SEO konkurentų analizė

250,00 660,00  be PVM

SEO konkurentų analizė – išorinis SEO su aiškia, duomenimis paremta strategija

 

Vidinis SEO išbaigtas, Google SERP (rezultatų eilėje) esate su verslui svarbiais raktažodžiais, tačiau netenkina pozicijos?

Jums trūksta išorinio SEO strategijos ir veiksmų. SEO konkurentų analizė leidžia identifikuoti konkrečius parametrus, kokie ir kodėl jūsų konkurentų tinklapiai užima pirmąsias pozicijas SERP. Identifikuojami tekstinio turinio konkrečiuose svetainės puslapiuose pranašumai, išorinių nuorodų (angl. backlinks) kiekiai, kokybė ir konkretūs pasitelkti šaltiniai. Šių duomenų turėjimas suteikia galimybę parengti išorinio SEO strategiją, kurios pagalba tikslingai pasieksite pirmąsias pozicijas paieškos rezultatų TOP.

Kodėl svarbu reguliariai pakartoti SEO konkurentų analizę?

SEO pastangas dedant jums, neretai tuo pačiu metu tokias pastangas deda ir jūsų konkurentai. Tokiu atveju gali apimti jausmas, kad plaukiate prieš srovę: pastangų įdedama daug, o rezultatai kinta lėtai. Nuolatinis stebėjimas kaip kinta jūsų konkurentų strategija ir kiek kokių SEO marketingo veiksmų atlieka jūsų konkurentai – suteikia pranašumą laiku koreguoti strategiją ar imtis papildomų veiksmų, kad jūsų rezultatai kiltų stabiliai, o pasiekti rezultatai išliktų stabilūs.

SEO konkurentų analizės dėka – išorinio SEO veiksmai bus atliekami su aiškia, duomenimis paremta ir efektyvia strategija.

SEO konkurentų analizė

 

SEO konkurentų analizė – tai išsami Jūsų ir TOP konkuruojančių interneto svetainių SEO pozicijų Google TOP analizė konkrečioje rinkoje (šalyje, pvz., svetainė lietuvių kalba – Lietuva) pagal verslui svarbius raktinius žodžius. Konkurentų analizės dėka nustatomos Jūsų interneto svetainės užimamos pozicijos Google TOP su verslui svarbiais raktažodžiais, pateikiamas Google TOP konkurentų (verslų interneto svetainių, konkuruojančių su jumis Google paieškos rezultatuose) dešimtukas ir svarbūs rodikliai, suteikiantys konkurentams užimamas pozicijas su konkrečiais raktažodžiais.

SEO konkurentų analizės dėka matysite aiškų konkurencinį foną konkretiems raktažodžiams bei sužinosite, kiek ir kuriam jūsų verslo raktažodžiui reikalinga įgauti kokybiškų išorinių nuorodų (ang. backlinks), pašalinti jau įgytų toksiškų atgaliniių nuorodų bei kokius dar veiksmus atlikti, kad aplenktumėte konkurentą (-us) Google paieškos rezultatuose ir užimtumėte pirmas pozicijas.

SEO pozicijų tikrinimas ir SEO konkurentų analizė – tai Jūsų SEO pozicijų bei konkurencinio fono identifikavimas, išorinio SEO strategija. Šio dokumento pagalba ir nuosekliu išorinio SEO darbu pasieksite norimas pozicijas paieškos rezultatų eilėje.

Svarbu: SEO konkurentų analizė ir išorinio SEO strategija naudinga tik tinklapiui atlikus raktažodžių tyrimą ir vidinio SEO optimizaciją. Tai įžanga į išorinį SEO, kuriam pradėti būtinas pilnai atliktas vidinis SEO.

 

Kodėl svarbu pažinti konkurencinę SEO aplinką?

 

  • Konkurentų analizė leidžia nustatyti, kokie prekių ženklai Google akimis konkurencingiausi Jūsų verslui bei aktyviai pretenduoja į maksimalų vartotojų srautą internete (užima aukštas pozicijas Google rezultatų dešimtuke). Žinodami stipriausius organinės paieškos konkurentus ir susijusius su šiais rezultatais parametrus – galėsite tai išnaudoti savo SEO strategijai. Aiškus konkurentų internete žinojimas taip pat suteikia galimybę periodiškai sekti šių prekės ženklų reitingavimo pozicijas, atliekamus SEO veiksmus ir  išlikti pranašesniu verslu rinkoje.
  • Sužinosite, kaip konkurenciniai prekių ženklai, pasitelkdami jūsų verslo nišai aktualius raktažodžius, pelno tikslinės auditorijos dėmesį. Atsižvelgdami į veiksmus, kurių konkurentai imasi (ar priešingai – šiuo metu nepasitelkia), galėsite sustiprinti savo raktažodžių strategiją bei ją tikslingai orientuoti į norimą pasiekti auditoriją.
  • Konkurentų SEO pozicijų tikrinimas neišvengiamas be tinklapių išorinių nuorodų kiekio bei jų kokybės analizės. Įvertindami, kokiuose šaltiniuose šiuo metu talpinamos panašių prekinių ženklų išorinės nuorodos ir koks yra jų skaičius, galėsite koreguoti savo verslo išorinio SEO strategiją nuo reikalingų atgalinių nuorodų kiekio ar vengtinų, toksiškų atgalinių nuorodų šalinimo, iki  kitų veiksmų, ypač naudingų Jūsų interneto svetainės autoriteto stiprinimui.

 

SEO konkurentų analizė: iš ko susideda ataskaita?

 

  • SEO pozicijų tikrinimas ir konkurentų TOP 10 sąrašas. Sąrašas sudaromas nuskaitant Jūsų ir konkurentinių interneto svetainių turinį, t. y., pagal panašius pozicionuojančius raktažodžius interneto svetainėse. 
  • Identifikuotų SEO konkurentų bendra išorinių nuorodų analizė. Lentelėje pateikiamas konkrečių tinklapių išorinių nuorodų skaičius, klasifikuojant kokybiškas ir nekokybiškas turimas nuorodas (kokybės indikatorius – domeno reitingas).
  • Tinklapių TOP sąrašai pagal Jūsų pateiktus 1-5 svarbiausių raktinius žodžius ar frazes:
    • Jūsų interneto svetainės pozicijos nustatymas Google TOP pagal pateiktą raktažodį;
    • Google TOP 10-uke esančių tinklapių sąrašas bei užimamos pozicijos pagal konkretų raktažodį;
    • pagal konkretų raktažodį gautame konkurentų sąraše pateiktų tinklapių turimų išorinių nuorodų skaičius bei su jomis susijusi informacija.
    • pagal konkretų raktažodį dominuojančių paieškos rezultatuose tinklapių kokybiniai, turinio parametrai, sufleruojantys kaip galėtumėte pagerinti vidinį SEO, kad pralenkti konkurentą.
  • Pateikiamas rekomenduojamas išorinių nuorodų kiekis kiekvienam analizuotam raktažodžiui su tikslu užimti pirmas Google pozicijas (priklausomai nuo situacijos, gali būti pateikiami ir kiti rekomenduojami veiksmai).
  • Pateikiami konkretūs vidinio SEO pagerinimo veiksmai, leisiantys užtikrintai pralenkti konkurentus išorinio SEO strategijos dėka.
  • Per 14 d. nuo ataskaitos pateikimo datos suteikiama galimybė rezervuoti 30 minučių skambutį nemokamai klausimų-atsakymų sesijai.

SEO konkurentų analizė atliekama per 10 d.d. nuo įsigijimo datos.

 

Svarbi informacija teikiantiems užsakymą:

 

  • Užsakymo metu komentare nurodykite interneto svetainės, kuriai norite atlikti SEO konkurentų analizę, adresą (www.jususvetainespavadinimas.lt) ir aktualius patikrinti raktažodžius (iki 3 arba 5 vnt., priklausomai nuo perkamos analizės apimties).
  • Pasitikrinkite, ar nurodėte teisingą el. pašto adresą. Juo bus siunčiama ataskaita.
  • Konkurentų analizė atliekama vienos kalbos svetainės versijai, pateikiant tos pačios kalbos raktažodžius. Jeigu svetainė keliomis kalbomis ir aktualu įvertinti jos pozicionavimą ne vienoje šalyje, kiekvienai šaliai turėtų būti užsakoma atskira analizė, pateikiant norimus patikrinti raktažodžius tos šalies kalba.
  • Sąskaita-faktūra už paslaugas išrašoma ir atsiunčiama nurodytu el. paštu per 10 d. d. po paslaugos įsigijimo.
Pasirinkite raktažodžių skaičių

Iki 3 raktažodžių, Iki 5 raktažodžių

Pasirinkite šalį

Lietuva (LT), JAV (EN), Jungtinė Karalystė (EN), Vokietija (DE), Kita (Europa)

Pasirinkite konkurentų analizės kalbą

LT, EN

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “SEO konkurentų analizė”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Pirkinių krepšelis
SEO konkurentų analizėSEO konkurentų analizė
250,00 660,00  be PVMPasirinkti savybes
Į viršų