
Prasidėjus Black Friday sezonui, įsivažiavus ir šventinei ir prekybai, tiek fizinėse parduotuvėse, tiek ir skaitmeninėje erdvėje sparčiai suaktyvėjo advento kalendorių pasiūla – šiandien tai drąsiai galime vadinti viena matomiausių prekių kategorijų. Kaip pastebi „Delfi“, kalendorių kainos šiemet itin įvairios – nuo kelių eurų iki daugiau nei 400, o jų turinys apima viską: nuo saldumynų iki prabangios kosmetikos. Toks bumas aiškiai signalizuoja: advento kalendoriai jau nebėra tk simbolinis pirkinys, pažymintis švenčių laukimą. Pirkėjams tai tampa ir proga pasilepinti save, pamažu pažinti prekės ženklą, o verslams – reikšmingu rinkodaros formatu.
Apie šią tendenciją, emocinį pirkimą ir prekių ženklų galimybes advento kalendorių paversti rinkodaros priemone kalbama „Delfi“ straipsnyje – jame savo įžvalgomis pasidalijo ir ASTERI vadovė Joana Šaulienė. Kviesdama pažvelgti į kalendorių fenomeną ne tik kaip į vartojimo reiškinį, Joana pakomentavo, kaip šis produktas padeda formuoti ryšį su vartotoju. Kviečiame paskaityti – itin vertingas šaltinis tiems, kurie domisi ir ieško įkvėpimo šventiniam marketingui!









