Healthcare & Beauty marketingas
Kuo ypatingas marketingas grožio ir sveikatingumo industrijoje? Tai – unikalus estetinio pojūčio, preciziško tikslumo ir apgalvotų strategijų derinys, leidžiantis pasiekti išskirtinius rezultatus.
Healthcare & Beauty marketingas
Kuo ypatingas marketingas grožio ir sveikatingumo industrijoje? Tai – unikalus estetinio pojūčio, preciziško tikslumo ir apgalvotų strategijų derinys, leidžiantis pasiekti išskirtinius rezultatus.
Nišiniai kvepalai
Socialinių tinklų marketingas
Laikotarpis: 1 metai
– 17.12 ROAS: už reklamai skirtą dolerį gauta 17 dolerių.
– Tik 11 000 USD metinis reklamos biudžetas – 187 000 USD metinių pajamų: efektyviai išnaudojome ribotą biudžetą, siekiant didelio pelningumo.
– 0.15 EUR už paspaudimą ant reklamos: pasiekta ypač žema kaina už paspaudimą užtikrino maksimalų biudžeto efektyvumą.
– 1.98% CTR: efektyviai pritraukėme susidomėjusius reklama vartotojus į tinklapį.
ASTERI paslaugos
korėjietiška kosmetika
Meta reklama
Laikotarpis: 4 mėnesiai
– Prieš perėmimą (Rugsėjis 2024): ROAS – 2.23
– Po perėmimo (Sausis 2025): ROAS – 5.89
– Įsigijimo kaina (CPA) sumažinta nuo $7.02 iki $3.04
– 119% daugiau apsipirkimų: spartus pirkėjų skaičiaus augimas, nuo 164 iki 359 užsakymų.
ASTERI paslaugos
lauko kubilai, ledo vonios
Meta reklama
Laikotarpis: 1 mėnuo
– Pardavimai: 21.4k EUR – reikšmingas augimas, pasiektas per mėnesį.
– ROAS: 35 – grąža už reklamos išlaidas pasiekė aukštą lygį.
– Išlaidos reklamai: 600 EUR – efektyvus biudžeto panaudojimas pasiekė aukštus rezultatus.
ASTERI paslaugos
Lankytojų srauto į e-parduotuvę pokyčio kreivė
Raktažodžių Google TOP pokyčio kreivė
e-parduotuvė
SEO paslaugos
Laikotarpis: 1,5 metų
– Vidinis SEO, techninio SEO optimizacija.
– Išorinis SEO, nuoseklios pastangos.
– Nuoseklus vidinio SEO gerinimas, SEO draugiškas tinklapio administravimas, straipsnių rinkodara.
ASTERI paslaugos
Socialinių tinklų marketingas
Nišiniai kvepalai
– Laikotarpis: 1 metai
– 17.12 ROAS: už reklamai skirtą dolerį gauta 17 dolerių.
– Tik 11 000 USD metinis reklamos biudžetas – 187 000 USD metinių pajamų: efektyviai išnaudojome ribotą biudžetą, siekiant didelio pelningumo.
– 0.15 EUR už paspaudimą ant reklamos: pasiekta ypač žema kaina už paspaudimą užtikrino maksimalų biudžeto efektyvumą.
ASTERI paslaugos
Meta reklama
Korėjietiška kosmetika
– Laikotarpis: 4 mėnesiai
– Prieš perėmimą (Rugsėjis 2024): ROAS – 2.23
– Po perėmimo (Sausis 2025): ROAS – 5.89
– Įsigijimo kaina (CPA) sumažinta nuo $7.02 iki $3.04
– 119% daugiau apsipirkimų: spartus pirkėjų skaičiaus augimas, nuo 164 iki 359 užsakymų.
ASTERI paslaugos
Meta reklama
Lauko kubilai, ledo vonios
– Laikotarpis: 1 mėnuo
– Pardavimai: 21.4k EUR – reikšmingas augimas, pasiektas per mėnesį.
– ROAS: 35 – grąža už reklamos išlaidas pasiekė aukštą lygį.
– Išlaidos reklamai: 600 EUR – efektyvus biudžeto panaudojimas pasiekė aukštus rezultatus.
ASTERI paslaugos
SEO paslaugos
E-parduotuvė
– Laikotarpis: 1,5 metų
– Vidinis SEO, techninio SEO optimizacija.
– Išorinis SEO, nuoseklios pastangos.
– Nuoseklus vidinio SEO gerinimas, SEO draugiškas tinklapio administravimas, straipsnių rinkodara.
Lankytojų srauto į e-parduotuvę pokyčio kreivė
Raktažodžių Google TOP pokyčio kreivė
ASTERI paslaugos
Healthcare & Beauty marketingas
Kodėl reikalingas netipinis požiūris?
Estetika, tikslumas, pasitikėjimo auginimas
Grožis, estetika sveikatingumas – sektoriai, kurie reikalauja ne tik jautraus požiūrio į vartotojų poreikius, bet ir išskirtinio dėmesio estetikai, tikslumui bei prekių ženklo pozicionavimui. Šių sričių klientai produktus ir paslaugas renkasi itin atsakingai, o jų sprendimai grindžiami ne tik tenkinančia kaina, bet ir emociniu ryšiu su prekių ženklu. Efektyvi reklama grožio sferoje nėra tik informacinis pranešimas – tai strategija, paremta pasitikėjimu, ekspertiškumo sklaida, prekių ženklo autoritetu, personalizuotu požiūriu, giliu auditorijos poreikių išmanymu ir aiškiai apibrėžtomis estetikos gairėmis. Tik atliepdama visus šiuos kriterijus, taikli ir pagal auditorijų skirtumus personalizuota reklaminė žinutė turės maksimalų poveikį. Be to, tokia reklama yra griežtai reguliuojama teisės aktų – komunikacijos sprendimai privalo ne tik traukti dėmesį, bet ir išlikti realistiški, etiški bei atitikti taisykles.
Sveikatingumas – tai, kur itin svarbūs personalizuoti sprendimai
Kiekvieno žmogaus sveikatos, grožio ar estetikos poreikiai bei supratimas skirtingi, tad šiame sektoriuje ypač svarbus tampa marketingo sprendimų personalizavimas konkrečiai tikslinei auditorijos grupei. Kūno ar odos tipai, gyvenimo būdas, amžius, sveikatos būklė – net keli to paties prekių ženklo tiksliniai klientai gali pasižymėti ypač skirtingomis charakteristikomis. Būtent todėl universalūs marketingo sprendimai Healthcare & Beauty srityje dažnai tiesiog nepasiteisina. O kas veikia? Gebėjimas pasiekti tinkamus vartotojus tinkamu metu su būtent jiems aktualia žinute – pavyzdžiui, socialinių tinklų ar email marketingas, strategiškai dalinamas į konkrečius auditorijos segmentus. Tikslinės marketingo kampanijos ir iki mažiausių smulkmenų suasmeninta vartotojų patirtis užtikrina augantį pasitikėjimą, įsitraukimą ir aukštus pardavimų rezultatus.
Sparčiai kintančios tendencijos
Kas grožio ar sveikatos industrijoje buvo populiaru ir aktualu prieš metus, šiandien jau gali būti seniai užmiršta. Tendencijas formuoja ne tik nuolat vystomos technologijos ar inovatyvūs ingredientai, bet ir skaitmeninė erdvė. Neabejojame, kad prieš kelerius metus soc. tinkluose TikTok ar Instagram tapote kosmetikos su niacinamidu bumo liudininkais. Galbūt sudomino ir „skin cycling“ ar „dermaplanning“ odos priežiūros metodai? Skaitmeninei erdvei būdingas žaibiškas išpopuliarėjimo efektas, kai kosmetika, odos priežiūros produktai ar sveikatingumo paslaugos neretai tampa geidžiamos akimirksniu. Ir tik dėl to, kad jų nauda internete pasidalina gausus būrys vartotojų ar, dar geriau, garsus nuomonės formuotojas. Ką tai reiškia marketingo strategijai? Grožis, grožio prekės, estetika, sveikatingumas – jei veikiate bent vienoje iš šių sričių, Jūsų verslo marketingo pastangos turi būti lanksčios, greitai reaguojančios į naujausias tendencijas ir šiuo metu populiarias temas.
Socialinių tinklų vaidmuo tikslinės auditorijos gyvenime
Net 82 % grožio prekių pirkėjų naudojasi soc. tinklais. Tai – be abejonių vienas svarbiausių kanalų, kuriame šie vartotojai ieško informacijos apie ketinamus pirkti produktus, dalijasi jau sukaupta patirtimi ir formuoja savo pirkimo sprendimus. Tokiose platformose kaip Instagram ar Facebook žmonės aktyviai dalijasi rekomendacijomis, apžvalgomis, realiais rezultatais. Jūsų prekių ženklo ambasadoriais šiandien tampa jau ne tik nuomonių formuotojai, bet ir paprasti vartotojai, kurie prisideda prie UGC (user-generated content) turinio kūrimo. Kodėl tai taip svarbu Jūsų verslui? Kiekviena publikacija skaitmeninėje erdvėje – nepaisant to, ar ji sukurta Jūsų, ar Jūsų kliento – formuoja prekių ženklo įvaizdį bei reputaciją. Aktyviai veikdami soc. tinkluose ir skatindami tą daryti savo auditoriją, kuriame patikimo, iniciatyvaus, bendraujančio prekių ženklo įvaizdį. Vengdami tą daryti, rizikuojame likti užgožti konkurencinio fono.
Healthcare & Beauty marketingas
Kodėl reikalingas netipinis požiūris?
Estetika, tikslumas, pasitikėjimo auginimas
Grožis, estetika sveikatingumas – sektoriai, kurie reikalauja ne tik jautraus požiūrio į vartotojų poreikius, bet ir išskirtinio dėmesio estetikai, tikslumui bei prekių ženklo pozicionavimui. Šių sričių klientai produktus ir paslaugas renkasi itin atsakingai, o jų sprendimai grindžiami ne tik tenkinančia kaina, bet ir emociniu ryšiu su prekių ženklu. Efektyvi reklama grožio sferoje nėra tik informacinis pranešimas – tai strategija, paremta pasitikėjimu, ekspertiškumo sklaida, prekių ženklo autoritetu, personalizuotu požiūriu, giliu auditorijos poreikių išmanymu ir aiškiai apibrėžtomis estetikos gairėmis. Tik atliepdama visus šiuos kriterijus, taikli ir pagal auditorijų skirtumus personalizuota reklaminė žinutė turės maksimalų poveikį. Be to, tokia reklama yra griežtai reguliuojama teisės aktų – komunikacijos sprendimai privalo ne tik traukti dėmesį, bet ir išlikti realistiški, etiški bei atitikti taisykles.
Sveikatingumas – tai, kur itin svarbūs personalizuoti sprendimai
Kiekvieno žmogaus sveikatos, grožio ar estetikos poreikiai bei supratimas skirtingi, tad šiame sektoriuje ypač svarbus tampa marketingo sprendimų personalizavimas konkrečiai tikslinei auditorijos grupei. Kūno ar odos tipai, gyvenimo būdas, amžius, sveikatos būklė – net keli to paties prekių ženklo tiksliniai klientai gali pasižymėti ypač skirtingomis charakteristikomis. Būtent todėl universalūs marketingo sprendimai Healthcare & Beauty srityje dažnai tiesiog nepasiteisina. O kas veikia? Gebėjimas pasiekti tinkamus vartotojus tinkamu metu su būtent jiems aktualia žinute – pavyzdžiui, socialinių tinklų ar email marketingas, strategiškai dalinamas į konkrečius auditorijos segmentus. Tikslinės marketingo kampanijos ir iki mažiausių smulkmenų suasmeninta vartotojų patirtis užtikrina augantį pasitikėjimą, įsitraukimą ir aukštus pardavimų rezultatus.
Sparčiai kintančios tendencijos
Kas grožio ar sveikatos industrijoje buvo populiaru ir aktualu prieš metus, šiandien jau gali būti seniai užmiršta. Tendencijas formuoja ne tik nuolat vystomos technologijos ar inovatyvūs ingredientai, bet ir skaitmeninė erdvė. Neabejojame, kad prieš kelerius metus soc. tinkluose TikTok ar Instagram tapote kosmetikos su niacinamidu bumo liudininkais. Galbūt sudomino ir „skin cycling“ ar „dermaplanning“ odos priežiūros metodai? Skaitmeninei erdvei būdingas žaibiškas išpopuliarėjimo efektas, kai kosmetika, odos priežiūros produktai ar sveikatingumo paslaugos neretai tampa geidžiamos akimirksniu. Ir tik dėl to, kad jų nauda internete pasidalina gausus būrys vartotojų ar, dar geriau, garsus nuomonės formuotojas. Ką tai reiškia marketingo strategijai? Grožis, grožio prekės, estetika, sveikatingumas – jei veikiate bent vienoje iš šių sričių, Jūsų verslo marketingo pastangos turi būti lanksčios, greitai reaguojančios į naujausias tendencijas ir šiuo metu populiarias temas.
Socialinių tinklų vaidmuo tikslinės auditorijos gyvenime
Net 82 % grožio prekių pirkėjų naudojasi soc. tinklais. Tai – be abejonių vienas svarbiausių kanalų, kuriame šie vartotojai ieško informacijos apie ketinamus pirkti produktus, dalijasi jau sukaupta patirtimi ir formuoja savo pirkimo sprendimus. Tokiose platformose kaip Instagram ar Facebook žmonės aktyviai dalijasi rekomendacijomis, apžvalgomis, realiais rezultatais. Jūsų prekių ženklo ambasadoriais šiandien tampa jau ne tik nuomonių formuotojai, bet ir paprasti vartotojai, kurie prisideda prie UGC (user-generated content) turinio kūrimo. Kodėl tai taip svarbu Jūsų verslui? Kiekviena publikacija skaitmeninėje erdvėje – nepaisant to, ar ji sukurta Jūsų, ar Jūsų kliento – formuoja prekių ženklo įvaizdį bei reputaciją. Aktyviai veikdami soc. tinkluose ir skatindami tą daryti savo auditoriją, kuriame patikimo, iniciatyvaus, bendraujančio prekių ženklo įvaizdį. Vengdami tą daryti, rizikuojame likti užgožti konkurencinio fono.
Kodėl Healthcare & Beauty marketingas – su reklamos agentūra?
Kodėl Healthcare & Beauty marketingas – su reklamos agentūra?
Rezultatų analizė
Sėkmingas marketingas – tai 50 % kūrybiškumo ir 50 % analitinių įgūdžių. Duomenų analizė, kampanijų efektyvumo matavimas, strategijų optimizavimas – reklamos agentūra savo veiklą grindžia būtent šiomis užduotimis. Rezultatas – viso to dėka pasiekti augantys pardavimai.
Ekspertinis požiūris
Nuo teisės aktų laikymosi iki vartotojų elgsenos ypatumų – Healthcare & Beauty sektorius pasižymi specifika, nebūdinga jokiai kitai verslo nišai. Kuo padės marketingo agentūra? Agentūros komanda žino, kas veiksminga šiandien, ir taiko čia ir dabar rinkos poreikius atliepiančius sprendimus.
Nuolat sekamos tendencijos
Grožio prekės, estetika, kosmetika – šioje industrijoje tendencijos keičiasi itin greitai. Nuo populiarių ingredientų iki kintančių auditorijos poreikių ar komunikacijos kanalų – reklamos agentūra nuolat stebi pokyčius, juos analizuoja ir užtikrina, kad Jūsų prekių ženklo marketingo strategija išliktų aktuali.
Turinio kokybė
Estetika – vienas ryškiausių bruožų, kuriuo pasižymi Health & Beauty sektoriaus vizualinis įvaizdis. Būtent todėl svarbi ne tik apgalvota marketingo strategija, bet ir ją atliepiantis bei akį traukiantis turinys. Reklamos agentūra užtikrina aukštą turinio kokybę tiek tekstuose, tiek ir dizaine.
Taiklus pasiekiamumas
Efektyvus marketingas – ne tik dailus maketas ar solidus biudžetas, skirtas reklamos sklaidai. Ne mažiau svarbu ir tiksliai pasiekti pirkti nusiteikusią auditoriją. Nuo kanalo, kuriame jau laukia pirkėjai, pasirinkimo, iki auditorijų segmentavimo ir maksimalaus biudžeto panaudojimo – reklamos agentūra rūpinasi šiomis užduotimis.
Rinkodara vienose rankose
Jums dirbanti marketingo agentūra komandoje turi mažų mažiausiai email marketingo, socialinių tinklų marketingo, reklamos, straipsnių ir turinio rinkodaros, SEO specialistus, taip pat jums dedikuotą marketingo strategą. Su Jūsų verslu dirba ekspertų komanda, besispecializuojanti skirtingose srityse ir užtikrinanti geriausius rezultatus kiekvienoje iš jų.
Rezultatų analizė
Sėkmingas marketingas – tai 50 % kūrybiškumo ir 50 % analitinių įgūdžių. Duomenų analizė, kampanijų efektyvumo matavimas, strategijų optimizavimas – reklamos agentūra savo veiklą grindžia būtent šiomis užduotimis. Rezultatas – viso to dėka pasiekti augantys pardavimai.
Ekspertinis požiūris
Nuo teisės aktų laikymosi iki vartotojų elgsenos ypatumų – Healthcare & Beauty sektorius pasižymi specifika, nebūdinga jokiai kitai verslo nišai. Kuo padės marketingo agentūra? Agentūros komanda žino, kas veiksminga šiandien, ir taiko čia ir dabar rinkos poreikius atliepiančius sprendimus.
Nuolat sekamos tendencijos
Grožio prekės, estetika, kosmetika – šioje industrijoje tendencijos keičiasi itin greitai. Nuo populiarių ingredientų iki kintančių auditorijos poreikių ar komunikacijos kanalų – reklamos agentūra nuolat stebi pokyčius, juos analizuoja ir užtikrina, kad Jūsų prekių ženklo marketingo strategija išliktų aktuali.
Turinio kokybė
Estetika – vienas ryškiausių bruožų, kuriuo pasižymi Health & Beauty sektoriaus vizualinis įvaizdis. Būtent todėl svarbi ne tik apgalvota marketingo strategija, bet ir ją atliepiantis bei akį traukiantis turinys. Reklamos agentūra užtikrina aukštą turinio kokybę tiek tekstuose, tiek ir dizaine.
Taiklus pasiekiamumas
Efektyvus marketingas – ne tik dailus maketas ar solidus biudžetas, skirtas reklamos sklaidai. Ne mažiau svarbu ir tiksliai pasiekti pirkti nusiteikusią auditoriją. Nuo kanalo, kuriame jau laukia pirkėjai, pasirinkimo, iki auditorijų segmentavimo ir maksimalaus biudžeto panaudojimo – reklamos agentūra rūpinasi šiomis užduotimis.
Rinkodara vienose rankose
Jums dirbanti marketingo agentūra komandoje turi mažų mažiausiai email marketingo, socialinių tinklų marketingo, reklamos, straipsnių ir turinio rinkodaros, SEO specialistus, taip pat jums dedikuotą marketingo strategą. Su Jūsų verslu dirba ekspertų komanda, besispecializuojanti skirtingose srityse ir užtikrinanti geriausius rezultatus kiekvienoje iš jų.
Healthcare & Beauty marketingas
Kuo galime padėti?
Healthcare & Beauty marketingas
Kuo galime padėti?
Kiek kainuoja Healthcare & Beauty marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientus grožio, estetikos, sveikatingumo sektoriuose? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Marketingo strategija
Individualios, Jūsų verslo sričiai, kylantiems iššūkiams ir tikslinės auditorijos poreikiams pritaikytos strategijos kūrimas. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos identifikavimas, pozicionavimo strategija, veiksmų planas efektyviems rezultatams pasiekti.
Į prekės ženklo žinomumą, augimą ir autoritetą nukreiptos marketingo paslaugos
Sprendimai, skirti auginti prekių ženklo matomumą, žinomumą ir patikimumą rinkoje – socialinių tinklų administravimas, socialinių tinklų turinio kūrimas, email marketingas, SEO paslaugos, turinio rinkodara. Vieningos žinutės kūrimas ir sklaida skirtinguose kanaluose.
Į paslaugų ar prekių maksimalius pardavimus nukreiptos marketingo paslaugos
Reklama verslui aktualiuose soc. tinkluose – META (Facebook ir Instagram), LinkedIn.
Marketingo automatizavimas
Nuolatinis ryšys su auditorija minimaliomis pastangomis naujienlaiškių automatinių sekų (welcome, palikto krepšelio ir kt.) dėka.
Konkurencinių prekės ženklų marketingo stebėsena ir analizė.
Nuolatinis konkurentų marketingo veiksmų stebėjimas, analizavimas ir įžvalgos, kaip pasirinkdamas pranašesnius sprendimus Jūsų verslas gali tapti stipresniu rinkoje.
„Lydėjimas“ į parodas
Grožio, sveikatignumo parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos verslo matomumui ir efektyvesnėms dalyvavimo pastangoms. Prezentacijos, reklaminės medžiagos paruošimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Marketingo lokalizavimas
Marketingo strategijos pritaikymas rinkai, į kurią žengia Jūsų verslas. Nuo rinkos analizės iki iki strategijos parengimo bei visapusiško jos išpildymo: pvz., turinio lokalizavimo, vizualinių elementų bei reklamos kampanijų adaptavimo.
Individualios, Jūsų verslo sričiai, kylantiems iššūkiams ir tikslinės auditorijos poreikiams pritaikytos strategijos kūrimas. Konkurentų analizė, tikslinės auditorijos identifikavimas, pozicionavimo strategija, veiksmų planas efektyviems rezultatams pasiekti.
Sprendimai, skirti auginti prekių ženklo matomumą, žinomumą ir patikimumą rinkoje – socialinių tinklų administravimas, socialinių tinklų turinio kūrimas, email marketingas, SEO paslaugos, turinio rinkodara. Vieningos žinutės kūrimas ir sklaida skirtinguose kanaluose.
Reklama verslui aktualiuose soc. tinkluose – META (Facebook ir Instagram), LinkedIn.
Nuolatinis ryšys su auditorija minimaliomis pastangomis naujienlaiškių automatinių sekų (welcome, palikto krepšelio ir kt.) dėka.
Nuolatinis konkurentų marketingo veiksmų stebėjimas, analizavimas ir įžvalgos, kaip pasirinkdamas pranašesnius sprendimus Jūsų verslas gali tapti stipresniu rinkoje.
Grožio, sveikatignumo parodoms pritaikytos pulsuojančios reklaminės kampanijos verslo matomumui ir efektyvesnėms dalyvavimo pastangoms. Prezentacijos, reklaminės medžiagos paruošimas stipriam įvaizdžiui renginio metu.
Marketingo strategijos pritaikymas rinkai, į kurią žengia Jūsų verslas. Nuo rinkos analizės iki iki strategijos parengimo bei visapusiško jos išpildymo: pvz., turinio lokalizavimo, vizualinių elementų bei reklamos kampanijų adaptavimo.
Kiek kainuoja Healthcare & Beauty marketingas?
Paslaugos paketas sudaromas atsižvelgus į Jūsų verslo situaciją, poreikius ir tikslus. Turite iššūkių pritraukiant klientus grožio, estetikos, sveikatingumo sektoriuose? Turime sprendimus Jūsų situacijai, susisiekime!
Bendradarbiavimo
Procesas
Bendradarbiavimo
Procesas
01.
Poreikių
aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų Healthcare & Beauty verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai, kad būtų rekomenduojama efektyviausia rinkodaros strategija.
02.
Strategijos
kūrimas
Parengiame individualų marketingo planą – rekomenduojame tinkamiausius marketingo kanalus, išsigryniname tikslinę auditoriją bei jos poreikius ir pirmųjų veiksmų kryptį.
03.
Sprendimo pritaikymas
Drauge pasirenkame prioritetinius rinkodaros sprendimus, kad marketingo strategija būtų įgyvendinama efektyviai, prisitaikant prie komfortiško marketingo biudžeto.
04.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Suplanuotų veiklų įgyvendinimas – strategijos startas, savalaikė rezultatų analitika, glaudus bendradarbiavimas su klientu. Esant poreikiui, strategija ir marketingo veiksmai koreguojami, optimizuojami.
01.
Poreikių aptarimas
Išsiaiškinami Jūsų Healthcare & Beauty verslo tikslai, iššūkiai ir auditorijos poreikiai, kad būtų rekomenduojama efektyviausia rinkodaros strategija.
02.
Strategijos kūrimas
Parengiame individualų marketingo planą – rekomenduojame tinkamiausius marketingo kanalus, išsigryniname tikslinę auditoriją bei jos poreikius ir pirmųjų veiksmų kryptį.
03.
Sprendimo pritaikymas
Drauge pasirenkame prioritetinius rinkodaros sprendimus, kad marketingo strategija būtų įgyvendinama efektyviai, prisitaikant prie komfortiško marketingo biudžeto.
04.
Bendradarbiavimo pradžia ir eiga
Suplanuotų veiklų įgyvendinimas – strategijos startas, savalaikė rezultatų analitika, glaudus bendradarbiavimas su klientu. Esant poreikiui, strategija ir marketingo veiksmai koreguojami, optimizuojami.
MUMIS PASITIKI
Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
20 +
Asteri klientų pasiekta vidutinė metinė grąža (ROAS)
>40 %
Mėnesio pajamų – naujienlaiškių marketingo dėka.
>10
Rezultatyviai įgyvendintų projektų grožio ir sveikatos priežiūros srityse.
3
Reklamos paslaugos orientuotos į LT, EU, JAV rinkas.
5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų verslo sėkmę.
Kodėl Asteri?
20 +
Asteri klientų pasiekta vidutinė metinė grąža (ROAS)
>40 %
Mėnesio pajamų – naujienlaiškių marketingo dėka.
>10
Rezultatyviai įgyvendintų projektų grožio ir sveikatos priežiūros srityse.
3
Reklamos paslaugos orientuotos į LT, EU, JAV rinkas.
5
Ekspertų komanda, pasiruošusi garantuoti Jūsų verslo sėkmę.
DUK
DUK
Marketingo strategija, pozicionavimo strategija – ar jos skiriasi?
Marketingo strategija bei pozicionavimo strategija – nors ir du skirtingi, tačiau glaudžiai susiję elementai. Abu jie itin svarbūs kiekvienam, tad ir grožio industrijoje ar sveikatos priežiūros srityje veikiančiam, verslui.
Marketingo strategija – išsamus veiksmų planas, apimantis daugiakanalę prekių ženklo rinkodarą. Atitinkamai pagal verslo sritį, siūlomus produktus bei paslaugas ir tikslinės auditorijos įpročius, gali būti parenkami keli komunikacijos kanalai: pvz., socialiniai tinklai, Facebook reklama, SEO paslaugos, email marketingas ar kt. Marketingo strategijos tikslas – priimti sprendimą, kur turimi resursai verslui internete leis komunikuoti pelningiausiai.
Pozicionavimo strategija, kurią agentūros klientams dažnai pristatome kaip komunikacijos tono prezentaciją – siauresnės apimties, tačiau itin glaudžiai susijusi su pasirinktame kanale kuriamu turiniu. Konkurencinis pranašumas, tikslinės auditorijos charakteristikos, prekių ženklo identitetas, unikalus komunikacijos tonas, galimos rubrikos, pavyzdinis turinys – visi šie aspektai apima pozicionavimo strategiją. Jos tikslas – aiškiai apibrėžti, kuo prekių ženklas išsiskirs rinkoje ir kokiais dizaino bei tekstiniais sprendimais šis tikslas bus pasiektas. Be stiprios pozicionavimo strategijos marketingo strategija gali likti neveiksminga. Taip nutinka tuomet, kai vartotojams nepavyksta suprasti prekių ženklo unikalumo dėl nenuoseklios, neišskirtinės ar neįtraukiančios komunikacijos.
Kiek laiko prireiks įgyvendinti veiksmingą rinkodaros strategiją?
Yra ne vienas faktorius, lemiantis, kaip greitai įgyvendinama marketingo strategija ir užtikrinama, kad įsigytos reklamos paslaugos būtų maksimaliai efektyvios. Keletas tokių – startinė verslo situacija, pasirinkti rinkodaros kanalai, skiriamas marketingo biudžetas, siekiami rezultatai. Tikėtina, kad tam tikrą klientų bazę jau sukaupęs, skaitmeninėje erdvėje atpažįstamas verslas norimų tikslų pasieks greičiau. Taip yra todėl, nes prekių ženklas gali atsispirti nuo jau suformuoto stipraus įvaizdžio, aiškios auditorijos, aktyviai naudojamų kanalų. Jei prekių ženklas naujas, tikėtina, kad prireiks tiek ilgesnio pasiruošimo, tiek ir palaukti pirmųjų rezultatų. Beje, trumpalaikiai marketingo veiksmai, tokie kaip mokama reklama, gali suteikti greitesnius rezultatus, o ilgalaikės strategijos – SEO optimizacija ar turinio rinkodara – reikalaus nuoseklaus darbo, tačiau apdovanos ir ilgalaikiu rezultatu. Veiksmingai rinkodarai svarbu ne tik pasiekti auditoriją, bet ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais, kas užtikrina stabilų augimą.
Kokios yra dažniausiai daromos klaidos reklamuojant sveikatos ir grožio produktus ar paslaugas?
– Realybės neatspindintys pažadai, klaidinanti reklama. Grožis, sveikatingumas – tai sritys, kuriose ypač svarbu išsaugoti skaidrumą. Moksliškai nepatvirtinti teiginiai apie „stebuklingus“ pokyčius gali sukelti vartotojų nepasitikėjimą, o kai kuriais atvejais – ir prekių ženklui pelnyti baudą už reklamos reglamentų nesilaikymą. Atsakingai patikrinta informacija – nr. 1 taisyklė reklaminiame turinyje.
– Netinkamas auditorijos pasirinkimas ar manymas, kad produktas / paslauga tinka visiems. Odos priežiūros produktai, kosmetologinės procedūros ar kitos paslaugos grožio / sveikatingumo srityje – ypač individualios, o jų reklama gali reikalauti tiek skirtingo komunikacijos tono, tiek ir kanalų. Auditoriją pasirinkus netiksliai, neišnaudojamas pilnas biudžeto, kurį būtų galima skirti efektyviems rezultatams užtikrinti, potencialas.
– Nepakankamai kuriamas pasitikėjimas prekių ženklu, žinomumo ir autoriteto stoka. Grožio, sveikatingumo industrijos vartotojai ypač jautrūs produktų ar paslaugų kokybei ir nuolat ieško patikimumo. Jiems rūpi ne tik palanki kaina, bet ir sertifikatai, dermatologiniai tyrimai, naudojami ingredientai, tikri klientų atsiliepimai. Prekių ženklai, kurie į vartotojų pasitikėjimo auginimą neinvestuoja, dažnai susiduria su mažesniu įsitraukimu, o kartu – ir lūkesčių nepatenkinančiomis konversijomis.
Kaip išsirinkti tinkamiausias reklamos paslaugas ir kanalus sveikatos, grožio verslui?
Universalūs sprendimai įprastai nepasiteisina, tad Asteri ir Healthcare & Beauty verslo draugystė paprastai prasideda nuo pokalbio, kurio metu detaliai išsiaiškinami prekių ženklo poreikiai bei esama situacija. Gali būti, kad net du tos pačios srities verslai turės pasitelkti skirtingus komunikacijos įrankius. To priežastis – verslo amžius, auditorija ir jau pelnytas (ar dar nesuformuotas) prekių ženklo įvaizdis. Dėl itin svarbaus vizualinio turinio vaidmenio, socialiniai tinklai Facebook, Instagram, kai kuriais atvejais – ir LinkedIn (jei komunikuojama su B2B klientais) – tampa vienu dažniausių pasirinkimų grožio sferoje. Tiesa, įprastai rekomenduojame neapsiriboti šiuo kanalu ir tapti autoritetingu informacijos šaltiniu SEO pastangų dėka, kurti dar glaudesnį ryšį su auditorija per naujienlaiškius, turinio marketingą.
Ar svarbu nuolat atnaujinti rinkodaros strategiją?
Taip, rinkodaros strategijos atnaujinimas yra būtinas norint išlikti konkurencingiems, ypač sveikatos ir grožio sektoriuje, kur tendencijos neretai keičiasi akimirksniu. Pokyčiai vyksta ne tik produktų ar paslaugų lygmenyje, bet ir marketingo kanaluose, vartotojų elgsenoje. Jei marketingo strategija lieka nekeičiama net praėjus ilgam laikui nuo jos starto, ilgainiui ji nebeveikia taip efektyviai.
Vienas iš marketingo kanalų, reikalaujančių nuolatinės priežiūros – tai SEO, interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Google nuolat naujina savo algoritmus, o tai turi didelę įtaką svetainės matomumui. Pavyzdžiui, prieš keletą metų pagrindinį dėmesį skyrėme raktažodžių tankiui tekste, tačiau šiandien SEO draugiškas tinklapis jau neatsiejamas nuo ekspertiško ir periodiškai atnaujinamo turinio, gerosios vartotojo patirties, optimalaus greičio, kokybiškos informacijos.
Panašūs pokyčiai laukia ir soc. tinklų erdvėje. Jei anksčiau dažna, kasdienė komunikacija buvo didelis privalumas, šiandien svarbą įgyja jau ne įrašų skaičius, o kokybė ir įsitraukimo rodikliai.
Grožio ir sveikatos industrijoje ne mažiau svarbus nei pati strategija yra ir vizualinis turinys. Vartotojų akys greitai pripranta prie nuolat kartojamų turinio formatų, todėl monotoniška estetika ilgainiui tampa mažiau įsimintina. Be to, konkurentai nuolat atnaujina savo vizualinį identitetą, todėl senesnis, šiandienos grafikos dizaino tendencijų neatliepiantis dizainas ima atrodyti nemodernus, mažiau patrauklus auditorijai.
Kaip agentūros Asteri klientas sužino apie marketingo strategijos rezultatus, kaip dažnai pristatomi rinkodaros veiksmų, kampanijų rezultatai?
Ypač vertiname skaidrumą bei nuolatinę komunikaciją, tad mūsų klientai kas mėnesį gauna išsamias ataskaitas apie vykdomų marketingo žingsnių rezultatus. Nepamirštame skaičių ir statistikos, tačiau juos pristatome drauge su detalia analize ir rekomendacijomis: kas veikia geriausiai, kokiose srityse praverstų patobulinimai ir kokius veiksmus rekomenduojame ateinantiems mėnesiams. Be mėnesinių ataskaitų, su klientais pagal poreikį susitinkame follow-up pokalbiams, kurių metu aptariame strategijos eigą, galimus pokyčius. Pastebint, kad verslas turi galimybių augti ar išbandyti naujus rinkodaros kanalus, teikiame proaktyvius pasiūlymus – nesvarbu, ar tai būtų papildomi soc. tinklų reklamos sprendimai, kitų kanalų išbandymas ar pokyčiai rinkodaros, komunikacijos strategijoje.
Ar galima pradėti bendradarbiavimą su agentūra Asteri pasirinkus vieną paslaugą, o vėliau – išplėsti strategiją iki daugiakanalės rinkodaros?
Taip, tačiau tokiu atveju rekomenduojame rinktis pavienes agentūros paslaugas, su kuriomis susipažinti detaliau galite kituose mūsų interneto svetainės puslapiuose. Kiekvienas verslas unikalus, tad siūlome lanksčias galimybes pradėti nuo tam tikros rinkodaros srities, o paaugus marketingo biudžetui ar ambicijoms, esamas rinkodaros pastangas jungti su iki šiol neišnaudotomis priemonėmis. Vis dėlto, Healthcare & Beauty marketingas turi savo specifiką, tad paruošėme specialius paslaugų paketus, kuriuose apibendrinami efektyviausiai šiam sektoriui veikiantys rinkodaros kanalai ir metodikos. Jei Jums svarbu, kad prekių ženklas pasiektų tikslinę auditoriją optimaliausiu ir greičiausiu būdu, stipriai rekomenduojame rinktis vieną iš siūlomų paketų ir skaitmeninės rinkodaros galimybes iškart išnaudoti nuosekliai bei strategiškai. Nesate tikri, kokia paslauga ar paslaugų paketas tinkamiausias? Susisiekite su mumis – įvertinsime Jūsų poreikius ir padėsime priimti geriausią sprendimą Jūsų verslui.
Marketingo strategija, pozicionavimo strategija – ar jos skiriasi?
Marketingo strategija bei pozicionavimo strategija – nors ir du skirtingi, tačiau glaudžiai susiję elementai. Abu jie itin svarbūs kiekvienam, tad ir grožio industrijoje ar sveikatos priežiūros srityje veikiančiam, verslui.
Marketingo strategija – išsamus veiksmų planas, apimantis daugiakanalę prekių ženklo rinkodarą. Atitinkamai pagal verslo sritį, siūlomus produktus bei paslaugas ir tikslinės auditorijos įpročius, gali būti parenkami keli komunikacijos kanalai: pvz., socialiniai tinklai, Facebook reklama, SEO paslaugos, email marketingas ar kt. Marketingo strategijos tikslas – priimti sprendimą, kur turimi resursai verslui internete leis komunikuoti pelningiausiai.
Pozicionavimo strategija, kurią agentūros klientams dažnai pristatome kaip komunikacijos tono prezentaciją – siauresnės apimties, tačiau itin glaudžiai susijusi su pasirinktame kanale kuriamu turiniu. Konkurencinis pranašumas, tikslinės auditorijos charakteristikos, prekių ženklo identitetas, unikalus komunikacijos tonas, galimos rubrikos, pavyzdinis turinys – visi šie aspektai apima pozicionavimo strategiją. Jos tikslas – aiškiai apibrėžti, kuo prekių ženklas išsiskirs rinkoje ir kokiais dizaino bei tekstiniais sprendimais šis tikslas bus pasiektas. Be stiprios pozicionavimo strategijos marketingo strategija gali likti neveiksminga. Taip nutinka tuomet, kai vartotojams nepavyksta suprasti prekių ženklo unikalumo dėl nenuoseklios, neišskirtinės ar neįtraukiančios komunikacijos.
Kiek laiko prireiks įgyvendinti veiksmingą rinkodaros strategiją?
Yra ne vienas faktorius, lemiantis, kaip greitai įgyvendinama marketingo strategija ir užtikrinama, kad įsigytos reklamos paslaugos būtų maksimaliai efektyvios. Keletas tokių – startinė verslo situacija, pasirinkti rinkodaros kanalai, skiriamas marketingo biudžetas, siekiami rezultatai. Tikėtina, kad tam tikrą klientų bazę jau sukaupęs, skaitmeninėje erdvėje atpažįstamas verslas norimų tikslų pasieks greičiau. Taip yra todėl, nes prekių ženklas gali atsispirti nuo jau suformuoto stipraus įvaizdžio, aiškios auditorijos, aktyviai naudojamų kanalų. Jei prekių ženklas naujas, tikėtina, kad prireiks tiek ilgesnio pasiruošimo, tiek ir palaukti pirmųjų rezultatų. Beje, trumpalaikiai marketingo veiksmai, tokie kaip mokama reklama, gali suteikti greitesnius rezultatus, o ilgalaikės strategijos – SEO optimizacija ar turinio rinkodara – reikalaus nuoseklaus darbo, tačiau apdovanos ir ilgalaikiu rezultatu. Veiksmingai rinkodarai svarbu ne tik pasiekti auditoriją, bet ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais, kas užtikrina stabilų augimą.
Kokios yra dažniausiai daromos klaidos reklamuojant sveikatos ir grožio produktus ar paslaugas?
Dažniausios klaidos, aptinkamos tiek B2B, tiek B2C verslų tinklapiuose – silpna (ar apskritai netaikoma) SEO strategija (pvz., pasitelkiami netikslingi, idealaus kliento nenaudojami raktažodžiai), neaiškus, nepakankamai informatyvus turinys arba prasta, neintuityvi ir gerosios vartotojo patirties neatliepianti interneto svetainės struktūra.u003cbru003eKaip sužinoti, ar verslo interneto svetainė yra pasiruošusi parduoti? Reklamos agentūra gali atlikti išsamų svetainės SEO arba UX auditą ir, remiantis pateiktomis įžvalgomis, atlikti tokius pokyčius kaip turinio atnaujinimas, optimizavimas paieškos sistemoms, techniniai ar dizaino patobulinimai. Pasitelkus kompleksinę pardavimų strategiją – pavyzdžiui, reklamą soc. tinkluose ar naujienlaiškių automatizaciją, sukuriama integruota verslo komunikacija skirtinguose kanaluose. Rezultatas – svarbiausia informacija, patogiai randama potencialaus kliento nepaisant to, kokiam komunikacijos kanalui jis teikia pirmenybę.
Kaip išsirinkti tinkamiausias reklamos paslaugas ir kanalus sveikatos, grožio verslui?
Priežasčių, kodėl konkurencinį pranašumą pelno kitos įmonės, gali būti išties daug. Galbūt konkurentų B2B marketingo strategija išvystyta kur kas nuodugniau? O gal jie puoselėja stipresnį įvaizdį skaitmeninėje erdvėje, aiškiau ir įtikinamiau komunikuoja unikalų vertės pasiūlymą? Jei jūsų verslo komunikacija konkurentų kontekste atrodo silpnai, tikėtina, kad B2B klientas bus linkęs rinktis kitą tiekėją, kurio skaitmeninis įvaizdis solidesnis ir patikimesnis. Svarbiausia – aiškiai komunikuoti jūsų įmonės pranašumus ir parodyti, kaip būtent jūsų įmonės, o ne kitų konkurentų siūlomi sprendimai gali išspręsti kliento problemas efektyviau.
Ar svarbu nuolat atnaujinti rinkodaros strategiją?
– Realybės neatspindintys pažadai, klaidinanti reklama. Grožis, sveikatingumas – tai sritys, kuriose ypač svarbu išsaugoti skaidrumą. Moksliškai nepatvirtinti teiginiai apie „stebuklingus“ pokyčius gali sukelti vartotojų nepasitikėjimą, o kai kuriais atvejais – ir prekių ženklui pelnyti baudą už reklamos reglamentų nesilaikymą. Atsakingai patikrinta informacija – nr. 1 taisyklė reklaminiame turinyje.
– Netinkamas auditorijos pasirinkimas ar manymas, kad produktas / paslauga tinka visiems. Odos priežiūros produktai, kosmetologinės procedūros ar kitos paslaugos grožio / sveikatingumo srityje – ypač individualios, o jų reklama gali reikalauti tiek skirtingo komunikacijos tono, tiek ir kanalų. Auditoriją pasirinkus netiksliai, neišnaudojamas pilnas biudžeto, kurį būtų galima skirti efektyviems rezultatams užtikrinti, potencialas.
– Nepakankamai kuriamas pasitikėjimas prekių ženklu, žinomumo ir autoriteto stoka. Grožio, sveikatingumo industrijos vartotojai ypač jautrūs produktų ar paslaugų kokybei ir nuolat ieško patikimumo. Jiems rūpi ne tik palanki kaina, bet ir sertifikatai, dermatologiniai tyrimai, naudojami ingredientai, tikri klientų atsiliepimai. Prekių ženklai, kurie į vartotojų pasitikėjimo auginimą neinvestuoja, dažnai susiduria su mažesniu įsitraukimu, o kartu – ir lūkesčių nepatenkinančiomis konversijomis.
Kaip agentūros Asteri klientas sužino apie marketingo strategijos rezultatus, kaip dažnai pristatomi rinkodaros veiksmų, kampanijų rezultatai?
Ypač vertiname skaidrumą bei nuolatinę komunikaciją, tad mūsų klientai kas mėnesį gauna išsamias ataskaitas apie vykdomų marketingo žingsnių rezultatus. Nepamirštame skaičių ir statistikos, tačiau juos pristatome drauge su detalia analize ir rekomendacijomis: kas veikia geriausiai, kokiose srityse praverstų patobulinimai ir kokius veiksmus rekomenduojame ateinantiems mėnesiams. Be mėnesinių ataskaitų, su klientais pagal poreikį susitinkame follow-up pokalbiams, kurių metu aptariame strategijos eigą, galimus pokyčius. Pastebint, kad verslas turi galimybių augti ar išbandyti naujus rinkodaros kanalus, teikiame proaktyvius pasiūlymus – nesvarbu, ar tai būtų papildomi soc. tinklų reklamos sprendimai, kitų kanalų išbandymas ar pokyčiai rinkodaros, komunikacijos strategijoje.
Ar galima pradėti bendradarbiavimą su agentūra Asteri pasirinkus vieną paslaugą, o vėliau – išplėsti strategiją iki daugiakanalės rinkodaros?
Taip, tačiau tokiu atveju rekomenduojame rinktis pavienes agentūros paslaugas, su kuriomis susipažinti detaliau galite kituose mūsų interneto svetainės puslapiuose. Kiekvienas verslas unikalus, tad siūlome lanksčias galimybes pradėti nuo tam tikros rinkodaros srities, o paaugus marketingo biudžetui ar ambicijoms, esamas rinkodaros pastangas jungti su iki šiol neišnaudotomis priemonėmis. Vis dėlto, Healthcare & Beauty marketingas turi savo specifiką, tad paruošėme specialius paslaugų paketus, kuriuose apibendrinami efektyviausiai šiam sektoriui veikiantys rinkodaros kanalai ir metodikos. Jei Jums svarbu, kad prekių ženklas pasiektų tikslinę auditoriją optimaliausiu ir greičiausiu būdu, stipriai rekomenduojame rinktis vieną iš siūlomų paketų ir skaitmeninės rinkodaros galimybes iškart išnaudoti nuosekliai bei strategiškai. Nesate tikri, kokia paslauga ar paslaugų paketas tinkamiausias? Susisiekite su mumis – įvertinsime Jūsų poreikius ir padėsime priimti geriausią sprendimą Jūsų verslui.
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.
Būkite vienu žingsniu priekyje
Prisijunkite prie Asteri prenumeratorių!
Prenumeruokite Asteri naujienlaiškį ir gaukite išskirtinę prieigą prie naujausių skaitmeninės rinkodaros tendencijų, patarimų ir ypatingų pasiūlymų.