B2B marketingas
B2B marketingas – menas verslui kalbėti su verslu. Tai ne tik reklama ar pardavimai, bet ir strategijų, kūrybiškumo bei tvirto ryšio derinys, kuriantis partnerystes ir skatinantis augimą skaitmeninės rinkodaros kanalais.
B2B marketingas
B2B marketingas – menas verslui kalbėti su verslu. Tai ne tik reklama ar pardavimai, bet ir strategijų, kūrybiškumo bei tvirto ryšio derinys, kuriantis partnerystes ir skatinantis augimą skaitmeninės rinkodaros kanalais.
90%
B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete

44%
Užsiimančių B2B verslu teigia: kurti kokybišką turinį yra iššūkis

3-7
Turinio vienetų B2B klientas peržiūri prieš sprendimo priėmimą

27%
Sugeneruoto srauto-šaltų kontaktų (leads) yra pasirengę pirkti

93%
B2B įmonių mano, kad LinkedIn yra efektyviausia platforma
90%
B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete

44%
Užsiimančių B2B verslu teigia: kurti kokybišką turinį yra iššūkis

3-7
Turinio vienetų B2B klientas peržiūri prieš sprendimo priėmimą

27%
Sugeneruoto srauto-šaltų kontaktų (leads) yra pasirengę pirkti

93 %
B2B įmonių mano, kad LinkedIn yra efektyviausia platforma
Kodėl B2B klientų pritraukimas neretai
Tampa dideliu iššūkiu?
Ilgas pardavimo ciklas, sudėtingas sprendimų priėmimas
B2B pardavimai neretai trunka ilgiau nei tikėtasi. Taip nutinka todėl, kad klientui dažnai tenka priimti komplikuotus sprendimus, o į juos įsitraukia ir kelios suinteresuotos šalys. Be to, potencialūs klientai neretai renkasi iš kelių galimybių, tarp kurių slypi ir konkurentų pasiūlymai. Jie ieško informacijos, analizuoja alternatyvas, o svarbiausia – laukia įrodymų, kad būtent Jūsų pasiūlymas yra geriausias. Tai reiškia, kad be tikslingo, vertę akcentuojančio turinio prarandate galimybę daryti įtaką B2B kliento sprendimui. Kuo šioje situacijoje galėtų pagelbėti marketingas? Koks įrankis sutrumpintų sudėtingą B2B pardavimo procesą bei suteiktų klientui reikiamą informaciją reikiamu metu? Tinkama turinio rinkodaros strategija!
Tikslinės auditorijos pasiekiamumas
Vienas iššūkių, kuriuo pasižymi B2B marketingas – rasti tinkamus rinkodaros ir komunikacijos kanalus, kuriais efektyviai būtų pasiekiama tikslinė verslo auditorija. Klientai gali būti išsibarstę skirtingose platformose, naudotis įvairiais informacijos šaltiniais ar net veikti įvairiose rinkose. Facebook, LinkedIn, naujienų portalai, o galbūt Google – tinkamiausios platformos paieškos prasideda būtent nuo rinkodaros strategijos. Tik planas ir atidus jo laikymasis garantuoja, kad įmonės resursai nebus švaistomi netinkamai, Jūsų asortimentu ar paslaugų krepšeliu nesidominčiai auditorijai pritraukti.
Konkurencija ir neišnaudotos nišos
„Esame per maži, kad būtume matomi rinkoje“ – dažnai tenka išgirsti iš prekių ženklų, kuriems sudėtinga pritraukti B2B klientus. Natūralu, kad maži verslai jaučiasi įsprausti tarp didelių rinkos žaidėjų, atitinkamai turinčių ir didesnius biudžetus bei didesnį matomumą. Tai gali apsunkinti galimybę išsiskirti iš minios ir užimti tvirtą poziciją rinkoje. Visgi nišos išsigryninimas, autoriteto kūrimas ir kartais netikėtų, tačiau konkurentų dar neišnaudojamų idėjų pasitelkimas gali padėti išspręsti šią problemą. Reklama ir turinys, orientuotas į Jūsų verslo privalumus, padės pritraukti tikslinę auditoriją bei stiprinti prekių ženklo įvaizdį.
Rinkodaros efektyvumo matavimas
Ar įvykę B2B pardavimai – pastangų, įdėtų į marketingą, rezultatas? Kaip tiksliai įvertinti rinkodaros veiksmų rezultatyvumą? Šie klausimai dažnai kyla verslams, kuriuos domina B2B marketingas. Tiesa ta, kad be tinkamų duomenų analizės įrankių bei aiškiai apibrėžtų rodiklių identifikuoti pelningus ir, priešingai, neefektyvius sprendimus kone neįmanoma. Duomenimis grįsta rinkodara leidžia nustatyti, kurie kanalai ir turinio formatai atneša didžiausią naudą, ir atitinkamai optimizuoti strategiją.
Nepakankamai veiksmingas, neįtraukiantis turinys
Spontaniškas apsipirkimas – B2B ecommerce priešingybė. Prieš pateikdami užsakymą, B2B pirkėjai ne tik domisi konkurentų pasiūlymais, bet ir susipažįsta su Jūsų verslo skelbiamu turiniu, įvaizdžiu bei reputacija internete. Jei šis neatsako į potencialiam klientui kylančius klausimus ar netinkamai pristato unikalią verslo siūlomą vertę, dėmesys prarandamas akimirksniu. Kokybiškas ir aktualus turinys, nuoseklumas ir vientisa strategija ne tik įtraukia auditoriją, bet ir formuoja jos pasitikėjimą verslu. Tuo tarpu aiški žinutė, pritaikyta atitinkamam pirkimo proceso etapui – tai esminis veiksnys, kuris padeda užmegzti ryšį ir skatinti priimti sprendimą. Teisingai parinktas, tikslinei auditorijai reikšmingas žodis skamba kaip iššūkis? Efektyviai kurti tokį turinį gali padėti profesionali reklamos agentūra, suprantanti tiek Jūsų verslo, tiek ir B2B kliento poreikius.
Kodėl B2B klientų
pritraukimas neretai
Tampa dideliu iššūkiu?
Ilgas pardavimo ciklas, sudėtingas sprendimų priėmimas
B2B pardavimai neretai trunka ilgiau nei tikėtasi. Taip nutinka todėl, kad klientui dažnai tenka priimti komplikuotus sprendimus, o į juos įsitraukia ir kelios suinteresuotos šalys. Be to, potencialūs klientai neretai renkasi iš kelių galimybių, tarp kurių slypi ir konkurentų pasiūlymai. Jie ieško informacijos, analizuoja alternatyvas, o svarbiausia – laukia įrodymų, kad būtent Jūsų pasiūlymas yra geriausias. Tai reiškia, kad be tikslingo, vertę akcentuojančio turinio prarandate galimybę daryti įtaką B2B kliento sprendimui. Kuo šioje situacijoje galėtų pagelbėti marketingas? Koks įrankis sutrumpintų sudėtingą B2B pardavimo procesą bei suteiktų klientui reikiamą informaciją reikiamu metu? Tinkama turinio rinkodaros strategija!
Tikslinės auditorijos pasiekiamumas
Vienas iššūkių, kuriuo pasižymi B2B marketingas – rasti tinkamus rinkodaros ir komunikacijos kanalus, kuriais efektyviai būtų pasiekiama tikslinė verslo auditorija. Klientai gali būti išsibarstę skirtingose platformose, naudotis įvairiais informacijos šaltiniais ar net veikti įvairiose rinkose. Facebook, LinkedIn, naujienų portalai, o galbūt Google – tinkamiausios platformos paieškos prasideda būtent nuo rinkodaros strategijos. Tik planas ir atidus jo laikymasis garantuoja, kad įmonės resursai nebus švaistomi netinkamai, Jūsų asortimentu ar paslaugų krepšeliu nesidominčiai auditorijai pritraukti.
Konkurencija ir neišnaudotos nišos
„Esame per maži, kad būtume matomi rinkoje“ – dažnai tenka išgirsti iš prekių ženklų, kuriems sudėtinga pritraukti B2B klientus. Natūralu, kad maži verslai jaučiasi įsprausti tarp didelių rinkos žaidėjų, atitinkamai turinčių ir didesnius biudžetus bei didesnį matomumą. Tai gali apsunkinti galimybę išsiskirti iš minios ir užimti tvirtą poziciją rinkoje. Visgi nišos išsigryninimas, autoriteto kūrimas ir kartais netikėtų, tačiau konkurentų dar neišnaudojamų idėjų pasitelkimas gali padėti išspręsti šią problemą. Reklama ir turinys, orientuotas į Jūsų verslo privalumus, padės pritraukti tikslinę auditoriją bei stiprinti prekių ženklo įvaizdį.
Rinkodaros efektyvumo matavimas
Ar įvykę B2B pardavimai – pastangų, įdėtų į marketingą, rezultatas? Kaip tiksliai įvertinti rinkodaros veiksmų rezultatyvumą? Šie klausimai dažnai kyla verslams, kuriuos domina B2B marketingas. Tiesa ta, kad be tinkamų duomenų analizės įrankių bei aiškiai apibrėžtų rodiklių identifikuoti pelningus ir, priešingai, neefektyvius sprendimus kone neįmanoma. Duomenimis grįsta rinkodara leidžia nustatyti, kurie kanalai ir turinio formatai atneša didžiausią naudą, ir atitinkamai optimizuoti strategiją.
Nepakankamai veiksmingas, neįtraukiantis turinys
Spontaniškas apsipirkimas – B2B ecommerce priešingybė. Prieš pateikdami užsakymą, B2B pirkėjai ne tik domisi konkurentų pasiūlymais, bet ir susipažįsta su Jūsų verslo skelbiamu turiniu, įvaizdžiu bei reputacija internete. Jei šis neatsako į potencialiam klientui kylančius klausimus ar netinkamai pristato unikalią verslo siūlomą vertę, dėmesys prarandamas akimirksniu. Kokybiškas ir aktualus turinys, nuoseklumas ir vientisa strategija ne tik įtraukia auditoriją, bet ir formuoja jos pasitikėjimą verslu. Tuo tarpu aiški žinutė, pritaikyta atitinkamam pirkimo proceso etapui – tai esminis veiksnys, kuris padeda užmegzti ryšį ir skatinti priimti sprendimą. Teisingai parinktas, tikslinei auditorijai reikšmingas žodis skamba kaip iššūkis? Efektyviai kurti tokį turinį gali padėti profesionali reklamos agentūra, suprantanti tiek Jūsų verslo, tiek ir B2B kliento poreikius.
Kam B2B marketingas ypatingai svarbus pardavimų įrankis?
Kam B2B marketingas ypatingai svarbus pardavimų įrankis?

Gamintojams, didmenininkams, B2B paslaugų teikėjams
Nuolatinis matomumas, pasitikėjimo kūrimas – vienos svarbiausių užduočių didmenininkams bei paslaugų teikėjams, orientuotiems į verslo klientus. B2B rinkodaros strategija padeda pasiekti tikslinį klientą, formuoti ryšį su juo, o kartu užtikrinti Jūsų verslo augimą.

Verslams su mišria auditorija
Aptarnaujate tiek verslo, tiek individualius klientus? Tuomet susiduriate su skirtingais auditorijų įpročiais, poreikį skirtingiems komunikacijos kanalams ir žinutėms. B2B / B2C marketingas – mišri rinkodaros strategija, kurios dėka komunikuojamos B2B ir B2C klientų poreikius atliepiančios žinutės strategiškai parinktuose kanaluose.

Besiplečiantiems į naujas rinkas
Galimybė augti naujoje rinkoje neatsiejama nuo prekių ženklo įvedimo ir žinomumo auginimo rinkoje, ryšio užmezgimo su potencialia auditorija. B2B marketingas – tai ne tik skaitmeninės rinkodaros sprendimų lokalizavimas rinkoje, bet ir virtualus marketingo eksperto lydėjimas į susitikimus, konferencijas, parodas (pasiūlymai, prezentacijos, dinamiškos reklaminės kampanijos) bei kiti iš anksto apgalvoti žingsniai, skirti užtikrinti Jūsų verslo pasirengimą tvirtam žingsniui į naują rinką.

Naujoms B2B įmonėms
Neseniai pradėjote B2B veiklą? Jūsų verslui ypač svarbu greitai įsitvirtinti rinkoje. Tinkama B2B rinkodaros strategija – stiprus startas, leidžiantis efektyviai komunikuoti Jūsų vertę, pritraukti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencinėje aplinkoje nuo pirmųjų žingsnių.

Gamintojams, didmenininkams, B2B paslaugų teikėjams
Nuolatinis matomumas, pasitikėjimo kūrimas – vienos svarbiausių užduočių didmenininkams bei paslaugų teikėjams, orientuotiems į verslo klientus. B2B rinkodaros strategija padeda pasiekti tikslinį klientą, formuoti ryšį su juo, o kartu užtikrinti Jūsų verslo augimą.

Verslams su mišria auditorija
Aptarnaujate tiek verslo, tiek individualius klientus? Tuomet susiduriate su skirtingais auditorijų įpročiais, poreikį skirtingiems komunikacijos kanalams ir žinutėms. B2B / B2C marketingas – mišri rinkodaros strategija, kurios dėka komunikuojamos B2B ir B2C klientų poreikius atliepiančios žinutės strategiškai parinktuose kanaluose.

Besiplečiantiems į naujas rinkas
Galimybė augti naujoje rinkoje neatsiejama nuo prekių ženklo įvedimo ir žinomumo auginimo rinkoje, ryšio užmezgimo su potencialia auditorija. B2B marketingas – tai ne tik skaitmeninės rinkodaros sprendimų lokalizavimas rinkoje, bet ir virtualus marketingo eksperto lydėjimas į susitikimus, konferencijas, parodas (pasiūlymai, prezentacijos, dinamiškos reklaminės kampanijos) bei kiti iš anksto apgalvoti žingsniai, skirti užtikrinti Jūsų verslo pasirengimą tvirtam žingsniui į naują rink

Naujoms B2B įmonėms
Neseniai pradėjote B2B veiklą? Jūsų verslui ypač svarbu greitai įsitvirtinti rinkoje. Tinkama B2B rinkodaros strategija – stiprus startas, leidžiantis efektyviai komunikuoti Jūsų vertę, pritraukti tikslinę auditoriją ir išsiskirti konkurencinėje aplinkoje nuo pirmųjų žingsnių.
B2B marketingas
Kuo galime padėti?
B2B marketingas
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja B2B marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant B2B klientus? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Marketingo strategija
Individuali skaitmeninio marketingo strategija, orientuota į Jūsų verslo iššūkius ir tikslus. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos apibrėžimas ir rinkodaros veiksmų planas efektyviems rezultatams siekti.
Į leads (užklausimų) generavimą nukreiptos marketingo paslaugos
Sprendimai, generuojantys skaičius ir padedantys pritraukti potencialius klientus: interneto svetainės parengimas dirbti Jums 24/7 ( SEO paslaugos – interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, UX paslaugos ir vartotojo kelio pardavimų piltuvėlis), Google įvaizdis, Email marketingas ir automatizacija, Socialinių tinklų marketingas (LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook komunikacija ir reklama), Turinio rinkodara (straipsniai, pranešimai spaudai, kitas ekspertiškumą ir žinomumą auginantis turinys).
Marketingo automatizavimas
Automatizuoti naujienlaiškių, socialinių tinklų rinkodaros sprendimai, leidžiantys palaikyti ryšį su klientais ir skatinti pardavimus minimaliomis pastangomis.
„Lydėjimas“ į renginius
Konferencijoms, parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos, didinančios verslo matomumą ir efektyvinančios dalyvavimo pastangas. Profesionalios prezentacijos ir reklaminės medžiagos rengimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Marketingo lokalizacija
Rinkodaros strategijos adaptavimas kitai tikslinei rinkai bei jos auditorijos poreikiams – nuo konkurentų analizės, rinkos ištyrimo ir strategijos parengimo iki pilno strategijos išpildymo (interneto svetainės, soc. tinklų rinkodaros, email marketingo, turinio rinkodaros, Google įvaizdžio, kitų sprendimų lokalizacija).
Individuali skaitmeninio marketingo strategija, orientuota į Jūsų verslo iššūkius ir tikslus. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos apibrėžimas ir rinkodaros veiksmų planas efektyviems rezultatams siekti.
Sprendimai, generuojantys skaičius ir padedantys pritraukti potencialius klientus: interneto svetainės parengimas dirbti Jums 24/7 ( SEO paslaugos – interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, UX paslaugos ir vartotojo kelio pardavimų piltuvėlis), Google įvaizdis, Email marketingas ir automatizacija, Socialinių tinklų marketingas (LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook komunikacija ir reklama), Turinio rinkodara (straipsniai, pranešimai spaudai, kitas ekspertiškumą ir žinomumą auginantis turinys).
Automatizuoti naujienlaiškių, socialinių tinklų rinkodaros sprendimai, leidžiantys palaikyti ryšį su klientais ir skatinti pardavimus minimaliomis pastangomis.
Konferencijoms, parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos, didinančios verslo matomumą ir efektyvinančios dalyvavimo pastangas. Profesionalios prezentacijos ir reklaminės medžiagos rengimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Rinkodaros strategijos adaptavimas kitai tikslinei rinkai bei jos auditorijos poreikiams – nuo konkurentų analizės, rinkos ištyrimo ir strategijos parengimo iki pilno strategijos išpildymo (interneto svetainės, soc. tinklų rinkodaros, email marketingo, turinio rinkodaros, Google įvaizdžio, kitų sprendimų lokalizacija).
Kiek kainuoja B2B marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant B2B klientus? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
Poreikių
aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų B2B verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai. Rekomenduojama Jūsų verslui efektyviausia rinkodaros strategija.

02.
Sprendimo pritaikymas
Pasiūlome konkrečias paslaugas, geriausiai atitinkančias Jūsų B2B tikslus. Dėmesys skiriamas personalizuotiems sprendimams, sukurtiems Jūsų verslo sėkmei.

03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Rinkodaros strategijos startas, savalaikė rezultatų analitika, glaudus bendradarbiavimas su klientu. Esant poreikiui, strategija ir marketingo veiksmai koreguojami, optimizuojami.

01.
Poreikių aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų B2B verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai. Rekomenduojama Jūsų verslui efektyviausia rinkodaros strategija.

02.
Sprendimo pritaikymas
Pasiūlome konkrečias paslaugas, geriausiai atitinkančias Jūsų B2B tikslus. Dėmesys skiriamas personalizuotiems sprendimams, sukurtiems Jūsų verslo sėkmei.

03.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
MUMIS PASITIKI









































Turite klausimų apie B2B marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau B2B klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų
apie B2B marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau B2B klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityje

5500 +
Tekstinio
turinio vienetų
per metus

100 %
Orientuoti sprendimai
į B2B auditorijos
poreikius.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis pardavimų ir
marketingo srityje

5500 +
Tekstinio turinio
vienetų per metus

100 %
Orientuoti sprendimai į B2B auditorijos poreikius.

5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų B2B verslo sėkmę.
DUK
DUK
Kuo B2B marketingas skiriasi nuo B2C?
Pagrindinis skirtumas – auditorija ir sprendimų priėmimo procesas.
B2C (business to customer) marketingas orientuotas į individualų vartotoją, greitą pirkimą, emocinį poveikį. Tuo tarpu B2B (business to business) marketingas skirtas verslo klientams – dažnai keliems sprendimų priėmėjams, kurie vertina racionalius argumentus, pasitikėjimą ir ilgalaikę naudą.
B2B pirkimų ciklas ilgesnis, reikalaujantis informatyvaus turinio, reprezentacijos ir kanalo nuoseklumo. Sprendimai dažnai pradedami nuo „Google“ paieškos – todėl svarbu būti matomiems ne tik LinkedIn, bet ir per SEO, turinio marketingą ar strategines kampanijas.
Sėkmingas B2B marketingas padeda sumažinti šaltų kontaktų poreikį, sukuria ekspertiškumo įspūdį ir palaiko verslo komandą prieš susitikimus ar renginius. Tai – ne tik reklama, bet ir reputacijos bei ryšio kūrimas ilgalaikiams santykiams su verslo klientais.
Kuo vystant B2B marketingą gali pagelbėti reklamos agentūra? Kadangi apie 90% B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete – galime užtikrinti, kad internetas dirbtų Jums, o ne Jūsų konkurentui. Nepriekaištingos B2B marketingo strategijos dėka pozicionuokite internete, sumažinkite šaltų skambučių poreikį, užsitikrinkite, kad Jūsų dalyvavimo verslo renginiuose (parodos, konferencijos, kt.), verslo susitikimuose pastangos būtų lydimos nepriekaištingo pasirengimo ir tinkamo komunikacinio fono skaitmeninės rinkodaros kanaluose. B2B marketingas – puikus būdas kurti tvirtus ir ilgalaikius ryšius su verslo klientais.
Kaip skiriasi B2B reklamos efektyvumo matavimas nuo B2C?
B2B dažniausiai vertina ne pirkimą, o užklausą, demo registraciją, PDF atsisiuntimą ar kontaktą su sales vadovu. Pagrindinės metrikos: lead quality, CPL, sales velocity, CAC, LTV. Priešingai nei B2C, čia svarbu mažas srautas, bet aukštas konversijų lygis.
Kokios įmonės dažniausiai naudojasi B2B marketingo paslaugomis?
B2B marketingas naudingas visiems verslo sektoriams, kuriuose vyksta ilgalaikiai santykiai tarp skirtingų įmonių. Nuo gamybos, technologijų, įvairaus pobūdžio paslaugų iki didmenos ar net B2B ecommerce platformų – visose šiose srityse įmonės susiduria su poreikiu aiškiai, vertingai ir parduodančiai iškomunikuoti produktų bei paslaugų vertę, pardavėjo patikimumą ir ekspertiškumą. SEO ir pirmų pozicijų užsitikrinimas, kai Jūsų ieško Google, verslo kalba kalbantis socialinių tinklų marketingas, reprezentacinė medžiaga ir reklamos kampanijos renginiams ar marketingo lokalizacija – keletas įrankių iš daugelio, kurie padeda pasiekti ir verslo žinutę perduoti paprasčiau ir efektyviau.
Kodėl mano įmonės svetainė nesulaukia lankytojų iš B2B sektoriaus?
Dažniausios klaidos, aptinkamos tiek B2B, tiek B2C verslų tinklapiuose – silpna (ar apskritai netaikoma) SEO strategija (pvz., pasitelkiami netikslingi, idealaus kliento nenaudojami raktažodžiai), neaiškus, nepakankamai informatyvus turinys arba prasta, neintuityvi ir gerosios vartotojo patirties neatliepianti interneto svetainės struktūra.
Kaip sužinoti, ar verslo interneto svetainė yra pasiruošusi parduoti? Reklamos agentūra gali atlikti išsamų svetainės SEO arba UX auditą ir, remiantis pateiktomis įžvalgomis, atlikti tokius pokyčius kaip turinio atnaujinimas, optimizavimas paieškos sistemoms, techniniai ar dizaino patobulinimai. Pasitelkus kompleksinę pardavimų strategiją – pavyzdžiui, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškių automatizaciją, sukuriama integruota verslo komunikacija skirtinguose kanaluose. Rezultatas – svarbiausia informacija, patogiai randama potencialaus kliento nepaisant to, kokiam komunikacijos kanalui jis teikia pirmenybę.
Kodėl B2B klientai pasirenka konkurentus, o ne mus?
Priežasčių, kodėl konkurencinį pranašumą pelno kitos įmonės, gali būti išties daug. Galbūt konkurentų B2B marketingo strategija išvystyta kur kas nuodugniau? O gal jie puoselėja stipresnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje, aiškiau ir įtikinamiau komunikuoja unikalų vertės pasiūlymą? Jei jūsų verslo komunikacija konkurentų kontekste atrodo silpnai, tikėtina, kad B2B klientas bus linkęs rinktis kitą tiekėją, kurio skaitmeninis įvaizdis solidesnis ir patikimesnis. Svarbiausia – aiškiai komunikuoti jūsų įmonės pranašumus ir parodyti, kaip būtent jūsų įmonės, o ne kitų konkurentų siūlomi sprendimai gali išspręsti kliento problemas efektyviau.
Ar B2B sektoriuje veikia turinio marketingas ir SEO?
Taip – net labai. 80–90 % sprendimų ciklo B2B klientas nueina savarankiškai, ieškodamas informacijos. SEO ir turinys padeda tapti tuo šaltiniu, kurį jis randa ir pasitiki. Tai yra ilgalaikis, bet labai efektyvus kanalų derinys, mažinantis priklausomybę nuo aktyvių pardavimų.
Kokią informaciją svarbiausia pateikti B2B svetainėje?
Vertės pasiūlymas, su kuo dirbate, kodėl klientai jus renkasi, ką galite pasiūlyti geriau nei kiti. Klientų atsiliepimai, procesas, kontaktas su žmogumi. Aiškūs CTA – susitikimo rezervacija, katalogo atsisiuntimas, demo ar kainos užklausa.
Kokią turinio strategiją naudoti B2B versle?
B2B turinys turi būti informatyvus, ekspertinis ir susijęs su pirkėjo sprendimų ciklu. Rekomenduojami formatai: atvejų analizės (case studies), whitepaper’ai, palyginimų lentelės, sprendimų gidai, straipsniai, atsakantys į dažniausius kliento klausimus. Svarbiausia – kurti turinį, kuris padeda spręsti problemą, o ne tik pristato produktą.
Kaip pritaikyti edukacinį turinį B2B sprendimų cikle?
Pirkimo sprendimai B2B srityje dažnai pradedami tyrimu. Edukacinis turinys – tinklaraščiai, el. knygos, seminarų įrašai – padeda tapti patikimu informacijos šaltiniu dar prieš pardavimą. Geras edukacinis turinys kuria pasitikėjimą, generuoja inbound srautą ir trumpina pardavimo ciklą.
Kuo skiriasi B2B brandingas nuo produkto marketingo?
B2B brandingas orientuotas į įmonės reputaciją, vertybes, stabilumą ir partnerystę. Produkto marketingas – į konkrečias savybes, naudas ir kainą. B2B klientui svarbu ne tik ką jūs siūlote, bet ar jūs patikimi ilgalaikiam bendradarbiavimui. Tai reiškia: būtina komunikuoti įmonės misiją, komandą, klientų sėkmės istorijas.
Kodėl LinkedIn nėra vienintelė B2B platforma?
LinkedIn – vertinga dėl targeting’o pagal pareigas, bet klientai sprendimus priima Google, el. paštu, net YouTube. SEO, turinio marketingas, remarketingas per Meta ar net email marketingo automatizacija gali būti efektyvesni. B2B komunikacija neturėtų būti platforma-centristinė – svarbiau kelionės taškai (touchpoints).
Ar socialinių tinklų reklama tinkama B2B sektoriui?
Taip – socialinių tinklų reklama veikia ir B2B verslui, ypač jei naudojamos tam pritaikytos platformos kaip LinkedIn, Facebook ar Instagram.
Nors socialiniai tinklai dažnai siejami su e. prekyba, praktika rodo, kad jie puikiai tinka ir verslui, kuris nori pasiekti tikslią auditoriją, formuoti įvaizdį ir komunikuoti vertę.
Socialiniai tinklai leidžia:
– pasiekti tiek plačią, tiek segmentuotą auditoriją;
– komunikuoti nuosekliai ir įtraukiamai (per inovacijas, aktualijas, naujienas);
– stiprinti žinomumą dalijantis įmonės „užkulisiais“, renginiais, ekspertiškumu.
Tokia komunikacija padeda atskleisti jūsų verslo vertybes, kultūrą ir išskirtinumą – tai vieni svarbiausių kriterijų B2B klientams renkantis ilgalaikį partnerį.
Ar verta derinti Google Ads, SEO ir LinkedIn vienoje B2B kampanijoje?
Taip. SEO padeda pasiekti tuos, kurie ieško, Google Ads – pagreitina pasiekiamumą ir testuoja žinutes, o LinkedIn – pasiekia konkrečius sprendimų priėmėjus pagal pareigas. Derinant kanalus, pasiekiamas stipresnis efektas, nes vartotojas gali jus matyti skirtingais etapais.
Kokios yra marketingo automatizavimo galimybės B2B versle?
Marketingo automatizavimas leidžia B2B verslui palaikyti ryšį su potencialiais klientais net tuomet, kai pardavimo ciklas ilgas. Tai vienas efektyviausių būdų kurti nuoseklią, asmeniškai pritaikytą klientų patirtį.
Automatizavimas padeda:
– palaikyti reguliarų kontaktą per el. laiškų sekas;
– išsiųsti personalizuotus pasiūlymus pagal vartotojo veiksmus;
– priminti apie pasiūlymus ar atgaivinti susidomėjimą;
– sumažinti pardavimo komandos apkrovą.
B2B srityje svarbu ne tik kaina ar produktas, bet ir nuoseklus, patikimą partnerį atspindintis bendravimas. Automatizuotas turinys padeda tai užtikrinti kiekvienam potencialiam klientui.
Kaip marketingas padeda pardavimo komandai B2B sektoriuje?
Marketingas trumpina pardavimo laiką: paruošia klientą dar prieš kontaktą su pardavimų atstovu, suteikia atsakymus į dažniausius klausimus, kuria pasitikėjimą. Tinkamas turinys padeda pardavimo komandai turėti kontekstą ir naudoti duomenimis paremtą komunikaciją.
Kaip generuoti B2B lead’us ir užtikrinti įvaizdį verslo renginiuose?
Verslo renginiuose (parodose, konferencijose ar susitikimuose) svarbu ne tik būti matomiems, bet ir palikti įtikinamą įspūdį, kuris konvertuoja į B2B kontaktus.
Tai apima: aiškų vertės pasiūlymą, estetišką stendą, profesionalią komunikaciją ir informacinę medžiagą, kuri padeda išlaikyti kontaktą po renginio.
Rekomenduojama:
– pasiruošti dalomąją medžiagą, atspindinčią jūsų vertę ir kompetenciją;
– apmokyti komandą trumpai ir įtaigiai pristatyti jūsų sprendimą;
– pasirūpinti stendo vizualiniu vientisumu ir aiškumu;
– rinkti kontaktus su sutikimu – pvz., QR kodu, prizais, registracijos forma.
Papildomą matomumą gali suteikti paraleliai vykdoma reklamos kampanija (Meta Ads, Google, LinkedIn) skirta stiprinti prekės ženklo įsimenamumą, skatinti aplankyti stendą ar gauti nemokamą konsultaciją. Tokiu būdu sukuriate ne tik vizualinį, bet ir konversinį įvaizdį – kuris veikia dar ilgai po renginio.
Taip jūsų verslas bus matomas ne tik momentiškai fizinėje erdvėje, bet jūsų pastangos bus palydėtos ir tinkamomis žinutėmis renginio lankytojų ekranuose.
Ar Asteri sprendimai tinkami B2B verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais B2B rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
Kaip įvertinti marketingo investicijų grąžą B2B versle?
Naudokite formulę: ROAS (grąža iš reklamos), CAC (kliento įsigijimo kaina), LTV (kliento vertė). Jei CAC per didelis – marketingas neefektyvus. Jei LTV/CAC > 3 – gera grąža. Taip pat vertinkite „sales cycle shortening“: ar užklausa buvo labiau informuota, greičiau konvertavo.
Kuo B2B marketingas skiriasi nuo B2C?
Pagrindinis skirtumas – auditorija ir sprendimų priėmimo procesas.
B2C (business to customer) marketingas orientuotas į individualų vartotoją, greitą pirkimą, emocinį poveikį. Tuo tarpu B2B (business to business) marketingas skirtas verslo klientams – dažnai keliems sprendimų priėmėjams, kurie vertina racionalius argumentus, pasitikėjimą ir ilgalaikę naudą.
B2B pirkimų ciklas ilgesnis, reikalaujantis informatyvaus turinio, reprezentacijos ir kanalo nuoseklumo. Sprendimai dažnai pradedami nuo „Google“ paieškos – todėl svarbu būti matomiems ne tik LinkedIn, bet ir per SEO, turinio marketingą ar strategines kampanijas.
Sėkmingas B2B marketingas padeda sumažinti šaltų kontaktų poreikį, sukuria ekspertiškumo įspūdį ir palaiko verslo komandą prieš susitikimus ar renginius. Tai – ne tik reklama, bet ir reputacijos bei ryšio kūrimas ilgalaikiams santykiams su verslo klientais.
Kuo vystant B2B marketingą gali pagelbėti reklamos agentūra? Kadangi apie 90% B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos internete – galime užtikrinti, kad internetas dirbtų Jums, o ne Jūsų konkurentui. Nepriekaištingos B2B marketingo strategijos dėka pozicionuokite internete, sumažinkite šaltų skambučių poreikį, užsitikrinkite, kad Jūsų dalyvavimo verslo renginiuose (parodos, konferencijos, kt.), verslo susitikimuose pastangos būtų lydimos nepriekaištingo pasirengimo ir tinkamo komunikacinio fono skaitmeninės rinkodaros kanaluose. B2B marketingas – puikus būdas kurti tvirtus ir ilgalaikius ryšius su verslo klientais.
Kaip skiriasi B2B reklamos efektyvumo matavimas nuo B2C?
B2B dažniausiai vertina ne pirkimą, o užklausą, demo registraciją, PDF atsisiuntimą ar kontaktą su sales vadovu. Pagrindinės metrikos: lead quality, CPL, sales velocity, CAC, LTV. Priešingai nei B2C, čia svarbu mažas srautas, bet aukštas konversijų lygis.
Kokios įmonės dažniausiai naudojasi B2B marketingo paslaugomis?
B2B marketingas naudingas visiems verslo sektoriams, kuriuose vyksta ilgalaikiai santykiai tarp skirtingų įmonių. Nuo gamybos, technologijų, įvairaus pobūdžio paslaugų iki didmenos ar net B2B ecommerce platformų – visose šiose srityse įmonės susiduria su poreikiu aiškiai, vertingai ir parduodančiai iškomunikuoti produktų bei paslaugų vertę, pardavėjo patikimumą ir ekspertiškumą. SEO ir pirmų pozicijų užsitikrinimas, kai Jūsų ieško Google, verslo kalba kalbantis socialinių tinklų marketingas, reprezentacinė medžiaga ir reklamos kampanijos renginiams ar marketingo lokalizacija – keletas įrankių iš daugelio, kurie padeda pasiekti ir verslo žinutę perduoti paprasčiau ir efektyviau.
Kodėl mano įmonės svetainė nesulaukia lankytojų iš B2B sektoriaus?
Dažniausios klaidos, aptinkamos tiek B2B, tiek B2C verslų tinklapiuose – silpna (ar apskritai netaikoma) SEO strategija (pvz., pasitelkiami netikslingi, idealaus kliento nenaudojami raktažodžiai), neaiškus, nepakankamai informatyvus turinys arba prasta, neintuityvi ir gerosios vartotojo patirties neatliepianti interneto svetainės struktūra.
Kaip sužinoti, ar verslo interneto svetainė yra pasiruošusi parduoti? Reklamos agentūra gali atlikti išsamų svetainės SEO arba UX auditą ir, remiantis pateiktomis įžvalgomis, atlikti tokius pokyčius kaip turinio atnaujinimas, optimizavimas paieškos sistemoms, techniniai ar dizaino patobulinimai. Pasitelkus kompleksinę pardavimų strategiją – pavyzdžiui, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškių automatizaciją, sukuriama integruota verslo komunikacija skirtinguose kanaluose. Rezultatas – svarbiausia informacija, patogiai randama potencialaus kliento nepaisant to, kokiam komunikacijos kanalui jis teikia pirmenybę.
Kodėl B2B klientai pasirenka konkurentus, o ne mus?
Priežasčių, kodėl konkurencinį pranašumą pelno kitos įmonės, gali būti išties daug. Galbūt konkurentų B2B marketingo strategija išvystyta kur kas nuodugniau? O gal jie puoselėja stipresnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje, aiškiau ir įtikinamiau komunikuoja unikalų vertės pasiūlymą? Jei jūsų verslo komunikacija konkurentų kontekste atrodo silpnai, tikėtina, kad B2B klientas bus linkęs rinktis kitą tiekėją, kurio skaitmeninis įvaizdis solidesnis ir patikimesnis. Svarbiausia – aiškiai komunikuoti jūsų įmonės pranašumus ir parodyti, kaip būtent jūsų įmonės, o ne kitų konkurentų siūlomi sprendimai gali išspręsti kliento problemas efektyviau.
Ar B2B sektoriuje veikia turinio marketingas ir SEO?
Taip – net labai. 80–90 % sprendimų ciklo B2B klientas nueina savarankiškai, ieškodamas informacijos. SEO ir turinys padeda tapti tuo šaltiniu, kurį jis randa ir pasitiki. Tai yra ilgalaikis, bet labai efektyvus kanalų derinys, mažinantis priklausomybę nuo aktyvių pardavimų.
Kokią informaciją svarbiausia pateikti B2B svetainėje?
Vertės pasiūlymas, su kuo dirbate, kodėl klientai jus renkasi, ką galite pasiūlyti geriau nei kiti. Klientų atsiliepimai, procesas, kontaktas su žmogumi. Aiškūs CTA – susitikimo rezervacija, katalogo atsisiuntimas, demo ar kainos užklausa.
Kokią turinio strategiją naudoti B2B versle?
B2B turinys turi būti informatyvus, ekspertinis ir susijęs su pirkėjo sprendimų ciklu. Rekomenduojami formatai: atvejų analizės (case studies), whitepaper’ai, palyginimų lentelės, sprendimų gidai, straipsniai, atsakantys į dažniausius kliento klausimus. Svarbiausia – kurti turinį, kuris padeda spręsti problemą, o ne tik pristato produktą.
Kaip pritaikyti edukacinį turinį B2B sprendimų cikle?
Pirkimo sprendimai B2B srityje dažnai pradedami tyrimu. Edukacinis turinys – tinklaraščiai, el. knygos, seminarų įrašai – padeda tapti patikimu informacijos šaltiniu dar prieš pardavimą. Geras edukacinis turinys kuria pasitikėjimą, generuoja inbound srautą ir trumpina pardavimo ciklą.
Kuo skiriasi B2B brandingas nuo produkto marketingo?
B2B brandingas orientuotas į įmonės reputaciją, vertybes, stabilumą ir partnerystę. Produkto marketingas – į konkrečias savybes, naudas ir kainą. B2B klientui svarbu ne tik ką jūs siūlote, bet ar jūs patikimi ilgalaikiam bendradarbiavimui. Tai reiškia: būtina komunikuoti įmonės misiją, komandą, klientų sėkmės istorijas.
Kodėl LinkedIn nėra vienintelė B2B platforma?
LinkedIn – vertinga dėl targeting’o pagal pareigas, bet klientai sprendimus priima Google, el. paštu, net YouTube. SEO, turinio marketingas, remarketingas per Meta ar net email marketingo automatizacija gali būti efektyvesni. B2B komunikacija neturėtų būti platforma-centristinė – svarbiau kelionės taškai (touchpoints).
Ar socialinių tinklų reklama tinkama B2B sektoriui?
Taip – socialinių tinklų reklama veikia ir B2B verslui, ypač jei naudojamos tam pritaikytos platformos kaip LinkedIn, Facebook ar Instagram.
Nors socialiniai tinklai dažnai siejami su e. prekyba, praktika rodo, kad jie puikiai tinka ir verslui, kuris nori pasiekti tikslią auditoriją, formuoti įvaizdį ir komunikuoti vertę.
Socialiniai tinklai leidžia:
– pasiekti tiek plačią, tiek segmentuotą auditoriją;
– komunikuoti nuosekliai ir įtraukiamai (per inovacijas, aktualijas, naujienas);
– stiprinti žinomumą dalijantis įmonės „užkulisiais“, renginiais, ekspertiškumu.
Tokia komunikacija padeda atskleisti jūsų verslo vertybes, kultūrą ir išskirtinumą – tai vieni svarbiausių kriterijų B2B klientams renkantis ilgalaikį partnerį.
Ar verta derinti Google Ads, SEO ir LinkedIn vienoje B2B kampanijoje?
Taip. SEO padeda pasiekti tuos, kurie ieško, Google Ads – pagreitina pasiekiamumą ir testuoja žinutes, o LinkedIn – pasiekia konkrečius sprendimų priėmėjus pagal pareigas. Derinant kanalus, pasiekiamas stipresnis efektas, nes vartotojas gali jus matyti skirtingais etapais.
Kokios yra marketingo automatizavimo galimybės B2B versle?
Marketingo automatizavimas leidžia B2B verslui palaikyti ryšį su potencialiais klientais net tuomet, kai pardavimo ciklas ilgas. Tai vienas efektyviausių būdų kurti nuoseklią, asmeniškai pritaikytą klientų patirtį.
Automatizavimas padeda:
– palaikyti reguliarų kontaktą per el. laiškų sekas;
– išsiųsti personalizuotus pasiūlymus pagal vartotojo veiksmus;
– priminti apie pasiūlymus ar atgaivinti susidomėjimą;
– sumažinti pardavimo komandos apkrovą.
B2B srityje svarbu ne tik kaina ar produktas, bet ir nuoseklus, patikimą partnerį atspindintis bendravimas. Automatizuotas turinys padeda tai užtikrinti kiekvienam potencialiam klientui.
Kaip marketingas padeda pardavimo komandai B2B sektoriuje?
Marketingas trumpina pardavimo laiką: paruošia klientą dar prieš kontaktą su pardavimų atstovu, suteikia atsakymus į dažniausius klausimus, kuria pasitikėjimą. Tinkamas turinys padeda pardavimo komandai turėti kontekstą ir naudoti duomenimis paremtą komunikaciją.
Kaip generuoti B2B lead’us ir užtikrinti įvaizdį verslo renginiuose?
Verslo renginiuose (parodose, konferencijose ar susitikimuose) svarbu ne tik būti matomiems, bet ir palikti įtikinamą įspūdį, kuris konvertuoja į B2B kontaktus.
Tai apima: aiškų vertės pasiūlymą, estetišką stendą, profesionalią komunikaciją ir informacinę medžiagą, kuri padeda išlaikyti kontaktą po renginio.
Rekomenduojama:
– pasiruošti dalomąją medžiagą, atspindinčią jūsų vertę ir kompetenciją;
– apmokyti komandą trumpai ir įtaigiai pristatyti jūsų sprendimą;
– pasirūpinti stendo vizualiniu vientisumu ir aiškumu;
– rinkti kontaktus su sutikimu – pvz., QR kodu, prizais, registracijos forma.
Papildomą matomumą gali suteikti paraleliai vykdoma reklamos kampanija (Meta Ads, Google, LinkedIn) skirta stiprinti prekės ženklo įsimenamumą, skatinti aplankyti stendą ar gauti nemokamą konsultaciją. Tokiu būdu sukuriate ne tik vizualinį, bet ir konversinį įvaizdį – kuris veikia dar ilgai po renginio.
Taip jūsų verslas bus matomas ne tik momentiškai fizinėje erdvėje, bet jūsų pastangos bus palydėtos ir tinkamomis žinutėmis renginio lankytojų ekranuose.
Ar Asteri sprendimai tinkami B2B verslams, veikiantiems užsienio rinkose?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Ar dirbate tik su didelėmis įmonėmis, ar ir su smulkiaisiais verslais?
Suprantame, kad kiekvienas verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, susiduria su unikaliais B2B rinkodaros iššūkiais, tačiau kartu – ir galimybėmis. Būtent todėl teikiame skirtingus sprendimus: mažoms įmonėms – padedančius augti, o rinkoje jau įsitvirtinusiems grandams – išlaikyti savo konkurencinį pranašumą.
Kaip įvertinti marketingo investicijų grąžą B2B versle?
Naudokite formulę: ROAS (grąža iš reklamos), CAC (kliento įsigijimo kaina), LTV (kliento vertė). Jei CAC per didelis – marketingas neefektyvus. Jei LTV/CAC > 3 – gera grąža. Taip pat vertinkite „sales cycle shortening“: ar užklausa buvo labiau informuota, greičiau konvertavo.
mokymus iš čia, tikrai verta įsigyti, labai viskas išsamiai ir aiškiai
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


