B2B marketingas
B2B marketingas – menas verslui kalbėti su verslu. Tai ne tik reklama ar pardavimai, bet ir strategijų, kūrybiškumo bei tvirto ryšio derinys, kuriantis partnerystes ir skatinantis augimą skaitmeninės rinkodaros kanalais.
B2B marketingas
B2B marketingas – menas verslui kalbėti su verslu. Tai ne tik reklama ar pardavimai, bet ir strategijų, kūrybiškumo bei tvirto ryšio derinys, kuriantis partnerystes ir skatinantis augimą skaitmeninės rinkodaros kanalais.
90%
B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete
44%
Užsiimančių B2B verslu teigia: kurti kokybišką turinį yra iššūkis
3-7
Turinio vienetų B2B klientas peržiūri prieš sprendimo priėmimą
27%
Sugeneruoto srauto-šaltų kontaktų (leads) yra pasirengę pirkti
93%
B2B įmonių mano, kad LinkedIn yra efektyviausia platforma
90%
B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete
44%
Užsiimančių B2B verslu teigia: kurti kokybišką turinį yra iššūkis
3-7
Turinio vienetų B2B klientas peržiūri prieš sprendimo priėmimą
27%
Sugeneruoto srauto-šaltų kontaktų (leads) yra pasirengę pirkti
93 %
B2B įmonių mano, kad LinkedIn yra efektyviausia platforma
Kodėl B2B klientų pritraukimas neretai
Tampa dideliu iššūkiu?
Ilgas pardavimo ciklas, sudėtingas sprendimų priėmimas
B2B pardavimai neretai trunka ilgiau nei tikėtasi. Taip nutinka todėl, kad klientui dažnai tenka priimti komplikuotus sprendimus, o į juos įsitraukia ir kelios suinteresuotos šalys. Be to, potencialūs klientai neretai renkasi iš kelių galimybių, tarp kurių slypi ir konkurentų pasiūlymai. Jie ieško informacijos, analizuoja alternatyvas, o svarbiausia – laukia įrodymų, kad būtent Jūsų pasiūlymas yra geriausias. Tai reiškia, kad be tikslingo, vertę akcentuojančio turinio prarandate galimybę daryti įtaką B2B kliento sprendimui. Kuo šioje situacijoje galėtų pagelbėti marketingas? Koks įrankis sutrumpintų sudėtingą B2B pardavimo procesą bei suteiktų klientui reikiamą informaciją reikiamu metu? Tinkama turinio rinkodaros strategija!
Tikslinės auditorijos pasiekiamumas
Vienas iššūkių, kuriuo pasižymi B2B marketingas – rasti tinkamus rinkodaros ir komunikacijos kanalus, kuriais efektyviai būtų pasiekiama tikslinė verslo auditorija. Klientai gali būti išsibarstę skirtingose platformose, naudotis įvairiais informacijos šaltiniais ar net veikti įvairiose rinkose. Facebook, LinkedIn, naujienų portalai, o galbūt Google – tinkamiausios platformos paieškos prasideda būtent nuo rinkodaros strategijos. Tik planas ir atidus jo laikymasis garantuoja, kad įmonės resursai nebus švaistomi netinkamai, Jūsų asortimentu ar paslaugų krepšeliu nesidominčiai auditorijai pritraukti.
Konkurencija ir neišnaudotos nišos
„Esame per maži, kad būtume matomi rinkoje“ – dažnai tenka išgirsti iš prekių ženklų, kuriems sudėtinga pritraukti B2B klientus. Natūralu, kad maži verslai jaučiasi įsprausti tarp didelių rinkos žaidėjų, atitinkamai turinčių ir didesnius biudžetus bei didesnį matomumą. Tai gali apsunkinti galimybę išsiskirti iš minios ir užimti tvirtą poziciją rinkoje. Visgi nišos išsigryninimas, autoriteto kūrimas ir kartais netikėtų, tačiau konkurentų dar neišnaudojamų idėjų pasitelkimas gali padėti išspręsti šią problemą. Reklama ir turinys, orientuotas į Jūsų verslo privalumus, padės pritraukti tikslinę auditoriją bei stiprinti prekių ženklo įvaizdį.
Rinkodaros efektyvumo matavimas
Ar įvykę B2B pardavimai – pastangų, įdėtų į marketingą, rezultatas? Kaip tiksliai įvertinti rinkodaros veiksmų rezultatyvumą? Šie klausimai dažnai kyla verslams, kuriuos domina B2B marketingas. Tiesa ta, kad be tinkamų duomenų analizės įrankių bei aiškiai apibrėžtų rodiklių identifikuoti pelningus ir, priešingai, neefektyvius sprendimus kone neįmanoma. Duomenimis grįsta rinkodara leidžia nustatyti, kurie kanalai ir turinio formatai atneša didžiausią naudą, ir atitinkamai optimizuoti strategiją.
Nepakankamai veiksmingas, neįtraukiantis turinys
Spontaniškas apsipirkimas – B2B ecommerce priešingybė. Prieš pateikdami užsakymą, B2B pirkėjai ne tik domisi konkurentų pasiūlymais, bet ir susipažįsta su Jūsų verslo skelbiamu turiniu, įvaizdžiu bei reputacija internete. Jei šis neatsako į potencialiam klientui kylančius klausimus ar netinkamai pristato unikalią verslo siūlomą vertę, dėmesys prarandamas akimirksniu. Kokybiškas ir aktualus turinys, nuoseklumas ir vientisa strategija ne tik įtraukia auditoriją, bet ir formuoja jos pasitikėjimą verslu. Tuo tarpu aiški žinutė, pritaikyta atitinkamam pirkimo proceso etapui – tai esminis veiksnys, kuris padeda užmegzti ryšį ir skatinti priimti sprendimą. Teisingai parinktas, tikslinei auditorijai reikšmingas žodis skamba kaip iššūkis? Efektyviai kurti tokį turinį gali padėti profesionali reklamos agentūra, suprantanti tiek Jūsų verslo, tiek ir B2B kliento poreikius.
Kodėl B2B klientų
pritraukimas neretai
Tampa dideliu iššūkiu?
Ilgas pardavimo ciklas, sudėtingas sprendimų priėmimas
B2B pardavimai neretai trunka ilgiau nei tikėtasi. Taip nutinka todėl, kad klientui dažnai tenka priimti komplikuotus sprendimus, o į juos įsitraukia ir kelios suinteresuotos šalys. Be to, potencialūs klientai neretai renkasi iš kelių galimybių, tarp kurių slypi ir konkurentų pasiūlymai. Jie ieško informacijos, analizuoja alternatyvas, o svarbiausia – laukia įrodymų, kad būtent Jūsų pasiūlymas yra geriausias. Tai reiškia, kad be tikslingo, vertę akcentuojančio turinio prarandate galimybę daryti įtaką B2B kliento sprendimui. Kuo šioje situacijoje galėtų pagelbėti marketingas? Koks įrankis sutrumpintų sudėtingą B2B pardavimo procesą bei suteiktų klientui reikiamą informaciją reikiamu metu? Tinkama turinio rinkodaros strategija!
Tikslinės auditorijos pasiekiamumas
Vienas iššūkių, kuriuo pasižymi B2B marketingas – rasti tinkamus rinkodaros ir komunikacijos kanalus, kuriais efektyviai būtų pasiekiama tikslinė verslo auditorija. Klientai gali būti išsibarstę skirtingose platformose, naudotis įvairiais informacijos šaltiniais ar net veikti įvairiose rinkose. Facebook, LinkedIn, naujienų portalai, o galbūt Google – tinkamiausios platformos paieškos prasideda būtent nuo rinkodaros strategijos. Tik planas ir atidus jo laikymasis garantuoja, kad įmonės resursai nebus švaistomi netinkamai, Jūsų asortimentu ar paslaugų krepšeliu nesidominčiai auditorijai pritraukti.
Konkurencija ir neišnaudotos nišos
„Esame per maži, kad būtume matomi rinkoje“ – dažnai tenka išgirsti iš prekių ženklų, kuriems sudėtinga pritraukti B2B klientus. Natūralu, kad maži verslai jaučiasi įsprausti tarp didelių rinkos žaidėjų, atitinkamai turinčių ir didesnius biudžetus bei didesnį matomumą. Tai gali apsunkinti galimybę išsiskirti iš minios ir užimti tvirtą poziciją rinkoje. Visgi nišos išsigryninimas, autoriteto kūrimas ir kartais netikėtų, tačiau konkurentų dar neišnaudojamų idėjų pasitelkimas gali padėti išspręsti šią problemą. Reklama ir turinys, orientuotas į Jūsų verslo privalumus, padės pritraukti tikslinę auditoriją bei stiprinti prekių ženklo įvaizdį.
Rinkodaros efektyvumo matavimas
Ar įvykę B2B pardavimai – pastangų, įdėtų į marketingą, rezultatas? Kaip tiksliai įvertinti rinkodaros veiksmų rezultatyvumą? Šie klausimai dažnai kyla verslams, kuriuos domina B2B marketingas. Tiesa ta, kad be tinkamų duomenų analizės įrankių bei aiškiai apibrėžtų rodiklių identifikuoti pelningus ir, priešingai, neefektyvius sprendimus kone neįmanoma. Duomenimis grįsta rinkodara leidžia nustatyti, kurie kanalai ir turinio formatai atneša didžiausią naudą, ir atitinkamai optimizuoti strategiją.
Nepakankamai veiksmingas, neįtraukiantis turinys
Spontaniškas apsipirkimas – B2B ecommerce priešingybė. Prieš pateikdami užsakymą, B2B pirkėjai ne tik domisi konkurentų pasiūlymais, bet ir susipažįsta su Jūsų verslo skelbiamu turiniu, įvaizdžiu bei reputacija internete. Jei šis neatsako į potencialiam klientui kylančius klausimus ar netinkamai pristato unikalią verslo siūlomą vertę, dėmesys prarandamas akimirksniu. Kokybiškas ir aktualus turinys, nuoseklumas ir vientisa strategija ne tik įtraukia auditoriją, bet ir formuoja jos pasitikėjimą verslu. Tuo tarpu aiški žinutė, pritaikyta atitinkamam pirkimo proceso etapui – tai esminis veiksnys, kuris padeda užmegzti ryšį ir skatinti priimti sprendimą. Teisingai parinktas, tikslinei auditorijai reikšmingas žodis skamba kaip iššūkis? Efektyviai kurti tokį turinį gali padėti profesionali reklamos agentūra, suprantanti tiek Jūsų verslo, tiek ir B2B kliento poreikius.
Kam B2B marketingas ypatingai svarbus pardavimų įrankis?
Kam B2B marketingas ypatingai svarbus pardavimų įrankis?
Gamintojams, didmenininkams, B2B paslaugų teikėjams
Nuolatinis matomumas, pasitikėjimo kūrimas – vienos svarbiausių užduočių didmenininkams bei paslaugų teikėjams, orientuotiems į verslo klientus. B2B rinkodaros strategija padeda pasiekti tikslinį klientą, formuoti ryšį su juo, o kartu užtikrinti Jūsų verslo augimą.
Verslams su mišria auditorija
Aptarnaujate tiek verslo, tiek individualius klientus? Tuomet susiduriate su skirtingais auditorijų įpročiais, poreikį skirtingiems komunikacijos kanalams ir žinutėms. B2B / B2C marketingas – mišri rinkodaros strategija, kurios dėka komunikuojamos B2B ir B2C klientų poreikius atliepiančios žinutės strategiškai parinktuose kanaluose.
Besiplečiantiems į naujas rinkas
Galimybė augti naujoje rinkoje neatsiejama nuo prekių ženklo įvedimo ir žinomumo auginimo rinkoje, ryšio užmezgimo su potencialia auditorija. B2B marketingas – tai ne tik skaitmeninės rinkodaros sprendimų lokalizavimas rinkoje, bet ir virtualus marketingo eksperto lydėjimas į susitikimus, konferencijas, parodas (pasiūlymai, prezentacijos, dinamiškos reklaminės kampanijos) bei kiti iš anksto apgalvoti žingsniai, skirti užtikrinti Jūsų verslo pasirengimą tvirtam žingsniui į naują rinką.
Naujoms B2B įmonėms
Neseniai pradėjote B2B veiklą? Jūsų verslui ypač svarbu greitai įsitvirtinti rinkoje. Tinkama B2B rinkodaros strategija – stiprus startas, leidžiantis efektyviai komunikuoti Jūsų vertę, pritraukti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencinėje aplinkoje nuo pirmųjų žingsnių.
Gamintojams, didmenininkams, B2B paslaugų teikėjams
Nuolatinis matomumas, pasitikėjimo kūrimas – vienos svarbiausių užduočių didmenininkams bei paslaugų teikėjams, orientuotiems į verslo klientus. B2B rinkodaros strategija padeda pasiekti tikslinį klientą, formuoti ryšį su juo, o kartu užtikrinti Jūsų verslo augimą.
Verslams su mišria auditorija
Aptarnaujate tiek verslo, tiek individualius klientus? Tuomet susiduriate su skirtingais auditorijų įpročiais, poreikį skirtingiems komunikacijos kanalams ir žinutėms. B2B / B2C marketingas – mišri rinkodaros strategija, kurios dėka komunikuojamos B2B ir B2C klientų poreikius atliepiančios žinutės strategiškai parinktuose kanaluose.
Besiplečiantiems į naujas rinkas
Galimybė augti naujoje rinkoje neatsiejama nuo prekių ženklo įvedimo ir žinomumo auginimo rinkoje, ryšio užmezgimo su potencialia auditorija. B2B marketingas – tai ne tik skaitmeninės rinkodaros sprendimų lokalizavimas rinkoje, bet ir virtualus marketingo eksperto lydėjimas į susitikimus, konferencijas, parodas (pasiūlymai, prezentacijos, dinamiškos reklaminės kampanijos) bei kiti iš anksto apgalvoti žingsniai, skirti užtikrinti Jūsų verslo pasirengimą tvirtam žingsniui į naują rink
Naujoms B2B įmonėms
Neseniai pradėjote B2B veiklą? Jūsų verslui ypač svarbu greitai įsitvirtinti rinkoje. Tinkama B2B rinkodaros strategija – stiprus startas, leidžiantis efektyviai komunikuoti Jūsų vertę, pritraukti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencinėje aplinkoje nuo pirmųjų žingsnių.
B2B marketingas
Kuo galime padėti?
B2B marketingas
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja B2B marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant B2B klientus? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Marketingo strategija
Individuali skaitmeninio marketingo strategija, orientuota į Jūsų verslo iššūkius ir tikslus. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos apibrėžimas ir rinkodaros veiksmų planas efektyviems rezultatams siekti.
Į leads (užklausimų) generavimą nukreiptos marketingo paslaugos
Sprendimai, generuojantys skaičius ir padedantys pritraukti potencialius klientus: interneto svetainės parengimas dirbti Jums 24/7 ( SEO paslaugos – interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, UX paslaugos ir vartotojo kelio pardavimų piltuvėlis), Google įvaizdis, Email marketingas ir automatizacija, Socialinių tinklų marketingas (LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook komunikacija ir reklama), Turinio rinkodara (straipsniai, pranešimai spaudai, kitas ekspertiškumą ir žinomumą auginantis turinys).
Marketingo automatizavimas
Automatizuoti naujienlaiškių, socialinių tinklų rinkodaros sprendimai, leidžiantys palaikyti ryšį su klientais ir skatinti pardavimus minimaliomis pastangomis.
„Lydėjimas“ į renginius
Konferencijoms, parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos, didinančios verslo matomumą ir efektyvinančios dalyvavimo pastangas. Profesionalios prezentacijos ir reklaminės medžiagos rengimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Marketingo strategija
Rinkodaros strategijos adaptavimas kitai tikslinei rinkai bei jos auditorijos poreikiams – nuo konkurentų analizės, rinkos ištyrimo ir strategijos parengimo iki pilno strategijos išpildymo (interneto svetainės, soc. tinklų rinkodaros, email marketingo, turinio rinkodaros, Google įvaizdžio, kitų sprendimų lokalizacija).
Individuali skaitmeninio marketingo strategija, orientuota į Jūsų verslo iššūkius ir tikslus. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos apibrėžimas ir rinkodaros veiksmų planas efektyviems rezultatams siekti.
Sprendimai, generuojantys skaičius ir padedantys pritraukti potencialius klientus: interneto svetainės parengimas dirbti Jums 24/7 ( SEO paslaugos – interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, UX paslaugos ir vartotojo kelio pardavimų piltuvėlis), Google įvaizdis, Email marketingas ir automatizacija, Socialinių tinklų marketingas (LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook komunikacija ir reklama), Turinio rinkodara (straipsniai, pranešimai spaudai, kitas ekspertiškumą ir žinomumą auginantis turinys).
Automatizuoti naujienlaiškių, socialinių tinklų rinkodaros sprendimai, leidžiantys palaikyti ryšį su klientais ir skatinti pardavimus minimaliomis pastangomis.
Konferencijoms, parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos, didinančios verslo matomumą ir efektyvinančios dalyvavimo pastangas. Profesionalios prezentacijos ir reklaminės medžiagos rengimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Rinkodaros strategijos adaptavimas kitai tikslinei rinkai bei jos auditorijos poreikiams – nuo konkurentų analizės, rinkos ištyrimo ir strategijos parengimo iki pilno strategijos išpildymo (interneto svetainės, soc. tinklų rinkodaros, email marketingo, turinio rinkodaros, Google įvaizdžio, kitų sprendimų lokalizacija).
Kiek kainuoja B2B marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant B2B klientus? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas
01.
Poreikių
aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų B2B verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai. Rekomenduojama Jūsų verslui efektyviausia rinkodaros strategija.
02.
Sprendimo pritaikymas
Pasiūlome konkrečias paslaugas, geriausiai atitinkančias Jūsų B2B tikslus. Dėmesys skiriamas personalizuotiems sprendimams, sukurtiems Jūsų verslo sėkmei.
03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Rinkodaros strategijos startas, savalaikė rezultatų analitika, glaudus bendradarbiavimas su klientu. Esant poreikiui, strategija ir marketingo veiksmai koreguojami, optimizuojami.
01.
Poreikių aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų B2B verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai. Rekomenduojama Jūsų verslui efektyviausia rinkodaros strategija.
02.
Sprendimo pritaikymas
Pasiūlome konkrečias paslaugas, geriausiai atitinkančias Jūsų B2B tikslus. Dėmesys skiriamas personalizuotiems sprendimams, sukurtiems Jūsų verslo sėkmei.
03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Turite klausimų apie B2B marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau B2B klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Turite klausimų
apie B2B marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau B2B klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityje
5500 +
Tekstinio
turinio vienetų
per metus
100 %
Orientuoti sprendimai
į B2B auditorijos
poreikius.
5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis pardavimų ir
marketingo srityje
5500 +
Tekstinio turinio
vienetų per metus
100 %
Orientuoti sprendimai į B2B auditorijos poreikius.
5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
DUK
Kuo B2B marketingas skiriasi nuo B2C?
Esminis skirtumas – auditorija, kuriai skiriamas parduodamų prekių asortimentas ar paslaugų krepšelis. Jei B2C (business to customer) sektorius orientuotas į individualius vartotojus, B2B (business to business) įmonių dėmesys atitenka verslo klientams – t. y., kitoms įmonėms. Priešingai nei B2C, kuriame, priklausomai nuo siūlomo produkto, pardavimų ciklas gali būti ir momentinis, B2B pardavimų strategija paremta stipriais argumentais, pasitikėjimo kūrimu ir apgalvotų, laikui imlių sprendimų priėmimu. Kuo vystant B2B marketingą gali pagelbėti reklamos agentūra? Kadangi apie 90% B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete – galime užtikrinti, kad internetas dirbtų Jums, o ne Jūsų konkurentui. Nepriekaištingos B2B marketingo strategijos dėka pozicionuokite internete, sumažinkite šaltų skambučių poreikį, užsitikrinkite, kad Jūsų dalyvavimo verslo renginiuose (parodos, konferencijos, kt.), verslo susitikimuose pastangos būtų lydimos nepriekaištingo pasirengimo ir tinkamo komunikacinio fono skaitmeninės rinkodaros kanaluose. B2B marketingas – puikus būdas kurti tvirtus ir ilgalaikius ryšius su verslo klientais.
Kokios įmonės dažniausiai naudojasi B2B marketingo paslaugomis?
B2B marketingas naudingas visiems verslo sektoriams, kuriuose vyksta ilgalaikiai santykiai tarp skirtingų įmonių. Nuo gamybos, technologijų, įvairaus pobūdžio paslaugų iki didmenos ar net B2B ecommerce platformų – visose šiose srityse įmonės susiduria su poreikiu aiškiai, vertingai ir parduodančiai iškomunikuoti produktų bei paslaugų vertę, pardavėjo patikimumą ir ekspertiškumą. SEO ir pirmų pozicijų užsitikrinimas, kai Jūsų ieško Google, verslo kalba kalbantis socialinių tinklų marketingas, reprezentacinė medžiaga ir reklamos kampanijos renginiams ar marketingo lokalizacija – keletas įrankių iš daugelio, kurie padeda pasiekti ir verslo žinutę perduoti paprasčiau ir efektyviau.
Kodėl mano įmonės svetainė nesulaukia lankytojų iš B2B sektoriaus?
Dažniausios klaidos, aptinkamos tiek B2B, tiek B2C verslų tinklapiuose – silpna (ar apskritai netaikoma) SEO strategija (pvz., pasitelkiami netikslingi, idealaus kliento nenaudojami raktažodžiai), neaiškus, nepakankamai informatyvus turinys arba prasta, neintuityvi ir gerosios vartotojo patirties neatliepianti interneto svetainės struktūra.
Kaip sužinoti, ar verslo interneto svetainė yra pasiruošusi parduoti? Reklamos agentūra gali atlikti išsamų svetainės SEO arba UX auditą ir, remiantis pateiktomis įžvalgomis, atlikti tokius pokyčius kaip turinio atnaujinimas, optimizavimas paieškos sistemoms, techniniai ar dizaino patobulinimai. Pasitelkus kompleksinę pardavimų strategiją – pavyzdžiui, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškių automatizaciją, sukuriama integruota verslo komunikacija skirtinguose kanaluose. Rezultatas – svarbiausia informacija, patogiai randama potencialaus kliento nepaisant to, kokiam komunikacijos kanalui jis teikia pirmenybę.
Kodėl B2B klientai pasirenka konkurentus, o ne mus?
Priežasčių, kodėl konkurencinį pranašumą pelno kitos įmonės, gali būti išties daug. Galbūt konkurentų B2B marketingo strategija išvystyta kur kas nuodugniau? O gal jie puoselėja stipresnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje, aiškiau ir įtikinamiau komunikuoja unikalų vertės pasiūlymą? Jei jūsų verslo komunikacija konkurentų kontekste atrodo silpnai, tikėtina, kad B2B klientas bus linkęs rinktis kitą tiekėją, kurio skaitmeninis įvaizdis solidesnis ir patikimesnis. Svarbiausia – aiškiai komunikuoti jūsų įmonės pranašumus ir parodyti, kaip būtent jūsų įmonės, o ne kitų konkurentų siūlomi sprendimai gali išspręsti kliento problemas efektyviau.
Kodėl B2B verslui gali būti naudingos SEO paslaugos?
SEO – vienas svarbiausių B2B marketingo įrankių, tačiau jo efektyvumas gali priklausyti nuo jūsų įmonės teikiamų paslaugų, siūlomų prekių specifikos ar net kainos. Jei vienų produktų klientas apskritai neieško Google, tai gali tapti nr. 1 kanalu kitoms prekėms ar paslaugoms atrasti. Pavyzdžiui, frazė „komercinių patalpų interjero dizainas“ galėtų indikuoti, kad šia paslauga domisi būtent verslo erdvę, pvz., grožio saloną ar parduotuvę, apipavidalinti norintis B2B klientas. Kitas jo žingsnis – patikrinti kelis, Google rezultatuose aukščiausiai esančius šaltinius, o iš šių pasirinkti patikimiausią, vertybėmis, stiliumi ir kaina artimiausią paslaugos teikėją. Kaip patekti į šiuos TOP pasirinkimus? Padės SEO paslaugos – tinkamų raktažodžių naudojimas interneto svetainės turinyje bei maksimalus jos optimizavimas gerajai vartotojo patirčiai bei paieškos sistemų algoritmams.
Ar socialinių tinklų reklama tinkama B2B sektoriui?
Socialiniai tinklai – tik mažmeninei e-komercijai – mitas ar realybė? Praktika rodo, kad socialinių tinklų reklama efektyvi ir daliai B2B įmonių – ypač tuomet, jei kalbame apie tokias platformas kaip Facebook, LinkedIn, Instagram. Naudodamas soc. tinklus, jūsų verslas gali pasiekti tiek platesnę auditoriją, tiek ir labiau apibrėžtą, tikslinio kliento paveikslą atliepiantį vartotojų būrį. Be to, nuosekli komunikacija soc. tinkluose – puiki proga ne tik dalintis komerciniais pasiūlymais, bet ir stiprinti prekių ženklo žinomumą per inovacijų, aktualių naujienų ar verslo užkulisių dalijimąsi. Taip atskleidžiamos įmonės vertybės, kurios taip pat yra vienas iš svarbių faktorių B2B klientui renkantis verslo partnerį.
Kokios yra marketingo automatizavimo galimybės B2B versle?
Marketingo automatizavimas – viena efektyviausių priemonių B2B verslui, leidžianti optimizuoti komunikaciją su potencialiais klientais ir palaikyti ryšį net tada, kai pardavimo ciklas yra ilgas ir reikalauja daug laiko. B2B marketingo automatizavimo tikslas – sukurti nuoseklią ir personalizuotą kliento patirtį. Tai tampa nepakeičiamu įrankiu, kai klientų skaičius siekia dešimtis, o užtikrinti geriausius rezultatus svarbu kiekvienam iš jų.
Automatizuoti sprendimai – pvz., automatinės naujienlaiškių sekos ar iš anksto suplanuoti, numatytu laiku išsiųsti laiškai, padeda palaikyti nuoseklų pokalbį su auditorija, siųsti personalizuotus pasiūlymus ar priminimus. Tai itin naudinga siekiant užmegzti tvirtą ryšį su klientu, jei jam svarbus ne tik palankus kainos pasiūlymas ar paslaugos kokybė, bet ir asmeninis dėmesys.
Kaip užtikrinti reprezentatyvų verslo įvaizdį renginio metu?
Artėja konferencija, paroda ar svarbus susitikimas su bendruomene, kurios dalimi yra potencialūs B2B klientai? Šiuose renginiuose svarbu ne tik tai, kaip patys pristatote savo verslą, bet ir nedidelės, tačiau reikšmingos detalės, kurios formuoja bendrą įspūdį. Klientai ar partneriai, užsukę į jūsų stendą, įsitraukę į pokalbį ar išklausę prezentacijos turėtų suprasti jūsų verslo siūlomą vertę, o jus įsiminti kaip savo srities profesionalus. Reprezentatyvumą užtikrins aiški komunikacija, gebėjimas užmegzti tvirtą ryšį bei kruopščiai parengtos vizualinės bei informacinės priemonės. Dalomoji medžiaga – pavyzdžiui, skrajutės ar lankstinukai – padės sustiprinti siunčiamą žinutę ir leisti prisiminti jus net po renginio. Dar didesnį įspūdį paliks informatyvi, prekės ženklo vizualinį įvaizdį atliepianti ir svarbiausias vertes išryškinanti prezentacija. Papildomą matomumą ir dalyvavimo efektą suteiks taikliai parengta reklaminė kampanija skaitmeninės rinkodaros kanaluose, aktyvi renginio metu – taip jūsų verslas bus matomas ne tik momentiškai fizinėje erdvėje, bet jūsų pastangos bus palydėtos ir tinkamomis žinutėmis renginio lankytojų ekranuose.
Ar Asteri sprendimai tinkami B2B verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais B2B rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
Kuo B2B marketingas skiriasi nuo B2C?
Esminis skirtumas – auditorija, kuriai skiriamas parduodamų prekių asortimentas ar paslaugų krepšelis. Jei B2C (business to customer) sektorius orientuotas į individualius vartotojus, B2B (business to business) įmonių dėmesys atitenka verslo klientams – t. y., kitoms įmonėms. Priešingai nei B2C, kuriame, priklausomai nuo siūlomo produkto, pardavimų ciklas gali būti ir momentinis, B2B pardavimų strategija paremta stipriais argumentais, pasitikėjimo kūrimu ir apgalvotų, laikui imlių sprendimų priėmimu. Kuo vystant B2B marketingą gali pagelbėti reklamos agentūra? Kadangi apie 90% B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete – galime užtikrinti, kad internetas dirbtų Jums, o ne Jūsų konkurentui. Nepriekaištingos B2B marketingo strategijos dėka pozicionuokite internete, sumažinkite šaltų skambučių poreikį, užsitikrinkite, kad Jūsų dalyvavimo verslo renginiuose (parodos, konferencijos, kt.), verslo susitikimuose pastangos būtų lydimos nepriekaištingo pasirengimo ir tinkamo komunikacinio fono skaitmeninės rinkodaros kanaluose. B2B marketingas – puikus būdas kurti tvirtus ir ilgalaikius ryšius su verslo klientais.
Kokios įmonės dažniausiai naudojasi B2B marketingo paslaugomis?
B2B marketingas naudingas visiems verslo sektoriams, kuriuose vyksta ilgalaikiai santykiai tarp skirtingų įmonių. Nuo gamybos, technologijų, įvairaus pobūdžio paslaugų iki didmenos ar net B2B ecommerce platformų – visose šiose srityse įmonės susiduria su poreikiu aiškiai, vertingai ir parduodančiai iškomunikuoti produktų bei paslaugų vertę, pardavėjo patikimumą ir ekspertiškumą. SEO ir pirmų pozicijų užsitikrinimas, kai Jūsų ieško Google, verslo kalba kalbantis socialinių tinklų marketingas, reprezentacinė medžiaga ir reklamos kampanijos renginiams ar marketingo lokalizacija – keletas įrankių iš daugelio, kurie padeda pasiekti ir verslo žinutę perduoti paprasčiau ir efektyviau.
Kodėl mano įmonės svetainė nesulaukia lankytojų iš B2B sektoriaus?
Dažniausios klaidos, aptinkamos tiek B2B, tiek B2C verslų tinklapiuose – silpna (ar apskritai netaikoma) SEO strategija (pvz., pasitelkiami netikslingi, idealaus kliento nenaudojami raktažodžiai), neaiškus, nepakankamai informatyvus turinys arba prasta, neintuityvi ir gerosios vartotojo patirties neatliepianti interneto svetainės struktūra.
Kaip sužinoti, ar verslo interneto svetainė yra pasiruošusi parduoti? Reklamos agentūra gali atlikti išsamų svetainės SEO arba UX auditą ir, remiantis pateiktomis įžvalgomis, atlikti tokius pokyčius kaip turinio atnaujinimas, optimizavimas paieškos sistemoms, techniniai ar dizaino patobulinimai. Pasitelkus kompleksinę pardavimų strategiją – pavyzdžiui, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškių automatizaciją, sukuriama integruota verslo komunikacija skirtinguose kanaluose. Rezultatas – svarbiausia informacija, patogiai randama potencialaus kliento nepaisant to, kokiam komunikacijos kanalui jis teikia pirmenybę.
Kodėl B2B klientai pasirenka konkurentus, o ne mus?
Priežasčių, kodėl konkurencinį pranašumą pelno kitos įmonės, gali būti išties daug. Galbūt konkurentų B2B marketingo strategija išvystyta kur kas nuodugniau? O gal jie puoselėja stipresnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje, aiškiau ir įtikinamiau komunikuoja unikalų vertės pasiūlymą? Jei jūsų verslo komunikacija konkurentų kontekste atrodo silpnai, tikėtina, kad B2B klientas bus linkęs rinktis kitą tiekėją, kurio skaitmeninis įvaizdis solidesnis ir patikimesnis. Svarbiausia – aiškiai komunikuoti jūsų įmonės pranašumus ir parodyti, kaip būtent jūsų įmonės, o ne kitų konkurentų siūlomi sprendimai gali išspręsti kliento problemas efektyviau.
Kodėl B2B verslui gali būti naudingos SEO paslaugos?
SEO – vienas svarbiausių B2B marketingo įrankių, tačiau jo efektyvumas gali priklausyti nuo jūsų įmonės teikiamų paslaugų, siūlomų prekių specifikos ar net kainos. Jei vienų produktų klientas apskritai neieško Google, tai gali tapti nr. 1 kanalu kitoms prekėms ar paslaugoms atrasti. Pavyzdžiui, frazė „komercinių patalpų interjero dizainas“ galėtų indikuoti, kad šia paslauga domisi būtent verslo erdvę, pvz., grožio saloną ar parduotuvę, apipavidalinti norintis B2B klientas. Kitas jo žingsnis – patikrinti kelis, Google rezultatuose aukščiausiai esančius šaltinius, o iš šių pasirinkti patikimiausią, vertybėmis, stiliumi ir kaina artimiausią paslaugos teikėją. Kaip patekti į šiuos TOP pasirinkimus? Padės SEO paslaugos – tinkamų raktažodžių naudojimas interneto svetainės turinyje bei maksimalus jos optimizavimas gerajai vartotojo patirčiai bei paieškos sistemų algoritmams.
Ar socialinių tinklų reklama tinkama B2B sektoriui?
Socialiniai tinklai – tik mažmeninei e-komercijai – mitas ar realybė? Praktika rodo, kad socialinių tinklų reklama efektyvi ir daliai B2B įmonių – ypač tuomet, jei kalbame apie tokias platformas kaip Facebook, LinkedIn, Instagram. Naudodamas soc. tinklus, jūsų verslas gali pasiekti tiek platesnę auditoriją, tiek ir labiau apibrėžtą, tikslinio kliento paveikslą atliepiantį vartotojų būrį. Be to, nuosekli komunikacija soc. tinkluose – puiki proga ne tik dalintis komerciniais pasiūlymais, bet ir stiprinti prekių ženklo žinomumą per inovacijų, aktualių naujienų ar verslo užkulisių dalijimąsi. Taip atskleidžiamos įmonės vertybės, kurios taip pat yra vienas iš svarbių faktorių B2B klientui renkantis verslo partnerį.
Kokios yra marketingo automatizavimo galimybės B2B versle?
Marketingo automatizavimas – viena efektyviausių priemonių B2B verslui, leidžianti optimizuoti komunikaciją su potencialiais klientais ir palaikyti ryšį net tada, kai pardavimo ciklas yra ilgas ir reikalauja daug laiko. B2B marketingo automatizavimo tikslas – sukurti nuoseklią ir personalizuotą kliento patirtį. Tai tampa nepakeičiamu įrankiu, kai klientų skaičius siekia dešimtis, o užtikrinti geriausius rezultatus svarbu kiekvienam iš jų.
Automatizuoti sprendimai – pvz., automatinės naujienlaiškių sekos ar iš anksto suplanuoti, numatytu laiku išsiųsti laiškai, padeda palaikyti nuoseklų pokalbį su auditorija, siųsti personalizuotus pasiūlymus ar priminimus. Tai itin naudinga siekiant užmegzti tvirtą ryšį su klientu, jei jam svarbus ne tik palankus kainos pasiūlymas ar paslaugos kokybė, bet ir asmeninis dėmesys.
Kaip užtikrinti reprezentatyvų verslo įvaizdį renginio metu?
Artėja konferencija, paroda ar svarbus susitikimas su bendruomene, kurios dalimi yra potencialūs B2B klientai? Šiuose renginiuose svarbu ne tik tai, kaip patys pristatote savo verslą, bet ir nedidelės, tačiau reikšmingos detalės, kurios formuoja bendrą įspūdį. Klientai ar partneriai, užsukę į jūsų stendą, įsitraukę į pokalbį ar išklausę prezentacijos turėtų suprasti jūsų verslo siūlomą vertę, o jus įsiminti kaip savo srities profesionalus. Reprezentatyvumą užtikrins aiški komunikacija, gebėjimas užmegzti tvirtą ryšį bei kruopščiai parengtos vizualinės bei informacinės priemonės. Dalomoji medžiaga – pavyzdžiui, skrajutės ar lankstinukai – padės sustiprinti siunčiamą žinutę ir leisti prisiminti jus net po renginio. Dar didesnį įspūdį paliks informatyvi, prekės ženklo vizualinį įvaizdį atliepianti ir svarbiausias vertes išryškinanti prezentacija. Papildomą matomumą ir dalyvavimo efektą suteiks taikliai parengta reklaminė kampanija skaitmeninės rinkodaros kanaluose, aktyvi renginio metu – taip jūsų verslas bus matomas ne tik momentiškai fizinėje erdvėje, bet jūsų pastangos bus palydėtos ir tinkamomis žinutėmis renginio lankytojų ekranuose.
Ar Asteri sprendimai tinkami B2B verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais B2B rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.