Lydi jausmas, kad jūsų laiškai keliauja į dausas?
Naujienlaiškių rinkodarą patikėkite ekspertams!
Naujienlaiškių rinkodaros planams net iki -15% nuolaida!
Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek ir verslų, šiuo laikotarpiu siekiančių rekordinių pardavimų. Kol pirkėjai dairosi svajonių pirkinių už mažesnę kainą ar pamažu pildo kalėdinių dovanų krepšelį, iš sąstingio pabunda net įprastai „tylūs“ prekės ženklai, sugrįžtantys su ypatingais nuolaidų pasiūlymais. Visgi solidus asortimentas ir gera kaina – toli gražu ne vieninteliai kriterijai, padedantys sužibėti Black Friday karštinėje ir išsiskirti šiandien ypač aršioje konkurencinėje rinkoje. Ką gali padaryti Jūsų verslas, kad laikas, skirtas Black Friday 2023 pasiruošimui, atsipirktų sėkmingiausiais metų rezultatais, augančia pirkėjų auditorija bei ryškiausiomis pozicijomis konkurentų tarpe? Verslams, šiemet siekiantiems […]
Laikas užimti kėdę agentūroje Black Friday ir Kalėdų pardavimams!
Tikslas – maksimalūs pardavimai per Black Friday ir stipri Kalėdinė prekyba? Sudarysime individualų rinkodaros paslaugų paketą Jums, kurio pagalba startavus DABAR – maksimaliai išnaudosite Black Friday ir Kalėdų pardavimų laikotarpius!
Paruošėme atmintinę, kurioje mūsų ištestuotos AI programėlės ir išsamūs žingsniai, kaip ruošti WOW komunikaciją soc. tinklams!
PRENUMERUOK ASTERI ir gauk nemokamą 15 min. rinkodaros konsultaciją!
Naujienlaiškiuose: vertingi patarimai, svarbi informacija apie naujausias rinkodaros tendencijas ar svarbius pasikeitimus, gerosios praktikos iš agentūros kasdienos.
Naujienlaiškiai: kodėl nereikėtų ignoruoti šio rinkodaros kanalo?
Naujienlaiškių skaitomumas ±20%, kai tuo tarpu turinio socialiniuose tinkluose organinis pasiekiamumas ±5%.
±61% vartotojų komunikacijai su mėgiamais prekės ženklais prioritetą teikia – el. laiškams.
Vidutiniškai ±59% pirkėjų sprendimą priima paskatinti naujienlaiškių.
7 iš 10 žmonių teigia, kad pasinaudojo elektroniniu paštu atsiųstu nuolaidos kodu.
44% vartotojų atliko bent vieną pirkimą internetu, kurį paskatino gautas naujienlaiškis.
ASTERI klientai apie naujienlaiškių rinkodarą
Naujienlaiškiai, kurie virsta pajamomis
Naujienlaiškių rinkodara – įrankis prekės ženklo žinomumui ir autoritetui verslo srityje didinti, užmegzti ir stiprinti ryšį su auditorija ir ženkliai padidinti prekės ženklo pajamas.
01
Naujienlaiškių strategija
Naujienlaiškių rinkodaros ABC jūsų prekės ženklui: ką kaip, kiek ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik jūsų prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir pardavimai!
02
Naujienlaiškių rinkodara
Naujienlaiškių mėnesiniai planai, periodinių naujienlaiškių kūrimas ir siuntimas, prenumeratorių duomenų bazės priežiūra ir segmentavimas, stabilių pajamų iš naujienlaiškių kanalo auginimas.
03
Automatizuotos laiškų sekos
Naujo prenumeratoriaus, palikto krepšelio automatizuotos laiškų sekos. Laiškų sekos didinti apsipirkimo krepšelį, grįžti pakartotiniam apsipirkimui ir pan. Verslui, kuris generuoja pajamas 24/7, be komandos įsitraukimo!
Naujienlaiškių rinkodara: vienkartinės, ypatingai svarbios paslaugos
Svarbu žinoti – teisingai išnaudojamas naujienlaiškių rinkodaros įrankis pardavimų suma neretai lenkia net pastangas soc. tinkluose!
Vienkartinių paslaugų paketas – ABC, be kurio neturėtų į naujienlaiškių rinkodarą žengti nei vienas verslas. Pasidarius TAI, jau būsite geru žingsniu priekyje konkurento!
01
Naujienlaiškių siuntimo sistema
Kuri naujienlaiškių siuntimo platforma geriausiai atitiks jūsų prekės ženklo keliamus tikslus ir pasieks rezultatus? Kaip paruošti naujinelaiškių siuntimo platformą darbui? Kaip automatizuoti svarbiausius laiškus? Prenumeratorių duomenų bazės segmentavimas, sinchroniškas platformos darbas su e-parduotuve ir kiti parametrai sėkmingam darbui su naujienlaiškių rinkodara.
NAUJIENLAIŠKIŲ SIUNTIMO PLATFORMA
Siekiant efektyviai kurti, analizuoti ir optimizuoti naujienlaiškių kampanijas, gauti svarbius ataskaitų rodiklius – su interneto svetaine turi būti sujungta naujienlaiškių siuntimo sistema.
Teisingai pasirinkus ir sujungus naujienlaiškių siuntimo sistemą, ne tik lengvai siųsite profesionaiai atrodančius laiškus ir net automatizuosite šį procesą, bet ir seksite rezultatus, identifikuosite naujienlaiškių pagalba į tinklapį atėjusių vartotojų kiekį, atliktus tinklapyje veiksmus, jų kiekius ir vertes.
Paslaugą sudaro:
02
Naujienlaiškių siuntimo strategija
Ar jūsų prekės ženklo naujienlaiškiai nuoseklūs, reprezentatyvūs, iškalbingi ir padeda siekti jūsų verslo tikslų?
Suteiksime jums ABC atmintinę, kas yra idealus jūsų klientas, ką kaip ir kada komunikuoti, kad sėkmingai augtų ne tik jūsų prenumeratorių duomenų bazė, vartotojų įsitraukimas į laiškų turinį, bet ir jūsų pardavimai!
EFEKTYVI IR REZULTATYVI NAUJIENLAIŠKIŲ KOMUNIKACIJA
Nuo to, ką, kada ir kaip komunikuojate, priklauso laiškų atidarymo %, vartotojų reakcijos į gautus laiškus, požiūris į jūsų prekės ženklą ir naujienlaiškių rezultatyvumas virstant į pardavimus.
Paslaugą sudaro:
03
Konkurentų naujienlaiškių rinkodaros analizė
Viena dažniausių verslo klaidų – nežinoti kas jų pagrindiniai konkurentai ir kokius rinkodaros žingsnius bei strategijas jie įgyvendina.
JAUSKITE PULSĄ – ŽINOKITE, APIE KĄ JŪSŲ KONKURENTŲ NAUJIENLAIŠKIŲ RINKODARA
Pažintis su jūsų konkurentų naujienlaiškių marketingo strategija – ypatingai svarbus jūsų efektyvios naujienlaiškių marketingo strategijos komponentas.
Paslaugą sudaro:
Kol konkurentas miega ar užsiima tuo mėgėjiškai – užsitikrinkite maksimalius pardavimus! Konkurentas memiega? Mes irgi, aplenkime konkurentą drauge!
Sėkmės formulė? Kruopščiai atlikti namų darbai, įgyvendinant vienkartinių paslaugų darbų paketą, nuoseklus naujienlaiškių marketingas ir aktyvios efektingos automatizuotos naujienlaiškių sekos. Pasiruošę pasiekti geriausius metų pardavimų rezultatus? Susisiekime!
Efektyvi skaitmeninė rinkodara
Naudinga
Kaip pasirūpinti savo duomenų apsauga soc. tinkluose? Naujausios sukčių taktikos ir patarimai, kuriuos žinoti svarbu
Esate aktyvus socialinių tinklų vartotojas? Tikriausiai pastebėjote, kad skaitmeninėje erdvėje nuolat gausėja įvairių sukčiavimo atvejų….
Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų
Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek…
Socialiniai tinklai neveikia ar užima per daug laiko? AI nepadeda? Visi atsakymai, kaip komunikuoti lengvai ir efektyviai
Socialiniai tinklai – komunikacijos kanalas, karūnuojamas kone svarbiausiu skaitmeninėje erdvėje. Ne veltui bent vieną paskyrą…
9+
Šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Jungtinė Karalystė, Airija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.
15 +
Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje
20 +
Vidutinė metinė grąža (ROAS) Meta Ads projektuose
500+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus
5500 +
Straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus
Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui
Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka
Valdote reklamas savarankiškai, tačiau lydi jausmas, kad rezultatai galėtų būti geresni?
Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau!
Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.