
Greitis, konkretumas ir kuo mažiau pastangų – tai kone pagrindiniai kriterijai, kuriuos kelia informacijos internete ieškantys vartotojai. O jei norime atsakymo nepavyksta gauti iškart, dažnas nusivilia ir pasuka kitu keliu – pavyzdžiui, užuot naudojęs tradicinę „Google“ paiešką, užklausą rašo jau dirbtiniam intelektui. Pokyčiai pastebimi ne tik vartotojų elgsenoje, bet ir tame, kaip verslai užtikrina savo matomumą internete.
Plačiau įžvalgomis apie besikeičiančius vartotojų įpročius bei naują rinkodaros kryptį – AEO (angl. answer engine optimization) – publikacijoje spaudoje (DELFI.LT) dalijasi ASTERI vadovė, skaitmeninės rinkodaros ekspertė Joana Šaulienė. Pokalbyje – argumentai apie kintančius vartotojų įpročius, prognozės apie „Google“ paieškos ateitį bei patarimai, kaip pasiekti auditoriją, šiandien jau ieškančią informacijos su dirbtinio intelekto pagalba.
Kviečiame skaityti publikaciją čia: