SEO konkurentų analizė
SEO konkurentų analizė
SEO konkurentų analizė
Išorinis SEO su aiškia, duomenimis paremta strategija
Vidinis SEO išbaigtas, Google SERP (rezultatų eilėje) esate su verslui svarbiais raktažodžiais, tačiau netenkina pozicijos?
Jums trūksta išorinio SEO strategijos ir veiksmų. SEO konkurentų analizė leidžia identifikuoti konkrečius parametrus, kokie ir kodėl jūsų konkurentų tinklapiai užima pirmąsias pozicijas SERP. Identifikuojami tekstinio turinio konkrečiuose svetainės puslapiuose pranašumai, išorinių nuorodų (angl. backlinks) kiekiai, kokybė ir konkretūs pasitelkti šaltiniai. Šių duomenų turėjimas suteikia galimybę parengti išorinio SEO strategiją, kurios pagalba tikslingai pasieksite pirmąsias pozicijas paieškos rezultatų TOP.

SEO konkurentų analizė
SEO konkurentų analizė – tai išsami Jūsų ir TOP konkuruojančių interneto svetainių SEO pozicijų Google TOP analizė konkrečioje rinkoje (šalyje, pvz., svetainė lietuvių kalba – Lietuva) pagal verslui svarbius raktinius žodžius. Konkurentų analizės dėka nustatomos Jūsų interneto svetainės užimamos pozicijos Google TOP su verslui svarbiais raktažodžiais, pateikiamas Google TOP konkurentų (verslų interneto svetainių, konkuruojančių su jumis Google paieškos rezultatuose) dešimtukas ir svarbūs rodikliai, suteikiantys konkurentams užimamas pozicijas su konkrečiais raktažodžiais.
SEO konkurentų analizės dėka matysite aiškų konkurencinį foną konkretiems raktažodžiams bei sužinosite, kiek ir kuriam jūsų verslo raktažodžiui reikalinga įgauti kokybiškų išorinių nuorodų (ang. backlinks), pašalinti jau įgytų toksiškų atgaliniių nuorodų bei kokius dar veiksmus atlikti, kad aplenktumėte konkurentą (-us) Google paieškos rezultatuose ir užimtumėte pirmas pozicijas.
SEO pozicijų tikrinimas ir SEO konkurentų analizė – tai Jūsų SEO pozicijų bei konkurencinio fono identifikavimas, išorinio SEO strategija. Šio dokumento pagalba ir nuosekliu išorinio SEO darbu pasieksite norimas pozicijas paieškos rezultatų eilėje.
Svarbu: SEO konkurentų analizė ir išorinio SEO strategija naudinga tik tinklapiui atlikus raktažodžių tyrimą ir vidinio SEO optimizaciją. Tai įžanga į išorinį SEO, kuriam pradėti būtinas pilnai atliktas vidinis SEO.
Kodėl svarbu reguliariai pakartoti SEO konkurentų analizę?
SEO pastangas dedant jums, neretai tuo pačiu metu tokias pastangas deda ir jūsų konkurentai. Tokiu atveju gali apimti jausmas, kad plaukiate prieš srovę: pastangų įdedama daug, o rezultatai kinta lėtai. Nuolatinis stebėjimas kaip kinta jūsų konkurentų strategija ir kiek kokių SEO marketingo veiksmų atlieka jūsų konkurentai – suteikia pranašumą laiku koreguoti strategiją ar imtis papildomų veiksmų, kad jūsų rezultatai kiltų stabiliai, o pasiekti rezultatai išliktų stabilūs.
SEO konkurentų analizės dėka – išorinio SEO veiksmai bus atliekami su aiškia, duomenimis paremta ir efektyvia strategija.
Kodėl svarbu pažinti konkurencinę SEO aplinką?
– Konkurentų analizė leidžia nustatyti, kokie prekių ženklai Google akimis konkurencingiausi Jūsų verslui bei aktyviai pretenduoja į maksimalų vartotojų srautą internete (užima aukštas pozicijas Google rezultatų dešimtuke). Žinodami stipriausius organinės paieškos konkurentus ir susijusius su šiais rezultatais parametrus – galėsite tai išnaudoti savo SEO strategijai. Aiškus konkurentų internete žinojimas taip pat suteikia galimybę periodiškai sekti šių prekės ženklų reitingavimo pozicijas, atliekamus SEO veiksmus ir išlikti pranašesniu verslu rinkoje.
– Sužinosite, kaip konkurenciniai prekių ženklai, pasitelkdami jūsų verslo nišai aktualius raktažodžius, pelno tikslinės auditorijos dėmesį. Atsižvelgdami į veiksmus, kurių konkurentai imasi (ar priešingai – šiuo metu nepasitelkia), galėsite sustiprinti savo raktažodžių strategiją bei ją tikslingai orientuoti į norimą pasiekti auditoriją.
– Konkurentų SEO pozicijų tikrinimas neišvengiamas be tinklapių išorinių nuorodų kiekio bei jų kokybės analizės. Įvertindami, kokiuose šaltiniuose šiuo metu talpinamos panašių prekinių ženklų išorinės nuorodos ir koks yra jų skaičius, galėsite koreguoti savo verslo išorinio SEO strategiją nuo reikalingų atgalinių nuorodų kiekio ar vengtinų, toksiškų atgalinių nuorodų šalinimo, iki kitų veiksmų, ypač naudingų Jūsų interneto svetainės autoriteto stiprinimui.
SEO PASLAUGOS
SEO auditas
Vidinis SEO išbaigtas, Google SERP (rezultatų eilėje) esate su verslui svarbiais raktažodžiais, tačiau netenkina pozicijos?
Jums trūksta išorinio SEO strategijos ir veiksmų. SEO konkurentų analizė leidžia identifikuoti konkrečius parametrus, kokie ir kodėl jūsų konkurentų tinklapiai užima pirmąsias pozicijas SERP. Identifikuojami tekstinio turinio konkrečiuose svetainės puslapiuose pranašumai, išorinių nuorodų (angl. backlinks) kiekiai, kokybė ir konkretūs pasitelkti šaltiniai. Šių duomenų turėjimas suteikia galimybę parengti išorinio SEO strategiją, kurios pagalba tikslingai pasieksite pirmąsias pozicijas paieškos rezultatų TOP.
SEO konkurentų analizė
SEO konkurentų analizė – tai išsami Jūsų ir TOP konkuruojančių interneto svetainių SEO pozicijų Google TOP analizė konkrečioje rinkoje (šalyje, pvz., svetainė lietuvių kalba – Lietuva) pagal verslui svarbius raktinius žodžius. Konkurentų analizės dėka nustatomos Jūsų interneto svetainės užimamos pozicijos Google TOP su verslui svarbiais raktažodžiais, pateikiamas Google TOP konkurentų (verslų interneto svetainių, konkuruojančių su jumis Google paieškos rezultatuose) dešimtukas ir svarbūs rodikliai, suteikiantys konkurentams užimamas pozicijas su konkrečiais raktažodžiais.
SEO konkurentų analizės dėka matysite aiškų konkurencinį foną konkretiems raktažodžiams bei sužinosite, kiek ir kuriam jūsų verslo raktažodžiui reikalinga įgauti kokybiškų išorinių nuorodų (ang. backlinks), pašalinti jau įgytų toksiškų atgaliniių nuorodų bei kokius dar veiksmus atlikti, kad aplenktumėte konkurentą (-us) Google paieškos rezultatuose ir užimtumėte pirmas pozicijas.
SEO pozicijų tikrinimas ir SEO konkurentų analizė – tai Jūsų SEO pozicijų bei konkurencinio fono identifikavimas, išorinio SEO strategija. Šio dokumento pagalba ir nuosekliu išorinio SEO darbu pasieksite norimas pozicijas paieškos rezultatų eilėje.
Svarbu: SEO konkurentų analizė ir išorinio SEO strategija naudinga tik tinklapiui atlikus raktažodžių tyrimą ir vidinio SEO optimizaciją. Tai įžanga į išorinį SEO, kuriam pradėti būtinas pilnai atliktas vidinis SEO.
Kodėl svarbu reguliariai pakartoti SEO konkurentų analizę?
SEO pastangas dedant jums, neretai tuo pačiu metu tokias pastangas deda ir jūsų konkurentai. Tokiu atveju gali apimti jausmas, kad plaukiate prieš srovę: pastangų įdedama daug, o rezultatai kinta lėtai. Nuolatinis stebėjimas kaip kinta jūsų konkurentų strategija ir kiek kokių SEO marketingo veiksmų atlieka jūsų konkurentai – suteikia pranašumą laiku koreguoti strategiją ar imtis papildomų veiksmų, kad jūsų rezultatai kiltų stabiliai, o pasiekti rezultatai išliktų stabilūs.
SEO konkurentų analizės dėka – išorinio SEO veiksmai bus atliekami su aiškia, duomenimis paremta ir efektyvia strategija.
Kodėl svarbu pažinti konkurencinę SEO aplinką?
– Konkurentų analizė leidžia nustatyti, kokie prekių ženklai Google akimis konkurencingiausi Jūsų verslui bei aktyviai pretenduoja į maksimalų vartotojų srautą internete (užima aukštas pozicijas Google rezultatų dešimtuke). Žinodami stipriausius organinės paieškos konkurentus ir susijusius su šiais rezultatais parametrus – galėsite tai išnaudoti savo SEO strategijai. Aiškus konkurentų internete žinojimas taip pat suteikia galimybę periodiškai sekti šių prekės ženklų reitingavimo pozicijas, atliekamus SEO veiksmus ir išlikti pranašesniu verslu rinkoje.
– Sužinosite, kaip konkurenciniai prekių ženklai, pasitelkdami jūsų verslo nišai aktualius raktažodžius, pelno tikslinės auditorijos dėmesį. Atsižvelgdami į veiksmus, kurių konkurentai imasi (ar priešingai – šiuo metu nepasitelkia), galėsite sustiprinti savo raktažodžių strategiją bei ją tikslingai orientuoti į norimą pasiekti auditoriją.
– Konkurentų SEO pozicijų tikrinimas neišvengiamas be tinklapių išorinių nuorodų kiekio bei jų kokybės analizės. Įvertindami, kokiuose šaltiniuose šiuo metu talpinamos panašių prekinių ženklų išorinės nuorodos ir koks yra jų skaičius, galėsite koreguoti savo verslo išorinio SEO strategiją nuo reikalingų atgalinių nuorodų kiekio ar vengtinų, toksiškų atgalinių nuorodų šalinimo, iki kitų veiksmų, ypač naudingų Jūsų interneto svetainės autoriteto stiprinimui.

SEO konkurentų analizė
Iš ko susideda ataskaita?
SEO konkurentų analizė
Iš ko susideda ataskaita?
250,00 € – 660,00 €be PVM
Pasirinkite šalį: LT; EN; DE; KITA
Pasirinkite konkurentų analizės kalbą: LT; EN;
Pasirinkite raktažodžių skaičių: Iki 3 raktažodžių; Iki 5 raktažodžių
SEO pozicijų tikrinimas ir konkurentų TOP 10 sąrašas.
Sąrašas sudaromas nuskaitant Jūsų ir konkurentinių interneto svetainių turinį, t. y., pagal panašius pozicionuojančius raktažodžius interneto svetainėse.
Identifikuotų SEO konkurentų bendra išorinių nuorodų analizė.
Lentelėje pateikiamas konkrečių tinklapių išorinių nuorodų skaičius, klasifikuojant kokybiškas ir nekokybiškas turimas nuorodas (kokybės indikatorius – domeno reitingas).
Tinklapių TOP sąrašai pagal Jūsų pateiktus 1-5 svarbiausių raktinius žodžius ar frazes:
– Jūsų interneto svetainės pozicijos nustatymas Google TOP pagal pateiktą raktažodį;
– Google TOP 10-uke esančių tinklapių sąrašas bei užimamos pozicijos pagal konkretų raktažodį;
– Pagal konkretų raktažodį gautame konkurentų sąraše pateiktų tinklapių turimų išorinių nuorodų skaičius bei su jomis susijusi informacija;
– Pagal konkretų raktažodį dominuojančių paieškos rezultatuose tinklapių kokybiniai, turinio parametrai, sufleruojantys kaip galėtumėte pagerinti vidinį SEO, kad pralenkti konkurentą;
Pateikiamas rekomenduojamas išorinių nuorodų kiekis kiekvienam analizuotam raktažodžiui su tikslu užimti pirmas Google pozicijas
(Priklausomai nuo situacijos, gali būti pateikiami ir kiti rekomenduojami veiksmai).
Pateikiami konkretūs vidinio SEO pagerinimo veiksmai, leisiantys užtikrintai pralenkti konkurentus išorinio SEO strategijos dėka.
Per 14 d. nuo ataskaitos pateikimo datos suteikiama galimybė rezervuoti 30 minučių skambutį nemokamai klausimų-atsakymų sesijai.
SEO konkurentų analizė atliekama per 10 d.d. nuo įsigijimo datos.
Užsakymo metu komentare nurodykite interneto svetainės, kuriai norite atlikti SEO konkurentų analizę, adresą (www.jususvetainespavadinimas.lt) ir aktualius patikrinti raktažodžius (iki 3 arba 5 vnt., priklausomai nuo perkamos analizės apimties).
Pasitikrinkite, ar nurodėte teisingą el. pašto adresą. Juo bus siunčiama ataskaita.
Konkurentų analizė atliekama vienos kalbos svetainės versijai, pateikiant tos pačios kalbos raktažodžius. Jeigu svetainė keliomis kalbomis ir aktualu įvertinti jos pozicionavimą ne vienoje šalyje, kiekvienai šaliai turėtų būti užsakoma atskira analizė, pateikiant norimus patikrinti raktažodžius tos šalies kalba.
Sąskaita-faktūra už paslaugas išrašoma ir atsiunčiama nurodytu el. paštu per 10 d. d. po paslaugos įsigijimo.
Sąrašas sudaromas nuskaitant Jūsų ir konkurentinių interneto svetainių turinį, t. y., pagal panašius pozicionuojančius raktažodžius interneto svetainėse.
Lentelėje pateikiamas konkrečių tinklapių išorinių nuorodų skaičius, klasifikuojant kokybiškas ir nekokybiškas turimas nuorodas (kokybės indikatorius – domeno reitingas).
– Jūsų interneto svetainės pozicijos nustatymas Google TOP pagal pateiktą raktažodį;
– Google TOP 10-uke esančių tinklapių sąrašas bei užimamos pozicijos pagal konkretų raktažodį;
– Pagal konkretų raktažodį gautame konkurentų sąraše pateiktų tinklapių turimų išorinių nuorodų skaičius bei su jomis susijusi informacija;
– Pagal konkretų raktažodį dominuojančių paieškos rezultatuose tinklapių kokybiniai, turinio parametrai, sufleruojantys kaip galėtumėte pagerinti vidinį SEO, kad pralenkti konkurentą;
(Priklausomai nuo situacijos, gali būti pateikiami ir kiti rekomenduojami veiksmai).
Pateikiami konkretūs vidinio SEO pagerinimo veiksmai, leisiantys užtikrintai pralenkti konkurentus išorinio SEO strategijos dėka.
Per 14 d. nuo ataskaitos pateikimo datos suteikiama galimybė rezervuoti 30 minučių skambutį nemokamai klausimų-atsakymų sesijai.
SEO konkurentų analizė atliekama per 10 d.d. nuo įsigijimo datos.
250,00 € – 660,00 €be PVM
Pasirinkite šalį: LT; EN; DE; KITA
Pasirinkite konkurentų analizės kalbą: LT; EN;
Pasirinkite raktažodžių skaičių: Iki 3 raktažodžių; Iki 5 raktažodžių
Užsakymo metu komentare nurodykite interneto svetainės, kuriai norite atlikti SEO konkurentų analizę, adresą (www.jususvetainespavadinimas.lt) ir aktualius patikrinti raktažodžius (iki 3 arba 5 vnt., priklausomai nuo perkamos analizės apimties).
Pasitikrinkite, ar nurodėte teisingą el. pašto adresą. Juo bus siunčiama ataskaita.
Konkurentų analizė atliekama vienos kalbos svetainės versijai, pateikiant tos pačios kalbos raktažodžius. Jeigu svetainė keliomis kalbomis ir aktualu įvertinti jos pozicionavimą ne vienoje šalyje, kiekvienai šaliai turėtų būti užsakoma atskira analizė, pateikiant norimus patikrinti raktažodžius tos šalies kalba.
Sąskaita-faktūra už paslaugas išrašoma ir atsiunčiama nurodytu el. paštu per 10 d. d. po paslaugos įsigijimo.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!