Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos

Balto fono kvadratinė iliustracija su Asteri logotipu viršuje. Centre – Joanos Šaulienės nuotrauka. Kairėje pusėje mažesniame apskritime matomas rožinis advento kalendorius su ištrauktu stalčiuku ir dovana.

Prasidėjus Black Friday sezonui, įsivažiavus ir šventinei ir prekybai, tiek fizinėse parduotuvėse, tiek ir skaitmeninėje erdvėje sparčiai suaktyvėjo advento kalendorių pasiūla – šiandien tai drąsiai galime vadinti viena matomiausių prekių kategorijų. Kaip pastebi „Delfi“, kalendorių kainos šiemet itin įvairios – nuo kelių eurų iki daugiau nei 400, o jų turinys apima viską: nuo saldumynų iki prabangios kosmetikos. Toks bumas aiškiai signalizuoja: advento kalendoriai jau nebėra tk simbolinis pirkinys, pažymintis švenčių laukimą. Pirkėjams tai tampa ir proga pasilepinti save, pamažu pažinti prekės ženklą, o verslams – reikšmingu rinkodaros formatu.

Apie šią tendenciją, emocinį pirkimą ir prekių ženklų galimybes advento kalendorių paversti rinkodaros priemone kalbama „Delfi“ straipsnyje – jame savo įžvalgomis pasidalijo ir ASTERI vadovė Joana Šaulienė. Kviesdama pažvelgti į kalendorių fenomeną ne tik kaip į vartojimo reiškinį, Joana pakomentavo, kaip šis produktas padeda formuoti ryšį su vartotoju. Kviečiame paskaityti – itin vertingas šaltinis tiems, kurie domisi ir ieško įkvėpimo šventiniam marketingui!

Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos

LAIKAS GERINTI RINKODAROS STRATEGIJĄ?

Nemokama 15 min. konsultacija

Dar nesate ASTERI klientas? Teko girdėti apie SEO, AEO, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškius, tačiau nežinote, kuris sprendimas tinkamiausias būtent jūsų verslui? Trūksta aiškumo, atsakymų į kylančius klausimus, o galbūt – ir patikimo partnerio, kuris padėtų nustatyti rinkodaros strategijos kryptį? Pasikalbėkime!

Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos

LAIKAS GERINTI RINKODAROS STRATEGIJĄ?

Nemokama 15 min. konsultacija

Dar nesate ASTERI klientas? Teko girdėti apie SEO, AEO, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškius, tačiau nežinote, kuris sprendimas tinkamiausias būtent jūsų verslui? Trūksta aiškumo, atsakymų į kylančius klausimus, o galbūt – ir patikimo partnerio, kuris padėtų nustatyti rinkodaros strategijos kryptį? Pasikalbėkime!

Būkite vienu žingsniu priekyje

Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!

Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.

Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos
Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos
Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos

Būkite vienu žingsniu priekyje

Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!

Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.

Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos
Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos
Advento kalendoriai užvaldo pirkėjų širdis: apie rinkodaros fenomeną – ir ASTERI vadovės įžvalgos

Į viršų