Facebook reklama
Socialinių tinklų marketingas
Socialinių tinklų marketingas ir Facebook reklama – ambicingiems prekių ženklams, siekiantiems išnaudoti socialines medijas prekės ženklo įvaizdžiui ir pardavimams.
FACEBOOK REKLAMA
Socialinių tinklų marketingas
(Facebook reklama)
Socialinių tinklų marketingas ir Facebook reklama – ambicingiems prekių ženklams, siekiantiems išnaudoti socialines medijas prekės ženklo įvaizdžiui ir pardavimams.
76 %
vartotojų yra įsigiję produktą, kurį pamatė soc. tinkluose

71 %
vartotojų, turėjusių teigiamos patirties su prekės ženklu soc. tinkluose, jį rekomenduos kitiems

77 %
vartotojų mieliau perka iš prekinių ženklų, kuriuos seka soc. tinkluose

5 %
2022-2023 m. Facebook reklama demonstruoja 5 % išaugusį pasiekiamumą (angl. „reach“)

1/3 +
interneto vartotojų teigia, kad informacijos apie prekinį ženklą ar produktą ieško soc. tinkluose
76 %
vartotojų yra įsigiję produktą, kurį pamatė soc. tinkluose

71 %
vartotojų, turėjusių teigiamos patirties su prekės ženklu soc. tinkluose, jį rekomenduos kitiems

77 %
vartotojų mieliau perka iš prekinių ženklų, kuriuos seka soc. tinkluose

5 %
2022-2023 m. Facebook reklama demonstruoja 5 % išaugusį pasiekiamumą (angl. „reach“)

1 /3 +
interneto vartotojų teigia, kad informacijos apie prekinį ženklą ar produktą ieško soc. tinkluose
Socialinių tinklų marketingas
Svarba prekių ženklui
Įtaka verslo žinomumui
90% reklamos specialistų teigia, kad socialinių tinklų rinkodara daro didžiulę įtaką verslo žinomumo didinimui. Internetas – tai vieta, kurioje vartotojai praleidžia itin daug laiko, tad čia juos sudominti lengviausia. Naudingi įrašai, nukreipti į atitinkamą auditoriją, skatina ne tik įsisavinti naują informaciją, bet ir dalintis grįžtamuoju ryšiu, kuris yra itin svarbus. Klausytis savo sekėjų – viena svarbiausių užduočių, diktuojančių verslo komunikacijos tėkmę ateityje. Beje, ne mažiau svarbi ir Facebook reklama, Instagram reklama, reklama TikTok ar kituose prekių ženklui svarbiuose socialiniuose tinkluose. Socialinių tinklų reklama – įrankis, kurio dėka pasieksite net ir jūsų kol kas nepažįstančią, tačiau netrukus potencialiais klientais galinčią tapti auditoriją.
Socialiniai tinklai – vertė, kuria norisi dalintis
Socialiniai tinklai ir įmonės komunikacija juose – viena iš svarbiausių turinio rinkodaros dedamųjų. Trumpi tekstai, papildantys išsamų verslo turinį, publikuojamą kitusoe kanaluose (pvz., interneto svetainėje)leidžia darniai dalintis naudinga informacija, kuri edukuoja vartotoją ir skatiną jį veikti: pasirinkti siūlomą prekę ar paslaugą. Ryšys tarp teigiamos patirties socialiniuose tinkluose ir prekinio ženklo rekomendavimo – labai artimas. Net 71% vartotojų, kuriuos žavi konkretaus verslo socialinių tinklų marketingas, yra linkę jį rekomenduoti artimoje aplinkoje. Norintiems auditoriją sudominti dar greičiau ar pasiekti tuos, kurie į sekėjų ratą kol kas nepatenka, svarbus ne tik kokybiškas turinys, bet ir tikslinga, patraukli Facebook reklama, LinkedIn, Instagram reklama.
Google paieška vs. Facebook paieška
Dalis auditorijos informacijos ieško ne tik „Google“, bet ir socialiniuose tinkluose. Būtent todėl socialinių tinklų marketingas šiandien tampa jei ne esmine, tai bent jau viena iš būtiniausių verslo sėkmės dedamųjų. Vartotojai prieš priimdami sprendimą dažnai peržiūri prekės ženklo puslapius socialinėje erdvėje, ieško atsiliepimų, įvertina turinį ir verslo sąveiką su sekėjais. Jei šiuo metu jūsų rinkodaros strategija neapima aktyvaus įsitraukimo į socialinius tinklus, prarandate vieną iš galimybių tiesiogiai pasiekti ir sudominti savo tikslinę auditoriją.
Facebook administravimas nėra tik puslapio priežiūra. Tai ir nuolatinis bendravimas su vartotojais, atsakymas į jų žinutes bei komentarus, kokybiško turinio kūrimas, efektyvi Facebook reklama. Ši platforma leidžia ne tik reklamuotis, bet ir užmegzti stipresnį ryšį su klientais, suteikti atsakymus į jų klausimus ir formuoti teigiamą prekės ženklo įvaizdį. Tad efektyviai suplanuota marketingo strategija šiandien jau neatsiejama nuo socialinių tinklų. Ji užtikrina, kad jūsų prekės ženklas būtų matomas ten, kur jo ieško klientai, ir padeda neatsilikti nuo konkurentų, kurie jau aktyviai naudojasi soc. tinklais savo verslo augimui.
Socialiniai tinklai – abipusis ryšys su auditorija. Kurią platformą pasirinkti?
Tinkamai pasirinkti socialiniai tinklai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją ir stiprinti prekės ženklo įvaizdį. Skirtingos platformos siūlo unikalius būdus komunikuoti su skirtingais vartotojais, todėl renkantis svarbu atsižvelgti į verslo tikslus, turinio tipą ir tai, kur šiuo metu komunikuoja konkurentai (būtent todėl vienas iš pirmųjų darbų soc. tinklų strategijoje – konkurentų analizė).
Kokie – populiariausi socialiniai tinklai? Facebook – vis dar lyderis, pasiekiantis plačiausią ir spalvingiausią auditoriją. Instagram – vizualinio turinio erdvė, kur vartotojai dairosi įkvepiančių vaizdų ir autentiško bendravimo su prekių ženklais. LinkedIn – profesionalų tinklas, ypač naudingas B2B komunikacijai ir ilgalaikių verslo santykių kūrimui. Tuo tarpu TikTok – kūrybiško ir greito turinio platforma, leidžianti pasiekti šiandien jau ypač didelę auditoriją, mėgstančią autentišką turinį.
Socialinių tinklų marketingas efektyviausias tuomet, kai pasirinktas tinkamas kanalų derinys, o marketingo strategija įgyvendinama kruopščiai ir nuosekliai. Atsižvelgdami į auditorijos įpročius, konkurentų elgesį, užtikrinsite kokybišką turinį, o kartu – ir maksimalų verslo matomumą bei stipresnį ryšį su vartotojais.
Komunikacija, įgyjanti pasitikėjimą
Nuosekli socialinių tinklų komunikacija – galimybė vystyti savo prekinį ženklą, prisistatyti naujiems vartotojams ir nuolat būti matomiems. Šiandien vartotojai nori ne tik matyti produktus, bet ir jausti ryšį su prekės ženklu, suprasti jo vertybes, stebėti jo veiklą bei įsitikinti, kad jis yra patikimas. Kaip tai pritaikyti savo verslo komunikacijoje? Padės gerai apgalvota rinkodaros strategija arba kitaip – veiksmų planas, kuriuo ne tik pritraukiame naujus sekėjus, bet ir kuriame lojalią bendruomenę, ilgainiui tampančią pirkėjais.
Greta impulsyvių pirkėjų yra ir tie, kuriems sprendimo priėmimas užtrunka ilgiau. Jie analizuoja prekės ženklo elgesį, vertina konkurentų pasiūlymus ir stebi, kaip verslas komunikuoja viešojoje erdvėje. Čia pravers konkurentų analizė, leidžianti suprasti, kaip kiti prekių ženklai įtraukia savo auditoriją ir kokie metodai yra efektyviausi stiprinant pasitikėjimą.
Socialinių tinklų reklama – vis dažniau verslų pasirenkamas įrankis, tačiau pastaruoju metu vis dažniau iškyla specifinis jos tipas – UGC reklama (angl. „user generated content“ arba vartotojų kuriamas turinys). Ji tampa viena patikimiausių priemonių formuojant autentišką prekės ženklo įvaizdį. Vartotojų atsiliepimai, jų asmeninės patirtys, kitos organiško turinio formos dažnai daro didesnę įtaką nei tradiciniai formatai, nuo kurių taip pat neatsiejama socialinių tinklų reklama.
Patogumas – raktas į vartotojo širdį
Bendravimas socialiniuose tinkluose – kur kas paprastesnis, greitesnis ir mažiau formalus. Teikdami pirmenybę patogumui, vartotojai mieliau susisieks su jumis asmenine žinute, užuot skambinę telefonu ar siuntę elektroninį laišką. Dėl šios priežasties Instagram, LinkedIn, TikTok ar Facebook puslapio administravimas tampa ne tik prekės ženklo matomumo, bet ir klientų aptarnavimo dalimi.
Greiti atsakymai ir aktyvus bendravimas stiprina pasitikėjimą ir gali tiesiogiai prisidėti prie pardavimų augimo. Be to, efektyvus socialinių tinklų marketingas bei jo dalis – LinkedIn, Instagram ar Facebook administravimas – proga palaikyti neformalią, bet profesionalią komunikaciją, kuri padeda sukurti lojalių klientų ratą.
Šiandien sunku įsivaizduoti verslą be aktyvaus dalyvavimo socialiniuose tinkluose. Juk būtent čia vyksta dauguma pirmųjų pažinčių tarp prekės ženklo ir vartotojo. O kas yra socialiniai tinklai, jei ne patogiausias būdas būti arti savo klientų ir kurti lengvai prieinamą, patikimą komunikacijos kanalą?
Unikali komunikacija – kelias į išskirtinumą
Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje jūsų kūrybiškumas, išradingumas ir autentiškumas gali tapti stipriausiu konkurenciniu pranašumu. Išskirtinė žinutė padeda ne tik pritraukti dėmesį, bet ir formuoti ilgalaikį ryšį su auditorija. Net ir reklama socialiniuose tinkluose efektyviausiai veikia tada, kai ji perteikiama unikaliai, autentiškai ir atliepia vartotojų lūkesčius. Tiek Facebook marketingas, tiek ir Instagram reklama suteikia galimybę eksperimentuoti su turiniu, testuoti skirtingus jo formatus ir taip atskleisti prekės ženklo istoriją. Tad efektyvus socialinių tinklų administravimas nėra vien strategija. Tai – ir gebėjimas suprasti auditoriją bei kūrybiškai reaguoti į jos poreikius. Nuoseklumas, išskirtinumas ir inovatyvūs sprendimai gali paversti jūsų prekės ženklą ir matomu, ir įsimintinu.
Socialinių tinklų marketingas
Svarba prekių ženklui
Įtaka verslo žinomumui
90% reklamos specialistų teigia, kad socialinių tinklų rinkodara daro didžiulę įtaką verslo žinomumo didinimui. Internetas – tai vieta, kurioje vartotojai praleidžia itin daug laiko, tad čia juos sudominti lengviausia. Naudingi įrašai, nukreipti į atitinkamą auditoriją, skatina ne tik įsisavinti naują informaciją, bet ir dalintis grįžtamuoju ryšiu, kuris yra itin svarbus. Klausytis savo sekėjų – viena svarbiausių užduočių, diktuojančių verslo komunikacijos tėkmę ateityje. Beje, ne mažiau svarbi ir Facebook reklama, Instagram reklama, reklama TikTok ar kituose prekių ženklui svarbiuose socialiniuose tinkluose. Socialinių tinklų reklama – įrankis, kurio dėka pasieksite net ir jūsų kol kas nepažįstančią, tačiau netrukus potencialiais klientais galinčią tapti auditoriją.
Socialiniai tinklai – vertė, kuria norisi dalintis
Socialiniai tinklai ir įmonės komunikacija juose – viena iš svarbiausių turinio rinkodaros dedamųjų. Trumpi tekstai, papildantys išsamų verslo turinį, publikuojamą kitusoe kanaluose (pvz., interneto svetainėje)leidžia darniai dalintis naudinga informacija, kuri edukuoja vartotoją ir skatiną jį veikti: pasirinkti siūlomą prekę ar paslaugą. Ryšys tarp teigiamos patirties socialiniuose tinkluose ir prekinio ženklo rekomendavimo – labai artimas. Net 71% vartotojų, kuriuos žavi konkretaus verslo socialinių tinklų marketingas, yra linkę jį rekomenduoti artimoje aplinkoje. Norintiems auditoriją sudominti dar greičiau ar pasiekti tuos, kurie į sekėjų ratą kol kas nepatenka, svarbus ne tik kokybiškas turinys, bet ir tikslinga, patraukli Facebook reklama, LinkedIn, Instagram reklama.
Google paieška vs Facebook paieška
Dalis auditorijos informacijos ieško ne tik „Google“, bet ir socialiniuose tinkluose. Būtent todėl socialinių tinklų marketingas šiandien tampa jei ne esmine, tai bent jau viena iš būtiniausių verslo sėkmės dedamųjų. Vartotojai prieš priimdami sprendimą dažnai peržiūri prekės ženklo puslapius socialinėje erdvėje, ieško atsiliepimų, įvertina turinį ir verslo sąveiką su sekėjais. Jei šiuo metu jūsų rinkodaros strategija neapima aktyvaus įsitraukimo į socialinius tinklus, prarandate vieną iš galimybių tiesiogiai pasiekti ir sudominti savo tikslinę auditoriją.
Facebook administravimas nėra tik puslapio priežiūra. Tai ir nuolatinis bendravimas su vartotojais, atsakymas į jų žinutes bei komentarus, kokybiško turinio kūrimas, efektyvi Facebook reklama. Ši platforma leidžia ne tik reklamuotis, bet ir užmegzti stipresnį ryšį su klientais, suteikti atsakymus į jų klausimus ir formuoti teigiamą prekės ženklo įvaizdį. Tad efektyviai suplanuota marketingo strategija šiandien jau neatsiejama nuo socialinių tinklų. Ji užtikrina, kad jūsų prekės ženklas būtų matomas ten, kur jo ieško klientai, ir padeda neatsilikti nuo konkurentų, kurie jau aktyviai naudojasi soc. tinklais savo verslo augimui.
Socialiniai tinklai – abipusis ryšys su auditorija. Kurią platformą pasirinkti?
Tinkamai pasirinkti socialiniai tinklai leidžia greičiau pasiekti tikslinę auditoriją ir stiprinti prekės ženklo įvaizdį. Skirtingos platformos siūlo unikalius būdus komunikuoti su skirtingais vartotojais, todėl renkantis svarbu atsižvelgti į verslo tikslus, turinio tipą ir tai, kur šiuo metu komunikuoja konkurentai (būtent todėl vienas iš pirmųjų darbų soc. tinklų strategijoje – konkurentų analizė).
Kokie – populiariausi socialiniai tinklai? Facebook – vis dar lyderis, pasiekiantis plačiausią ir spalvingiausią auditoriją. Instagram – vizualinio turinio erdvė, kur vartotojai dairosi įkvepiančių vaizdų ir autentiško bendravimo su prekių ženklais. LinkedIn – profesionalų tinklas, ypač naudingas B2B komunikacijai ir ilgalaikių verslo santykių kūrimui. Tuo tarpu TikTok – kūrybiško ir greito turinio platforma, leidžianti pasiekti šiandien jau ypač didelę auditoriją, mėgstančią autentišką turinį.
Socialinių tinklų marketingas efektyviausias tuomet, kai pasirinktas tinkamas kanalų derinys, o marketingo strategija įgyvendinama kruopščiai ir nuosekliai. Atsižvelgdami į auditorijos įpročius, konkurentų elgesį, užtikrinsite kokybišką turinį, o kartu – ir maksimalų verslo matomumą bei stipresnį ryšį su vartotojais.
Komunikacija, įgyjanti pasitikėjimą
Nuosekli socialinių tinklų komunikacija – galimybė vystyti savo prekinį ženklą, prisistatyti naujiems vartotojams ir nuolat būti matomiems. Šiandien vartotojai nori ne tik matyti produktus, bet ir jausti ryšį su prekės ženklu, suprasti jo vertybes, stebėti jo veiklą bei įsitikinti, kad jis yra patikimas. Kaip tai pritaikyti savo verslo komunikacijoje? Padės gerai apgalvota rinkodaros strategija arba kitaip – veiksmų planas, kuriuo ne tik pritraukiame naujus sekėjus, bet ir kuriame lojalią bendruomenę, ilgainiui tampančią pirkėjais.
Greta impulsyvių pirkėjų yra ir tie, kuriems sprendimo priėmimas užtrunka ilgiau. Jie analizuoja prekės ženklo elgesį, vertina konkurentų pasiūlymus ir stebi, kaip verslas komunikuoja viešojoje erdvėje. Čia pravers konkurentų analizė, leidžianti suprasti, kaip kiti prekių ženklai įtraukia savo auditoriją ir kokie metodai yra efektyviausi stiprinant pasitikėjimą.
Socialinių tinklų reklama – vis dažniau verslų pasirenkamas įrankis, tačiau pastaruoju metu vis dažniau iškyla specifinis jos tipas – UGC reklama (angl. „user generated content“ arba vartotojų kuriamas turinys). Ji tampa viena patikimiausių priemonių formuojant autentišką prekės ženklo įvaizdį. Vartotojų atsiliepimai, jų asmeninės patirtys, kitos organiško turinio formos dažnai daro didesnę įtaką nei tradiciniai formatai, nuo kurių taip pat neatsiejama socialinių tinklų reklama.
Patogumas – raktas į vartotojo širdį
Bendravimas socialiniuose tinkluose – kur kas paprastesnis, greitesnis ir mažiau formalus. Teikdami pirmenybę patogumui, vartotojai mieliau susisieks su jumis asmenine žinute, užuot skambinę telefonu ar siuntę elektroninį laišką. Dėl šios priežasties Instagram, LinkedIn, TikTok ar Facebook puslapio administravimas tampa ne tik prekės ženklo matomumo, bet ir klientų aptarnavimo dalimi.
Greiti atsakymai ir aktyvus bendravimas stiprina pasitikėjimą ir gali tiesiogiai prisidėti prie pardavimų augimo. Be to, efektyvus socialinių tinklų marketingas bei jo dalis – LinkedIn, Instagram ar Facebook administravimas – proga palaikyti neformalią, bet profesionalią komunikaciją, kuri padeda sukurti lojalių klientų ratą.
Šiandien sunku įsivaizduoti verslą be aktyvaus dalyvavimo socialiniuose tinkluose. Juk būtent čia vyksta dauguma pirmųjų pažinčių tarp prekės ženklo ir vartotojo. O kas yra socialiniai tinklai, jei ne patogiausias būdas būti arti savo klientų ir kurti lengvai prieinamą, patikimą komunikacijos kanalą?
Unikali komunikacija – kelias į išskirtinumą
Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje jūsų kūrybiškumas, išradingumas ir autentiškumas gali tapti stipriausiu konkurenciniu pranašumu. Išskirtinė žinutė padeda ne tik pritraukti dėmesį, bet ir formuoti ilgalaikį ryšį su auditorija. Net ir reklama socialiniuose tinkluose efektyviausiai veikia tada, kai ji perteikiama unikaliai, autentiškai ir atliepia vartotojų lūkesčius. Tiek Facebook marketingas, tiek ir Instagram reklama suteikia galimybę eksperimentuoti su turiniu, testuoti skirtingus jo formatus ir taip atskleisti prekės ženklo istoriją. Tad efektyvus socialinių tinklų administravimas nėra vien strategija. Tai – ir gebėjimas suprasti auditoriją bei kūrybiškai reaguoti į jos poreikius. Nuoseklumas, išskirtinumas ir inovatyvūs sprendimai gali paversti jūsų prekės ženklą ir matomu, ir įsimintinu.
darbų pavyzdžiai





















Mūsų rezultatai

Nišiniai kvepalai
Socialinių tinklų marketingas
Laikotarpis: 1 metai
– 17.12 ROAS: už reklamai skirtą dolerį gauta 17 dolerių.
– Tik 11 000 USD metinis reklamos biudžetas – 187 000 USD metinių pajamų: efektyviai išnaudojome ribotą biudžetą, siekiant didelio pelningumo.
– 0.15 EUR už paspaudimą ant reklamos: pasiekta ypač žema kaina už paspaudimą užtikrino maksimalų biudžeto efektyvumą.
ASTERI paslaugos

lietuviška apranga
Email marketingas
Laikotarpis: 1 metai
– Pajamas sugeneravo tik 2 automatinės laiškų sekos. Naujas prenumeratorius: 3 laiškai + SMS. Paliktas krepšelis: 3 laiškai + SMS. Sekos sukurtos prieš 12 mėnesių, korekcijų neatlikta.
– Rezultatai pamatuoti praėjus 1 metams nuo starto su email marketingu (nuo 0). Nuoseklus marketingas nevykdomas, veikia tik automatinės laiškų ir SMS sekos.
– Per metus surinkta prenumeratorių: 1205 (nuo 0).
ASTERI paslaugos
Socialinių tinklų marketingas
Nišiniai kvepalai
– Laikotarpis: 1 metai
– 17.12 ROAS: už reklamai skirtą dolerį gauta 17 dolerių.
– Tik 11 000 USD metinis reklamos biudžetas – 187 000 USD metinių pajamų: efektyviai išnaudojome ribotą biudžetą, siekiant didelio pelningumo.
– 0.15 EUR už paspaudimą ant reklamos: pasiekta ypač žema kaina už paspaudimą užtikrino maksimalų biudžeto efektyvumą.

ASTERI paslaugos
Email marketingas
Lietuviška apranga
– Laikotarpis: 1 metai
– Pajamas sugeneravo tik 2 automatinės laiškų sekos. Naujas prenumeratorius: 3 laiškai + SMS. Paliktas krepšelis: 3 laiškai + SMS. Sekos sukurtos prieš 12 mėnesių, korekcijų neatlikta.
– Rezultatai pamatuoti praėjus 1 metams nuo starto su email marketingu (nuo 0). Nuoseklus marketingas nevykdomas, veikia tik automatinės laiškų ir SMS sekos.
– Per metus surinkta prenumeratorių: 1205 (nuo 0).

ASTERI paslaugos
Kam socialinių tinklų marketingas (Facebook reklama) būtinas verslo augimui?
Kam socialinių tinklų marketingas (Facebook reklama) būtinas verslo augimui?

E-komercijos verslams
Turite e-parduotuvę? Socialinių tinklų marketingas – vienas tų įrankių, kuris padeda nuolat išlaikyti prekės ženklą vartotojų akiratyje. Facebook reklama, Instagram reklama padės pasiekti pirkėjus, o vizualiai patrauklus turinys ir viliojantys pasiūlymai nuolat skatins spontaniškus pirkimus.

Aukštos vertės prekių ir paslaugų pardavėjams
Brangūs, aukštos vertės produktai retai perkami iš karto. Klientai neretai lygina skirtingus pasirinkimus, juos analizuoja, ieško atsiliepimų. Facebook marketingas – proga potencialų klientą pasiekti ne vieną kartą, o periodiškia, vis primenant apie save, savo produkto vertę, o galbūt – net ir paskatinant nuolaidos pasiūlymu.

Nišiniams ir specializuotiems verslams
Didžiausias iššūkis – tikslinio kliento pasiekiamumas? Reklama socialiniuose tinkluose itin efektyvi, nes jais naudojasi kone visi. Be to, Instagram, LinkedIn, Facebook reklama leidžia segmentuoti auditoriją pagal demografinius rodiklius ir interesus, taip dar tiksliau priartėjant prie savo svajonių klient

Paslaugų teikėjai konkurencingame sektoriuje
Teisininkai, nekilnojamojo turto brokeriai, odontologijos ar autoserviso paslaugų teikėjai – ne paslaptis, kad konkurencijos šiose srityse netrūksta. Kuo naudinga socialinių tinklų reklama ir komunikacija? Ją vykdo ne kiekvienas konkurentas, tad tai – proga soc. tinklus paversti savo pranašumu.

E-komercijos verslams
Turite e-parduotuvę? Socialinių tinklų marketingas – vienas tų įrankių, kuris padeda nuolat išlaikyti prekės ženklą vartotojų akiratyje. Facebook reklama, Instagram reklama padės pasiekti pirkėjus, o vizualiai patrauklus turinys ir viliojantys pasiūlymai nuolat skatins spontaniškus pirkimus.

Aukštos vertės prekių ir paslaugų pardavėjams
Brangūs, aukštos vertės produktai retai perkami iš karto. Klientai neretai lygina skirtingus pasirinkimus, juos analizuoja, ieško atsiliepimų. Facebook marketingas – proga potencialų klientą pasiekti ne vieną kartą, o periodiškia, vis primenant apie save, savo produkto vertę, o galbūt – net ir paskatinant nuolaidos pasiūlymu.

Nišiniams ir specializuotiems verslams
Didžiausias iššūkis – tikslinio kliento pasiekiamumas? Reklama socialiniuose tinkluose itin efektyvi, nes jais naudojasi kone visi. Be to, Instagram, LinkedIn, Facebook reklama leidžia segmentuoti auditoriją pagal demografinius rodiklius ir interesus, taip dar tiksliau priartėjant prie savo svajonių kliento.

Paslaugų teikėjai konkurencingame sektoriuje
Teisininkai, nekilnojamojo turto brokeriai, odontologijos ar autoserviso paslaugų teikėjai – ne paslaptis, kad konkurencijos šiose srityse netrūksta. Kuo naudinga socialinių tinklų reklama ir komunikacija? Ją vykdo ne kiekvienas konkurentas, tad tai – proga soc. tinklus paversti savo pranašum
SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingas
Kuo galime padėti?
SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingas
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingas?
Paslaugos paketas parenkamas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientą? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Konkurentų analizė
Konkurencinių prekės ženklų socialinių tinklų rinkodaros stebėsena ir analizė. Rekomendacijos strategijai.
Socialinių tinklų marketingo strategija
Komunikacijos stilius, tonas strategija. Socialinių tinklų rinkodaros ABC prekės ženklui: ką, kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik lojalios auditorijos dydis, vartotojų įsitraukimas į turinį, bet ir pardavimai.
Paskyros Facebook, Instagram, LinkedIn, kt. auditas arba sukūrimas
Esamo profilio auditas ir atnaujinimas arba naujo profilio sukūrimas. Profilio informacijos parengimas: viršelio ir profilio maketų parengimas, trumpasis ir ilgasis aprašymai, profilio anketos informacija.
Socialinių tinklų administravimas
Komunikacijos strategija, tinklelių planavimas, įrašų ruošimas ir publikavimas. Profesionali ir į rezultatus orientuota prekės ženklo komunikacija.
Meta reklama (Facebook reklama, Instagram reklama)
Auginkite prekės ženklo žinomumą, reikšmingai padidinkite verslo pardavimus. Konkurentų analizė ir monitoringas, reklamos strategija, profesionalių reklamų kūrimas, testavimas ir nepriekaištingas reklamos strategijos įgyvendinimas.
Reklama kituose socialiniuose tinkluose
Priklausomai turite B2B ar B2C rinkodaros tikslus, į kokias rinkas orientuotojs jūsų prekės ar paslaugos, rekomenduosime ir kitus socialinius tinklus (LinkedIn reklama, reklama TikTok, Reddit, X, kt.) ar prekybos platformas (Amazon, Etsy, kt.).
Konkurencinių prekės ženklų socialinių tinklų rinkodaros stebėsena ir analizė. Rekomendacijos strategijai.
Esamo profilio auditas ir atnaujinimas arba naujo profilio sukūrimas. Profilio informacijos parengimas: viršelio ir profilio maketų parengimas, trumpasis ir ilgasis aprašymai, profilio anketos informacija.
Komunikacijos strategija, tinklelių planavimas, įrašų ruošimas ir publikavimas. Profesionali ir į rezultatus orientuota prekės ženklo komunikacija.
Socialinių tinklų komunikacijos strategija ir nepriekaištingas jos įgyvendinimas. Strategija, komunikacijos tinklelių planavimas, įrašų ruošimas. Profesionali ir į rezultatus orientuota prekės ženklo komunikacija.
Auginkite prekės ženklo žinomumą, reikšmingai padidinkite verslo pardavimus. Konkurentų analizė ir monitoringas, reklamos strategija, profesionalių reklamų kūrimas, testavimas ir nepriekaištingas reklamos strategijos įgyvendinimas.
Kiek kainuoja SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingas?
Paslaugos paketas parenkamas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientą? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
Tikslų nustatymas
Pradedame nuo jūsų verslo analizės: tikslinės auditorijos, rinkos ir konkurentų vertinimo. Aptariame, kokius rezultatus siekiate pasiekti (didesnis matomumas, įsitraukimas, pardavimai).

02.
Rinkodaros strategija
Remdamiesi aptartais tikslais, sudarome strategiją komunikacijai arba reklamai – pagal poreikį, nuo komunikacijos tono, turinio krypties iki gairių pirmajai kampanijai.

03.
Komunikacijos ar kampanijos startas
Pasirinkus soc. tinklų komunikaciją, ruošiame, deriname bei publikuojame įrašus. Pasirinkus soc. tinklų reklamos paslaugą – aktyvuojame pirmąsias reklamos kampanijas.

04.
Rezultatų analizė
Reguliariai stebime pagrindinius rodiklius: įsitraukimą, reklamos konversijas, auditorijos augimą. Kas mėnesį pateikiame ataskaitas su įžvalgomis – kokie sprendimai veikė geriausiai ir kokius tolimesnius žingsnius rekomenduojame.

05.
Augimas ir optimizavimas
Efektyvus soc. tinklų marketingas – toks, kuris auga kartu su rinkos pokyčiais. Nuolat testuojame naujus formatus, koreguojame turinį ir reklamos strategijas, kad soc. tinklai jūsų verslui visuomet veiktų efektyviai.

01.
Tikslų nustatymas
Pradedame nuo jūsų verslo analizės: tikslinės auditorijos, rinkos ir konkurentų vertinimo. Aptariame, kokius rezultatus siekiate pasiekti (didesnis matomumas, įsitraukimas, pardavimai).

02.
Rinkodaros strategija
Remdamiesi aptartais tikslais, sudarome strategiją komunikacijai arba reklamai – pagal poreikį, nuo komunikacijos tono, turinio krypties iki gairių pirmajai kampanijai.

03.
Komunikacijos ar kampanijos startas
Pasirinkus soc. tinklų komunikaciją, ruošiame, deriname bei publikuojame įrašus. Pasirinkus soc. tinklų reklamos paslaugą – aktyvuojame pirmąsias reklamos kampanijas.

04.
Rezultatų analizė
Reguliariai stebime pagrindinius rodiklius: įsitraukimą, reklamos konversijas, auditorijos augimą. Kas mėnesį pateikiame ataskaitas su įžvalgomis – kokie sprendimai veikė geriausiai ir kokius tolimesnius žingsnius rekomenduojame.

05.
Augimas ir optimizavimas
Efektyvus soc. tinklų marketingas – toks, kuris auga kartu su rinkos pokyčiais. Nuolat testuojame naujus formatus, koreguojame turinį ir reklamos strategijas, kad soc. tinklai jūsų verslui visuomet veiktų efektyviai.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie SOCIALINIŲ TINKLŲ marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityse.

5500+
Tekstinio turinio vienetų per metus

>1 mln.
Sugeneruojamų Eur verslams per metus

20+
Vidutinė atstovaujamų prekių ženklų metinė grą
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityse.

5500+
Tekstinio turinio vienetų per metus

>1 mln.
Sugeneruojamų Eur verslams per metus

20+
Vidutinė atstovaujamų prekių ženklų metinė grąža
DUK
DUK
Kuo skiriasi socialinių tinklų reklama ir socialinių tinklų komunikacija
Socialinių tinklų reklama, arba, priklausomai nuo pasirinktos platformos, Facebook reklama, Instagram reklama ar LinkedIn reklama, yra mokama strategija. Sukuriamas reklaminis skelbimas – pvz., maketas, tekstas ar vaizdo įrašas – ir jis įtraukiamas į reklamos kampaniją su nustatytu dieniniu biudžetu, kad būtų rodomas tikslinei auditorijai. Šios reklamos įprastai nerodomos verslo puslapio naujienų sraute. Tiesa, aktyvias kiekvieno Meta puslapio reklamos kampanijas galima peržiūrėti Facebook Ads Library platformoje.
Socialinių tinklų komunikacija – tai organiniai įrašai, kurie natūraliai pasiekia sekėjus be papildomų reklamos biudžetų. Vis dėlto, net ir organinius įrašus galima reklamuoti – Facebook marketingas siūlo „Boost“ funkciją, leidžiančią padidinti įrašo matomumą be sudėtingų reklamos kampanijų nustatymų.
Efektyviausia strategija? Abu metodai kartu: organinė komunikacija padeda palaikyti ryšį su auditorija, o Facebook reklama ir Instagram reklama užtikrina greitesnį augimą bei pardavimų skatinimą.
Kiek kainuoja Facebook reklama?
Facebook reklamos kaina nėra fiksuota – ji priklauso nuo auditorijos konkurencingumo, reklamos kokybės ir tikslų. Vidutiniškai Facebook reklama kainuoja nuo 0,10 € iki 2,00 € už paspaudimą, tačiau galutinė kaina gali kisti priklausomai nuo kampanijos optimizavimo. Gerai suplanuotas Facebook marketingas padeda sumažinti reklamos išlaidas ir padidinti konversijas.
Jei reklamos administravimą patikėsite agentūrai, papildomai taikomi reklamos valdymo, optimizavimo bei turinio kūrimo įkainiai. Jie priklauso nuo pasirinkto plano (paslaugų apimties).
Ar Instagram reklama veiksmingesnė nei Facebook reklama?
Instagram reklama gali būti veiksmingesnė prekėms ir paslaugoms, kurios vizualiai patrauklios. Be to, šiuo soc. tinklu galime pasiekti šiek tiek jaunesnę, labiau įsitraukusią auditoriją – ypač per Instagram Stories, Instagram Reels. Tiesa, Facebook reklama apima platesnę amžiaus grupę, nes šiuo soc. tinklu naudojasi spalvingesnis vartotojų ratas. Abi platformos priklauso Met“ todėl reklamos valdomos tame pačiame įrankyje – Meta Ads Manager. Efektyviausias sprendimas – reklamai naudoti tiek Facebook, tiek Instagram, pagal poreikį formatą ir turinį adaptuojant kiekvienai platformai ar skirtingų auditorijų poreikiams.
Ar Facebook reklama efektyvi B2B verslams?
Nors pagrindiniu B2B reklamos įrankiu dažnai laikoma LinkedIn reklama, Facebook reklama taip pat gali būti veiksminga B2B verslams. Ji leidžia pasiekti sprendimus priimančius asmenis, naudojant Custom Audiences, Lookalike Audiences bei tikslinius segmentus pagal interesus ir elgseną internete.
Planuojant B2B reklamos kampaniją Facebook, ją galima taikyti pagal darbuotojų profesinius interesus arba naudoti remarketingą, siekiant pakartotinai sudominti su prekės ženklu jau anksčiau sąveikavusius vartotojus. Tokios strategijos gali būti itin veiksmingos generuojant užklausas ir didinant prekės ženklo žinomumą.
Kaip veikia LinkedIn reklama ir kuo ji skiriasi nuo Facebook reklamos?
LinkedIn reklama, kaip ir pati platforma, labiau orientuota į profesionalus ir B2B verslus – ji leidžia pasiekti auditoriją pagal darbovietę, pareigas, industriją ir profesinius interesus. Tuo tarpu Facebook reklama orientuota į platesnę vartotojų bazę ir leidžia segmentuoti auditoriją pagal pomėgius, elgseną internete ir demografinius rodiklius.
Facebook marketingas gali būti veiksmingas tiek B2C, tiek B2B rinkodaroje, tačiau kai kurie B2B atvejai reikalauja tikslesnio sprendimų priėmėjų pasiekimo. Čia LinkedIn reklama gali būti efektyvesnė, ypač tuomet, jei siekiama užmegzti kontaktus su įmonių vadovais, aukštesnio lygio specialistais ar nišinėmis verslo sritimis.
Influencerių reklama ir UGC reklama – kuo jos skiriasi ir kuri veiksmingesnė?
Influencerių reklama – tai reklamos metodas, kai pasirinktas nuomonės formuotojas pristato jūsų produktą ar paslaugą savo sekėjams. Ji gali būti itin veiksminga, tačiau tik tada, kai influencerio auditorija sutampa su jūsų tiksliniu klientu. Netinkamai pasirinkus influencerių reklamos kanalą, investicijos gali būti didelės, tačiau grąža – minimali.
UGC reklama – tai vartotojų kuriamas turinys, kuris atrodo autentiškai ir natūraliai. Tačiau tam, kad jis būtų matomas platesnei auditorijai, reikalinga papildoma reklamos sklaida – pvz., Facebook reklama ar Instagram reklama. Kadangi šiandien šis turinys dažniausiai pateikiamas vaizdo formatu, jis puikiai atliepia šiuolaikinės auditorijos poreikius. Vartotojai nori matyti realias patirtis ir greitai suvartojamą turinį. Dėl šių priežasčių UGC reklama dažnai pasižymi aukštesniu įsitraukimo rodikliu ir gali būti efektyvesnė ilgalaikėje strategijoje.
Kuo skiriasi socialinių tinklų reklama ir socialinių tinklų komunikacija?
Socialinių tinklų reklama, arba, priklausomai nuo pasirinktos platformos, Facebook reklama, Instagram reklama ar LinkedIn reklama, yra mokama strategija. Sukuriamas reklaminis skelbimas – pvz., maketas, tekstas ar vaizdo įrašas – ir jis įtraukiamas į reklamos kampaniją su nustatytu dieniniu biudžetu, kad būtų rodomas tikslinei auditorijai. Šios reklamos įprastai nerodomos verslo puslapio naujienų sraute. Tiesa, aktyvias kiekvieno Meta puslapio reklamos kampanijas galima peržiūrėti Facebook Ads Library platformoje.
Socialinių tinklų komunikacija – tai organiniai įrašai, kurie natūraliai pasiekia sekėjus be papildomų reklamos biudžetų. Vis dėlto, net ir organinius įrašus galima reklamuoti – Facebook marketingas siūlo „Boost“ funkciją, leidžiančią padidinti įrašo matomumą be sudėtingų reklamos kampanijų nustatymų.
Efektyviausia strategija? Abu metodai kartu: organinė komunikacija padeda palaikyti ryšį su auditorija, o Facebook reklama ir Instagram reklama užtikrina greitesnį augimą bei pardavimų skatinimą.
Kiek kainuoja Facebook reklama?
Facebook reklamos kaina nėra fiksuota – ji priklauso nuo auditorijos konkurencingumo, reklamos kokybės ir tikslų. Vidutiniškai Facebook reklama kainuoja nuo 0,10 € iki 2,00 € už paspaudimą, tačiau galutinė kaina gali kisti priklausomai nuo kampanijos optimizavimo. Gerai suplanuotas Facebook marketingas padeda sumažinti reklamos išlaidas ir padidinti konversijas.
Jei reklamos administravimą patikėsite agentūrai, papildomai taikomi reklamos valdymo, optimizavimo bei turinio kūrimo įkainiai. Jie priklauso nuo pasirinkto plano (paslaugų apimties).
Ar Facebook reklama efektyvi B2B verslams?
Nors pagrindiniu B2B reklamos įrankiu dažnai laikoma LinkedIn reklama, Facebook reklama taip pat gali būti veiksminga B2B verslams. Ji leidžia pasiekti sprendimus priimančius asmenis, naudojant Custom Audiences, Lookalike Audiences bei tikslinius segmentus pagal interesus ir elgseną internete.
Planuojant B2B reklamos kampaniją Facebook, ją galima taikyti pagal darbuotojų profesinius interesus arba naudoti remarketingą, siekiant pakartotinai sudominti su prekės ženklu jau anksčiau sąveikavusius vartotojus. Tokios strategijos gali būti itin veiksmingos generuojant užklausas ir didinant prekės ženklo žinomumą.
Ar Instagram reklama veiksmingesnė nei Facebook reklama?
Instagram reklama gali būti veiksmingesnė prekėms ir paslaugoms, kurios vizualiai patrauklios. Be to, šiuo soc. tinklu galime pasiekti šiek tiek jaunesnę, labiau įsitraukusią auditoriją – ypač per Instagram Stories, Instagram Reels. Tiesa, Facebook reklama apima platesnę amžiaus grupę, nes šiuo soc. tinklu naudojasi spalvingesnis vartotojų ratas. Abi platformos priklauso Met“ todėl reklamos valdomos tame pačiame įrankyje – Meta Ads Manager. Efektyviausias sprendimas – reklamai naudoti tiek Facebook, tiek Instagram, pagal poreikį formatą ir turinį adaptuojant kiekvienai platformai ar skirtingų auditorijų poreikiams.
Kaip veikia LinkedIn reklama ir kuo ji skiriasi nuo Facebook reklamos?
LinkedIn reklama, kaip ir pati platforma, labiau orientuota į profesionalus ir B2B verslus – ji leidžia pasiekti auditoriją pagal darbovietę, pareigas, industriją ir profesinius interesus. Tuo tarpu Facebook reklama orientuota į platesnę vartotojų bazę ir leidžia segmentuoti auditoriją pagal pomėgius, elgseną internete ir demografinius rodiklius.
Facebook marketingas gali būti veiksmingas tiek B2C, tiek B2B rinkodaroje, tačiau kai kurie B2B atvejai reikalauja tikslesnio sprendimų priėmėjų pasiekimo. Čia LinkedIn reklama gali būti efektyvesnė, ypač tuomet, jei siekiama užmegzti kontaktus su įmonių vadovais, aukštesnio lygio specialistais ar nišinėmis verslo sritimis.
Influencerių reklama ir UGC reklama – kuo jos skiriasi ir kuri veiksmingesnė?
Influencerių reklama – tai reklamos metodas, kai pasirinktas nuomonės formuotojas pristato jūsų produktą ar paslaugą savo sekėjams. Ji gali būti itin veiksminga, tačiau tik tada, kai influencerio auditorija sutampa su jūsų tiksliniu klientu. Netinkamai pasirinkus influencerių reklamos kanalą, investicijos gali būti didelės, tačiau grąža – minimali.
UGC reklama – tai vartotojų kuriamas turinys, kuris atrodo autentiškai ir natūraliai. Tačiau tam, kad jis būtų matomas platesnei auditorijai, reikalinga papildoma reklamos sklaida – pvz., Facebook reklama ar Instagram reklama. Kadangi šiandien šis turinys dažniausiai pateikiamas vaizdo formatu, jis puikiai atliepia šiuolaikinės auditorijos poreikius. Vartotojai nori matyti realias patirtis ir greitai suvartojamą turinį. Dėl šių priežasčių UGC reklama dažnai pasižymi aukštesniu įsitraukimo rodikliu ir gali būti efektyvesnė ilgalaikėje strategijoje.
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


