Facebook leads (instant forms) reklama ir toks reklaminės kampanijos tipas – ypač patogus, kai reklamos tikslas yra surinkti potencialių klientų sąrašą, jiems paliekant jums aktualius duomenis (pavyzdžiui, vardas pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, kiti jums aktualū sklausimai su galimais atsakymo pasirinkimais). Paprastai tokia reklama lydima CTA (call-to-action) mygtuko „registruotis”, o jį paspaudus vartotojas patenka į jūsų sukurtą registracijos formą Facebook.
Kaip sukurti leads (instant forms) anketą (klausimyną)?
Pačia anketos (anksčiau buvo įprasta rasti pavadinimu „leads”, o naujoje Meta aplinkoje – „instant forms”) formą nesudėtingai galima sukurti pačios reklamos kūrimo eigoje, trečiame etape, kur kuriamas reklamos turinys. Ten turite galimybę arba pasirinkti jau sukurtą formą, arba sukurti ją tiesiai tame reklamos kūrimo lange. Antrasis būdas – sukurti formą Meta Business Suit aplinkoje, ten pat, kur ir randami anksčiau kurtų formų surinkti registracijų duomenys. Apie antrąjį būdą – žemiau.
Kur surasti leads formos reklaminės kampanijos metu surinktus duomenis?
1. Eikite į „Meta Business Suite“. Į Meta Business Suit taip pat galite patekti ir per įprastą verslo paskyros Facebook puslapį:
- atsidarykite verslo paskyrą,
- pasitikrinkite, ar valdote ją kaip administratorius,
- paspauskite ant „Profesionalus valdymo skydelis”,
- pačioje meniu apačioje matysite pasirinkimą „Meta Business Suit”.
2. Išsiskleidusiame meniu spustelėkite „Visi įrankiai”.
3. Plačiai išsiskleidusiame meniu spustelėkite „Momentinės formos” (angl. „Instant forms”).
4. Spustelėkite „Atsisiųsti” šalia formos su potencialiais klientais, kuriuos norite eksportuoti.
5. Pasirinkite, kaip norite atsisiųsti potencialius klientus:
– Spustelėkite „Atsisiųsti naujus potencialius klientus”, jei norite eksportuoti tik tuos potencialius klientus, kuriuos gavote nuo paskutinio atsisiuntimo.
– Spustelėkite „Atsisiųsti pagal dienų seką”, jei norite atsisiųsti visus potencialius klientus, kuriuos gavote per tam tikrą laikotarpį. Pasirinkę šią parinktį, pasirinkite pageidaujamą dienų seką ir spustelėkite „Atsisiųsti”.
6. Atsidarys langas su jūsų formos informacija. Spustelėkite CSV arba XLS, kad atsisiųstumėte potencialių klientų duomenis pageidaujamu failo tipu.
Pastaba: turite 90 dienų nuo tada, kai potencialus klientas pateikia formą, kad atsisiųsti savo informaciją. Potencialūs klientai, palikę savo duomenys, sąraše saugomi 90 dienų. Rekomenduojama reguliariai eksportuoti potencialių klientų duomenis.
Jei atsisiųsdami failą nematote skelbimo ID arba skelbimų rinkinio ID laukų, taip gali būti dėl šių priežasčių:
- Leads forma buvo sukurta naudojant organinį pasiekiamumą.
- Potencialus klientas užpildė formą peržiūrint skelbimą.
- Neturite reikalingų prieigos teisių reklamos paskyroje, kurioje buvo sukurta pagrindinė reklamos kampanija.
Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui
Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka
Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais problema atrodo didelė tik tol, kol apie ją neprabylame. Po pokalbio dažnai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau!
Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti vienas turiningas pokalbis prie ☕.
Patiko šis straipsnis? Pasidalink!