslaugos ir jų svarba interneto svetainei taikliai atsispindi Marko Tveno frazėje:
“Skirtumas tarp parinkto beveik teisingo ir teisingo žodžio, tai lyg skirtumas tarp jonvabalio skleidžiamos šviesos ir žaibo blykstės”.
(angl. The difference between the almost right word and the right word is the difference between the lightning bug and the lightning).
Mark Twain
Kokius rezultatus mano tinklapiui duos SEO?
Organiškai augantis lankytojų srautas
Interneto svetainė, organiškai pasiekianti pirmąją Google poziciją, sulaukia 10 kartų daugiau paspaudimų nei paskutinis rezultatas dešimtuke. Kaip prekė, parduotuvėje matoma pirkėjo akių lygyje, taip ir jūsų interneto svetainė internete patraukliausia tuomet, kai yra matoma, pasiekiama patogiai ir greitai.
Kokybiškas turinys
SEO tekstai – ne tik aktualiais raktažodžiais praturtintas ar minimalią apimtį atliepiantis turinys, bet ir vertė skaitytojui, norinčiam suprasti – kodėl verta rinktis jūsų produktą ar paslaugą? SEO paslaugos bei informatyvūs, estetiški ir jūsų prekės ženklo įvaizdį įkūnijantys tekstai – iššūkis, kurį sėkmingai suderina SEO specialisto ir tekstų kūrėjo tandemas.
Kalba, kurią supranta jūsų auditorija
Raktiniai žodžiai – tai kalba, kurią ieškodamas jūsų prekės ar paslaugos vartoja tikslinis klientas. Ekspertinis turinys, praturtintas pirkėjui artimomis frazėmis Google algoritmams signalizuoja apie turinio aktualumą, o skaitytojams palengvina paieškos bei naujos informacijos įsisavinimo procesą.
Geresnė vartotojų patirtis (UX) – didesni pardavimai
Raktiniais žodžiais gausus turinys yra SEO paslaugų pagrindas, tačiau ne vienintelė užduotis Google TOP 10 užkariauti siekiančiam prekės ženklui. Interneto svetainės užkrovimo greitis, pritaikomumas skirtingiems įrenginiams, vartotojams patogi svetainės navigacija ir automatizuotų pardavimų pagrindai – privalumai, kuriuos pastebės tiek paieškos sistemų algoritmai, tiek ir tinklapio lankytojai.
Konkurencinės aplinkos suvokimas
Profesionalios SEO paslaugos ir viena jų sudedamųjų dalių – SEO konkurentų analizė ir monitoringas – ne tik kelias į pranašiausias pozicijas paieškos rezultatuose, bet ir vartotojui renkantis savąjį prekės ženklą. Žinodami ir matydami savo konkurentus, efektyvinsite visą marketingo strategiją!
Nepriekaištingas prekės ženklo įvaizdis internete
Ieškodami patikimos prekės ar paslaugos, vartotojai ne veltui atsigręžia į pirmuosius Google rezultatus. Aukštesnės pozicijos paieškos sistemose – signalas, subtiliai indikuojantis apie šimtų vartotojų jau pamėgtą verslą ir kryptingą jo darbą patikimo įvaizdžio link. SEO projekto metu ne tik pasirūpinama prekės ženklo tinklapiu paieškų TOP rezultatuose, bet ir visos TOP rezultatų eilės, kai ieškoma prekės ženklo, reprezentatyvumu.
SEO projekto rezultatas – internetinė svetainė patraukli, techniškai tvarkinga, greita, parduodanti ir aptinkama Google bei AI (dirbtinio intelekto) paieškų TOP, neperkant Google Ads paslaugų.
SEO paslaugos užsienio rinkoms?
Jei žengti į naują rinką, tai tik – tiesiai į Google ir DI paieškų TOP! SEO optimizuota, konkurencinę aplinką ir vartotojų poreikius rinkoje atliepianti interneto svetainė – tvirtas startas siekiant sėkmės tarptautiniuose plotuose.
Asteri SEO strategija sėkmingai įsitvirtina ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose: verslai, pasirinkę mus, jau dominuoja aukščiausiose JAV, Vokietijos, Didžiosios Britanijos Google pozicijose.
Jūsų tinklapio visai nėra Google ar DI paieškos rezultatuose? Esate rezultatuose, bet ne su tais raktažodžiais ir ne tose pozicijose, kaip norėtųsi?
Susisekime, išanalizuosime jūsų tinklapį ir rekomenduosime jums tinkamiausią strategiją – SEO projekto planą.
SEO auditas – pirmas žingsnis, nuo kurio pradedama mūsų pažintis su jūsų tinklapiu, o jūsų pažintis su SEO. SEO auditas, tai išsami jūsų tinklapio SEO analizė, kurios dėka įgausite supratimą, kaip vyksta SEO projektas ir kokie yra tinklapio pagerinimo darbų prioritetai ir kodėl, ką dėl savo tinklapio galite padaryti savarankiškai, o kur būtina SEO specialisto pagalba, kokius pagerinimo darbus reikia atlikti ir kiek tai kainuos.
Atlikus SEO auditą paruošiamas jūsų tinklapiui svarbių SEO veiksmų planas ir strategija, darbų sąrašas ir sąmata. Rekomenduojamas jums tinkamiausias SEO paslaugų planas ir prognozuojama projekto trukmė pasiekti norimus rezultatus.
Daugiau apie SEO auditą: SEO auditas.
Laikas startui? Susisiekime!
Jau turite vidinio SEO pagrindus, Google SERP esate su verslui svarbiais raktažodžiais, tačiau nedžiugina raktažodžių kiekis ir pozicijos?
Susisekime, išanalizuosime jūsų tinklapį ir rekomenduosime jums tinkamiausią strategiją – SEO projekto planą. Identifikuosime spragas, kur interneto svetainės SEO pamatai atsilieka nuo šiuolaikinių Google ir DI paieškų algoritmų reikalavimų. Atliksime SEO konkurentų analizę. Parengsime rekomenduojamą vidinio SEO gerinimo ir išorinio SEO strategiją.
SEO konkurentų analizė
Šis auditas leidžia identifikuoti konkrečius parametrus, kokie ir kodėl jūsų konkurentų tinklapiai užima pirmąsias pozicijas SERP. Identifikuojami tekstinio turinio konkrečiuose svetainės puslapiuose pranašumai, išorinių nuorodų (angl. backlinks) kiekiai, kokybė ir konkretūs pasitelkti šaltiniai. Šių duomenų turėjimas suteikia galimybe parengti strategiją, kurios pagalba tikslingai pasieksite pirmąsias pozicijas paieškos rezultatų TOP.
Kodėl vertinga reguliariai pakartoti SEO konkurentų analizę?
SEO pastangas dedant jums, neretai tuo pačiu metu tokias pastangas deda ir jūsų konkurentai. Tokiu atveju gali apimti jausmas, kad plaukiate prieš srovę: pastangų įdedama daug, o rezultatai kinta lėtai. Nuolatinis stebėjimas kaip kinta jūsų konkurentų strategija ir kiek kokių SEO marketingo veiksmų atlieka jūsų konkurentai – suteikia pranašumą laiku koreguoti strategiją ar imtis papildomų veiksmų, kad jūsų rezultatai kiltų stabiliai, o pasiekti rezultatai išliktų stabilūs.
SEO svarba jūsų verslui
Laikas į Google ir DI (dirbtinio intelekto) paieškų TOP?
Kas yra SEO optimizavimas?
SEO optimizavimas (angl. search engine optimisation) – tai strategija ir nuoseklus, tęstinis darbų procesas, kurio metu internetinė svetainė optimizuojama taip, kad būtų techniškai tvarkinga ir maksimaliai suderinta su paieškų sistemomis (techninis, vidinis SEO), sukuriama ir įgyvendinama išorinių nuorodų strategija (išorinis SEO).
SEO paslaugos ir jų svarba interneto svetainei taikliai atsispindi Marko Tveno frazėje:
“Skirtumas tarp parinkto beveik teisingo ir teisingo žodžio, tai lyg skirtumas tarp jonvabalio skleidžiamos šviesos ir žaibo blykstės”.
(angl. The difference between the almost right word and the right word is the difference between the lightning bug and the lightning).
Mark Twain
Kokius rezultatus mano tinklapiui duos SEO?
Organiškai augantis lankytojų srautas
Interneto svetainė, organiškai pasiekianti pirmąją Google poziciją, sulaukia 10 kartų daugiau paspaudimų nei paskutinis rezultatas dešimtuke. Kaip prekė, parduotuvėje matoma pirkėjo akių lygyje, taip ir jūsų interneto svetainė internete patraukliausia tuomet, kai yra matoma, pasiekiama patogiai ir greitai.
Kokybiškas turinys
SEO tekstai – ne tik aktualiais raktažodžiais praturtintas ar minimalią apimtį atliepiantis turinys, bet ir vertė skaitytojui, norinčiam suprasti – kodėl verta rinktis jūsų produktą ar paslaugą? SEO paslaugos bei informatyvūs, estetiški ir jūsų prekės ženklo įvaizdį įkūnijantys tekstai – iššūkis, kurį sėkmingai suderina SEO specialisto ir tekstų kūrėjo tandemas.
Kalba, kurią supranta jūsų auditorija
Raktiniai žodžiai – tai kalba, kurią ieškodamas jūsų prekės ar paslaugos vartoja tikslinis klientas. Ekspertinis turinys, praturtintas pirkėjui artimomis frazėmis Google algoritmams signalizuoja apie turinio aktualumą, o skaitytojams palengvina paieškos bei naujos informacijos įsisavinimo procesą.
Geresnė vartotojų patirtis (UX) – didesni pardavimai
Raktiniais žodžiais gausus turinys yra SEO paslaugų pagrindas, tačiau ne vienintelė užduotis Google TOP 10 užkariauti siekiančiam prekės ženklui. Interneto svetainės užkrovimo greitis, pritaikomumas skirtingiems įrenginiams, vartotojams patogi svetainės navigacija ir automatizuotų pardavimų pagrindai – privalumai, kuriuos pastebės tiek paieškos sistemų algoritmai, tiek ir tinklapio lankytojai.
Konkurencinės aplinkos suvokimas
Profesionalios SEO paslaugos ir viena jų sudedamųjų dalių – SEO konkurentų analizė ir monitoringas – ne tik kelias į pranašiausias pozicijas paieškos rezultatuose, bet ir vartotojui renkantis savąjį prekės ženklą. Žinodami ir matydami savo konkurentus, efektyvinsite visą marketingo strategiją!
Nepriekaištingas prekės ženklo įvaizdis internete
Ieškodami patikimos prekės ar paslaugos, vartotojai ne veltui atsigręžia į pirmuosius Google rezultatus. Aukštesnės pozicijos paieškos sistemose – signalas, subtiliai indikuojantis apie šimtų vartotojų jau pamėgtą verslą ir kryptingą jo darbą patikimo įvaizdžio link. SEO projekto metu ne tik pasirūpinama prekės ženklo tinklapiu paieškų TOP rezultatuose, bet ir visos TOP rezultatų eilės, kai ieškoma prekės ženklo, reprezentatyvumu.
SEO projekto rezultatas – internetinė svetainė patraukli, techniškai tvarkinga, greita, parduodanti ir aptinkama Google bei AI (dirbtinio intelekto) paieškų TOP, neperkant Google Ads paslaugų.
SEO paslaugos užsienio rinkoms?
Jei žengti į naują rinką, tai tik – tiesiai į Google ir DI paieškų TOP! SEO optimizuota, konkurencinę aplinką ir vartotojų poreikius rinkoje atliepianti interneto svetainė – tvirtas startas siekiant sėkmės tarptautiniuose plotuose.
Asteri SEO strategija sėkmingai įsitvirtina ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkose: verslai, pasirinkę mus, jau dominuoja aukščiausiose JAV, Vokietijos, Didžiosios Britanijos Google pozicijose.
Jūsų tinklapio visai nėra Google ar DI paieškos rezultatuose? Esate rezultatuose, bet ne su tais raktažodžiais ir ne tose pozicijose, kaip norėtųsi?
Susisekime, išanalizuosime jūsų tinklapį ir rekomenduosime jums tinkamiausią strategiją – SEO projekto planą.
SEO auditas – pirmas žingsnis, nuo kurio pradedama mūsų pažintis su jūsų tinklapiu, o jūsų pažintis su SEO. SEO auditas, tai išsami jūsų tinklapio SEO analizė, kurios dėka įgausite supratimą, kaip vyksta SEO projektas ir kokie yra tinklapio pagerinimo darbų prioritetai ir kodėl, ką dėl savo tinklapio galite padaryti savarankiškai, o kur būtina SEO specialisto pagalba, kokius pagerinimo darbus reikia atlikti ir kiek tai kainuos.
Atlikus SEO auditą paruošiamas jūsų tinklapiui svarbių SEO veiksmų planas ir strategija, darbų sąrašas ir sąmata. Rekomenduojamas jums tinkamiausias SEO paslaugų planas ir prognozuojama projekto trukmė pasiekti norimus rezultatus.
Daugiau apie SEO auditą: SEO auditas.
Laikas startui? Susisiekime!
Jau turite vidinio SEO pagrindus, Google SERP esate su verslui svarbiais raktažodžiais, tačiau nedžiugina raktažodžių kiekis ir pozicijos?
Susisekime, išanalizuosime jūsų tinklapį ir rekomenduosime jums tinkamiausią strategiją – SEO projekto planą. Identifikuosime spragas, kur interneto svetainės SEO pamatai atsilieka nuo šiuolaikinių Google ir DI paieškų algoritmų reikalavimų. Atliksime SEO konkurentų analizę. Parengsime rekomenduojamą vidinio SEO gerinimo ir išorinio SEO strategiją.
SEO konkurentų analizė
Šis auditas leidžia identifikuoti konkrečius parametrus, kokie ir kodėl jūsų konkurentų tinklapiai užima pirmąsias pozicijas SERP. Identifikuojami tekstinio turinio konkrečiuose svetainės puslapiuose pranašumai, išorinių nuorodų (angl. backlinks) kiekiai, kokybė ir konkretūs pasitelkti šaltiniai. Šių duomenų turėjimas suteikia galimybe parengti strategiją, kurios pagalba tikslingai pasieksite pirmąsias pozicijas paieškos rezultatų TOP.
Kodėl vertinga reguliariai pakartoti SEO konkurentų analizę?
SEO pastangas dedant jums, neretai tuo pačiu metu tokias pastangas deda ir jūsų konkurentai. Tokiu atveju gali apimti jausmas, kad plaukiate prieš srovę: pastangų įdedama daug, o rezultatai kinta lėtai. Nuolatinis stebėjimas kaip kinta jūsų konkurentų strategija ir kiek kokių SEO marketingo veiksmų atlieka jūsų konkurentai – suteikia pranašumą laiku koreguoti strategiją ar imtis papildomų veiksmų, kad jūsų rezultatai kiltų stabiliai, o pasiekti rezultatai išliktų stabilūs.
iš ko susideda seo projektas?
SEO paslaugos

01.
SEO auditas
SEO auditas atliekamas su tikslu nustatyti interneto svetainės techninę būklę, atitikimą gerosios vartotojų patirties ir paieškų sistemų reikalavimams bei konkrečių trūkumų ir darbų sąrašą, kad tinklapis būtų įtrauktas kaip atsakymas į paieškas, kurias atlieka jūsų potencialūs klientai.
SEO audito ataskaitos apimtis ±50 lapų.
Informacija pateikiama su paaiškinimais, iliustracijomis, metodines medžiaga. Interneto svetainė vertinama per mažiausiai 20 skirtingų vertinimo kriterijų. Auditas atliekamas ne mašininiu, o rankiniu būdu, t.y. gaunate ne eilę paprastam vartotojui sunkiai suprantamų duomenų, o specialisto apdorotą ir paprastam vartotojui suprantamą svarbią informaciją.
SEO audito tikslas – vidinio ir techninio SEO strategija.

02.
Raktinių žodžių tyrimas
Svarbiausia, strateginė SEO projekto dalis, pamatas visam SEO projektui.
Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ir frazės, kuriuos vartotojai linkę vesti Google paieškoje, ieškodami su jūsų verslu susijusių paslaugų, prekių ar sprendimų.
Raktinių žodžių tyrimas tiksliai nustato, kokie yra jūsų verslo rinkos vartotojų naudojami žodžiai ar frazės, į kuriuos turėtumėte nukreipti visas SEO projekto pastangas.
Nustatomi strateginiai raktažodžiai ir jų kombinacijos SEO projektui.

03.
Vidinis, techninis SEO
Suderintos su paieškų sistemų algoritmais interneto svetainės struktūros ir turinio parengimas.
Tinklapio techninė analizė bei susijusios korekcijos. Nepriekaištingas tinklapio mobilios versijos atvaizdavimas ar užkrovimo greitis, techninių klaidų sprendimas.
Vidinis SEO pasižymi savybe ne tik pagerinti įvaizdį prieš paieškos sistemas (pvz., Google, DI), bet ir pardavimo rezultatus.

04.
Išorinis SEO
Išorinis SEO – atgalinių nuorodų, vedančių į jūsų internetinę svetainę, tinklo strategijos sukūrimas bei realizavimas. Tai įvairūs straipsniai, kito pobūdžio informacija įvairiuose aukšto autoriteto portaluose, rekomenduojantys jūsų tinklapį.
Išorinių nuorodų generavimo strategiją lydi periodinis SEO konkurentų monitoringas, nuolatinis vidinio SEO gerinimas.

05.
SEO marketingas
SEO marketingas – tai SEO priežiūros ir gerinimo darbai, atliekami užbaigus SEO projektą (pasiekus nusistatytus SEO tikslus).
SEO marketingas leidžia užtikrintai išlaikyti jau užimtas pozicijas paieškų sistemų TOP bei plėsti jums svarbių raktinių žodžių ar frazių kiekį, taip pretenduojant vis į daugiau organinio srauto.
SEO marketingas – tai periodinis SEO konkurentų stebėjimas, jau sugeneruotų atgalinių nuorodų priežiūra, papildomų atgalinių nuorodų generavimas, straipsniai spaudai, profesionalus tinklaraštis jūsų interneto svetainėje.

01.
SEO auditas
SEO auditas atliekamas su tikslu nustatyti interneto svetainės techninę būklę, atitikimą gerosios vartotojų patirties ir paieškų sistemų reikalavimams bei konkrečių trūkumų ir darbų sąrašą, kad tinklapis būtų įtrauktas kaip atsakymas į paieškas, kurias atlieka jūsų potencialūs klientai.
SEO audito ataskaitos apimtis ±50 lapų.
Informacija pateikiama su paaiškinimais, iliustracijomis, metodines medžiaga. Interneto svetainė vertinama per mažiausiai 20 skirtingų vertinimo kriterijų. Auditas atliekamas ne mašininiu, o rankiniu būdu, t.y. gaunate ne eilę paprastam vartotojui sunkiai suprantamų duomenų, o specialisto apdorotą ir paprastam vartotojui suprantamą svarbią informaciją.
SEO audito tikslas – vidinio ir techninio SEO strategija.

02.
Raktinių žodžių tyrimas
Svarbiausia, strateginė SEO projekto dalis, pamatas visam SEO projektui.
Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ir frazės, kuriuos vartotojai linkę vesti Google paieškoje, ieškodami su jūsų verslu susijusių paslaugų, prekių ar sprendimų.
Raktinių žodžių tyrimas tiksliai nustato, kokie yra jūsų verslo rinkos vartotojų naudojami žodžiai ar frazės, į kuriuos turėtumėte nukreipti visas SEO projekto pastangas.
Nustatomi strateginiai raktažodžiai ir jų kombinacijos SEO projektui.

03.
Vidinis, techninis SEO
Suderintos su paieškų sistemų algoritmais interneto svetainės struktūros ir turinio parengimas.
Tinklapio techninė analizė bei susijusios korekcijos. Nepriekaištingas tinklapio mobilios versijos atvaizdavimas ar užkrovimo greitis, techninių klaidų sprendimas.
Vidinis SEO pasižymi savybe ne tik pagerinti įvaizdį prieš paieškos sistemas (pvz., Google, DI), bet ir pardavimo rezultatus.

04.
Išorinis SEO
Išorinis SEO – atgalinių nuorodų, vedančių į jūsų internetinę svetainę, tinklo strategijos sukūrimas bei realizavimas. Tai įvairūs straipsniai, kito pobūdžio informacija įvairiuose aukšto autoriteto portaluose, rekomenduojantys jūsų tinklapį.
Išorinių nuorodų generavimo strategiją lydi periodinis SEO konkurentų monitoringas, nuolatinis vidinio SEO gerinimas.

05.
SEO marketingas
SEO marketingas – tai SEO priežiūros ir gerinimo darbai, atliekami užbaigus SEO projektą (pasiekus nusistatytus SEO tikslus).
SEO marketingas leidžia užtikrintai išlaikyti jau užimtas pozicijas paieškų sistemų TOP bei plėsti jums svarbių raktinių žodžių ar frazių kiekį, taip pretenduojant vis į daugiau organinio srauto.
SEO marketingas – tai periodinis SEO konkurentų stebėjimas, jau sugeneruotų atgalinių nuorodų priežiūra, papildomų atgalinių nuorodų generavimas, straipsniai spaudai, profesionalus tinklaraštis jūsų interneto svetainėje.
SEO paslaugos
Paslaugų paketai
LIGHT
LT: 650 Eur
EN, DE: 950 Eur
Paslaugų, startuojantiems, solo verslams, asmeniniam prekės ženklui.
Strategiškai svarbūs: iki 5 raktažodžių.
PASIRINKTINIAI PAGERINIMAI (1 pasirinktinai)
OPTI
LT: 1490 Eur
EN, DE: 1990 Eur
Elektroninėms parduotuvėms, didesniems paslaugų verslams.
Strategiškai svarbūs: iki 10 raktažodžių.
PASIRINKTINIAI PAGERINIMAI (1 pasirinktinai)
ADVANCED
LT: 2190 Eur
EN, DE: 2990 Eur
Elektroninėms parduotuvėms, stambiems paslaugų verslams.
Strategiškai svarbūs: iki 15 raktažodžių.
PASIRINKTINIAI PAGERINIMAI (1 pasirinktinai)
- SEO projekto trukmė (mėnesių skaičius) išsikeltiems tikslams pasiekti priklauso nuo pasirinkto plano, raktažodžių kiekio ir konkurencingumo rinkoje, konkurentų SEO rezultatų. SEO projekto trukmė išsikeltiems tikslams pasiekti prognozuojama pirmąjį darbų mėnesį, atlikus SEO auditą ir konkurentų analizę.
- Į paslaugų paketo kainas nėra įskaičiuoti trečių šalių įrankių, funkcionalumų, sistemų palaikymo mokesčiai (pavyzdžiui, naujienlaiškių siuntimo sistema, Google Consent Mode v2 atitinkanti slapukų juosta ir kt.). Su tokiais mokesčiais klientais supažindinamas prieš priimant sprendimą diegti atitinkamas rekomenduojamas sistemas ar funkcionalumus.
- Kainos nurodytos be PVM
MUMIS PASITIKI








































mokymus iš čia, tikrai verta įsigyti, labai viskas išsamiai ir aiškiai
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
„Dirbame mažiau, o uždirbame daugiau“

Pasiruošę atskleisti savo verslo potencialą internete?
Kviečiame prisijungti prie mūsų sėkmingų klientų!
Pasiruošę atskleisti savo verslo potencialą internete?
Kviečiame prisijungti prie mūsų sėkmingų klientų!
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityje

5500 +
Tekstinio
turinio vienetų
per metus

410+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus

LT, EN, DE
3 pagrindinės kasdienių mūsų komandos SEO projektų kalbos. Turime įgūdžius SEO optimizacijai bet kuria pasaulio kalba.
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis pardavimų ir
marketingo srityje

5500 +
Tekstinio turinio
vienetų per metus

410+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus

LT, EN, DE
3 pagrindinės kasdienių mūsų komandos SEO projektų kalbos. Turime įgūdžius SEO optimizacijai bet kuria pasaulio kalba.
DUK
DUK
Kada kreiptis dėl SEO: kuriant ar jau pilnai sukūrus tinklapį?
Sėkmingiausios istorijos nutinka tuomet, kai startuojame drauge nuo pirmųjų žingsnių, dar tik kuriant elektroninę parduotuvę ar verslo paslaugų svetainę. Ištiriame raktažodžius, rekomenduojame teisingą raktiniais žodžiais ir gerąja vartotojo patirtimi paremtą svetainės struktūrą, parengiame ne tik profesionalius ir parduodančius SEO optimizuotus tekstus, bet ir pasidaliname aiškiomis gairėmis progranuotojams, ko reikia, kad naujas tinklapis būtų maksimaliai suderintas su Google ir DI paieškomis.
SEO projektas – brangu? SEO ar Google Ads?
SEO projektas – ilgalaikis projektas, kurio vertė išsiskaido į 6-12 mėnesių. Priklausomai nuo:
– interneto svetainės tipo (paslaugų svetainė, elektroninė parduotuvė),
– apimties (puslapių, paslaugų, prekių skaičius),
– rinkos, į kurias orientuojamasi (Lietuva, JAV, kita pasirinkta šalis ar šalys),
– raktažodžių, kuriais norima atsirasti Google TOP 10, skaičiaus ir konkurencingumo rinkoje.
SEO projekto biudžetas išskaidžius mėnesiais sudaro nuo 650 Eur / mėn.
Lyginant su Google Adwords, esminis skirtumas, kad pasirinkus Google ADS kelią – mėnesinį reklamos biudžetą turėsite nuolat, kol bus aktualu Google paieškos rezultatų TOP. Tuo taru SEO – mėnesinį biudžetą turėsite iki kol pasieksite rezultatų, o tuomet Google TOP jums priklausys jau be papildomų mėnesinių mokesčių.
Kaip greitai galima tikėtis SEO rezultatų?
Priklausomai nuo raktažodžių kiekio, konkurencingumo, verslo nišos ir rinkos, kurios paieškos rezultatų TOP siekiama atsirasti, išsikelti tikslai gali būti pasiekti jau po 6-12 mėnesių. Dažniausiai po pirmų 6 mėnesių jau matome pirmus apčiuopiamus ir motyvuojančius rezultatus.
Ar būtinas vidinis ir išorinis SEO?
Vidinis, kaip ir techninis SEO – pamatas, kurio dėka interneto svetainė tampa techniškai tvarkinga, greita, patraukli bei įgija struktūrą, paremtą konkrečiai verslo nišai identifikuotų raktinių žodžių pagrindu. Tai suteikia galimybę būti atrastiems Google (DI ir kitų paieškos sistemų) bei pateiktiems kaip atsakymui paieškos rezultatų eilėje, kai tikslinis vartotojas atlieka su jūsų verslo paslaugomis ar prekėmis susijusias paieškas internete.
Vidinis SEO užtikrina, kad interneto svetainės puslapiai būtų tikslingai įtraukti į paieškos sistemų archyvus, tačiau norint užimti su aktualiais raktažodžiais pozicijas TOP 10 – būtinas išorinis SEO. Išorinio SEO metu generuojamas strategiškai svarbių išorinių nuorodų tinklas.
Rezultatams pasiekti būtinas vidinio, techninio ir išorinio SEO pastangų sinchronas.
Kokiose šalyse atliekate SEO projektą?
Mūsų portfolio interneto svetainės Google ir DI paieškų TOP Lietuvoje, Vokietijoje, JAV, Jungtinėje Karalystėje. Dirbame ir kitose šalyse.
Laisvai dirbame lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis, turime know-how nepriekaištingam SEO optimizuotam turiniui ir kitomis kalbomis.
Kaip galima užsiregistruoti konsultacijai?
Užpildykite formą čia: nuoroda, ir mes su Jumis susisieksime.
Ar siunčiamos atliktų darbų ir rezultatų ataskaitos?
Taip. Vidinis SEO atliekamas pagal konkretų su klientu pasitvirtintą darbų planą SEO audito ataskaitoje. Vidinis SEO kas mėnesį matuojamas atliktais darbas, o užbaigiant vidinį SEO generuojama rezultatų ataskaita, pamatuojamas interneto svetainės progresas paieškos rezultatuose, atliekama SEO konkurentų analizė ir parengiama išorinio SEO strategija.
Išorinio SEO metu – kiekvieno mėnesio pabaigoje siunčiama atliktų darbų ir rezultatų pokyčio ataskaita.
Priklausomai nuo pasirinkto SEO paslaugų plano – gali būti suteikta prieiga prie gyvojo rezultatų stebėsenos skydelio (Dashboard).
Ar galite padidinti ne tik lankytojų srautus, bet ir konversijas (pardavimus)?
Taip, tai paraleinė paslauga, glaudžiai susijusi ir su SEO. SEO projekto metu galima atsižvelgti ne tik į SEO svarbiausius kriterijus tinklapio struktūrai, bet ir UX (geroji vartotojo patirtis).
Rekomenduojama papildoma paslauga:
Heatmap analizė – UX auditas – išsami, 50+ lapų ataskaita, atskleidžianti interneto svetainės trūkumus bei gaires jos tobulinimui. Atlikus auditą, sužinosite, kodėl vartotojai svetainėje nesielgia taip, kaip tikėtasi, bei kokios kliūtys trukdo konversijų augimui ir funkcionaliam tinklapio veikimui.
Daugiau informacijos: UX auditas
Ar Asteri sprendimai tinkami verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
Kada kreiptis dėl SEO: kuriant ar jau pilnai sukūrus tinklapį?
Sėkmingiausios istorijos nutinka tuomet, kai startuojame drauge nuo pirmųjų žingsnių, dar tik kuriant elektroninę parduotuvę ar verslo paslaugų svetainę. Ištiriame raktažodžius, rekomenduojame teisingą raktiniais žodžiais ir gerąja vartotojo patirtimi paremtą svetainės struktūrą, parengiame ne tik profesionalius ir parduodančius SEO optimizuotus tekstus, bet ir pasidaliname aiškiomis gairėmis progranuotojams, ko reikia, kad naujas tinklapis būtų maksimaliai suderintas su Google ir DI paieškomis.
SEO projektas – brangu? SEO ar Google Ads?
SEO projektas – ilgalaikis projektas, kurio vertė išsiskaido į 6-12 mėnesių. Priklausomai nuo:
– interneto svetainės tipo (paslaugų svetainė, elektroninė parduotuvė),
– apimties (puslapių, paslaugų, prekių skaičius),
– rinkos, į kurias orientuojamasi (Lietuva, JAV, kita pasirinkta šalis ar šalys),
– raktažodžių, kuriais norima atsirasti Google TOP 10, skaičiaus ir konkurencingumo rinkoje.
SEO projekto biudžetas išskaidžius mėnesiais sudaro nuo 650 Eur / mėn.
Lyginant su Google Adwords, esminis skirtumas, kad pasirinkus Google ADS kelią – mėnesinį reklamos biudžetą turėsite nuolat, kol bus aktualu Google paieškos rezultatų TOP. Tuo taru SEO – mėnesinį biudžetą turėsite iki kol pasieksite rezultatų, o tuomet Google TOP jums priklausys jau be papildomų mėnesinių mokesčių.
Kaip greitai galima tikėtis SEO rezultatų?
Priklausomai nuo raktažodžių kiekio, konkurencingumo, verslo nišos ir rinkos, kurios paieškos rezultatų TOP siekiama atsirasti, išsikelti tikslai gali būti pasiekti jau po 6-12 mėnesių. Dažniausiai po pirmų 6 mėnesių jau matome pirmus apčiuopiamus ir motyvuojančius rezultatus.
Ar būtinas vidinis ir išorinis SEO?
Vidinis, kaip ir techninis SEO – pamatas, kurio dėka interneto svetainė tampa techniškai tvarkinga, greita, patraukli bei įgija struktūrą, paremtą konkrečiai verslo nišai identifikuotų raktinių žodžių pagrindu. Tai suteikia galimybę būti atrastiems Google (DI ir kitų paieškos sistemų) bei pateiktiems kaip atsakymui paieškos rezultatų eilėje, kai tikslinis vartotojas atlieka su jūsų verslo paslaugomis ar prekėmis susijusias paieškas internete.
Vidinis SEO užtikrina, kad interneto svetainės puslapiai būtų tikslingai įtraukti į paieškos sistemų archyvus, tačiau norint užimti su aktualiais raktažodžiais pozicijas TOP 10 – būtinas išorinis SEO. Išorinio SEO metu generuojamas strategiškai svarbių išorinių nuorodų tinklas.
Rezultatams pasiekti būtinas vidinio, techninio ir išorinio SEO pastangų sinchronas.
Kokiose šalyse atliekate SEO projektą?
Mūsų portfolio interneto svetainės Google ir DI paieškų TOP Lietuvoje, Vokietijoje, JAV, Jungtinėje Karalystėje. Dirbame ir kitose šalyse.
Laisvai dirbame lietuvių, anglų, vokiečių kalbomis, turime know-how nepriekaištingam SEO optimizuotam turiniui ir kitomis kalbomis.
Kaip galima užsiregistruoti konsultacijai?
Užpildykite formą čia: nuoroda, ir mes su Jumis susisieksime.
Ar siunčiamos atliktų darbų ir rezultatų ataskaitos?
Taip. Vidinis SEO atliekamas pagal konkretų su klientu pasitvirtintą darbų planą SEO audito ataskaitoje. Vidinis SEO kas mėnesį matuojamas atliktais darbas, o užbaigiant vidinį SEO generuojama rezultatų ataskaita, pamatuojamas interneto svetainės progresas paieškos rezultatuose, atliekama SEO konkurentų analizė ir parengiama išorinio SEO strategija.
Išorinio SEO metu – kiekvieno mėnesio pabaigoje siunčiama atliktų darbų ir rezultatų pokyčio ataskaita.
Priklausomai nuo pasirinkto SEO paslaugų plano – gali būti suteikta prieiga prie gyvojo rezultatų stebėsenos skydelio (Dashboard).
Ar galite padidinti ne tik lankytojų srautus, bet ir konversijas (pardavimus)?
Taip, tai paraleinė paslauga, glaudžiai susijusi ir su SEO. SEO projekto metu galima atsižvelgti ne tik į SEO svarbiausius kriterijus tinklapio struktūrai, bet ir UX (geroji vartotojo patirtis).
Rekomenduojama papildoma paslauga:
Heatmap analizė – UX auditas – išsami, 50+ lapų ataskaita, atskleidžianti interneto svetainės trūkumus bei gaires jos tobulinimui. Atlikus auditą, sužinosite, kodėl vartotojai svetainėje nesielgia taip, kaip tikėtasi, bei kokios kliūtys trukdo konversijų augimui ir funkcionaliam tinklapio veikimui.
Daugiau informacijos: UX auditas
Ar Asteri sprendimai tinkami verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
ką pasirinkti
Google Ads ar SEO paslaugos?
GOOGLE ADWORDS REKLAMA
Projektams, kai reikalingas lankytojų srautas čia ir dabar. Efektas greitas, tačiau juntamas tik tol, kol perkama reklama. Neretai planuojama hibridinė paslauga – Google Ads ir SEO derinys, užtikrinantis rezultatus čia ir dabar, tačiau eliminuojantis Google Ads poreikį pasiekus SEO rezultatus.
SEO PASLAUGOS
Projektams, galintiems palaukti galutinio rezultato (paieškų TOP), tačiau norintiems užtikrintų ir ilgalaikių pozicijų ne tik Google, bet ir kitų paieškų sistemų TOP (įskaitant DI, dirbtinio intelekto įrankiuose atliekamas paieškas). Efektas ne toks greitas (nuo 6-9 mėn.), tačiau rezultatai ilgalaikiai.
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


