
Rytojaus versle svarbus ne tik siūlomas produktas ar paslauga, bet ir priežastis, dėl kurio tampame savo idealaus kliento pasirinkimu. Ne paslaptis, kad patikimas verslas vis dažniau siejamas su žmogumi, slypinčiu už prekės ženklo. Būtent šį klausimą agentūros ASTERI vadovė Joana Šaulienė gegužės 13 d. aptarė Verslo moterų klubo susitikime „Vertę kuriančios moterys: nuo mokymo iki verslo sprendimo“.
Renginio dalyvės turėjo progą išgirsti, kodėl svarbu formuoti verslo reputaciją, kaip aiškiai komunikuojamas turinys prisideda prie pozityvaus įvaizdžio, kodėl LinkedIn profilis yra kur kas daugiau nei tik CV ir kokia formulė padeda visus šiuos aspektus paversti ilgalaikėmis partnerystėmis. Džiugu, kad pranešimas virto atvira diskusija, kuri įkvėpė kryptingiems žingsniams komunikacijoje.
LinkedIn – jūsų verslo dar neišnaudotas reputacijos formavimo įrankis? Kartu įdarbinkime jį įdarbinti kokybiškai nuo pirmųjų žingsnių!