SEO paslaugos

GOOGLE TOP 10 – būkite savo klientų akių lygyje!

SEO AUDITAS
RAKTAŽODŽIŲ TYRIMAS
SEO KONKURENTŲ ANALIZĖ
VIDINIS, TECHNINIS, IŠORINIS SEO
SEO MARKETINGAS

Google reklama ar SEO paslaugos?
Google reklama ar SEO paslaugos?

Kam tos SEO paslaugos, jei yra Google reklama – esate pagalvoję? O kaip manote, kiek veiksminga Google reklama be SEO? Ir viena, ir kita – apie raktažodžius ir svetainės iškėlimą paieškos rezultatų eilėje, tik vienu atveju – rezultatas čia ir dabar, o kitu – ilgalaikio darbo rezultatas. Atrodytų, kodėl tada SEO paslaugos, jei galima gauti tą patį ir daug greičiau pasiekti su Google reklama? O ar tikrai tą patį? Google Ads (Google reklama) – įrankis, suteikiantis interneto svetainei  vieną pirmųjų pozicijų paieškos rezultatuose pagal parinktus (perkamus) raktinius žodžius. Rezultatas čia ir dabar: susidaromas perkamų raktinių žodžių sąrašas, užsakoma paslauga ir, […]

Meta rinkodaros planai

Nesiseka pardavimų žvejyba socialiniuose tinkluose?

Pardavimus patikėkite ekspertams!
Meta rinkodaros planams iki -10% nuolaida!

DI atmintinė

Paruošėme atmintinę, kurioje mūsų ištestuotos AI programėlės ir išsamūs žingsniai, kaip ruošti WOW komunikaciją soc. tinklams!

Blogas SEO – 5 SEO įpročiai, kurių derėtų vengti
Blogas SEO – 5 SEO įpročiai, kurių derėtų vengti

Blogas SEO optimizavimas – 5 dažniausi vengtini SEO įpročiai SEO optimizavimas yra svarbi interneto svetainės kūrimo proceso dalis verslams, kuriems rūpi būti matomiems internete ir, žinoma, maksimalus potencialių klientų srautas į interneto svetainę. Techniškai tvarkinga, kokybišku turiniu pasižyminti svetainė – lyg prekės ženklo CV, solidų įvaizdį kuriantis ne tik vartotojams, bet ir paieškos sistemoms. Svetainės vidinė SEO optimizacija (on-page SEO) jau atlikta, informatyvūs SEO tekstai paruošti, tačiau pozityvių rezultatų vis dar nematyti? SEO strategija gali būti neveiksminga, jei greta gerųjų praktikų pasitelkiami ir blogi SEO įpročiai. Pastarieji ne tik neteikia jokios naudos svetainės reitingui Google, bet ir gali atnešti priešingų […]

Atgalinės nuorodos (backlinks): kas tai? Trapi riba tarp kokybiškų ir toksiškų atgalinių nuorodų ir žalingų nuorodų naikinimas
Atgalinės nuorodos (backlinks): kas tai? Trapi riba tarp kokybiškų ir toksiškų atgalinių nuorodų ir žalingų nuorodų naikinimas

Atgalinės nuorodos (angl. backlinks) – ar jos turi vertę svetainės Google reitingams? O gal priešingai – panašiau į SPAM procesus, nevertus pastangų jau ir taip painiame SEO apibrėžime? Daugumai žinoma, SEO optimizacija prasideda nuo vidinių pagerinimų – svetainės turinio, struktūros, techninių problemų sprendimo ir optimizavimo, išorinė SEO optimizacija – antroji ir, galima drąsiai teigti, gyvybiškai svarbi SEO optimizacijos dalis.  Ką reikėtų apie tai žinoti, kad nebūtų peržengta trapi ir plona riba tarp SPAM’inimo (kitaip tariant bereikalingo ir toksiško neapgalvoto išorinių nuorodų dėliojimo) ir strategiškai naudingo atgalinių nuorodų talpinimo? Visų pirma – kur ir kaip patalpinta atgalinė nuoroda bus vertinga konkrečiai […]

Nemokama konsultacija

PRENUMERUOK ASTERI ir gauk nemokamą 15 min. rinkodaros konsultaciją!
Naujienlaiškiuose: vertingi patarimai, svarbi informacija apie naujausias rinkodaros tendencijas ar svarbius pasikeitimus, gerosios praktikos iš agentūros kasdienos.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

 Rinkodara be sienų: marketingo lokalizacija užsienio rinkose

O jei galėtumėte kalbėti visiems sava kalba, ar nebūtumėte pranašesnis už konkurentą, žengiantį į tą pačią užsienio rinką?

Lokalizacija užsienio rinkoje – misija verslams, žengiantiems toliau ir siekiantiems DAUGIAU. Tai veiksmų visuma, kai ne tik išverčiamas bei lingvistiškai adaptuojamas tekstas apie Jūsų prekės ženklą, bet ir:

  • atliekama TOP konkurentų analizė aktualiausiuose skaitmenniuose komunikacijos kanaluose;
  • nustatoma potenciali skaitmeninė produkto ar paslaugos paklausa rinkoje;
  • kuriamas turinys, atliepiantis tikslinės auditorijos kultūrą, tradicijas, įpročius ir elgseną skaitmeninėje erdvėje (turinio rinkodara);
  • įgyvendinami žingsniai efektyviam parengto turinio pasiekiamumui (interneto svetainės SEO optimizavimas rinkoje, socialinių tinklų marketingas, reklama socialiniuose tinkluose).

Augimas užsienio rinkoje – tai didesnės verslo galimybės, bet tuo pačiu – ir stipri konkurencija bei dar nepažinta auditorija, į naujai matomą ir svetimybe alsuojantį prekės ženklą žvelgianti kiek atsargiai. Būkite verslas, kuris į plačiuosius horizontus žengia tvirtai: pasitikėdamas savo asortimentu, suprasdamas tikslinio kliento problemą, kalbėdamas jo kalba ir gebėdamas jį pasiekti, bei žinodamas, kaip būti pranašiausiu konkurencinėje erdvėje!

Joana Šaulienė, CEO Asteri

Verslo lokalizacija ir jos vertė: ką kalba faktai?

  • 56,2 % vartotojų teigia, kad galimybė gauti informaciją apie verslą ir jo asortimentą skaitytojo gimtąja kalba yra kur kas svarbesnė už produkto kainą.
  • 86 % lokalizuotų reklamos kampanijų, palyginti su analogiškomis angliškomis kampanijomis, pasižymi didesniais paspaudimų ir konversijų rodikliais.
  • Net 65 % anglų kalbą suprantančių vartotojų pirmenybę vis tiek teikia tekstiniam turiniui, pateiktam jų gimtąja kalba.
  • Asteri jau sėkmingai lokalizavo verslus, šiandien veikiančius Vokietijos, JAV, Didžiosios Britanijos, Latvijos, Jungtinių Arabų Emyratų rinkose.

Prekės ženklo marketingo lokalizacija užsienio šalyje. Paslaugos:

Konkurentų analizė pasirinktoje rinkoje

Pagrįsti strateginiai sprendimai bei sėkmingas įėjimas į naują rinką prasideda nuo susipažinimo su konkurencine aplinka. Verslams, veikiantiems skaitmeninėje erdvėje, svarbu įvertinti tai, kaip savo prekės ženklą skirtinguose kanaluose vysto jau sėkmingai įsitvirtinę konkurenciniai prekių ženklai. Pasisėmus gerųjų praktikų ir identifikavus konkurentų spragas, SEO optimizacija ar socialinių tinklų marketingas bus įgyvendami efektyviausiai.

Asteri rinkodara be sienų

Atliekamas verslo raktinių žodžių tyrimas – juo nustatomos paieškos frazės, kuriomis potencialūs klientai dažniausiai ieško prekės ženklo siūlomų produktų ar paslaugų šalyje. Raktinių žodžių tyrimas indikuoja rinkos poreikį prekėms ar paslaugoms internete bei gali suteikti pirmas žinias apie paklausos dydį internete, kadangi frazes lydi ir įvykstančių paieškų skaičius. Taip pat išanalizuojama konkurencinė SEO aplinka: nustatomi internete aukštas pozicijas rinkoje užimantys konkurentai, konkuruojančių interneto svetainių lankytojų srautai, reitinguojantys raktažodžiai, išorinių nuorodų skaičius, kokybė ir kiti svarbūs parametrai, tapsiantys jūsų svertais konkurencinėje kovoje užtikrintai žengiant į rinką.

Būtinas žingsnis verslams, kurių svarbiausias įrankis auginant prekės ženklo žinomumą – komunikacija bei reklama socialiniuose tinkluose. Komunikacijos analizės metu identifikuojami aktyvūs konkurenciniai prekių ženklai rinkoje, komunikuojantys socialiniuose tinkluose Facebook bei Instagram, analizuojama jų turinio rinkodara (įrašai) ir pateikiamos susijusios įžvalgos. Socialinių tinklų reklamos analizė padeda nustatyti aktyviausiai besireklamuojančius prekių ženklus, įvertinti jų aktyvių reklamų vaizdinį bei tekstinį turinį, reklamines žinutes.

Kaip kalbėti prekės ženklui socialiniuose tinkluose, kad būtų ir savas, ir išskirtinis tarp savų? Atlikta konkurentų analizę, Jūsų prekės ženklo analizė bei aiškiai išdėstyti tikslai – raktas į tikslingą pasirengimą komunikacijai, o pasirengimas – į rezultatus. Komunikacijos tono prezentacija yra atmintinė, kurios pagalba, kiek komandos narių bedirbtų prie prekės ženklo komunikacijos, jie visi išlaikys vientisumą, nuoseklumą ir judės tų pačių tikslų links. Komuniakcijos tonas apibrėžia kalbos ir vizualikos stilistiką, kalbos intonaciją, raktažodžius, temas ir kitas detales, svarbias planuojant komunikacijos strategiją.

Turinio rinkodara: sudedame taškus ne tik ant i, bet ir ant ä

SEO tekstai, SEO straipsniai, tekstai interneto svetainei, naujienlaiškiai, Facebook bei Instagram reklama ar turinys bet kokia kita forma paveikiausias tada, kai yra surandamas ir atliepia tikslinės auditorijos poreikius bei suteikia sprendimo būdą skaitytojo problemai.

Adaptuodami turinio rinkodarą naujoms rinkoms, bendradarbiaujame su gimtakalbiais teksto redaktoriais Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir kitose šalyse. Tai padeda užtikrinti, kad prekės ženklo svetainę ar socialinių tinklų paskyrą papildytų ne tiesioginis teksto vertimas, o tikslinės auditorijos kultūrinius ir lingvistinius įpročius (kalbos manierą, stilistiką) atspindintis kokybiškas tekstas.

Kūrybinis teksto vertimas ir lokalizacija. Atlikus raktažodžių tyrimą ir priskyrus raktažodžių kombinacijas svetainės puslapiams, įgyvendinamas SEO tekstų rašymas. Rašytojui integruojant verslo nišai aktualias raktines frazes, SEO tekstai pristato prekės ženklą, jo teikiamas paslaugas ar siūlomas prekes. Verslui vykdant išorinio SEO strategiją, rengiami ir SEO straipsniai.

Kūrybinis teksto vertimas, automatizuotų laiškų sekų bei nuosekliai siunčiamų naujienlaiškių adaptavimas pasirinktai užsienio rinkai. Naujienlaiškiai, atspindintys tikslinės auditorijos kalbinius ir kultūrinius lūkesčius, skatina prasmingus ryšius ir didina auditorijos lojalumą net ir naujai atrastose rinkose. Automatizuotos naujienlaiškių sekos – užtikrina šio ryšio užmezgimą ir palaikymą net ir tada, kai komandos nariai ilsisi.

Kaip kalbėti prekės ženklui socialiniuose tinkluose, kad būtų ir savas, ir išskirtinis tarp savų? Atlikta konkurentų analizę, Jūsų prekės ženklo analizė bei aiškiai išdėstyti tikslai – raktas į tikslingą pasirengimą komunikacijai, o pasirengimas – į rezultatus. Komunikacijos tono prezentacija yra atmintinė, kurios pagalba, kiek komandos narių bedirbtų prie prekės ženklo komunikacijos, jie visi išlaikys vientisumą, nuoseklumą ir judės tų pačių tikslų links. Komuniakcijos tonas apibrėžia kalbos ir vizualikos stilistiką, kalbos intonaciją, raktažodžius, temas ir kitas detales, svarbias planuojant komunikacijos strategiją.

Facebook, Instagram reklama pasirinktoje rinkoje. Reklaminio turinio parengimas bei reklaminių kampanijų sklaida socialiniuose tinkluose. Maksimalus matomumas ir įsitraukimas identifikuojant prekės ženklo tikslinę auditoriją bei pritaikant turinį jos lūkesčiams.

Rinkos temų poreikio analizė ir turinio parengimas atitinkama kalba bei temomis. Tinklaraščio straipsnių SEO optimizacija – tekstams, kurie ne tik atliepia tikslinės auditorijos informacinius poreikius, bet ir reitinguoja aukščiausiose Google pozicijose.

Rinkos tendencijų, aktualių temų analizė, straipsnio spaudai parengimas bei išplatinimas.

O jei galėtumėte kalbėti visiems sava kalba, ar nebūtumėte pranašesnis už konkurentą, žengiantį į tą pačią užsienio rinką?

Susisiekime

Norėtumėte daugiau sužinoti apie agentūros teikiamas paslaugas?

Parašykite mums žinutę ir būtinai greitu metu su Jumis susisieksime.

Asteri ženklas Mumis pasitiki:

5.0
Pateikta 27 įvertinimų
peržiūrėti vertinimus
Mindaugas L.
Mindaugas L.
Greitai ir profesionaliai. Toks šiltas įspūdis liko po užsakymo įvykdymo ir asmeninio bendravimo. Viršijo lūkesčius!
Savininko atsakymas: Labai malonu, ačiū už pasitikėjimą!
Lina B.
Lina B.
Esu dėkinga Joanai ir jos komandai už internetinio puslapio sukūrimą. Puslapis funkcionalus, draugiškas klientui ir visiškai atitinkantis mano lūkesčius! Komanda labai įsiklausė į mano poreikius, patarė, kur neturėjau nuomonės, rado sprendimus, kai atrodė, kad nepavyks, atliko analizes, kurios labai pasiteisino. O svarbiausia, kad gavus savo naują puslapį nelieki vienas. Visada iškilus klausimams - Asteri komanda operatyviai atsako ir padeda.Didelė rekomendacija!
Savininko atsakymas: Labai malonu, ačiū už suteiktą galimybę, bendradarbiavimą ir tokį gražų grįžtamąjį ryšį!
Dalia S.
Dalia S.
Jauki aplinka, įkvepianti komanda.
Savininko atsakymas: Labai malonu, ačiū!
Eimantas K.
Eimantas K.
SEO paslauga superinė ! Kokybiškai paruošti tekstai ir straipsniai ! Rekomenduoju partneriauti ir dirbti kartu su ASTERI !
Deividas V.
Deividas V.
Esu labai dėkingas "Asteri" už jų padarytą įdirbį bei viršytus lūkesčius. Dar prieš metus didžioji dalis klientų ateidavo per šaltus skambučius, kuriems atlikti tekdavo skirti daug laiko ir energijos. Turėjome svetainę, bet užklausų iš jos sulaukdavome nedaug. Po to, kai pabendravome su "Asteri" vadove Joana, sužinojome, kad svetainė gali konvertuoti, tačiau tam ją reikia sutvarkyti ir atlikti SEO optimizavimą. Joana taip aiškiai sudėliojo visus argumentus, kad nusprendėme investuoti. Pirmi rezultatai pasimatė jau po 2 mėnesių, nors buvome įspėti, kad jų gali tekti laukti iki 6 mėnesių. Dabar kiekvieną savaite gauname po 2 tikslines užklausas be jokių papildomų pastangų, tiesiog turint optimizuotą svetainę. Dirbame mažiau,o uždirbame daugiau – toks ir buvo mūsų tikslas. Ačiū!
Loocone H.
Loocone H.
Aciu visai komandai uz nuostabu darba.Viskas labai tvarkyngai ir greitai, Rekomenduojam.
Savininko atsakymas: Ačiū labai už pasitikėjimą ir įvertinimą!
Viktorija M.
Viktorija M.
Pati didžiausia rekomendacija! Gavau labai daug naudingų patarimų ir įžvalgų dėl įmonės socialinių tinklų ir jų turinio.Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Mano M.
Mano M.
Ačiū Jums labai už reklamas, kiek teko prašyti/ieškoti tokių paslaugų – Jus esate labiausiai profesionalūs, konkretūs ir turite aiškiai aprašytą procesą, t.y. sistemingai dirbate, surinkote informacija, supratote mūsų poreikius, greitai susipažinote su mūsų produkcija ir gavę minimaliai informacijos sukūriate gan turiningą ir tikslų reklaminį tūrinį – labai patiko.
Vieslava A.
Vieslava A.
REKOMENDACIJA 100% !Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Savininko atsakymas: Ačiū labai už tokį išsamų grįžtamąjį ryšį!
Laura M.
Laura M.
Sužavėjo Joanos kompetencija ir gebėjimas aiškiai perteikti bei pritaikyti informaciją! Viena produktyviausių konsultacijų. Nuostabu mokytis ir dirbti su savo srities profesionalais ir kartu šiltomis asmenybėmis. Sėkmės!
Savininko atsakymas: Ačiū labai už grįžtamąjį ryšį!
Inga S.
Inga S.
Išklausiau mokymus apie internetinės svetainės kūrimą ir esu labai patenkinta pateikta informacija, ačiū Jums už tai! Klausantis mokymų susidėliojau iškart tam tikrus aspektus, dariau pakeitimus, nes patarimai buvo labai konkretūs ir praktiški. Rekomenduoju ir kitiems, kas turi savo internetinę svetainę ir kaip aš - esate solo verslas ir norite viską išmanyti 🙂
Savininko atsakymas: Labai džiaugiuosi, kad mokymai buvo naudingi. Ačiū už grįžtamąjį ryšį! 🙂
Karina M.
Karina M.
Labai patiko! Joana tikra profesionalė. Rekomenduoju visiems
Savininko atsakymas: Ačiū labai, gera žinoti, kad konsultacija buvo naudinga. Linkiu efektyvių reklamų!
Karolina P.
Karolina P.
Esu dėkinga Joanai už išsamią ir profesionalią konsultaciją, kurios metu įgavau aiškumo, žinių svetainės gerinimui. Geriausi atsiliepimai ir rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Ačiū labai!
Justina R.
Justina R.
Kai po pirmo susitikimo supranti, jog šiai specialistei gali patikėti, bet kokį projektą ar net savo klientą ir supranti, jog geriau turbūt ir nerasi, o ir ieškoti nereikės!Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Justina, ačiū labai, iš savo srities ekspertės ir profesionalės sulaukti tokio pagyrimo - labai didelis įvertinimas man!
Grete L.
Grete L.
Jeigu reikia žmogaus, kuris į kiekvieną darbą įdėtų tiek pat pastangų kaip darydamas sau tai būtinai kreipkitės į Joaną. Nuoširdi, atsakinga, komunikabili, profesionali ir patarianti. Jau po pirmos konsultacijos supratau, kad dirbsime drauge dar ne prie vieno projekto, o jei reikės puikios specialistės tikrai ją rekomenduosiu ir kitiems. Didžiausios rekomendacijos!
Savininko atsakymas: Labai ačiū, Grėte, džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokio šaunaus projekto!
Laura O.
Laura O.
Dėkoju už nuostabią konsultaciją. Gera buvo patirti, kaip profeaionalumas gali apsipinti su švelnumu ir meile klientui ❤ Džiaugiuosi, kad atėjau savo verslo pradžioj, kas leido man išvengti pradedančiosios klaidų. Išėjau su aiškiu žemėlapiu ir kitais žingsniais, ką turiu daryti, kad tikslingai galėčiau judėti svajonės link. Ačiū labai 🌷❤🌷
Savininko atsakymas: Labai malonu skaityti, linkiu sėkmingų pirmųjų žingsnių ir iki kitų susitikimų!
Simona B.
Simona B.
Kad Joana gyvena socialinių tinklų marketingu galima justi po pirmų konsultacijos minučių, tačiau be visos tech dalies, tartis buvo labai malonu ir jauku. Gavau išsamų paaiškinimą temomis, kurių visai neišmaniau, papildančios informacijos po konsultacijos ir daug nuoširdaus palaikymo ir susidomėjimo. Ačiū už visą pagalbą!
Savininko atsakymas: Visuomet malonu padėti, labai ačiū už grįžtamąjį ryšį!
Indrė E.
Indrė E.
Joana atliko FB reklamos konsultaciją - viską paaiškino paprastai ir suprantamai, parodė ir paminėjo svarbiausius akcentus. Kaip paleisti reklamą pasidarė daug aiškiau ir drąsiau. O Joanos domėjimasis ir palaikymas net po konsultacijos tik įrodo jos kompetencijas, atsakomybę ir profesionalumą. Tad ilgiausias AČIŪ ir didžiausios REKOMENDACIJOS! Sėkmės darbuose 👏
Savininko atsakymas: Ačiū labai!
Julija N.
Julija N.
Ačiū labai už aukso vertės profesionalią konsultaciją! Pati didžiausia rekomendacija! Joana yra puiki SEO specialistė. Turi begalę žinių iš įvairių tobulinimosi kursų taip pat moka labai sistemingai perduoti žinias. Tiesiog tobula! Labai rekomenduoju.
Savininko atsakymas: Labai ačiū!
Sandra K.
Sandra K.
Labai profesionalu❣️ puiki komunikacija! Likau sužavėta, ir rekomenduoju 🙏 iki pasimatymo!
Savininko atsakymas: Labai ačiū, iki kitų susitikimų!
Raimonda B.
Raimonda B.
Tokio atsidavimo darbui reikėtų paieškoti ir dar vargu ar rastume! Viskas buvo sklandziai nuo pirmo klausimo iki paskutinio, net man visiškai nesuprantančiam žmogui, padėjo išmokti is pirmų kartų. Tik didžiausios rekomendacijos, ir didelis ačiū uz pagalba! Jūs nuostabus🙂
Savininko atsakymas: Labai ačiū už įvertinimą!
js_loader

9+

Šalių, kuriose jau taikomi mūsų rinkodaros sprendimai: Lietuva, Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Jungtinė Karalystė, Airija, Italija, Prancūzija, Latvija, Estija.

15+

Metų patirtis pardavimų ir marketingo srityje

20+

Vidutinė metinė grąža (ROAS) Meta Ads projektuose

500+

Raktažodžių Google TOP 10 per metus

5500+

Straipsnių, tekstų interneto svetainėms, įrašų socialiniams tinklams ar tekstų reklamai per metus


Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui

Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka

Jau turite interneto svetainę, bet aplanko jausmas, kad ji “neveikia”, neatlieka savo darbo?

Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais geriausi rezultatai laukia visai šalia ir juos pasiekti trūksta šiek tiek techninių žinių, įgūdžių ir gerųjų patirčių. Po konsultacijos neretai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau! 

Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti viena rezultatyvi konsultacija prie ☕.

Pirkinių krepšelis
Į viršų