Balandžio 29 d. Utenoje – J. Šaulienės atviri mokymai „Mažo biudžeto marketingas“

Mažo biudžeto marketingas

Ar mažas biudžetas = mažas rezultatas? Ne, jei žinai, kur nukreipti savo pastangas! Apie tai, kaip mažas rinkodaros biudžetas gali pavirsti solidžiomis galimybėmis – mokymuose „Mažo biudžeto marketingas“, kuriuos balandžio 29 d. Utenoje ves agentūros ASTERI vadovė, skaitmeninės rinkodaros strategė ir duomenimis grįsto marketingo praktikė Joana Šaulienė.

Mokymų dalyviai sužinos, kaip pasirinkti tinkamiausius kanalus pagal savo verslo specifiką, kaip paskirstyti biudžetą, kurti turinį, paleisti reklamą su 2 € biudžetu dienai ir efektyviai išnaudoti el. pašto rinkodarą. Dirbtuvių metu kartu planuosite socialinių tinklų turinį, kursite Canva vizualus, naujienlaiškių šablonus ir 3 mėn. strateginį planą – viskas orientuota į tai, ką galėsite iškart pritaikyti savo verslo praktikoje.

Šie mokymai – „Spiečiaus“ mentorystės programos dalis, kurioje skaitmeninės rinkodaros agentūra ASTERI prisideda prie jaunų verslų augimo.

Į viršų