Auditas
Įmonės įvaizdis Google paieškoje – lyg vitrina, atspindinti prekių ženklą. Ar ji priverčia stabtelti, žavėtis ir suprasti Jūsų verslo esmę, o gal priešingai – praeiti pro šalį?
Auditas
Įmonės įvaizdis Google paieškoje – lyg vitrina, atspindinti prekių ženklą. Ar ji priverčia stabtelti, žavėtis ir suprasti Jūsų verslo esmę, o gal priešingai – praeiti pro šalį?








Kas trukdo reprezentatyviam Jūsų verslo
Įvaizdžio kūrimui Google?
Pasenusi, netiksli ar netvarkinga informacija internete
Tvarka ne tik savo „namuose“ – interneto svetainėje, bet ir už jos ribų signalizuoja apie patikimo, savo įvaizdžiu besirūpinančio verslo įvaizdį. Išoriniai šaltiniai (pvz., verslo katalogai ar kitos svetainės, kuriose minimas prekės ženklas), taip pat formuoja pirmąjį įspūdį apie Jūsų verslą. Jei šiuose šaltiniuose matoma informacija yra pasenusi, netiksli ar neatliepianti duomenų oficialioje interneto svetainėje, potencialus klientas gali imti abejoti verslo patikimumu. Nesutampant adresams ar kontaktinei informacijai skirtinguose šaltiniuose apie verslą – ne tik įvaizdžio, bet ir apsunkintų galimybių jus surasti ar susisiekti problema.
Neegzistuojanti ar nereprezentatyvi Google Business Profile paskyra
Google Business Profile (anksčiau – Google My Business) – dar viena plotmė, užtikrinanti didesnį prekės ženklo matomumą internete. Turint GBP paskyrą, kortelė su svarbiausia informacija apie verslą matoma ne tik Google rezultatuose, bet ir Google žemėlapiuose, kai įvedami tam tikri raktiniai žodžiai ar įmonės pavadinimas. Google My Business paskyros nesusikūrus (ar jos tinkamai neužpildžius informacija), prekės ženklas praranda galimybę pritraukti daugiau vietinio srauto bei tapti vienu pirmųjų pasirinkimų jam aktualioje rinkoje.
Nereprezentatyvus įmonės įvaizdis socialiniuose tinkluose
Socialiniai tinklai – viena pirmųjų vietų skaitmeninėje erdvėje, kurias domėdamasis Jūsų verslu patikrina potencialus klientas. Jei turinys Instagram, Facebook ar kitose platformose yra pasenęs (o gal jo apskritai trūksta?), gali kilti klausimas: ar šis verslas egzistuojantis, aktyvus? Šiandien soc. tinklų vartotojai tikisi šiuolaikiško, nuoseklaus bei reprezentatyvaus turinio, kuris rodo, kad Jums rūpi Jūsų įmonės įvaizdis. Būtent todėl rinkodaros strategija, kurios viena svarbiausių dedamųjų – socialinių tinklų komunikacija, yra neišvengiama kone kiekvienam internete sutinkamam verslui.
Interneto svetainė, kuri nemotyvuoja veikti
Interneto svetainės užkrovimo greičio problemos, tvarkos, struktūros ir aiškumo trūkumas – tai kone dažniausios priežastys, dėl kurių vartotojas nusprendžia palikti aplankytą interneto svetainę ir ieškoti alternatyvų, kuriose informaciją pavyks rasti greičiau bei patogiau. Dažnai šia alternatyva tampa konkurentai. Visgi blogiausia, kai interneto svetainė nesuteikia pakankamai informacijos apie Jūsų prekių ženklą, jo teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus, kitaip tariant – neįtikina ir neskatina veikti. Tai reiškia ne tik prarastus potencialius pardavimus, bet ir prarastą šansą formuoti profesionalaus, patikimo verslo įspūdį.
Kas trukdo reprezentatyviam Jūsų verslo
Įvaizdžio kūrimui Google?
Pasenusi, netiksli ar netvarkinga informacija internete
Tvarka ne tik savo „namuose“ – interneto svetainėje, bet ir už jos ribų signalizuoja apie patikimo, savo įvaizdžiu besirūpinančio verslo įvaizdį. Išoriniai šaltiniai (pvz., verslo katalogai ar kitos svetainės, kuriose minimas prekės ženklas), taip pat formuoja pirmąjį įspūdį apie Jūsų verslą. Jei šiuose šaltiniuose matoma informacija yra pasenusi, netiksli ar neatliepianti duomenų oficialioje interneto svetainėje, potencialus klientas gali imti abejoti verslo patikimumu. Nesutampant adresams ar kontaktinei informacijai skirtinguose šaltiniuose apie verslą – ne tik įvaizdžio, bet ir apsunkintų galimybių jus surasti ar susisiekti problema.
Neegzistuojanti ar nereprezentatyvi Google Business Profile paskyra
Google Business Profile (anksčiau – Google My Business) – dar viena plotmė, užtikrinanti didesnį prekės ženklo matomumą internete. Turint GBP paskyrą, kortelė su svarbiausia informacija apie verslą matoma ne tik Google rezultatuose, bet ir Google žemėlapiuose, kai įvedami tam tikri raktiniai žodžiai ar įmonės pavadinimas. Google My Business paskyros nesusikūrus (ar jos tinkamai neužpildžius informacija), prekės ženklas praranda galimybę pritraukti daugiau vietinio srauto bei tapti vienu pirmųjų pasirinkimų jam aktualioje rinkoje.
Nereprezentatyvus įmonės įvaizdis socialiniuose tinkluose
Socialiniai tinklai – viena pirmųjų vietų skaitmeninėje erdvėje, kurias domėdamasis Jūsų verslu patikrina potencialus klientas. Jei turinys Instagram, Facebook ar kitose platformose yra pasenęs (o gal jo apskritai trūksta?), gali kilti klausimas: ar šis verslas egzistuojantis, aktyvus? Šiandien soc. tinklų vartotojai tikisi šiuolaikiško, nuoseklaus bei reprezentatyvaus turinio, kuris rodo, kad Jums rūpi Jūsų įmonės įvaizdis. Būtent todėl rinkodaros strategija, kurios viena svarbiausių dedamųjų – socialinių tinklų komunikacija, yra neišvengiama kone kiekvienam internete sutinkamam verslui.
Interneto svetainė, kuri nemotyvuoja veikti
Interneto svetainės užkrovimo greičio problemos, tvarkos, struktūros ir aiškumo trūkumas – tai kone dažniausios priežastys, dėl kurių vartotojas nusprendžia palikti aplankytą interneto svetainę ir ieškoti alternatyvų, kuriose informaciją pavyks rasti greičiau bei patogiau. Dažnai šia alternatyva tampa konkurentai. Visgi blogiausia, kai interneto svetainė nesuteikia pakankamai informacijos apie Jūsų prekių ženklą, jo teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus, kitaip tariant – neįtikina ir neskatina veikti. Tai reiškia ne tik prarastus potencialius pardavimus, bet ir prarastą šansą formuoti profesionalaus, patikimo verslo įspūdį.
Kam gali būti naudingas įvaizdžio Google auditas?
Kam gali būti naudingas įvaizdžio Google auditas?

E-komercijos verslui
E-komercijos rinka ypač konkurencinga. Natūralu, kad pirkėjas instinktyviai rinksis patikimiausią ir matomiausią prekių ženklą, tad galima drąsiai teigti: stiprus įmonės įvaizdis tampa vienu iš kritinių faktorių, lemiančių pasitikėjimą, pardavimus ir konkurencinį pranašumą.

Paslaugų (B2B, B2C) verslui
Ieškodami paslaugų teikėjo, tiek verslo atstovai, tiek individualūs klientai dažnai pasikliauja pirmuoju įspūdžiu. Profesionalus įmonės įvaizdis Google – įrankis būti surastiems, o suradus – pasirinktiems kaip lyderiams, patikimam partneriui rinkoje.

Asmeniniam prekių ženklui
Jūsų asmeninis prekės ženklas – tai jūsų tapatybė internete, kurią žmonės vertina pagal tai, ką randa Google paieškoje, socialiniuose tinkluose. Aiškus ir profesionalus įvaizdis leidžia auditorijai pamatyti jus kaip ekspertą, sudaryti patikimą įvaizdį ir pelnyti pasitikėjimą.

Vietiniam verslui
Nors vietinis verslas veikia konkrečioje fizinėje lokacijoje, jo sėkmė dažnai priklauso nuo matomumo internete. Būdami matomi Google žemėlapiuose ir paieškos rezultatuose, suteikiate klientams galimybę Jus rasti greičiau ir patogiau nei konkurentus, o suradus greičiau pelnyti pasitikėjimą konkurencinėje rinkoje.

Startuoliams
Startuolio sėkmę neretai lemia tai, kaip greitai verslas geba pelnyti tiek kliento, tiek investuotojo pasitikėjimą. Profesionalus įvaizdis internete – svarbi šio proceso dalis, kuri sustiprina pirmąjį įspūdį, formuoja patikimo verslo įvaizdį ir augina jo žinomumą.

Įvaizdį keičiančioms įmonėms
Laukia prekių ženklo logotipo, stiliaus, pavadinimo ar kontaktinės informacijos pokyčiai? Itin svarbu, kad naujoji informacija atsispindėtų ne tik interneto svetainėje, bet ir Google paieškos rezultatuose. Tai padeda užtikrinti informacijos nuoseklumą, įvaizdžio vientisumą visuose, net ir išoriniuose šaltiniuose.

E-komercijos verslui
E-komercijos rinka ypač konkurencinga. Natūralu, kad pirkėjas instinktyviai rinksis patikimiausią ir matomiausią prekių ženklą, tad galima drąsiai teigti: stiprus įmonės įvaizdis tampa vienu iš kritinių faktorių, lemiančių pasitikėjimą, pardavimus ir konkurencinį pranašumą.

Paslaugų (B2B, B2C) verslui
Ieškodami paslaugų teikėjo, tiek verslo atstovai, tiek individualūs klientai dažnai pasikliauja pirmuoju įspūdžiu. Profesionalus įmonės įvaizdis Google – įrankis būti surastiems, o suradus – pasirinktiems kaip lyderiams, patikimam partneriui rinkoje.

Asmeniniam prekių ženklui
Jūsų asmeninis prekės ženklas – tai jūsų tapatybė internete, kurią žmonės vertina pagal tai, ką randa Google paieškoje, socialiniuose tinkluose. Aiškus ir profesionalus įvaizdis leidžia auditorijai pamatyti jus kaip ekspertą, sudaryti patikimą įvaizdį ir pelnyti pasitikėjimą.

Vietiniam verslui
Nors vietinis verslas veikia konkrečioje fizinėje lokacijoje, jo sėkmė dažnai priklauso nuo matomumo internete. Būdami matomi Google žemėlapiuose ir paieškos rezultatuose, suteikiate klientams galimybę Jus rasti greičiau ir patogiau nei konkurentus, o suradus greičiau pelnyti pasitikėjimą konkurencinėje rinkoje.

Startuoliams
Startuolio sėkmę neretai lemia tai, kaip greitai verslas geba pelnyti tiek kliento, tiek investuotojo pasitikėjimą. Profesionalus įvaizdis internete – svarbi šio proceso dalis, kuri sustiprina pirmąjį įspūdį, formuoja patikimo verslo įvaizdį ir augina jo žinomumą.

Įvaizdį keičiančioms įmonėms
Laukia prekių ženklo logotipo, stiliaus, pavadinimo ar kontaktinės informacijos pokyčiai? Itin svarbu, kad naujoji informacija atsispindėtų ne tik interneto svetainėje, bet ir Google paieškos rezultatuose. Tai padeda užtikrinti informacijos nuoseklumą, įvaizdžio vientisumą visuose, net ir išoriniuose šaltiniuose.
Įmonės įvaizdžio internete auditas
Paslaugos sudėtis ir kaina
Įmonės įvaizdžio internete auditas
Paslaugos sudėtis ir kaina
Auditas
250 Eur + PVM
Google TOP 10
Google TOP 10 rezultatų įvedus įmonės pavadinimą auditas ir išsamios rekomendacijos. Neturintiems Google TOP 10 – medžiaga, kaip tai pasiekti ir sukurti prekių ženklo profilį patikimuose, profesionalų įvaizdį paliekančiuose šaltiniuose.
Socialiniai tinklai
Esamų socialinių tinklų paskyrų auditas, rekomendacijos profilių atnaujinimui (ar sukūrimui). 2 aprašymai (trumpas ir ilgas) soc. tinklų profilio kortelei, profilio nuotraukos ir viršelio prototipai (3 versijos, iš kurių pasirinksite vieną).
Google žemėlapis
Esamos Google Business Profile paskyros auditas, rekomendacijos pagerinimui arba informacija, kaip susikurti ir teisingai užpildyti bei valdyti paskyrą.
Interneto svetainė
Interneto svetainės rinkodaros auditas. Vertinamas svetainės reprezentatyvumas, informatyvumas, funkcionalumas, techninės galimybės atliepti bazinius standartinio vartotojo poreikius. Rekomendacijos pagerinimui.
Konsultacija
30 min. klausimų-atsakymų sesija audito aptarimui.
Google TOP 10 rezultatų įvedus įmonės pavadinimą auditas ir išsamios rekomendacijos. Neturintiems Google TOP 10 – medžiaga, kaip tai pasiekti ir sukurti prekių ženklo profilį patikimuose, profesionalų įvaizdį paliekančiuose šaltiniuose.
Esamų socialinių tinklų paskyrų auditas, rekomendacijos profilių atnaujinimui (ar sukūrimui). 2 aprašymai (trumpas ir ilgas) soc. tinklų profilio kortelei, profilio nuotraukos ir viršelio prototipai (3 versijos, iš kurių pasirinksite vieną).
Esamos Google Business Profile paskyros auditas, rekomendacijos pagerinimui arba informacija, kaip susikurti ir teisingai užpildyti bei valdyti paskyrą.
Interneto svetainės rinkodaros auditas. Vertinamas svetainės reprezentatyvumas, informatyvumas, funkcionalumas, techninės galimybės atliepti bazinius standartinio vartotojo poreikius. Rekomendacijos pagerinimui.
30 min. klausimų-atsakymų sesija audito aptarimui.
Auditas
250 Eur + PVM
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
Audito
atlikimas
Jums pateikus užsakymą, pradedamas įmonės įvaizdžio Google vertinimas. Auditą atlieka komanda, kiekvienas ekspertas vertina skirtingus įvaizdžio internete aspektus (socialiniai tinklai, Google šaltiniai, GBP, tinklapis, kt.).

02.
Audito ataskaitos perdavimas
Jums perduodama audito ataskaita su įžvalgomis, įvaizdžio internete vertinimu bei rekomendacijomis jo pagerinimui.
Gaunate: audito ataskaita, reprezentaciniai tekstai, rekomenduojami maketai įvaizdžiui internete.

03.
Klausimų-atsakymų sesija
Jums susipažinus su ataskaita – esant klausimams ar poreikiui aptarti išvadas ir rekomendacijas – suteikiama galimybė nemokamai 30 min. trukmės klausimų-atsakymų sesijai telefonu ar vaizdo skambučiu.

01.
Audito atlikimas
Jums pateikus užsakymą, pradedamas įmonės įvaizdžio Google vertinimas. Auditą atlieka komanda, kiekvienas ekspertas vertina skirtingus įvaizdžio internete aspektus (socialiniai tinklai, Google šaltiniai, GBP, tinklapis, kt.).

02.
Audito ataskaitos perdavimas
Jums perduodama audito ataskaita su įžvalgomis, įvaizdžio internete vertinimu bei rekomendacijomis jo pagerinimui.
Gaunate: audito ataskaita, reprezentaciniai tekstai, rekomenduojami maketai įvaizdžiui internete.

03.
Klausimų-atsakymų sesija
Jums susipažinus su ataskaita – esant klausimams ar poreikiui aptarti išvadas ir rekomendacijas – suteikiama galimybė nemokamai 30 min. trukmės klausimų-atsakymų sesijai telefonu ar vaizdo skambučiu.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie sėkmingą verslo įvaizdį internete?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie sėkmingą verslo įvaizdį internete?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityje

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas

99 %
Klientų po audito sėkmingai susikuria nepriekaištingą pirmą Google rezultatų puslapį

10 d. d.
Nuo paslaugos užsakymo iki įmonės įvaizdžio Google audito atlikimo.

5
Tiek ekspertų įsitraukia vertinant prekių ženklo įvaizdį internete.
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis pardavimų ir
marketingo srityje

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas

99 %
Klientų po audito sėkmingai susikuria nepriekaištingą pirmą Google rezultatų puslapį

10 d. d.
Nuo paslaugos užsakymo iki įmonės įvaizdžio Google audito atlikimo.

5
Tiek ekspertų įsitraukia vertinant prekių ženklo įvaizdį internete.
DUK
DUK
Per kiek laiko atliekamas įmonės įvaizdžio Google auditas?
Klientui pateikus užsakymą*, Google įvaizdžio audito ataskaitą įsipareigojame pateikti per 10 darbo dienų. Skubos atveju, galime prisitaikyti prie individualių poreikių ir paslaugą įgyvendinti greičiau.
*Užsakymas laikomas pateiktu, kai pasirašomos Specialiosios sąlygos ir atliekamas avansinis mokėjimas už užsakytą paslaugą.
Ar rekomendacijas Google įvaizdžio audite pavyks įgyvendinti savarankiškai?
Rekomendacijos audite pateikiamos taip, kad vadovaudamiesi jomis galėtumėte savarankiškai atlikti daugumą pakeitimų – pvz., atnaujinti interneto svetainę, patalpinti Asteri parengtą tekstinę bei vaizdinę informaciją, skirtą Google Business Profile, socialinių tinklų, kitoms Google aptinkamoms paskyroms.
Tiesa, viena iš audito dedamųjų – interneto svetainės reprezentatyvumo vertinimas – gali reikalauti specifinių techninių ar dizaino pakeitimų tinklapyje, tokių kaip naujų elementų (mygtukų, teksto blokų) sukūrimas ar esamų struktūrinių komponentų koregavimas. Jei neturite vidinių resursų, galinčių įgyvendinti šias užduotis, esant poreikiui galime padėti jas atlikti. Klausimų-atsakymų sesijos metu aptariame, kokie pokyčiai yra reikalingi ir kokių veiksmų ar resursų prireiks jiems įgyvendinti.
Ar Google Business Profile paskyros sukūrimas ir valdymas kainuoja?
Google Business Profile paskyros susikūrimas ir valdymas – tai visiškai nemokama Google paslauga, prieinama kiekvienam verslui. Tiesa, norint užtikrinti, kad paskyra tinkamai atspindėtų Jūsų verslo įvaizdį ir būtų pakankamai informatyvi, svarbu skirti laiko jos reprezentatyvumui bei duomenų tikslumui – t. y., užpildyti paskyrą reikiama informacija, periodiškai ją atnaujinti. Reikalinga pagalba susikuriant ar optimizuojant Google Business Profile paskyrą? Galime padėti!
Mano verslas fizinis. Ar verta investuoti į įvaizdžio internete kūrimą ar gerinimą?
Kiekvienas verslas – net ir tas, kurio didžioji dalis pardavimų įvyksta ne internete, turėtų skirti dėmesio įvaizdžio formavimui skaitmeninėje erdvėje. Prieš apsilankydami fizinėje verslo būstinėje, potencialūs klientai neretai ieško informacijos Google – pvz., tikslaus adreso, kontaktų, erdvės nuotraukų, duomenų apie prekių likutį ar asortimentą, o taip pat – ir atsiliepimų. Užtikrinus, kad ši informacija būtų prieinama kiekvienam vartotojui, prekių ženklas tampa ne tik lengviau randamas bei geriau matomas, bet ir patikimesnis bei pranašesnis už konkurentus, kurie dėmesio nepriekaištingam internetiniam įvaizdžiui neskiria.
Kuo Google įvaizdžio auditas skiriasi nuo SEO paslaugų?
Įmonės įvaizdžio Google auditas ir SEO paslaugos – tai dvi, nors ir glaudžiai susijusios, tačiau itin skirtingos skirtingos paslaugos.
SEO paslaugos yra kompleksinės ir apima daugybę veiksmų, kurių įgyvendinimui prireikia ne vieno mėnesio. SEO auditas, vidinio SEO darbai (raktažodžių tyrimas, SEO optimizuotų svetainės tekstų rašymas ir talpinimas, techninis SEO) bei išorinis SEO (kokybiškų atgalinių nuorodų kūrimas) – tai pagrindiniai etapai, iš kurių susideda SEO paslaugos. SEO tikslas – pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemos rezultatuose pagal tam tikrus raktažodžius.
Įmonės įvaizdžio Google auditas yra vienkartinė paslauga, skirta įvertinti ne specifinių (pvz., paslaugas ar asortimentą apibrėžiančių) raktažodžių efektyvumą, o paties prekės ženklo įvaizdį, reputaciją internete. Atlikdami šį auditą, skiriame dėmesį įmonės įvertinimui iš vartotojo perspektyvos – ar ji atrodo profesionali, solidi, ar pateikta informacija – išsami bei aktuali. Atlikdami šį auditą, analizuojame Jūsų verslo įvaizdį tik pagal vieną frazę – įmonės pavadinimą.
Kaip ir kokia forma pateikiama įmonės įvaizdžio Google audito ataskaita?
Įmonės įvaizdžio Google audito ataskaita – tai išsami PDF prezentacija, kurioje pateikiamos svarbiausios įžvalgos apie Jūsų prekių ženklo reprezentatyvumą skaitmeninėje erdvėje. Prezentacijoje įvardijamos ne tik problemos, trukdančios pozityvaus verslo įvaizdžio kūrimui, bet ir aiškūs gerintini aspektai bei veiksmai, kuriuo galite atlikti jau šiandien. Kartu su audito ataskaita pateikiamas ir 1 (iš 3 siūlomų) pasirinktas JPEG formato maketų rinkinys Jūsų soc. tinklų paskyroms – profilio nuotrauka ir viršelis (šie maketai tinka ne tik paskyroms socialiniuose tinkluose, bet ir kituose jūsų šaltiniuose internete).
Ar ši paslauga tinkama mažiems, vietiniams verslams?
Nepriekaištingas įvaizdis internete – neišvengiama užduotis visiems verslams nepaisant jų ar tikslinės rinkos dydžio. Kiekvienas, net ir smulkus verslas palieka savo pėdsaką internete – Google paieškos rezultatuose, soc. tinkluose ar kituose portaluose. Google įvaizdžio auditas padeda užtikrinti, kad visa ši informacija išliktų tiksli, aiški bei reprezentatyvi. Tai padidina Jūsų matomumą internete, o taip pat gali padėti pritraukti ir daugiau klientų. Tinkamai suvaldytas įvaizdis – konkurencinis pranašumas, ypač vietinėje rinkoje, kai tam dėmesio skiria toli gražu ne kiekvienas smulkusis verslas.
Šiandien net ir šalia potencialaus kliento įsikūrę verslai dažnai pirmiausia atrandami būtent internete. Pavyzdžiui, ieškodami grožio salono, klientai pirmiausia domisi atliktų darbų pavyzdžiais, planuodami apsilankyti restorane – žvilgteli į meniu ar atsiliepimus. Patogus vietinio verslo surandamumas aktualus ir keliaujantiems, kurie artimiausių paslaugų ar prekių ieško besinaudodami Google Maps.
Ar ši paslauga padeda spręsti reputacijos problemas internete?
Įvaizdžio Google auditas iš dalies padeda gerinti įmonės reputaciją skaitmeninėje erdvėje. Atlikdami auditą, ypatingą dėmesį skiriame TOP 10 Google paieškos rezultatų, matomų paieškos laukelyje įvedus įmonės pavadinimą, analizei. Jei tarp šių šaltinių yra negatyvios, pasenusios ar klaidinančios informacijos, pateikiame konkrečias rekomendacijas, kaip šį turinį galima valdyti, redaguoti ar pašalinti.
Ar atliktas Google įvaizdžio auditas padės pagerinti įmonės matomumą Google Maps?
Taip, reklamos agentūra Asteri marketingo sprendimus sėkmingai vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėse rinkose – Europoje, JAV. Puikiai suprantame skirtingų regionų verslo kultūras ir poreikius, kuriuos išreiškia tiek individualūs, tiek ir B2B vartotojai, todėl kuriame efektyvias marketingo kampanijas, padedančias išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti geriausių rezultatų Jums svarbioje rinkoje.
Kaip dažnai reikėtų atlikti Google įvaizdžio auditą?
Įmonės įvaizdžio Google auditas yra vienkartinė paslauga, padedanti identifikuoti ir ištaisyti trūkumus Jūsų įmonės įvaizdyje internete. Jei remiantis ataskaitoje pateiktomis rekomendacijomis pakeitimai atliekami teisingai, rezultatai išlieka ilgą laiką. Visgi rekomenduojama reguliariai pasitikrinti, kokia informacija apie prekių ženklą prieinama Google paieškoje, ar ji vis dar aktuali, nepamiršti pasidalinti naujienomis, periodiškai atnaujinti duomenis. Tą padaryti ypač svarbu vykstant esminiams pokyčiams – pvz., keičiantis patalpų adresui, kontaktinei informacijai ar vykdant prekių ženklo atnaujinimą.
Kokie kriterijai rodo, kad verslo įvaizdis internete nėra pakankamai reprezentatyvus?
Verslo įvaizdis internete tampa nepakankamai reprezentatyvus, kai vartotojai Google paieškoje susiduria su informacijos trūkumu arba netikslia, pasenusia, neišsamia informacija. Dar vienas signalas – nesuderintas ar vienas kitam prieštaraujantis įvaizdis skirtingose platformose: pvz., Google Business Profile ir interneto svetainėje. Skirtinguose šaltiniuose nesutampanti informacija daro neigiamą įtaką klientų pasitikėjimui.
Pagrindinis Google įvaizdžio audito tikslas – identifikuoti trūkumus, kurie gali paveikti potencialių klientų sprendimą rinktis būtent Jus. Audite pateikiamos rekomendacijos leidžia pagerinti įmonės reprezentatyvumą ir užtikrinti, kad jos įvaizdis būtų profesionalus.
Per kiek laiko atliekamas įmonės įvaizdžio Google auditas?
Esminis skirtumas – auditorija, kuriai skiriamas parduodamų prekių asortimentas ar paslaugų krepšelis. Jei B2C (u003cemu003ebusiness to customeru003c/emu003e) sektorius orientuotas į individualius vartotojus, B2B (u003cemu003ebusiness to businessu003c/emu003e) įmonių dėmesys atitenka verslo klientams – t. y., kitoms įmonėms. Priešingai nei B2C, kuriame, priklausomai nuo siūlomo produkto, pardavimų ciklas gali būti ir momentinis, B2B pardavimų strategija paremta stipriais argumentais, pasitikėjimo kūrimu ir apgalvotų, laikui imlių sprendimų priėmimu. Kuo vystant B2B marketingą gali pagelbėti reklamos agentūra? Kadangi apie 90% B2B pirkėjų pirkimo procesą pradeda nuo paieškos interneteu003cstrongu003e – u003c/strongu003egalime užtikrinti, kad internetas dirbtų Jums, o ne Jūsų konkurentui. Nepriekaištingos B2B marketingo strategijos dėka pozicionuokite internete, sumažinkite šaltų skambučių poreikį, užsitikrinkite, kad Jūsų dalyvavimo verslo renginiuose (parodos, konferencijos, kt.), verslo susitikimuose pastangos būtų lydimos nepriekaištingo pasirengimo ir tinkamo komunikacinio fono skaitmeninės rinkodaros kanaluose. B2B marketingas – puikus būdas kurti tvirtus ir ilgalaikius ryšius su verslo klientais.
Ar rekomendacijas Google įvaizdžio audite pavyks įgyvendinti savarankiškai?
Rekomendacijos audite pateikiamos taip, kad vadovaudamiesi jomis galėtumėte savarankiškai atlikti daugumą pakeitimų – pvz., atnaujinti interneto svetainę, patalpinti Asteri parengtą tekstinę bei vaizdinę informaciją, skirtą Google Business Profile, socialinių tinklų, kitoms Google aptinkamoms paskyroms.
Tiesa, viena iš audito dedamųjų – interneto svetainės reprezentatyvumo vertinimas – gali reikalauti specifinių techninių ar dizaino pakeitimų tinklapyje, tokių kaip naujų elementų (mygtukų, teksto blokų) sukūrimas ar esamų struktūrinių komponentų koregavimas. Jei neturite vidinių resursų, galinčių įgyvendinti šias užduotis, esant poreikiui galime padėti jas atlikti. Klausimų-atsakymų sesijos metu aptariame, kokie pokyčiai yra reikalingi ir kokių veiksmų ar resursų prireiks jiems įgyvendinti.
Ar Google Business Profile paskyros sukūrimas ir valdymas kainuoja?
Google Business Profile paskyros susikūrimas ir valdymas – tai visiškai nemokama Google paslauga, prieinama kiekvienam verslui. Tiesa, norint užtikrinti, kad paskyra tinkamai atspindėtų Jūsų verslo įvaizdį ir būtų pakankamai informatyvi, svarbu skirti laiko jos reprezentatyvumui bei duomenų tikslumui – t. y., užpildyti paskyrą reikiama informacija, periodiškai ją atnaujinti. Reikalinga pagalba susikuriant ar optimizuojant Google Business Profile paskyrą? Galime padėti!
Mano verslas fizinis. Ar verta investuoti į įvaizdžio internete kūrimą ar gerinimą?
Kiekvienas verslas – net ir tas, kurio didžioji dalis pardavimų įvyksta ne internete, turėtų skirti dėmesio įvaizdžio formavimui skaitmeninėje erdvėje. Prieš apsilankydami fizinėje verslo būstinėje, potencialūs klientai neretai ieško informacijos Google – pvz., tikslaus adreso, kontaktų, erdvės nuotraukų, duomenų apie prekių likutį ar asortimentą, o taip pat – ir atsiliepimų. Užtikrinus, kad ši informacija būtų prieinama kiekvienam vartotojui, prekių ženklas tampa ne tik lengviau randamas bei geriau matomas, bet ir patikimesnis bei pranašesnis už konkurentus, kurie dėmesio nepriekaištingam internetiniam įvaizdžiui neskiria.
Kuo Google įvaizdžio auditas skiriasi nuo SEO paslaugų?
Įmonės įvaizdžio Google auditas ir SEO paslaugos – tai dvi, nors ir glaudžiai susijusios, tačiau itin skirtingos skirtingos paslaugos.
SEO paslaugos yra kompleksinės ir apima daugybę veiksmų, kurių įgyvendinimui prireikia ne vieno mėnesio. SEO auditas, vidinio SEO darbai (raktažodžių tyrimas, SEO optimizuotų svetainės tekstų rašymas ir talpinimas, techninis SEO) bei išorinis SEO (kokybiškų atgalinių nuorodų kūrimas) – tai pagrindiniai etapai, iš kurių susideda SEO paslaugos. SEO tikslas – pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemos rezultatuose pagal tam tikrus raktažodžius.
Įmonės įvaizdžio Google auditas yra vienkartinė paslauga, skirta įvertinti ne specifinių (pvz., paslaugas ar asortimentą apibrėžiančių) raktažodžių efektyvumą, o paties prekės ženklo įvaizdį, reputaciją internete. Atlikdami šį auditą, skiriame dėmesį įmonės įvertinimui iš vartotojo perspektyvos – ar ji atrodo profesionali, solidi, ar pateikta informacija – išsami bei aktuali. Atlikdami šį auditą, analizuojame Jūsų verslo įvaizdį tik pagal vieną frazę – įmonės pavadinimą.
Kaip ir kokia forma pateikiama įmonės įvaizdžio Google audito ataskaita?
Įmonės įvaizdžio Google audito ataskaita – tai išsami PDF prezentacija, kurioje pateikiamos svarbiausios įžvalgos apie Jūsų prekių ženklo reprezentatyvumą skaitmeninėje erdvėje. Prezentacijoje įvardijamos ne tik problemos, trukdančios pozityvaus verslo įvaizdžio kūrimui, bet ir aiškūs gerintini aspektai bei veiksmai, kuriuo galite atlikti jau šiandien. Kartu su audito ataskaita pateikiamas ir 1 (iš 3 siūlomų) pasirinktas JPEG formato maketų rinkinys Jūsų soc. tinklų paskyroms – profilio nuotrauka ir viršelis (šie maketai tinka ne tik paskyroms socialiniuose tinkluose, bet ir kituose jūsų šaltiniuose internete).
Ar ši paslauga tinkama mažiems, vietiniams verslams?
Nepriekaištingas įvaizdis internete – neišvengiama užduotis visiems verslams nepaisant jų ar tikslinės rinkos dydžio. Kiekvienas, net ir smulkus verslas palieka savo pėdsaką internete – Google paieškos rezultatuose, soc. tinkluose ar kituose portaluose. Google įvaizdžio auditas padeda užtikrinti, kad visa ši informacija išliktų tiksli, aiški bei reprezentatyvi. Tai padidina Jūsų matomumą internete, o taip pat gali padėti pritraukti ir daugiau klientų. Tinkamai suvaldytas įvaizdis – konkurencinis pranašumas, ypač vietinėje rinkoje, kai tam dėmesio skiria toli gražu ne kiekvienas smulkusis verslas.
Šiandien net ir šalia potencialaus kliento įsikūrę verslai dažnai pirmiausia atrandami būtent internete. Pavyzdžiui, ieškodami grožio salono, klientai pirmiausia domisi atliktų darbų pavyzdžiais, planuodami apsilankyti restorane – žvilgteli į meniu ar atsiliepimus. Patogus vietinio verslo surandamumas aktualus ir keliaujantiems, kurie artimiausių paslaugų ar prekių ieško besinaudodami Google Maps.
Ar ši paslauga padeda spręsti reputacijos problemas internete?
Įvaizdžio Google auditas iš dalies padeda gerinti įmonės reputaciją skaitmeninėje erdvėje. Atlikdami auditą, ypatingą dėmesį skiriame TOP 10 Google paieškos rezultatų, matomų paieškos laukelyje įvedus įmonės pavadinimą, analizei. Jei tarp šių šaltinių yra negatyvios, pasenusios ar klaidinančios informacijos, pateikiame konkrečias rekomendacijas, kaip šį turinį galima valdyti, redaguoti ar pašalinti.
Ar atliktas Google įvaizdžio auditas padės pagerinti įmonės matomumą Google Maps?
Google įvaizdžio auditas ženkliai prisideda prie įmonės matomumo gerinimo Google žemėlapiuose. Visgi, tai nereiškia, kad konkrečios pozicijos yra garantuojamos – čia svarbiausias vaidmuo atitenka Google Business Profile paskyros sukūrimui ir optimizavimui.
Atlikdami auditą įvertiname, ar Jūsų Google Business Profile paskyroje yra visa reikalinga informacija, ar ji tiksli ir reprezentuojanti Jūsų verslą. Pateikiame rekomendacijas, kaip papildyti profilį patraukliomis nuotraukomis ir profesionaliais aprašymais – tai elementai, kurie padeda pagerinti verslo profilį ir padidina galimybes būti randamam Google Maps. Tiesa, įmonės pozicijas Google žemėlapiuose lemia ne tik Google Business Profile reprezentatyvumas, bet ir kiti veiksniai: pvz., atstumas iki ieškančio asmens, aktualumas, atsiliepimų kokybė ir kiekis, bendras paskyros aktyvumas. Tad auditas padeda pasirūpinti, kad Jūsų verslo GBP paskyra būtų optimaliai paruošta tapti randama Google Maps, tačiau jos pozicijos rezultatų sąraše priklauso nuo algoritmo ir tolimesnių Jūsų bei Jūsų klientų veiksmų.
Kaip dažnai reikėtų atlikti Google įvaizdžio auditą?
Įmonės įvaizdžio Google auditas yra vienkartinė paslauga, padedanti identifikuoti ir ištaisyti trūkumus Jūsų įmonės įvaizdyje internete. Jei remiantis ataskaitoje pateiktomis rekomendacijomis pakeitimai atliekami teisingai, rezultatai išlieka ilgą laiką. Visgi rekomenduojama reguliariai pasitikrinti, kokia informacija apie prekių ženklą prieinama Google paieškoje, ar ji vis dar aktuali, nepamiršti pasidalinti naujienomis, periodiškai atnaujinti duomenis. Tą padaryti ypač svarbu vykstant esminiams pokyčiams – pvz., keičiantis patalpų adresui, kontaktinei informacijai ar vykdant prekių ženklo atnaujinimą.
Kokie kriterijai rodo, kad verslo įvaizdis internete nėra pakankamai reprezentatyvus?
Verslo įvaizdis internete tampa nepakankamai reprezentatyvus, kai vartotojai Google paieškoje susiduria su informacijos trūkumu arba netikslia, pasenusia, neišsamia informacija. Dar vienas signalas – nesuderintas ar vienas kitam prieštaraujantis įvaizdis skirtingose platformose: pvz., Google Business Profile ir interneto svetainėje. Skirtinguose šaltiniuose nesutampanti informacija daro neigiamą įtaką klientų pasitikėjimui.
Pagrindinis Google įvaizdžio audito tikslas – identifikuoti trūkumus, kurie gali paveikti potencialių klientų sprendimą rinktis būtent Jus. Audite pateikiamos rekomendacijos leidžia pagerinti įmonės reprezentatyvumą ir užtikrinti, kad jos įvaizdis būtų profesionalus.
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.



Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.


