Prekės įkėlimas į elektroninę parduotuvę

Ši atmintinė – MB Asteri intelektinė nuosavyvė, skirta tik individualiam naudojimui. Bet koks joje esančio turinio ar turinio dalies publikavimas, platinimas, perleidimas, struktūros atkartojimas, skelbimas viešai ar kitoks kopijavimas be autoriaus raštiško sutikimo yra draudžiamas ir tokie veiksmai laikomi intelektinės nuosavybės vagyste.

Asteri ženklas

Rekomendacijos SEO palankiai prekės kortelei (pavadinimas, aprašymas, URL nuoroda, nuotraukos, meta aprašymai)

Prekės aprašymas, bendros rekomendacijos

APIMTIS: ne mažiau 150-200 žodžių. Didelis pranašumas – apimtis virš 450 žodžių.

PAGRINDINIS RAKTAŽODIS:  pasikartojantis tekste 2-3 kartus (150-200 ž. apimčiai)

LYDINTYS RAKTAŽODŽIAI: pasikartojantys tekste po 1-2 kartus (150-200 ž. apimčiai)

Planuojate naują prekių grupę ar kategoriją, kuriai nebuvo tirti raktiniai žodžiai? Susisiekime dėl raktažodžių ištyrimo ir tinkamų raktažodžių kombinacijų  pritaikymo prekių kategorijai ir jos prekėms.

  • Prekės pavadinime panaudokite jos pagrindinį raktinį žodį ar raktinę frazę.
  • Rekomenduotina, kad pavadinimai būtų  unikalūs ir kartu informatyvūs. Esant dideliam asortimentui – prekių pavadinimai gali kartotis, tačiau verta pridėti papildomus požymius apibūdinantį požymį, pavyzdžiui, spalva, dydis, kolekcijos pavadinimas, kt. Tai pavadinimui suteiks unikalumo.
  • Rekomenduojamas prekės pavadinimo ilgis 2-5 žodžiai

  • URL nuorodos pavadinime (galūnė po domeno pavadinimo), turėtų atsispindėti prekės pavadinimas. Pavyzdžiui, GELTONA MOTERIŠKA PALAIDINĖ -> www.manosvetaine.lt/geltona-moteriska-palaidine
  • Bendros taisyklės URL nuorodų formavimui svetainėje:

URL NUORODŲ PAVADINIMAI

  • Kaip pagrindinis svetainės puslapis, taip ir visi kiti jūsų tinklapyje – turi savo unikalų adreso pavadinimą (jeigu jūs jo nesuteikiate, dažniausiai tai už jus automatiškai padaro sistema, priskirdama puslapiui suteiktą pavadinimą arba bet kokią raidžių ir skaičių seką). URL nuoroda atrodo taip: www.manosvetaine.lt/unikalus-puslapio-pavadinimas.
  • Kiekvienam svetainės puslapiui medyje, URL nuorodos pavadinimas turėtų sutapti su to puslapio pavadinimu, kurį suteikėte remiantis puslapiams parinktomis raktažodžių kombinacijomis. Pavyzdžiui:
url nuorodų pavadinimai
  • URL nuorodos pavadinimą galima pakeisti vidinėje svetainės dalyje, turinio valdymo sistemoje (TVS), kiekvieno puslapio nustatymų skiltyje.
  • Žodžiai skiriami standartiniu brūkšneliu ( – ).
  • Nenaudojamos lietuviškos raidės, kiti simboliai.
  • URL nuoroda neturėtų būti per ilga, rekomenduojama suteikti ne daugiau 4-5 žodžių.

Rašykite išsamius, unikalius ir patrauklius prekių aprašymus. Aprašymuose pagrindinį ir lydintį raktažodžius (jeigu turite nustatytą raktažodžių kombinaciją) panaudokite laikantis SEO teksto rašymo taisyklių. Taisykles rasite čia: https://asteri.lt/raktazodziu-panaudojimas-seo-tekste/

  • Prekės kortelėje naudokite kokybiškas nuotraukas ir vaizdo įrašus. Stenkitės išvengti chaotiško margumo bendrame prekių kataloge, teisingai parenkant pirmą prekės nuotrauką  fonas, detalių nuotraukoje kiekis ir stilistika).
  • Sumažinkite jų dydį ir įsitikinkite, kad jos turi atitinkamą pavadinimą ir ALT tekstus. Nuotraukų dydis turėtų būti tarp 80 ir 120 KB (išskyrus atvejus, kai nuotrauka naudojama fonui, elementams, kur bus atvaizduojama dideliu formatu).
  • Daugiau rekomendacijų paveiksliuko įkėlimui į svetainės turinio valdymo sistemą:
  • Kiekvieno puslapio iliustracijos, dar prieš jas įkeliant į TVS (turinio valdymo sistemą), turėtų būti pavadintos tam puslapiui parinktais ir turinyje naudojamais raktiniais žodžiais.
  • Iliustracijos pavadinimui nenaudokite lietuviškų raidžių, tarpų, simbolių. Žodžius skirkite paprastu vidurio brūkšneliu (-). Nenaudokite per daug žodžių. Jeigu keliate kelis paveiksliukus tuo pačiu pavadinimu, pridėkite prie pavadinimo -1, -2, -3 ir t.t. Pavyzdys:
  • Į TVS kelkite jau sumažintą paveiksliuką, ne visos sistemos turi automatinio suspaudimo funkciją, o didelis paveiksliukas = mažesnis svetainės užkrovimo greitis. Rekomenduojama talpinti ne didesnius nei 900×600 pix paveiksliukus (išimtis – foninis didelis paveiksliukas svetainėje).
  • Įkeltam į sistemą paveiksliukui suteikite ALT pavadinimą. Tai alternatyvusis tekstas, kurį galima priskirti turinio valdymo sistemoje prie paveiksliuko nustatymų. ALT tekstas rodomas vartotojui tuo atveju, jei nepavyktų užkrauti paveiksliuko konkrečiame įrenginyje. ALT tekstas – dar viena vieta sustiprinti konkretaus puslapio raktažodžių panaudojimą. Šis pavadinimas turėtų atspindėti tai, kas pavaizduota paveiksliuke, panaudojant veiklos raktažodžius. Skirtingai nei iliustracijos pavadinime, ALT tekste naudojami tarpai, lietuviškos raidės (reprezentatyvus tekstas).

Priskirkite prekes tinkamoms kategorijoms ir pridėkite žymes, kurios apibūdina prekes. Tai padės jūsų svetainės lankytojams lengviau naršyti ieškant jiems aktualių produktų.

Parenkite prekei meta įrašus: meta pavadinimas ir meta aprašymas. Daugiau:

  • Meta įrašai paieškos sistemoms (ir vartotojui) padeda trumpai ir aiškiai apibūdinti interneto svetainės puslapių turinį. Šiuos įrašus galima patalpinti vidinėje interneto svetainės dalyje, TVS. Tai turėtų būti trumpi, unikalūs kiekvienam puslapiui, esminiais konkretaus puslapio raktažodžiais paremti tekstai, parengti kiekvienam tinklapio puslapiui.
  • Meta įrašus sudaro: meta pavadinimas; meta aprašymas; meta raktažodžiai (arba vienas esminis puslapio raktažodis, priklausomai nuo TVS galimybių).
  • Meta pavadinimą turėtų sudaryti ne daugiau 70 simbolių tekstas.
  • Meta aprašymą turėtų sudaryti 70 – 320 simbolių tekstas.
  • Esminis raktažodis – konkretaus puslapio parinktas pagrindinis raktažodis.
  • Formuojant meta pavadinimą ir meta aprašymą – pradėkite esminiu raktažodžiu. Tekste panaudokite lydinčius to puslapio raktinius žodžius.
  • SVARBU: naudojami raktiniai žodžiai meta įrašuose turi būti panaudoti to puslapio svetainės tekste, nekeičiant linksnio ar frazės žodžių eiliškumo.

Meta įrašus priskirti prekės aprašymui galite įdiegto į svetainę (jeigu tai WordPress svetainė) papildinio”Yoast SEO” pagalba. Dalis, kur talpinami meta įrašai, bus pačioje prekės kortelės puslapio apačioje, po aprašymu, prekės techniniais parametrais. Šioje skiltyje rasite ir vietą, kurioje turėtumėte įrašyti pagrindinį prekės aprašymo raktažodį.

Pavyzdys:

Įkėlimo žingsniai WordPress svetainėje

  • Prisijunkite prie savo WordPress administravimo skydelio.
  • Užtikrinkite, kad turite reikiamus leidimus prekių įkėlimui.
Prisijungimas

  • Meniu juostoje kairėje pasirinkite “Produktai” (Products).
  • Atsidariusiame lange viršuje pasirinkite “Pridėti naują” (Add New Product).
Naujos prekės sukūrimas

  • “Produkto duomenys” skyrelyje pasirinkite  “produktas su variantais”
Produktas su variantais
  • Paspauskite ant skyrelio “Požymiai” > “Pridėti naują” > “Pavadinimas” skiltyje įveskite požymį, pavyzdžiui dydis, ar spalva > “Reikšmes” įveskite požymio reikšmes, kurias galės rinktis pirkėjas, pavyzdžiui mėlyna arba didelis. Naudokite ženkliuką “|” reikšmėms atskirti. > ”Išsaugoti požymius”.
Produkto požymiai
  • Keliaukite į skyrelį “Variantai”. Jame matysite galimybę generuoti variantus automatiškai arba rinktis pridėti rankiniu būdu.  Jei variantai yra paprasti, pavyzdžiui, spalva ar dydis, pasirinkite generavimo automatiškai opciją. Žemiau susikurs visų galimų variantų iš suvestų požymių sąrašas.
Produkto variantai
  • Jei visų pasirinkimų kaina būtų identiška > spauskite “Įrašyti kainą” mygtuką ir įveskite kainą. 
Identiškų kainų nustatymas
  • Jeigu variantams galioja skirtinga kainodara, spauskite ant kiekvieno varianto ir nustatykite jame kainą invidualiai.
Skirtingos kainodaros nustatymas

*Paspaudus ant kiekvieno požymio redagavimo galima pakeisti kainą, svorį, išmatavimus, pridėti prekės kodą, taip pat pridėti kitą nuotrauką.

  • Įveskite prekės pavadinimą.
  • Pridėkite prekės nuotraukas.
  • Nurodykite kainą ir nuolaidą (jei tokia taikoma).
  • Pridėkite trumpą prekės aprašymą
  • Pridėkite informaciją apie pristatymą (“Pristatymas” skiltyje).
  • Pridėkite susietus produktus (“Susieti produktai” skiltyje). Šioje dalyje galite pridėti ir kryžminius produktas – cross sells, tai produktai kuriuos rekomenduojama įsigyti su parduodamu produktu.
Pagrindinės produkto informacijos supildymas

  • Įveskite išsamią prekės informaciją.
  • Naudojant tekstų redaktorių, suformatuokite aprašymą (naudokite antraščių (H1-H6) hierarchiją antraštėms, paryškinkite svarbius dalykus, esant poreikiui naudokite sąrašus, vidines nuorodas ir pan.
  • Nurodykite prekės savybes, tokias kaip: dydis, spalva, medžiaga, kt.
  • Nepamirškite prekės priskirti kategorijai (ar kelioms kategorijomis)
  • Pridėkite žymų (tags), padėsiančių lengviau rasti prekę pagal vartotojui svarbius požymius ar galimus vartotojo paieškos raktažodžius.
Kiti pagrindiniai produkto nustatymai
Produkto žymos ir kategorijos

Išsami prekės aprašymo instrukcija pateikta aukščiau, dalyje  “Rekomendacijos SEO palankiai prekės kortelei (pavadinimas, aprašymas, URL nuoroda, nuotraukos, meta aprašymai)”

Jei dar neesate pasiruošę prekę publikuoti viešai, pasirinkite “Saugoti kaip juodraštį” (Save Draft). Kitu atveju, paspauskite “Paskelbti” (Publish).

Įkėlimo žingsniai WordPress svetainėje video formatu

Asteri ženklas Mumis pasitiki:

Asteri
5.0
Based on 25 reviews
Eimantas K.
Eimantas K.
SEO paslauga superinė ! Kokybiškai paruošti tekstai ir straipsniai ! Rekomenduoju partneriauti ir dirbti kartu su ASTERI !
Deividas V.
Deividas V.
Esu labai dėkingas "Asteri" už jų padarytą įdirbį bei viršytus lūkesčius. Dar prieš metus didžioji dalis klientų ateidavo per šaltus skambučius, kuriems atlikti tekdavo skirti daug laiko ir energijos. Turėjome svetainę, bet užklausų iš jos sulaukdavome nedaug. Po to, kai pabendravome su "Asteri" vadove Joana, sužinojome, kad svetainė gali konvertuoti, tačiau tam ją reikia sutvarkyti ir atlikti SEO optimizavimą. Joana taip aiškiai sudėliojo visus argumentus, kad nusprendėme investuoti. Pirmi rezultatai pasimatė jau po 2 mėnesių, nors buvome įspėti, kad jų gali tekti laukti iki 6 mėnesių. Dabar kiekvieną savaite gauname po 2 tikslines užklausas be jokių papildomų pastangų, tiesiog turint optimizuotą svetainę. Dirbame mažiau,o uždirbame daugiau – toks ir buvo mūsų tikslas. Ačiū!
Armandas P.
Armandas P.
Urte S.
Urte S.
Loocone H.
Loocone H.
Aciu visai komandai uz nuostabu darba.Viskas labai tvarkyngai ir greitai, Rekomenduojam.
Lukas B.
Lukas B.
Viktorija M.
Viktorija M.
Pati didžiausia rekomendacija! Gavau labai daug naudingų patarimų ir įžvalgų dėl įmonės socialinių tinklų ir jų turinio.Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Mano M.
Mano M.
Ačiū Jums labai už reklamas, kiek teko prašyti/ieškoti tokių paslaugų – Jus esate labiausiai profesionalūs, konkretūs ir turite aiškiai aprašytą procesą, t.y. sistemingai dirbate, surinkote informacija, supratote mūsų poreikius, greitai susipažinote su mūsų produkcija ir gavę minimaliai informacijos sukūriate gan turiningą ir tikslų reklaminį tūrinį – labai patiko.
Vieslava A.
Vieslava A.
REKOMENDACIJA 100% !Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Živilė K.
Živilė K.
Laura M.
Laura M.
Sužavėjo Joanos kompetencija ir gebėjimas aiškiai perteikti bei pritaikyti informaciją! Viena produktyviausių konsultacijų. Nuostabu mokytis ir dirbti su savo srities profesionalais ir kartu šiltomis asmenybėmis. Sėkmės!
Inga S.
Inga S.
Išklausiau mokymus apie internetinės svetainės kūrimą ir esu labai patenkinta pateikta informacija, ačiū Jums už tai! Klausantis mokymų susidėliojau iškart tam tikrus aspektus, dariau pakeitimus, nes patarimai buvo labai konkretūs ir praktiški. Rekomenduoju ir kitiems, kas turi savo internetinę svetainę ir kaip aš - esate solo verslas ir norite viską išmanyti 🙂
Karina M.
Karina M.
Labai patiko! Joana tikra profesionalė. Rekomenduoju visiems
Aurimas S.
Aurimas S.
Karolina P.
Karolina P.
Esu dėkinga Joanai už išsamią ir profesionalią konsultaciją, kurios metu įgavau aiškumo, žinių svetainės gerinimui. Geriausi atsiliepimai ir rekomendacijos!
Eglė T.
Eglė T.
Justina R.
Justina R.
Kai po pirmo susitikimo supranti, jog šiai specialistei gali patikėti, bet kokį projektą ar net savo klientą ir supranti, jog geriau turbūt ir nerasi, o ir ieškoti nereikės!Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Grete L.
Grete L.
Jeigu reikia žmogaus, kuris į kiekvieną darbą įdėtų tiek pat pastangų kaip darydamas sau tai būtinai kreipkitės į Joaną. Nuoširdi, atsakinga, komunikabili, profesionali ir patarianti. Jau po pirmos konsultacijos supratau, kad dirbsime drauge dar ne prie vieno projekto, o jei reikės puikios specialistės tikrai ją rekomenduosiu ir kitiems. Didžiausios rekomendacijos!
Laura O.
Laura O.
Dėkoju už nuostabią konsultaciją. Gera buvo patirti, kaip profeaionalumas gali apsipinti su švelnumu ir meile klientui ❤ Džiaugiuosi, kad atėjau savo verslo pradžioj, kas leido man išvengti pradedančiosios klaidų. Išėjau su aiškiu žemėlapiu ir kitais žingsniais, ką turiu daryti, kad tikslingai galėčiau judėti svajonės link. Ačiū labai 🌷❤🌷
Simona B.
Simona B.
Kad Joana gyvena socialinių tinklų marketingu galima justi po pirmų konsultacijos minučių, tačiau be visos tech dalies, tartis buvo labai malonu ir jauku. Gavau išsamų paaiškinimą temomis, kurių visai neišmaniau, papildančios informacijos po konsultacijos ir daug nuoširdaus palaikymo ir susidomėjimo. Ačiū už visą pagalbą!
Indrė E.
Indrė E.
Joana atliko FB reklamos konsultaciją - viską paaiškino paprastai ir suprantamai, parodė ir paminėjo svarbiausius akcentus. Kaip paleisti reklamą pasidarė daug aiškiau ir drąsiau. O Joanos domėjimasis ir palaikymas net po konsultacijos tik įrodo jos kompetencijas, atsakomybę ir profesionalumą. Tad ilgiausias AČIŪ ir didžiausios REKOMENDACIJOS! Sėkmės darbuose 👏
Agnė M.
Agnė M.
Gavau labai daug patarimų ir esu užvesta ant kelio - ten, kur buvau sustojusi dabar žinau kaip eiti toliau! Man tai neįkainojama. Be to, Joana yra labai šiltas, draugiškas žmogus - galima atvirai užduoti klausimus, kad ir pačius kvailiausius, jei taip atrodo viduje, tikrai bus atsakyta į visus su kaupu! 👏👏👏
Julija N.
Julija N.
Ačiū labai už aukso vertės profesionalią konsultaciją! Pati didžiausia rekomendacija! Joana yra puiki SEO specialistė. Turi begalę žinių iš įvairių tobulinimosi kursų taip pat moka labai sistemingai perduoti žinias. Tiesiog tobula! Labai rekomenduoju.
Sandra K.
Sandra K.
Labai profesionalu❣️ puiki komunikacija! Likau sužavėta, ir rekomenduoju 🙏 iki pasimatymo!
Raimonda B.
Raimonda B.
Tokio atsidavimo darbui reikėtų paieškoti ir dar vargu ar rastume! Viskas buvo sklandziai nuo pirmo klausimo iki paskutinio, net man visiškai nesuprantančiam žmogui, padėjo išmokti is pirmų kartų. Tik didžiausios rekomendacijos, ir didelis ačiū uz pagalba! Jūs nuostabus🙂
js_loader

9+

šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinė Karalystė, Airija, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.

15+

Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje

20+

Vidutinė 2022 m. grąža (ROAS), dirbant su Facebook Ads projektais

410+

Raktažodžių Google TOP 10 per metus

2500+

Parašytų straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus


Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui

Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka

Valdote reklamas savarankiškai, tačiau lydi jausmas, kad rezultatai galėtų būti geresni?

Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau! 

Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top