Prekės įkėlimas į elektroninę parduotuvę
Ši atmintinė – MB Asteri intelektinė nuosavyvė, skirta tik individualiam naudojimui. Bet koks joje esančio turinio ar turinio dalies publikavimas, platinimas, perleidimas, struktūros atkartojimas, skelbimas viešai ar kitoks kopijavimas be autoriaus raštiško sutikimo yra draudžiamas ir tokie veiksmai laikomi intelektinės nuosavybės vagyste.

Rekomendacijos SEO palankiai prekės kortelei (pavadinimas, aprašymas, URL nuoroda, nuotraukos, meta aprašymai)
Prekės aprašymas, bendros rekomendacijos
APIMTIS: ne mažiau 150-200 žodžių. Didelis pranašumas – apimtis virš 450 žodžių.
PAGRINDINIS RAKTAŽODIS: pasikartojantis tekste 2-3 kartus (150-200 ž. apimčiai)
LYDINTYS RAKTAŽODŽIAI: pasikartojantys tekste po 1-2 kartus (150-200 ž. apimčiai)
Planuojate naują prekių grupę ar kategoriją, kuriai nebuvo tirti raktiniai žodžiai? Susisiekime dėl raktažodžių ištyrimo ir tinkamų raktažodžių kombinacijų pritaikymo prekių kategorijai ir jos prekėms.
- Prekės pavadinime panaudokite jos pagrindinį raktinį žodį ar raktinę frazę.
- Rekomenduotina, kad pavadinimai būtų unikalūs ir kartu informatyvūs. Esant dideliam asortimentui – prekių pavadinimai gali kartotis, tačiau verta pridėti papildomus požymius apibūdinantį požymį, pavyzdžiui, spalva, dydis, kolekcijos pavadinimas, kt. Tai pavadinimui suteiks unikalumo.
- Rekomenduojamas prekės pavadinimo ilgis 2-5 žodžiai
- URL nuorodos pavadinime (galūnė po domeno pavadinimo), turėtų atsispindėti prekės pavadinimas. Pavyzdžiui, GELTONA MOTERIŠKA PALAIDINĖ -> www.manosvetaine.lt/geltona-moteriska-palaidine
- Bendros taisyklės URL nuorodų formavimui svetainėje:
URL NUORODŲ PAVADINIMAI
- Kaip pagrindinis svetainės puslapis, taip ir visi kiti jūsų tinklapyje – turi savo unikalų adreso pavadinimą (jeigu jūs jo nesuteikiate, dažniausiai tai už jus automatiškai padaro sistema, priskirdama puslapiui suteiktą pavadinimą arba bet kokią raidžių ir skaičių seką). URL nuoroda atrodo taip: www.manosvetaine.lt/unikalus-puslapio-pavadinimas.
- Kiekvienam svetainės puslapiui medyje, URL nuorodos pavadinimas turėtų sutapti su to puslapio pavadinimu, kurį suteikėte remiantis puslapiams parinktomis raktažodžių kombinacijomis. Pavyzdžiui:

- URL nuorodos pavadinimą galima pakeisti vidinėje svetainės dalyje, turinio valdymo sistemoje (TVS), kiekvieno puslapio nustatymų skiltyje.
- Žodžiai skiriami standartiniu brūkšneliu ( – ).
- Nenaudojamos lietuviškos raidės, kiti simboliai.
- URL nuoroda neturėtų būti per ilga, rekomenduojama suteikti ne daugiau 4-5 žodžių.
Rašykite išsamius, unikalius ir patrauklius prekių aprašymus. Aprašymuose pagrindinį ir lydintį raktažodžius (jeigu turite nustatytą raktažodžių kombinaciją) panaudokite laikantis SEO teksto rašymo taisyklių. Taisykles rasite čia: https://asteri.lt/raktazodziu-panaudojimas-seo-tekste/
- Prekės kortelėje naudokite kokybiškas nuotraukas ir vaizdo įrašus. Stenkitės išvengti chaotiško margumo bendrame prekių kataloge, teisingai parenkant pirmą prekės nuotrauką fonas, detalių nuotraukoje kiekis ir stilistika).
- Sumažinkite jų dydį ir įsitikinkite, kad jos turi atitinkamą pavadinimą ir ALT tekstus. Nuotraukų dydis turėtų būti tarp 80 ir 120 KB (išskyrus atvejus, kai nuotrauka naudojama fonui, elementams, kur bus atvaizduojama dideliu formatu).
- Daugiau rekomendacijų paveiksliuko įkėlimui į svetainės turinio valdymo sistemą:
- Kiekvieno puslapio iliustracijos, dar prieš jas įkeliant į TVS (turinio valdymo sistemą), turėtų būti pavadintos tam puslapiui parinktais ir turinyje naudojamais raktiniais žodžiais.
- Iliustracijos pavadinimui nenaudokite lietuviškų raidžių, tarpų, simbolių. Žodžius skirkite paprastu vidurio brūkšneliu (-). Nenaudokite per daug žodžių. Jeigu keliate kelis paveiksliukus tuo pačiu pavadinimu, pridėkite prie pavadinimo -1, -2, -3 ir t.t. Pavyzdys:
- Į TVS kelkite jau sumažintą paveiksliuką, ne visos sistemos turi automatinio suspaudimo funkciją, o didelis paveiksliukas = mažesnis svetainės užkrovimo greitis. Rekomenduojama talpinti ne didesnius nei 900×600 pix paveiksliukus (išimtis – foninis didelis paveiksliukas svetainėje).

- Įkeltam į sistemą paveiksliukui suteikite ALT pavadinimą. Tai alternatyvusis tekstas, kurį galima priskirti turinio valdymo sistemoje prie paveiksliuko nustatymų. ALT tekstas rodomas vartotojui tuo atveju, jei nepavyktų užkrauti paveiksliuko konkrečiame įrenginyje. ALT tekstas – dar viena vieta sustiprinti konkretaus puslapio raktažodžių panaudojimą. Šis pavadinimas turėtų atspindėti tai, kas pavaizduota paveiksliuke, panaudojant veiklos raktažodžius. Skirtingai nei iliustracijos pavadinime, ALT tekste naudojami tarpai, lietuviškos raidės (reprezentatyvus tekstas).
Priskirkite prekes tinkamoms kategorijoms ir pridėkite žymes, kurios apibūdina prekes. Tai padės jūsų svetainės lankytojams lengviau naršyti ieškant jiems aktualių produktų.
Parenkite prekei meta įrašus: meta pavadinimas ir meta aprašymas. Daugiau:
- Meta įrašai paieškos sistemoms (ir vartotojui) padeda trumpai ir aiškiai apibūdinti interneto svetainės puslapių turinį. Šiuos įrašus galima patalpinti vidinėje interneto svetainės dalyje, TVS. Tai turėtų būti trumpi, unikalūs kiekvienam puslapiui, esminiais konkretaus puslapio raktažodžiais paremti tekstai, parengti kiekvienam tinklapio puslapiui.
- Meta įrašus sudaro: meta pavadinimas; meta aprašymas; meta raktažodžiai (arba vienas esminis puslapio raktažodis, priklausomai nuo TVS galimybių).

- Meta pavadinimą turėtų sudaryti ne daugiau 70 simbolių tekstas.
- Meta aprašymą turėtų sudaryti 70 – 320 simbolių tekstas.
- Esminis raktažodis – konkretaus puslapio parinktas pagrindinis raktažodis.
- Formuojant meta pavadinimą ir meta aprašymą – pradėkite esminiu raktažodžiu. Tekste panaudokite lydinčius to puslapio raktinius žodžius.
- SVARBU: naudojami raktiniai žodžiai meta įrašuose turi būti panaudoti to puslapio svetainės tekste, nekeičiant linksnio ar frazės žodžių eiliškumo.
Meta įrašus priskirti prekės aprašymui galite įdiegto į svetainę (jeigu tai WordPress svetainė) papildinio”Yoast SEO” pagalba. Dalis, kur talpinami meta įrašai, bus pačioje prekės kortelės puslapio apačioje, po aprašymu, prekės techniniais parametrais. Šioje skiltyje rasite ir vietą, kurioje turėtumėte įrašyti pagrindinį prekės aprašymo raktažodį.
Pavyzdys:
Įkėlimo žingsniai WordPress svetainėje
- Prisijunkite prie savo WordPress administravimo skydelio.
- Užtikrinkite, kad turite reikiamus leidimus prekių įkėlimui.

- Meniu juostoje kairėje pasirinkite “Produktai” (Products).
- Atsidariusiame lange viršuje pasirinkite “Pridėti naują” (Add New Product).

- “Produkto duomenys” skyrelyje pasirinkite “produktas su variantais”

- Paspauskite ant skyrelio “Požymiai” > “Pridėti naują” > “Pavadinimas” skiltyje įveskite požymį, pavyzdžiui dydis, ar spalva > “Reikšmes” įveskite požymio reikšmes, kurias galės rinktis pirkėjas, pavyzdžiui mėlyna arba didelis. Naudokite ženkliuką “|” reikšmėms atskirti. > ”Išsaugoti požymius”.

- Keliaukite į skyrelį “Variantai”. Jame matysite galimybę generuoti variantus automatiškai arba rinktis pridėti rankiniu būdu. Jei variantai yra paprasti, pavyzdžiui, spalva ar dydis, pasirinkite generavimo automatiškai opciją. Žemiau susikurs visų galimų variantų iš suvestų požymių sąrašas.

- Jei visų pasirinkimų kaina būtų identiška > spauskite “Įrašyti kainą” mygtuką ir įveskite kainą.

- Jeigu variantams galioja skirtinga kainodara, spauskite ant kiekvieno varianto ir nustatykite jame kainą invidualiai.

*Paspaudus ant kiekvieno požymio redagavimo galima pakeisti kainą, svorį, išmatavimus, pridėti prekės kodą, taip pat pridėti kitą nuotrauką.
- Įveskite prekės pavadinimą.
- Pridėkite prekės nuotraukas.
- Nurodykite kainą ir nuolaidą (jei tokia taikoma).
- Pridėkite trumpą prekės aprašymą
- Pridėkite informaciją apie pristatymą (“Pristatymas” skiltyje).
- Pridėkite susietus produktus (“Susieti produktai” skiltyje). Šioje dalyje galite pridėti ir kryžminius produktas – cross sells, tai produktai kuriuos rekomenduojama įsigyti su parduodamu produktu.

- Įveskite išsamią prekės informaciją.
- Naudojant tekstų redaktorių, suformatuokite aprašymą (naudokite antraščių (H1-H6) hierarchiją antraštėms, paryškinkite svarbius dalykus, esant poreikiui naudokite sąrašus, vidines nuorodas ir pan.
- Nurodykite prekės savybes, tokias kaip: dydis, spalva, medžiaga, kt.
- Nepamirškite prekės priskirti kategorijai (ar kelioms kategorijomis)
- Pridėkite žymų (tags), padėsiančių lengviau rasti prekę pagal vartotojui svarbius požymius ar galimus vartotojo paieškos raktažodžius.


Išsami prekės aprašymo instrukcija pateikta aukščiau, dalyje “Rekomendacijos SEO palankiai prekės kortelei (pavadinimas, aprašymas, URL nuoroda, nuotraukos, meta aprašymai)”
Jei dar neesate pasiruošę prekę publikuoti viešai, pasirinkite “Saugoti kaip juodraštį” (Save Draft). Kitu atveju, paspauskite “Paskelbti” (Publish).
Įkėlimo žingsniai WordPress svetainėje video formatu

























9+
šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinė Karalystė, Airija, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.
15 +
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje
20 +
Vidutinė 2022 m. grąža (ROAS), dirbant su Facebook Ads projektais
410+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus
2500 +
Parašytų straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus
Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui
Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka
Valdote reklamas savarankiškai, tačiau lydi jausmas, kad rezultatai galėtų būti geresni?
Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau!
Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.
