Pozicija: Meta (Facebook) Ads reklamos specialistas
Konversijos, ROAS, CPC, CTR ir kiti terminai skamba kaip muzika ausiai? Atstovaujame visą gausą elektroninės komercijos srities prekės ženklų ir kviečiame į komandą Meta PPC (Facebook, Instagram) reklamos specialistą (-ę) šių ir kitų rodiklių pasiekimams.
Išnaudok savo analitinį ir kūrybinį potencialą reklamos procesuose, prisijunk prie savo srities profesionalų komandos!
Pareigybė:
Prekės ženklo reklamos kampanijų (Facebook, Instagram) strategijų rengimas.
Reklamos kampanijų administravimas, testavimas ir optimizavimas.
Reklamos kampanijų strategijos įgyvendinimas, auditorijų testavimas, rezultatų duomenų analitika, ataskaitų rengimas ir rekomendacijos ateities rezultatų gerinimui.
Konkurencinių prekinių ženklų reklamos kampanijų analizė ir susijusių įžvalgų teikimas atstovaujamam prekės ženklui.
Prekės ženklo reklamos tinklelio ir reklaminio turinio idėjų generavimas ir rekomendacijos. Pasiūlymų komunikacijos ir reklamos tinklelio gerinimui teikimas.
Nuolatinis domėjimasis naujienomis, naujomis funkcijomis, gerosiomis patirtimis ir praktikomis, strategijomis. Inovatyvių strategijų ir darbo metodų įnešimas į komandos darbą su įmonės projektais.
Reguliarus bendravimas su klientais telefonu ir el. paštu.
Reklaminių tekstų, maketų, video sukūrimo ir suderinimo su klientu darbų administravimas.
„Google Tag Manager“ išmanymas diegiant reikiamas konversijų sekimo sistemas, „Google Data Studio“, „Google Analytics“ išmanymas kampanijų duomenų efektyvumo analizei.
Reikalavimai kandidatui:
Nepriekaištingas įrankio Meta Business manager išmanymas.
2+ metų PPC darbo patirtis.
Stiprūs analitiniai įgūdžiai ir gebėjimas veikti pagal duomenis.
Stiprūs loginiai ir kūrybiniai įgūdžiai.
Nepriekaištinga lietuvių, anglų kalba (skaitymo ir rašymo įgūdžiai).
Nepriekaištingas Google Tag Manager“, „Google Data Studio“, „Google Analytics“ išmanymas.
Atsakingumas, gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.