Email marketingas
Email marketingas – tai preciziškai suderinta turinio, strategijos ir duomenų sintezė. Kai kruopščiai parinkti žodžiai ir apgalvoti strateginiai sprendimai sėkmingai veikia drauge, kiekvienas laiškas pasiekia savo tikslą – padeda užmegzti tvirtą ryšį su auditorija.
Email marketingas
Email marketingas – tai preciziškai suderinta turinio, strategijos ir duomenų sintezė. Kai kruopščiai parinkti žodžiai ir apgalvoti strateginiai sprendimai sėkmingai veikia drauge, kiekvienas laiškas pasiekia savo tikslą – padeda užmegzti tvirtą ryšį su auditorija.








reklamos agentūra ASTERI
Email marketingas

Skirtumas tarp parinkto BEVEIK TEISINGO ir TEISINGO žodžio, tai lyg skirtumas tarp jonvabalio skleidžiamos šviesos ir žaibo blykstės,




kosmetika
Email marketingas
Laikotarpis: 1 mėnuo
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 85 Eur
– Pajamas sugeneravo 4 mėnesiniai laiškai ir 5 veikiančios automatinės laiškų sekos
– ±50% mėnesio email marketingo pajamų – automatinių laiškų sekų stabilus mėnesinis rezultatas
– 1 email marketingui išleistas Eur/mėn. sugeneravo 85 Eur/mėn.
ASTERI paslaugos

kosmetika
Email marketingas
Laikotarpis: 1 mėnuo
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 11,5 Eur
– Pajamas sugeneravo 11 mėnesinių laiškų ir 8 veikiančios automatinės laiškų sekos
– 29% mėnesio pajamų – automatinių laiškų sekų stabilus mėnesinis rezultatas
– 1 email marketingui išleistas Eur/mėn. sugeneravo 11,5 Eur/mėn
ASTERI paslaugos

lietuviška apranga
Email marketingas
Laikotarpis: 1 metai
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 18 Eur
– Pajamas sugeneravo tik 2 automatinės laiškų sekos. Naujas prenumeratorius: 3 laiškai + SMS. Paliktas krepšelis: 3 laiškai + SMS. Sekos sukurtos prieš 12 mėnesių, korekcijų neatlikta.
– Rezultatai pamatuoti praėjus 1 metams nuo starto su email marketingu (nuo 0).
– Nuoseklus marketingas nevykdomas, veikia tik automatinės laiškų ir SMS sekos.
– Per metus surinkta prenumeratorių: 1205 (nuo 0).
ASTERI paslaugos

KOSMETIKA
Email marketingas
– Automatinės laiškų sekos ir mėnesiniai laiškai per metus bendradarbiavimo sugeneravo papildomus 50 639,26 Eur.
– 73% metinių pajamų – iš mėnesinių laiškų. Iš sugeneruotų 50 639,26 Eur – 37 213,01 Eur iš mėnesinių laiškų kampanijų.
– 23% metinių pajamų – iš automatinių laiškų sekų. Iš sugeneruotų 50 639,26 Eur – 13 426,25 Eur iš automatizuotų sekų.
– Rezultatai ir jų diagrama per metus bendradarbiavimo.
ASTERI paslaugos
Produktas: Kosmetika
Laikotarpis: 1 mėnuo
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 85 Eur
– Pajamas sugeneravo 4 mėnesiniai laiškai ir 5 veikiančios automatinės laiškų sekos
– ±50% mėnesio email marketingo pajamų – automatinių laiškų sekų stabilus mėnesinis rezultatas
– 1 email marketingui išleistas Eur/mėn. sugeneravo 85 Eur/mėn.

ASTERI paslaugos
Produktas: Kosmetika
Laikotarpis: 1 mėnuo
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 11,5 Eur
– Pajamas sugeneravo 11 mėnesinių laiškų ir 8 veikiančios automatinės laiškų sekos
– 29% mėnesio pajamų – automatinių laiškų sekų stabilus mėnesinis rezultatas
– 1 email marketingui išleistas Eur/mėn. sugeneravo 11,5 Eur/mėn

ASTERI paslaugos
Produktas: Lietuviška apranga
Laikotarpis: 1 metai
ROAS (atsiperkamumas): 1 Eur = 18 Eur
– Pajamas sugeneravo tik 2 automatinės laiškų sekos. Naujas prenumeratorius: 3 laiškai + SMS. Paliktas krepšelis: 3 laiškai + SMS. Sekos sukurtos prieš 12 mėnesių, korekcijų neatlikta.
– Rezultatai pamatuoti praėjus 1 metams nuo starto su email marketingu (nuo 0).
– Nuoseklus marketingas nevykdomas, veikia tik automatinės laiškų ir SMS sekos.
– Per metus surinkta prenumeratorių: 1205 (nuo 0).

ASTERI paslaugos
Produktas: kosmetika
– Automatinės laiškų sekos ir mėnesiniai laiškai per metus bendradarbiavimo sugeneravo papildomus 50 639,26 Eur.
– 73% metinių pajamų – iš mėnesinių laiškų. Iš sugeneruotų 50 639,26 Eur – 37 213,01 Eur iš mėnesinių laiškų kampanijų.
– 23% metinių pajamų – iš automatinių laiškų sekų. Iš sugeneruotų 50 639,26 Eur – 13 426,25 Eur iš automatizuotų sekų.
– Rezultatai ir jų diagrama per metus bendradarbiavimo.

ASTERI paslaugos
EMAIL marketingas
Kaip užtikrinti, kad jis teiktų maksimalią naudą?
Segmentavimas ir personalizavimas
Pirmasis ir bene svarbiausias klausimas, į kurį būtina atsakyti – ar jūsų siunčiami naujienlaiškiai pasiekia tinkamus žmones, kitaip tariant, tikslinę auditoriją? Svarbus ne tik prenumeratorių bazės dydis, bet ir tai, kiek joje esantys vartotojai iš tiesų domisi jūsų siūlomu produktu ar paslauga. Net jei esate tikri, kad kiekvienas prenumeratorius anksčiau ar vėliau taps jūsų klientu, visų šių vartotojų poreikiai gali labai skirtis. Vieniems pakaks lengvo paskatinimo – pavyzdžiui, nuolaidos – kad galutinai apsispręstų pirkti. Tuo tarpu kitiems gali prireikti ir kelių mėnesių ar net metų, kol jie susiformuos pasitikėjimą jūsų prekių ženklu ir supras, kuo jis pranašesnis už konkurentus.
Čia į pagalbą ateina net keli elementai. Pirmiausia – tinkama naujienlaiškių rinkodaro strategija su teisingai suformuotais tikslais bei jiems siekti numatytomis priemonėmis. Tuomet – automatizuotos laiškų sekos, kurios siunčiamos tiksliais vartotojo pirkimo kelionės momentais. Nuolatinė komunikacija naujienlaiškiais padės nuolat palaikyti pulsą ir tapti vertingos edukacinės informacijos teikėju.
Papildoma priemonė – segmentavimas, leidžiantis suprasti, kurioje stadijoje šiuo metu yra prenumeratorius. Galbūt tai tik potencialus klientas, gal jau lojalus pirkėjas, o gal – buvęs klientas, kuris gali sugrįžti?
Personalizavimas dar labiau sustiprina email marketingo efektyvumą – nuo kreipimosi vardu iki individualiai pritaikytų pasiūlymų ar net tinkamiausiu laiku išsiųsto laiško.
Įtraukiantis turinys ir dizainas
Veiksmingas naujienlaiškis – tai ne tik estetiškai patrauklus laiškas, bet ir toks, kuris skatina imtis veiksmų, pavyzdžiui, pirkti. Sprendimą, ar verta gilintis į turinį, ar tiesiog uždaryti laišką, skaitytojas dažnai priima vos per kelias sekundes. Būtent todėl verta investuoti į vizualiai patrauklų dizainą – jis veikia kaip masalas, pritraukiantis dėmesį. Tačiau vien grožio nepakanka – svarbus ir turinys bei jo pateikimo būdas.
Trumpi, aiškūs sakiniai, stiprios antraštės ir logiškai išdėstyta informacija – tai esminiai elementai, kuriuos būtina įvaldyti, jei aktualus efektyvių naujienlaiškių kūrimas. Ne mažiau svarbu rasti tinkamą teksto ir dizaino balansą, atsakingai parinkti iliustracijas ar kitus vizualinius elementus bei pasirūpinti, kad CTA (kvietimas veikti) būtų sklandžiai įsilietų ten, kur išliks labiausiai matomu.
Optimalus naujienlaiškių siuntimo dažnis
Per dažnai siunčiami naujienlaiškiai erzina, per retai – priverčia pamiršti jūsų prekės ženklą. O kaip tuomet rasti balansą? Deja, tačiau vieno universalaus atsakymo nėra. Šis dažniausiai priklauso nuo auditorijos poreikių, jūsų tikslų, o kartais – net ir siūlomų produktų. Kaip geriausia sužinoti, koks naujienlaiškių siuntimo dažnis yra optimalus? Testavimas. Stebėkite atidaromumą, paspaudimų ir naujienlaiškių atsisakymo rodiklius – jie parodys ne tik tai, ar pasirinktas dažnis tinkamas ir pernelyg neįkyrus, bet ir atsakys į klausimą, ar naujienlaiškių rinkodaros strategija apskritai veiksminga bei rezultatyvi. Dar viena gudrybė, kurią šiandien jau išnaudoja kai kurie prekių ženklai – suteikti prenumeratoriams galimybę patiems pasirinkti, kaip dažnai jie nori gauti naujienlaiškius.
Techniniai sprendimai, duomenų analizė ir testavimas
Net ir nepriekaištingai suplanuotas email marketingas bei kruopščiai paruoštas naujienlaiškis gali nepasiekti adresato, jei neatsižvelgiama į techninius aspektus. SPAM filtrai, siuntėjo reputacija – visa tai gali lemti, ar jūsų naujienlaiškiai sklandžiai pasieks gavėjus, ar dings be žinios šlamšto aplanke.
Beje, vien sėkmingas naujienlaiškių siuntimas dar nereiškia, kad turinys veiks taip, kaip tikėtasi. Prekių ženklams (o ypač – tiems, kuriems email marketingas – vis dar naujovė rinkodaros strategijoje), gali būti sudėtinga suprasti, kokie sprendimai išties veikia. Kuri antraštė labiausiai pritraukia skaitytojų dėmesį? Koks CTA tekstas skatina daugiau paspaudimų? Kada geriausias laikas siųsti laiškus? Sistemingas duomenų stebėjimas padės atrasti geriausiai veikiančius sprendimus, nuolat tobulinti strategiją ir auginti konversijas.
EMAIL marketingas
Kaip užtikrinti, kad jis teiktų maksimalią naudą?
Segmentavimas ir personalizavimas
Pirmasis ir bene svarbiausias klausimas, į kurį būtina atsakyti – ar jūsų siunčiami naujienlaiškiai pasiekia tinkamus žmones, kitaip tariant, tikslinę auditoriją? Svarbus ne tik prenumeratorių bazės dydis, bet ir tai, kiek joje esantys vartotojai iš tiesų domisi jūsų siūlomu produktu ar paslauga. Net jei esate tikri, kad kiekvienas prenumeratorius anksčiau ar vėliau taps jūsų klientu, visų šių vartotojų poreikiai gali labai skirtis. Vieniems pakaks lengvo paskatinimo – pavyzdžiui, nuolaidos – kad galutinai apsispręstų pirkti. Tuo tarpu kitiems gali prireikti ir kelių mėnesių ar net metų, kol jie susiformuos pasitikėjimą jūsų prekių ženklu ir supras, kuo jis pranašesnis už konkurentus.
Čia į pagalbą ateina net keli elementai. Pirmiausia – tinkama naujienlaiškių rinkodaro strategija su teisingai suformuotais tikslais bei jiems siekti numatytomis priemonėmis. Tuomet – automatizuotos laiškų sekos, kurios siunčiamos tiksliais vartotojo pirkimo kelionės momentais. Nuolatinė komunikacija naujienlaiškiais padės nuolat palaikyti pulsą ir tapti vertingos edukacinės informacijos teikėju.
Papildoma priemonė – segmentavimas, leidžiantis suprasti, kurioje stadijoje šiuo metu yra prenumeratorius. Galbūt tai tik potencialus klientas, gal jau lojalus pirkėjas, o gal – buvęs klientas, kuris gali sugrįžti?
Personalizavimas dar labiau sustiprina email marketingo efektyvumą – nuo kreipimosi vardu iki individualiai pritaikytų pasiūlymų ar net tinkamiausiu laiku išsiųsto laiško.
Įtraukiantis turinys ir dizainas
Veiksmingas naujienlaiškis – tai ne tik estetiškai patrauklus laiškas, bet ir toks, kuris skatina imtis veiksmų, pavyzdžiui, pirkti. Sprendimą, ar verta gilintis į turinį, ar tiesiog uždaryti laišką, skaitytojas dažnai priima vos per kelias sekundes. Būtent todėl verta investuoti į vizualiai patrauklų dizainą – jis veikia kaip masalas, pritraukiantis dėmesį. Tačiau vien grožio nepakanka – svarbus ir turinys bei jo pateikimo būdas.
Trumpi, aiškūs sakiniai, stiprios antraštės ir logiškai išdėstyta informacija – tai esminiai elementai, kuriuos būtina įvaldyti, jei aktualus efektyvių naujienlaiškių kūrimas. Ne mažiau svarbu rasti tinkamą teksto ir dizaino balansą, atsakingai parinkti iliustracijas ar kitus vizualinius elementus bei pasirūpinti, kad CTA (kvietimas veikti) būtų sklandžiai įsilietų ten, kur išliks labiausiai matomu.
Optimalus naujienlaiškių siuntimo dažnis
Per dažnai siunčiami naujienlaiškiai erzina, per retai – priverčia pamiršti jūsų prekės ženklą. O kaip tuomet rasti balansą? Deja, tačiau vieno universalaus atsakymo nėra. Šis dažniausiai priklauso nuo auditorijos poreikių, jūsų tikslų, o kartais – net ir siūlomų produktų. Kaip geriausia sužinoti, koks naujienlaiškių siuntimo dažnis yra optimalus? Testavimas. Stebėkite atidaromumą, paspaudimų ir naujienlaiškių atsisakymo rodiklius – jie parodys ne tik tai, ar pasirinktas dažnis tinkamas ir pernelyg neįkyrus, bet ir atsakys į klausimą, ar naujienlaiškių rinkodaros strategija apskritai veiksminga bei rezultatyvi. Dar viena gudrybė, kurią šiandien jau išnaudoja kai kurie prekių ženklai – suteikti prenumeratoriams galimybę patiems pasirinkti, kaip dažnai jie nori gauti naujienlaiškius.
Techniniai sprendimai, duomenų analizė ir testavimas
Net ir nepriekaištingai suplanuotas email marketingas bei kruopščiai paruoštas naujienlaiškis gali nepasiekti adresato, jei neatsižvelgiama į techninius aspektus. SPAM filtrai, siuntėjo reputacija – visa tai gali lemti, ar jūsų naujienlaiškiai sklandžiai pasieks gavėjus, ar dings be žinios šlamšto aplanke.
Beje, vien sėkmingas naujienlaiškių siuntimas dar nereiškia, kad turinys veiks taip, kaip tikėtasi. Prekių ženklams (o ypač – tiems, kuriems email marketingas – vis dar naujovė rinkodaros strategijoje), gali būti sudėtinga suprasti, kokie sprendimai išties veikia. Kuri antraštė labiausiai pritraukia skaitytojų dėmesį? Koks CTA tekstas skatina daugiau paspaudimų? Kada geriausias laikas siųsti laiškus? Sistemingas duomenų stebėjimas padės atrasti geriausiai veikiančius sprendimus, nuolat tobulinti strategiją ir auginti konversijas.
Kam email marketingas – nepakeičiama pardavimų priemonė?
Kam email marketingas – nepakeičiama pardavimų priemonė?

E-komercijos verslams
Internetinė prekyba klesti tada, kai klientai nepamiršta jūsų verslo. Email marketingas padeda gali padėti skatinti sugrįžti personalizuotu turiniu: pvz., mados parduotuvė gali siųsti „Jums patiktų ir šie deriniai“ rekomendacijas, o elektronikos pardavėjas – priedus jau įsigytai prekei.

Aukštos vertės prekių / paslaugų verslams
Brangių produktų pirkimas retai būna spontaniškas, nes vartotojas lygina, svarsto ir ieško palankiausio sprendimo. Kuo padeda email marketingas? Jis leidžia nuolat „šildyti“ auditoriją, kol ji taps pasiruošusi pirkti ir įgys pasitikėjimą naujienlaiškiais nuolat komunikuojančiu prekių ženklu.

Produktams, kurie reikalingi periodiškai
Siūlote periodiškai reikalingus produktus? Padės automatizacija, kuri ne tik padeda parduoti, bet ir sukuria patogią vartotojo patirtį. Pavyzdžiui, kavos prenumeratos verslas gali nuolat priminti apie naujus skonius, o gyvūnų prekių parduotuvė – pasidalinti priminimu apie besibaigiantį augintinio maistą.

Nišiniams, specializuotiems verslams
Kai auditorija glaudi, kiekvienas prenumeratorius tampa svarbus. Email marketingas leidžia ne tik informuoti, bet ir kurti bendruomenės jausmą. Prekės ženklo užkulisiai ar ekspertiniai patarimai – puiki proga vartotojui pasijausti ypatingu, žinančiu kai ką daugiau nei platesnė auditorija, o kartu – ir artimesniu jūsų verslui.

E-komercijos verslams
Internetinė prekyba klesti tada, kai klientai nepamiršta jūsų verslo. Email marketingas padeda gali padėti skatinti sugrįžti personalizuotu turiniu: pvz., mados parduotuvė gali siųsti „Jums patiktų ir šie deriniai“ rekomendacijas, o elektronikos pardavėjas – priedus jau įsigytai prekei.

Aukštos vertės prekių / paslaugų verslams
Brangių produktų pirkimas retai būna spontaniškas, nes vartotojas lygina, svarsto ir ieško palankiausio sprendimo. Kuo padeda email marketingas? Jis leidžia nuolat „šildyti“ auditoriją, kol ji taps pasiruošusi pirkti ir įgys pasitikėjimą naujienlaiškiais nuolat komunikuojančiu prekių ženklu.

Produktams, kurie reikalingi periodiškai
Siūlote periodiškai reikalingus produktus? Padės automatizacija, kuri ne tik padeda parduoti, bet ir sukuria patogią vartotojo patirtį. Pavyzdžiui, kavos prenumeratos verslas gali nuolat priminti apie naujus skonius, o gyvūnų prekių parduotuvė – pasidalinti priminimu apie besibaigiantį augintinio maistą.

Nišiniams, specializuotiems verslams
Kai auditorija glaudi, kiekvienas prenumeratorius tampa svarbus. Email marketingas leidžia ne tik informuoti, bet ir kurti bendruomenės jausmą. Prekės ženklo užkulisiai ar ekspertiniai patarimai – puiki proga vartotojui pasijausti ypatingu, žinančiu kai ką daugiau nei platesnė auditorija, o kartu – ir artimesniu jūsų verslui.
Email marketingas
Kuo galime padėti?
Email marketingas
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja email marketingas?
Paslaugos paketas parenkamas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientą? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Naujienlaiškių siuntimo sistema
Efektyviausios naujienlaiškių rinkodaros siuntimo sistemos (Mailerlite, Omnisend, Klaviyo) parinkimas, sujungimas su interneto svetaine, pritaikymas prekės ženklo identitetui, prenumeratorių duomenų bazės importavimas ir segmentavimas, kiti parametrai sėkmingam darbui su naujienlaiškių rinkodara.
Konkurentų analizė
Konkurencinių prekės ženklų nuoseklios naujienlaiškių rinkodaros ir aptiktų automatinių naujienlaiškių sekų stebėsena ir analizė. Susijusios rekomendacijos naujienlaiškių marketingo strategijai.
Email marketingo strategija
Sudaroma naujienlaiškių rinkodaros strategija, komunikacijos tonas ir rekomendacijos turiniui, kalbančiam potencialaus kliento kalba. Naujienlaiškių rinkodaros ABC prekės ženklui: ką, kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir pardavimai.
Email marketingas
Email marketingo mėnesiniai planai, periodinių naujienlaiškių kūrimas, naujienlaiškių siuntimas, prenumeratorių duomenų bazės auginimas, priežiūra ir segmentavimas, stabilių pajamų iš naujienlaiškių kanalo auginimas.
Email automatizacija
Naujo prenumeratoriaus, palikto krepšelio automatizuotos laiškų sekos. Laiškų sekos didinti apsipirkimo krepšelį, grįžti pakartotiniam apsipirkimui ir pan. Verslui, kuris generuoja pajamas 24/7, be komandos įsitraukimo.
Efektyviausios naujienlaiškių rinkodaros siuntimo sistemos (Mailerlite, Omnisend, Klaviyo) parinkimas, sujungimas su interneto svetaine, pritaikymas prekės ženklo identitetui, prenumeratorių duomenų bazės importavimas ir segmentavimas, kiti parametrai sėkmingam darbui su naujienlaiškių rinkodara.
Sprendimai, skirti auginti prekių ženklo matomumą, žinomumą ir patikimumą rinkoje – socialinių tinklų administravimas, socialinių tinklų tuKonkurencinių prekės ženklų nuoseklios naujienlaiškių rinkodaros ir aptiktų automatinių naujienlaiškių sekų stebėsena ir analizė. Susijusios rekomendacijos naujienlaiškių marketingo strategijai. rinio kūrimas, email marketingas, SEO paslaugos, turinio rinkodara. Vieningos žinutės kūrimas ir sklaida skirtinguose kanaluose.
Sudaroma naujienlaiškių rinkodaros strategija, komunikacijos tonas ir rekomendacijos turiniui, kalbančiam potencialaus kliento kalba. Naujienlaiškių rinkodaros ABC prekės ženklui: ką, kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir pardavimai.
Email marketingo mėnesiniai planai, periodinių naujienlaiškių kūrimas, naujienlaiškių siuntimas, prenumeratorių duomenų bazės auginimas, priežiūra ir segmentavimas, stabilių pajamų iš naujienlaiškių kanalo auginimas.
Naujo prenumeratoriaus, palikto krepšelio automatizuotos laiškų sekos. Laiškų sekos didinti apsipirkimo krepšelį, grįžti pakartotiniam apsipirkimui ir pan. Verslui, kuris generuoja pajamas 24/7, be komandos įsitraukimo.
Kiek kainuoja email marketingas?
Paslaugos paketas parenkamas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientą? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
Poreikių
aptarimas
Įsigiliname į jūsų verslo tikslus, auditorijos elgseną ir, jei buvo taikomos, esamas praktikas. Kokių rezultatų tikitės? Kokios problemos ar neišnaudotos galimybės? Atsakę į šiuos klausimus, galime sudaryti aiškų veiksmų planą ir rekomendacijas, pritaikytas būtent jūsų verslui, arba kitaip – email rinkodaros strategiją.

02.
Sprendimo pritaikymas
Remdamiesi analize, parengiame strategiją: nuo turinio planavimo iki automatizacijų. Paruošiame konversijas skatinančius laiškus, automatizuotas laiškų sekas. Visa tai – tam, kad jūsų email marketingas būtų tikslus, strategiškai apgalvotas ir veiktų maksimaliai efektyviai.

03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Pradėjus email komunikaciją, nuolat stebime jos rezultatus: atidaromumą, paspaudimų skaičių, pardavimų sumas. Reguliariai analizuojame duomenis, prireikus pokyčių – koreguojame strategiją. Tikslas – ne tik efektyviai komunikuoti, bet ir užtikrinti, kad email marketingas iš tiesų generuotų grąžą jūsų verslui.

01.
Poreikių aptarimas
Įsigiliname į jūsų verslo tikslus, auditorijos elgseną ir, jei buvo taikomos, esamas praktikas. Kokių rezultatų tikitės? Kokios problemos ar neišnaudotos galimybės? Atsakę į šiuos klausimus, galime sudaryti aiškų veiksmų planą ir rekomendacijas, pritaikytas būtent jūsų verslui, arba kitaip – email rinkodaros strategiją.

02.
Sprendimo pritaikymas
Remdamiesi analize, parengiame strategiją: nuo turinio planavimo iki automatizacijų. Paruošiame konversijas skatinančius laiškus, automatizuotas laiškų sekas. Visa tai – tam, kad jūsų email marketingas būtų tikslus, strategiškai apgalvotas ir veiktų maksimaliai efektyviai.

03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Pradėjus email komunikaciją, nuolat stebime jos rezultatus: atidaromumą, paspaudimų skaičių, pardavimų sumas. Reguliariai analizuojame duomenis, prireikus pokyčių – koreguojame strategiją. Tikslas – ne tik efektyviai komunikuoti, bet ir užtikrinti, kad email marketingas iš tiesų generuotų grąžą jūsų verslui.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie EMAIL marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie EMAIL marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas.

100 %
Aiškiai pamatuojami ir nuolat stebimi rezultatai.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas.

100 %
Aiškiai pamatuojami ir nuolat stebimi rezultatai.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
DUK
DUK
Kuo email marketingas skiriasi nuo kitų skaitmeninės rinkodaros kanalų?
Email marketingas – tai daugiau nei atsitiktinė žinutė socialiniuose tinkluose ar trumpalaikė reklamos kampanija. Tai tiesioginis būdas palaikyti ryšį su žmonėmis, kurie jau išreiškė susidomėjimą jūsų verslu. Skirtingai nei mokama reklama ar organinis turinys, kuris padeda pritraukti naujus klientus, email marketingas leidžia išlaikyti esamus ir stiprinti jų lojalumą. Jis puikiai pasiteisina tiek e. komercijos, tiek paslaugų verslams – abiem atvejais galite reguliariai priminti apie save, siųsti aktualias naujienas, personalizuotus pasiūlymus ar edukacinį turinį. Svarbiausia? Apgalvota strategija, segmentavimas ir tinkamas turinys, užtikrinantis, kad jūsų laiškai pasiektų auditoriją ir sukurtų realią vertę – pardavimus.
Kada rinktis MailerLite, Omnisend, Klaviyo? Kuo šios platformos skiriasi viena nuo kitos?
Vieningo teisingo atsakymo nėra – visos šios platformos yra efektyvios ir dažnai pasirenkamos skirtingų verslų. MailerLite – kone paprasčiausias iš šių trijų įrankių – jo valdymas itin aiškus, todėl puikiai tinka smulkesniems verslams, kurie ieško bazinio, bet efektyvaus sprendimo. Omnisend puikiai pasiteisina e.komercijos sferoje, nes yra paprastai integruojamas su e-parduotuvėmis, galima pasitelkti ne tik email marketingą, bet ir SMS kampanijas. Klaviyo – kiek daugiau įgūdžių reikalaujantis, tačiau kartu ir platesnį funkcionalumų spektrą siūlantis įrankis, kurį dažnai renkasi didesni verslai.
Ar email marketingas pasiteisina tik e. komercijai, ar ir kitų sričių verslams?
Email marketingas – tikrai ne tik e. komercijai skirtas pardavimų įrankis. Net tuomet, jei parduodate paslaugas, ši rinkodaros priemonė gali tapti jūsų būdu edukuoti, palaikyti santykį su esamais klientais ar pamažu „užsiauginti“ naujus. Email marketingą gali naudoti net B2B ar itin nišinį asortimentą siūlantys verslai, taip kuriantys artimą bendruomenę ir tiesiogiai bendraujantys su savo auditorija. Esmė – ne sektorius, o strategija. Tinkamai suplanuoti email marketingo žingsniai bei parduodantis ir nuoseklus turinys anksčiau ar vėliau atneša rezultatų bet kokio tipo verslui.
Kuo skiriasi reguliarus naujienlaiškių siuntimas (naujienlaiškių komunikacija) nuo automatizuotų sekų?
Automatizuoti laiškai – tai jūsų rinkodaros „komanda“, dirbanti 24/7. Tokie laiškai išsiunčiami tuomet, kai vartotojas atlieka tam tikrą veiksmą. Pavyzdžiui, užsiprenumeravus naujienlaiškį, aktyvuojama „welcome“ seka ir išsiunčiama pirmųjų, pažintinių laiškų serija. Palikus produktų pirkinių krepšelyje, pirkėjas gali gauti priminimą ar net jam sugeneruotą unikalų nuolaidos kodą. Praėjus tam tikram laikui nuo paskutinio apsipirkimo, vartotojo el. pašto dėžutę gali papildyti specialus pasiūlymas. Tad automatizacija dirba „tyliai“, jai paruošti reikalingos tik pirminės pastangos, tačiau rezultatai ilgai išlieka efektyvūs.
Reguliarūs naujienlaiškiai – tai jūsų būdas palaikyti kontaktą su klientais, informuoti apie naujus produktus, akcijas ar tiesiog dalintis įdomiu turiniu. Jie suteikia dinamiškumą ir parodo, kad esate aktyvūs. Kiekvienas naujienlaiškis yra kuriamas atskirai. Įprasta praktika – reguliarių naujienlaiškių komunikaciją planuoti visam ateinančiam mėnesiui.
Ar reikėtų derinti email marketingą su kitais skaitmeninės rinkodaros kanalais?
Email marketingas yra itin stiprus rinkodaros įrankis, bet dar stipresnis – tada, kai veikia kartu su kitais kanalais. Socialinių tinklų komunikacija ir reklama gali pritraukti naujus prenumeratorius, turinio rinkodara ir SEO paslaugos – sukurti vertę, kurią vėliau galima išnaudoti naujienlaiškiuose. Trumpai – email marketingo kaip savarankiškos priemonės įprastai nepakanka, nes tai yra skaitmeninės rinkodaros mechanizmo dalis.
Kaip elgtis, jei naujienlaiškių prenumeratorių sąrašas mažėja?
Mažėjantis prenumeratorių skaičius ne visada yra blogas ženklas. Kartais geriau turėti mažesnę, tačiau aktyvią auditoriją, o ne ilgą sąrašą žmonių, kuriems jūsų laiškai nėra aktualūs. Pavieniai dingstantys prenumeratoriai – tai natūralus procesas, nes žmonės keičia interesus, mažina informacijos srautą. Tiesa, jei prenumeratorių mažėjimas tampa dėsningas, verta analizuoti priežastis: galbūt laiškai per dažni, įkyrūs? Gal jų turinys nebeįdomus? O gal pirmas įspūdis buvo per stiprus, tačiau ilgainiui lūkesčių nepateisinote?
Kuo email marketingas skiriasi nuo kitų skaitmeninės rinkodaros kanalų?
Email marketingas – tai daugiau nei atsitiktinė žinutė socialiniuose tinkluose ar trumpalaikė reklamos kampanija. Tai tiesioginis būdas palaikyti ryšį su žmonėmis, kurie jau išreiškė susidomėjimą jūsų verslu. Skirtingai nei mokama reklama ar organinis turinys, kuris padeda pritraukti naujus klientus, email marketingas leidžia išlaikyti esamus ir stiprinti jų lojalumą. Jis puikiai pasiteisina tiek e. komercijos, tiek paslaugų verslams – abiem atvejais galite reguliariai priminti apie save, siųsti aktualias naujienas, personalizuotus pasiūlymus ar edukacinį turinį. Svarbiausia? Apgalvota strategija, segmentavimas ir tinkamas turinys, užtikrinantis, kad jūsų laiškai pasiektų auditoriją ir sukurtų realią vertę – pardavimus.
Kada rinktis MailerLite, Omnisend, Klaviyo? Kuo šios platformos skiriasi viena nuo kitos?
Vieningo teisingo atsakymo nėra – visos šios platformos yra efektyvios ir dažnai pasirenkamos skirtingų verslų. MailerLite – kone paprasčiausias iš šių trijų įrankių – jo valdymas itin aiškus, todėl puikiai tinka smulkesniems verslams, kurie ieško bazinio, bet efektyvaus sprendimo. Omnisend puikiai pasiteisina e.komercijos sferoje, nes yra paprastai integruojamas su e-parduotuvėmis, galima pasitelkti ne tik email marketingą, bet ir SMS kampanijas. Klaviyo – kiek daugiau įgūdžių reikalaujantis, tačiau kartu ir platesnį funkcionalumų spektrą siūlantis įrankis, kurį dažnai renkasi didesni verslai.
Ar email marketingas pasiteisina tik e. komercijai, ar ir kitų sričių verslams?
Email marketingas – tikrai ne tik e. komercijai skirtas pardavimų įrankis. Net tuomet, jei parduodate paslaugas, ši rinkodaros priemonė gali tapti jūsų būdu edukuoti, palaikyti santykį su esamais klientais ar pamažu „užsiauginti“ naujus. Email marketingą gali naudoti net B2B ar itin nišinį asortimentą siūlantys verslai, taip kuriantys artimą bendruomenę ir tiesiogiai bendraujantys su savo auditorija. Esmė – ne sektorius, o strategija. Tinkamai suplanuoti email marketingo žingsniai bei parduodantis ir nuoseklus turinys anksčiau ar vėliau atneša rezultatų bet kokio tipo verslui.
Kuo skiriasi reguliarus naujienlaiškių siuntimas (naujienlaiškių komunikacija) nuo automatizuotų sekų?
Automatizuoti laiškai – tai jūsų rinkodaros „komanda“, dirbanti 24/7. Tokie laiškai išsiunčiami tuomet, kai vartotojas atlieka tam tikrą veiksmą. Pavyzdžiui, užsiprenumeravus naujienlaiškį, aktyvuojama „welcome“ seka ir išsiunčiama pirmųjų, pažintinių laiškų serija. Palikus produktų pirkinių krepšelyje, pirkėjas gali gauti priminimą ar net jam sugeneruotą unikalų nuolaidos kodą. Praėjus tam tikram laikui nuo paskutinio apsipirkimo, vartotojo el. pašto dėžutę gali papildyti specialus pasiūlymas. Tad automatizacija dirba „tyliai“, jai paruošti reikalingos tik pirminės pastangos, tačiau rezultatai ilgai išlieka efektyvūs.
Reguliarūs naujienlaiškiai – tai jūsų būdas palaikyti kontaktą su klientais, informuoti apie naujus produktus, akcijas ar tiesiog dalintis įdomiu turiniu. Jie suteikia dinamiškumą ir parodo, kad esate aktyvūs. Kiekvienas naujienlaiškis yra kuriamas atskirai. Įprasta praktika – reguliarių naujienlaiškių komunikaciją planuoti visam ateinančiam mėnesiui.
Ar reikėtų derinti email marketingą su kitais skaitmeninės rinkodaros kanalais?
Email marketingas yra itin stiprus rinkodaros įrankis, bet dar stipresnis – tada, kai veikia kartu su kitais kanalais. Socialinių tinklų komunikacija ir reklama gali pritraukti naujus prenumeratorius, turinio rinkodara ir SEO paslaugos – sukurti vertę, kurią vėliau galima išnaudoti naujienlaiškiuose. Trumpai – email marketingo kaip savarankiškos priemonės įprastai nepakanka, nes tai yra skaitmeninės rinkodaros mechanizmo dalis.
Kaip elgtis, jei naujienlaiškių prenumeratorių sąrašas mažėja?
Mažėjantis prenumeratorių skaičius ne visada yra blogas ženklas. Kartais geriau turėti mažesnę, tačiau aktyvią auditoriją, o ne ilgą sąrašą žmonių, kuriems jūsų laiškai nėra aktualūs. Pavieniai dingstantys prenumeratoriai – tai natūralus procesas, nes žmonės keičia interesus, mažina informacijos srautą. Tiesa, jei prenumeratorių mažėjimas tampa dėsningas, verta analizuoti priežastis: galbūt laiškai per dažni, įkyrūs? Gal jų turinys nebeįdomus? O gal pirmas įspūdis buvo per stiprus, tačiau ilgainiui lūkesčių nepateisinote?
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


