Vidinis SEO
Vidinis SEO – pirmasis ir vienas svarbiausių žingsnių siekiantiems aukščiausių rezultatų Google paieškoje. Nepriekaištinga vidinio SEO optimizacija tampa pamatu tolimesnei strategijai bei organinio srauto augimui.
Vidinis SEO
Vidinis SEO – pirmasis ir vienas svarbiausių žingsnių siekiantiems aukščiausių rezultatų Google paieškoje. Nepriekaištinga vidinio SEO optimizacija tampa pamatu tolimesnei strategijai bei organinio srauto augimui.
Vidinis SEO
Esminis žingsnis į TOP pozicijas
Kokie elementai sudaro vidinį SEO?
Vidinio SEO dedamosios – tai viskas, ką galima optimizuoti jūsų interneto svetainės viduje, nuo turinio struktūros iki techninių parametrų. Klaidinga manyti, kad vidinio SEO optimizacija yra tik tekstų parengimas ar raktažodžių tyrimas. Tai – veikiau visa sistema, kuri padeda ir vartotojams, ir paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų verslą ir jo vertę tiksliniam klientui.
Kalbant išsamiau, vidinis SEO apima antraščių logiką (H1-H6), metažymas (meta pavadinimai ir meta aprašymai), paveikslėlių ALT tekstus, vidinių nuorodų struktūrą, tvarkingą URL struktūrą, semantinį žymėjimą (schema markup) ir dar daugiau. Svarbi vidinio SEO dalis – ir techninis SEO, kai sprendžiami svetainės įkėlimo greičio, pritaikomumo mobiliesiems įrenginiams, techninių klaidų sprendimo klausimai. Be šių pamatų tolimesnės SEO pastangos dažniausiai apčiuopiamų rezultatų nesuteikia.
Ar vidiniam SEO užtenka tik gero turinio?
Neužtenka – nors kokybiškas, raktažodžiais praturtintas turinys yra vienas svarbiausių vidinio SEO elementų, be vidinės struktūros ir techninio pasirengimo net ir geriausi SEO tekstai gali likti nematomi.
Svarbu ne tik tai, ką sakote, bet ir tai, kaip šiuos tekstus pateikiate. Tinkama antraščių hierarchija, vidinių nuorodų tinklas, optimalus puslapio greitis, mobilus dizainas, teksto unikalumas kiekviename puslapyje – visa tai veikia kartu. Net jei jūsų turinys – išties geriausias, vertingiausias ir įdomiausias rinkoje, paieškos robotai gali jo tokiu nelaikyti, jei svetainėje trūksta vidinio SEO pamatų.
Kaip sužinoti, ar mano tinklapiui reikalingas vidinis SEO?
Jei interneto svetainė nekyla paieškos rezultatuose, organinis srautas nedžiugina, o konversijos iš Google paieškos beveik neegzistuoja – tai gana aiškūs ženklai, kad SEO optimizavimas tinklapyje galėtų būti stipresnis.
Norint tiksliai įvertinti situaciją ir vidinio SEO reikalingumą, rekomenduojamas pirmasis žingsnis – SEO auditas. SEO auditas – tai specialisto atliekama interneto svetainės diagnostika, kurios metu analizuojami pagrindiniai aspektai, trukdantys tinklapiui reitinguoti aukščiausiose Google pozicijose. Jis padeda nustatyti ne tik akivaizdžias, net vartotojui matomas klaidas, bet ir paslėptus „stabdžius“. SEO audito ataskaita padeda priimti tikslius sprendimus ir suteikia aiškų veiksmų planą, kokius aspektus svarbu išspręsti pirmiausia.
Kodėl be vidinio SEO neveikia išorinis SEO?
Be stipraus vidinio SEO pamato net ir geriausios išorinio SEO pastangos gali likti be apčiuopiamo rezultato. Kodėl? Atsakymas paprastas: paieškos sistemos nepasitiki tinklapiais, kurie iš vidaus atrodo nepatikimi, neoptimizuoti ar sunkiai suprantami tiek techniniu, tiek semantiniu požiūriu. Jei vidinis SEO chaotiškas, neveikiantis ar net neegzistuojantis, tinklapis prastos techninės būklės ar lėto užkrovimo, net ir kokybiškiausios išorinės nuorodos neves į turinį, kuris neatliepia vartotojų lūkesčių.
Išorinio SEO rekomenduojame imtis tik tuomet, kai pilnai įgyvendinama vidinio SEO strategija: t. y., puslapiai turi logišką struktūrą, vertingus tekstus, yra greitai užkraunami, be techninių klaidų, logiškai susieti tarpusavyje. Kitaip tariant, vidinis SEO leidžia Google suprasti, apie ką yra svetainė. O išorinis SEO padeda įvertinti jos autoritetingumą išorinių šaltinių akimis.
Vidinis SEO
Esminis žingsnis į TOP pozicijas
Kokie elementai sudaro vidinį SEO?
Vidinio SEO dedamosios – tai viskas, ką galima optimizuoti jūsų interneto svetainės viduje, nuo turinio struktūros iki techninių parametrų. Klaidinga manyti, kad vidinio SEO optimizacija yra tik tekstų parengimas ar raktažodžių tyrimas. Tai – veikiau visa sistema, kuri padeda ir vartotojams, ir paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų verslą ir jo vertę tiksliniam klientui.
Kalbant išsamiau, vidinis SEO apima antraščių logiką (H1-H6), metažymas (meta pavadinimai ir meta aprašymai), paveikslėlių ALT tekstus, vidinių nuorodų struktūrą, tvarkingą URL struktūrą, semantinį žymėjimą (schema markup) ir dar daugiau. Svarbi vidinio SEO dalis – ir techninis SEO, kai sprendžiami svetainės įkėlimo greičio, pritaikomumo mobiliesiems įrenginiams, techninių klaidų sprendimo klausimai. Be šių pamatų tolimesnės SEO pastangos dažniausiai apčiuopiamų rezultatų nesuteikia.
Ar vidiniam SEO užtenka tik gero turinio?
Neužtenka – nors kokybiškas, raktažodžiais praturtintas turinys yra vienas svarbiausių vidinio SEO elementų, be vidinės struktūros ir techninio pasirengimo net ir geriausi SEO tekstai gali likti nematomi.
Svarbu ne tik tai, ką sakote, bet ir tai, kaip šiuos tekstus pateikiate. Tinkama antraščių hierarchija, vidinių nuorodų tinklas, optimalus puslapio greitis, mobilus dizainas, teksto unikalumas kiekviename puslapyje – visa tai veikia kartu. Net jei jūsų turinys – išties geriausias, vertingiausias ir įdomiausias rinkoje, paieškos robotai gali jo tokiu nelaikyti, jei svetainėje trūksta vidinio SEO pamatų.
Kaip sužinoti, ar mano tinklapiui reikalingas vidinis SEO?
Jei interneto svetainė nekyla paieškos rezultatuose, organinis srautas nedžiugina, o konversijos iš Google paieškos beveik neegzistuoja – tai gana aiškūs ženklai, kad SEO optimizavimas tinklapyje galėtų būti stipresnis.
Norint tiksliai įvertinti situaciją ir vidinio SEO reikalingumą, rekomenduojamas pirmasis žingsnis – SEO auditas. SEO auditas – tai specialisto atliekama interneto svetainės diagnostika, kurios metu analizuojami pagrindiniai aspektai, trukdantys tinklapiui reitinguoti aukščiausiose Google pozicijose. Jis padeda nustatyti ne tik akivaizdžias, net vartotojui matomas klaidas, bet ir paslėptus „stabdžius“. SEO audito ataskaita padeda priimti tikslius sprendimus ir suteikia aiškų veiksmų planą, kokius aspektus svarbu išspręsti pirmiausia.
Kodėl be vidinio SEO neveikia išorinis SEO?
Be stipraus vidinio SEO pamato net ir geriausios išorinio SEO pastangos gali likti be apčiuopiamo rezultato. Kodėl? Atsakymas paprastas: paieškos sistemos nepasitiki tinklapiais, kurie iš vidaus atrodo nepatikimi, neoptimizuoti ar sunkiai suprantami tiek techniniu, tiek semantiniu požiūriu. Jei vidinis SEO chaotiškas, neveikiantis ar net neegzistuojantis, tinklapis prastos techninės būklės ar lėto užkrovimo, net ir kokybiškiausios išorinės nuorodos neves į turinį, kuris neatliepia vartotojų lūkesčių.
Išorinio SEO rekomenduojame imtis tik tuomet, kai pilnai įgyvendinama vidinio SEO strategija: t. y., puslapiai turi logišką struktūrą, vertingus tekstus, yra greitai užkraunami, be techninių klaidų, logiškai susieti tarpusavyje. Kitaip tariant, vidinis SEO leidžia Google suprasti, apie ką yra svetainė. O išorinis SEO padeda įvertinti jos autoritetingumą išorinių šaltinių akimis.
Kam gali būti naudingas vidinis SEO?
Kam gali būti naudingas vidinis SEO?

E-komercijos verslui
SEO paslaugos – netikėtai svarbus pardavimų įrankis turint e. parduotuvę. Vidinis SEO pirmiausia orientuotas į gerąją vartotojų patirtį, o kai svetainėje lankytojui patogu naršyti ir kelias iki pirkimo logiškas bei sklandus, sprendimą apsipirkti priimti tampa gerokai paprasčiau.

Paslaugų (B2B, B2C) verslui požiūris
Paslaugas teikiantis verslas dažnai „parduoda“ pasitikėjimą. Vidinis SEO padeda užtikrinti, kad pirmasis įspūdis apie įmonę būtų įtikinantis ir, svarbiausia, lengvai pasiekiamas kelių mygtukų Google paieškoje paspaudimu.

Startuojantiems verslams
Tvirta, patikima ir paieškose matoma svetainė nuo pat pirmųjų verslo žingsnių – tai galimybė ne tik sutaupyti būsimas optimizacijos išlaidas, bet ir iš karto pritraukti vertingą srautą. Tokie lankytojai turi didelį potencialą tapti realiais klientais.

Asmeniniams prekių ženklams
Asmeninis autoritetas paieškoje gimsta ne tik iš to, kas sakoma, bet ir to, kaip tai pateikiama. Vidinis SEO leidžia suformuoti profesionalų įvaizdį: sklandus „Apie“ puslapis, aiškiai išdėstyti straipsniai, tinkamai indeksuojamas turinys padeda auditorijai greičiau jus rasti, suprasti ir pasitikėti.

E-komercijos verslui
SEO paslaugos – netikėtai svarbus pardavimų įrankis turint e. parduotuvę. Vidinis SEO pirmiausia orientuotas į gerąją vartotojų patirtį, o kai svetainėje lankytojui patogu naršyti ir kelias iki pirkimo logiškas bei sklandus, sprendimą apsipirkti priimti tampa gerokai paprasčiau.

Paslaugų (B2B, B2C) verslui požiūris
Paslaugas teikiantis verslas dažnai „parduoda“ pasitikėjimą. Vidinis SEO padeda užtikrinti, kad pirmasis įspūdis apie įmonę būtų įtikinantis ir, svarbiausia, lengvai pasiekiamas kelių mygtukų Google paieškoje paspaudimu.

Startuojantiems verslams
Tvirta, patikima ir paieškose matoma svetainė nuo pat pirmųjų verslo žingsnių – tai galimybė ne tik sutaupyti būsimas optimizacijos išlaidas, bet ir iš karto pritraukti vertingą srautą. Tokie lankytojai turi didelį potencialą tapti realiais klientais.

Asmeniniams prekių ženklams
Asmeninis autoritetas paieškoje gimsta ne tik iš to, kas sakoma, bet ir to, kaip tai pateikiama. Vidinis SEO leidžia suformuoti profesionalų įvaizdį: sklandus „Apie“ puslapis, aiškiai išdėstyti straipsniai, tinkamai indeksuojamas turinys padeda auditorijai greičiau jus rasti, suprasti ir pasitikėti.
Vidinis SEO
Kiek kainuoja SEO paslaugos?
SEO paslaugų kainos priklauso nuo pasirinkto plano. Daugiau informacijos apie siūlomus paslaugų planus rasite čia:
Bendradarbiavimo
Procesas

01.
SEO auditas
Atliekame SEO auditą, leidžiantį nustatyti technines klaidas, turinio spragas, neoptimizuotus elementus ar kitus trukdžius. Remdamiesi audito įžvalgomis, sudarome aiškų optimizacijos planą bei SEO projekto sąmatą.

02.
Raktinių žodžių tyrimas
Išanalizuojame, kokie raktažodžiai yra aktualūs jūsų auditorijai ir verslo sričiai. Vertiname jų paieškos apimtis, konkurenciją bei intenciją. Tyrimo rezultatai aptariami kartu su klientu – pokalbio metu išgryniname prioritetinius raktinius žodžius.

03.
SEO tekstų rašymas
Remiantis atrinktais raktažodžiais, rengiami tekstai, pritaikyti tiek Google, tiek vartotojo poreikiams. Kuriamas aiškus, informatyvus ir konversiją skatinantis turinys, atliepiantis lankytojų klausimus bei lūkesčius.

04.
SEO optimizavimas
Paruošti tekstai patalpinami svetainėje, prireikus koreguojama ir jos struktūra: peržiūrimi puslapių pavadinimai, URL, antraščių logika. Atliekami techniniai patobulinimai – gerinamas užkrovimo greitis, indeksavimas, mobilusis pritaikomumas.

05.
AEO optimizavimas
Pasirinkus paslaugų paketą „+“, svetainės svetainė papildomai optimizuojama ir AI sistemoms. Tai apima struktūrinius ir tekstinius sprendimus, leidžiančius turiniui būti lengviau interpretuojamam bei cituojamam AI šaltiniuose.

01.
SEO auditas
Atliekame SEO auditą, leidžiantį nustatyti technines klaidas, turinio spragas, neoptimizuotus elementus ar kitus trukdžius. Remdamiesi audito įžvalgomis, sudarome aiškų optimizacijos planą bei SEO projekto sąmatą.

02.
Raktinių žodžių tyrimas
Išanalizuojame, kokie raktažodžiai yra aktualūs jūsų auditorijai ir verslo sričiai. Vertiname jų paieškos apimtis, konkurenciją bei intenciją. Tyrimo rezultatai aptariami kartu su klientu – pokalbio metu išgryniname prioritetinius raktinius žodžius.

03.
SEO tekstų rašymas
Remiantis atrinktais raktažodžiais, rengiami tekstai, pritaikyti tiek Google, tiek vartotojo poreikiams. Kuriamas aiškus, informatyvus ir konversiją skatinantis turinys, atliepiantis lankytojų klausimus bei lūkesčius.

04.
SEO optimizavimas
Paruošti tekstai patalpinami svetainėje, prireikus koreguojama ir jos struktūra: peržiūrimi puslapių pavadinimai, URL, antraščių logika. Atliekami techniniai patobulinimai – gerinamas užkrovimo greitis, indeksavimas, mobilusis pritaikomumas.

05.
AEO optimizavimas
Pasirinkus paslaugų paketą „+“, svetainės svetainė papildomai optimizuojama ir AI sistemoms. Tai apima struktūrinius ir tekstinius sprendimus, leidžiančius turiniui būti lengviau interpretuojamam bei cituojamam AI šaltiniuose.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie vidinį SEO?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie vidinį SEO?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas

LT, EN, DE
3 pagrindinės kasdienių mūsų komandos SEO projektų kalbos. Turime įgūdžius SEO optimizacijai bet kuria pasaulio kalba

410+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus

AEO ⭐
Esame tarp pirmųjų agentūrų, jau padedančių klientams pasiekti rezultatų AI paieškose.
Kodėl Asteri?
15+
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityse.

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas

LT, EN, DE
3 pagrindinės kasdienių mūsų komandos SEO projektų kalbos. Turime įgūdžius SEO optimizacijai bet kuria pasaulio kalba

410+
Raktažodžių Google TOP 10 per metus

AEO ⭐
Esame tarp pirmųjų agentūrų, jau padedančių klientams pasiekti rezultatų AI paieškose.
DUK
Kuo vidinis SEO skiriasi nuo išorinio SEO?
Vidinis SEO apima viską, kas optimizuojama svetainės viduje, o išorinis SEO – veiksmai, vykdomi jau už interneto svetainės ribų. Tai du vienas kitą papildantys, bet labai skirtingi SEO strategijos elementai. Neužbaigus vidinio SEO projekto, paprastai imtis išorinio SEO nerekomenduojama.
Vidinis SEO – priemonė, leidžianti svetainę paversti lengviau suprantama tiek jos lankytojams, tiek paieškos sistemoms. Tai apima antraščių struktūrą, kokybiškus tekstus, metažymas, užkrovimo greitį, mob. pritaikomumą, vidinių nuorodų tinklą ir kt. elementus.
Tuo tarpu išorinio SEO tikslas – stiprinti interneto svetainės autoritetą. Tai daroma kuriant atgalines nuorodas kituose šaltiniuose ar publikuojant straipsnius su nuorodomis ant verslui svarbių raktinių frazių. Tačiau išorinis SEO prasmę turi tik tada, kai rekomenduojamas šaltinis (t. y., jūsų interneto svetainė), yra techniškai tvarkingas, kuriantis vertę vartotojams bei jau matomas paieškos sistemų.
Kiek laiko užtrunka, kol vidinio SEO pastangos virsta rezultatais?
Tikslaus laiko rėžio pasakyti neįmanoma, nes SEO rezultatai priklauso nuo keleto veiksnių, kurie dažniausiai būna gana individualūs. Pirmuosius pokyčius galima pastebėti jau per 2-4 mėnesius po atliktos optimizacijos, tačiau reikšmingesni rezultatai paprastai matomi po 6-12 mėnesių.
Jei profesionali SEO strategija ir optimizacija interneto svetainėje buvo taikyta anksčiau, rezultatai gali būti matomi greičiau. Tokiu atveju dažnai pakanka ne pilno SEO projekto, o buvusių pastangų atnaujinimo – pvz., pakartotinio raktažodžių tyrimo, papildomo turinio, nedidelių struktūros pagerinimų. Tačiau jei anksčiau SEO nebuvo vykdomas arba vykdomas nekokybiškai, prireiks laiko norint pelnyti (arba susigrąžinti) Google algoritmų simpatijas.
Kaip greitai pastebėsime SEO rezultatus, lemia ir konkurencinė aplinka. Jei konkuruojate su aktyviais, stipriais ir dideliais žaidėjais, kurie nuolat investuoja į SEO, turinio kūrimą bei išorinių nuorodų kūrimą, norint juos aplenkti taip pat prireiks daugiau laiko. Jei konkurencija mažesnė, profesionaliai atliktas vidinis SEO rezultatų gali duoti kiek greičiau.
Ar SEO paslaugos tinkamos visiems verslams?
Vienareikšmiškai atsakyti sunku, nes SEO ar bet kurių kitų rinkodaros paslaugų reikalingumas priklauso ir nuo verslo pobūdžio, ir nuo tikslinės auditorijos bei jos elgsenos. Nebūtinai kiekvienas verslas privalo investuoti į SEO kaip į pagrindinį pardavimų kanalą, tačiau beveik kiekvienam, turinčiam interneto svetainę, jis gali būti vertingas kaip papildomas sprendimas.
Kaip nuspręsti, ar vidinis SEO reikalingas jums? Reikėtų įsivertinti, kur jūsų potencialūs klientai ieško informacijos ar prekių bei paslaugų, kurias siūlote jus. Jie naudojasi Google, kitomis platformomis kaip, pvz., ChatGPT, o galbūt tik socialiniais tinklais? Tiesa, net jei pagrindinis srautas ateina iš META reklamos ar naujienlaiškių komunikacijos, tikėtina, kad dalis vartotojų vis tiek bandys jus ar jūsų produktus rasti Google. Tokiu atveju ignoruoti SEO = rizikuoti prarasti dalį srauto.
Be to, SEO optimizavimas – tai ne tik aukštos pozicijos paieškoje, bet ir geresnė vartotojo patirtis. Tvarkingas SEO neapsieina be aiškios struktūros, greito užkrovimo, lengvo naršymo ir tiksliai auditorijai pritaikyto turinio. Tad net jei lankytojas tinklapį aplanko ne iš Google, įdėtos SEO pastangos jam padės struktūroje orientuotis patogiau ir padidins tikimybę, kad norimas veiksmas (susisiekti ar užsisakyti) bus atliktas.
Kaip matuojamas vidinio SEO efektyvumas?
Paprasčiausias būdas – tikslinius jūsų verslo raktažodžius įvesti į Google ir stebėti, ar jūsų interneto svetainė pasirodo paieškos rezultatuose ir jei taip – kokiose pozicijose. Tačiau tai – gana paviršinis ir laikui imlus vertinimas.
ASTERI naudoja specializuotus analitinius įrankius, kurie leidžia vienu metu sekti dešimtis ar net šimtus raktažodžių – matyti jų pozicijas, pokyčius laike bei progresą nuo bendradarbiavimo pradžios. Vertiname, kiek raktažodžių išvis reitinguoja, kurių pozicijos kyla, kurių – krinta, ir ar didėja svetainės matomumas.
Be raktažodžių pozicijų, svarbu stebėti ir organinį srautą: ar iš Google ateina daugiau lankytojų, ar jie ilgesnį laiką naršo svetainėje, ar išaugo konversijų skaičius – pvz., ar pastebimas dažnesnis užklausų pateikimas, produktų įsigijimas. Visa tai padeda objektyviai įvertinti, ar vidinis SEO veikia taip, kaip tikimasi.
Ar SEO pastangas reikėtų derinti su kitomis rinkodaros priemonėmis?
Dažniausiai – taip. Nors SEO yra puikus būdas pritraukti organinio srauto iš paieškos sistemų, dažnai tik SEO nepakanka užtikrintam ir nuosekliam pardavimų augimui. SEO – labiau ilgalaikė investicija į matomumą, autoritetą ir pasitikėjimą, tačiau efektyviausia ji tada, kai derinama su kitais kanalais.
Jei jūsų verslo tikslas – ne tik žinomumas bei aukštos pozicijos Google, bet ir greitesnis, apčiuopiamas pardavimų rezultatas, rekomenduojame SEO optimizaciją derinti su kitomis rinkodaros priemonėmis. Pavyzdžiui, norint greitų konversijų, itin veiksmingas socialinių tinklų marketingas, leidžiantis pasiekti tikslinę auditoriją realiu laiku. Tuo tarpu email marketingas – itin naudingas tuomet, jei jau turite lojalią klientų bazę ir norite skatinti pakartotinius apsipirkimus ar stiprinti ryšį su esamais pirkėjais.
Apibendrinant – SEO neturėtų būti izoliuotas, nes tai yra platesnės rinkodaros strategijos dalis. Veikdamas kartu su kitais kanalais, SEO tampa kur kas efektyvesnis.
Kodėl pritaikomumas mobiliesiems toks svarbus įgyvendinant vidinį SEO?
Daugiau nei pusė visų Google paieškų (apie 63 %) yra atliekamos būtent per mobiliuosius įrenginius. Tai reiškia, kad interneto svetainė, neoptimizuota telefono ekranui, rizikuoja prarasti itin didelę dalį potencialių lankytojų.
Mobilusis pritaikomumas yra ir vienas iš Google reitingavimo kriterijų. Jei tinklapis nėra optimizuotas telefonui, paieškos rezultatuose jis gali būti rodomas žemiau, net jei visi kiti SEO žingsniai atlikti nepriekaištingai. Be to, vartotojo patirtis ekrane privalo būti maksimaliai patogi: tekstai turėtų būti lengvai įskaitomi nedidinant ekrano, turinys – pritaikytas siauresniam ekrano pločiui, o puslapio struktūra – aiški, nesukelianti perteklinio slinkimo (t. y., scrollinimo). Svarbu ir tai, kad visi interaktyvūs elementai (pvz., mygtukai, formos) mobiliajame veiktų lygiai taip pat sklandžiai. Tad mobilusis pritaikomumas nėra tik apie dizainą – tai ir itin svarbi vidinio SEO dalis, kuri turi įtakos rezultatams Google paieškoje.
Ar turinio kokybė daro įtaką vidinio SEO efektyvumui?
Kokybiški SEO tekstai ne tik daro įtaką SEO rezultatams, bet ir yra viena iš kertinių SEO projekto sėkmės veiksnių. Net techniškai tobula interneto svetainė nebus reitinguojama aukštai, jei joje publikuojamas turinys neaktualus, neišpildantys vartotojų lūkesčių ar apskritai neegzistuojantis.
Saikingai raktažodžiais praturtintas tekstas padeda paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra jūsų verslas ir siūloma produkcija ar paslaugų krepšelis. Tačiau tikrasis tekstų svetainėje tikslas – teikti vertę vartotojui: t. y., atsakyti į dažniausiai kylančius klausimus, pateikti sprendimus, išsklaidyti abejones, įkvėpti pasitikėjimo ir padėti apsispręsti. Be to, kokybiškas turinys prisideda ir prie geresnės vartotojų patirties. Skaitydami tai, kas įdomu ir aktualu, žmonės tinklapyje praleidžia daugiau laiko, naršo daugiau puslapių, dažniau atlieka norimus veiksmus (pvz., siunčia užklausas ar net apsiperka). Tad tekstinis turinys – ne tik SEO priemonė, bet ir stiprus pardavimų bei reputacijos kūrimo instrumentas.
Ar vidinį SEO pakanka atlikti vieną kartą, ar visgi interneto svetainę reikėtų tobulinti nuolat?
Pirminė vidinio SEO optimizacija paprastai atliekama kaip vienkartinis etapas – sutvarkoma svetainės struktūra, išsprendžiamos techninės klaidos, parengiami tekstai, į juos įvedami raktažodžiai. Tačiau svarbu suprasti, kad SEO nėra statiškas procesas. Internetas – tai nuolat kintanti terpė, todėl SEO reikalauja nuolatinės priežiūros.
Kinta ne tik paieškos sistemų algoritmai ir SEO gairės, bet ir vartotojų elgsena, rinka, konkurencinė aplinka, net ir jūsų verslas. Tad reguliarus svetainės tobulinimas – labai rekomenduojamas.
Kada darkart peržiūrėti SEO strategiją – ypač naudinga?
Jei pristatote naujus produktus ar paslaugas, tad reikia papildyti turinį, sukurti naujus puslapius, įvesti naujus raktažodžius.
Jei konkurentai pradeda aktyviai investuoti į SEO ir Google paieškoje aplenkia ar rizikuoja aplenkti jus.
Net jei pokyčių asortimente neplanuojama, o konkurencinė aplinka stabili, profilaktinė priežiūra ir nuolatinis tobulinimas padeda išlaikyti aukštas pozicijas atliepiant tuo metu aktualias SEO rekomendacijas.
Ar raktinių žodžių tankis vis dar svarbus SEO?
Ir taip, ir ne. Šiandienos SEO principai orientuoti ne į raktažodžių skaičių, o į vartotojo patirtį, todėl svarbiausia – sukurti vertingą, įdomų ir aktualų turinį. Vis dėlto raktažodžių naudojimas išlieka svarbus: tam tikros jūsų tikslinės auditorijos vartojamos frazės padeda paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra konkretus puslapis ir jį susieti su tikslinio kliento paieška. Tačiau teigti, kad SEO – tai lenktynės dėl raktažodžių kiekio – būtų netikslu.
Svarbu, kad raktažodžiai tekste pasikartotų natūraliai ir būtų prasmingai įpinti į kontekstą. Yra tam tikros rekomendacijos, kiek raktažodžių ir kokiose teksto vietose turėtų atsirasti, tačiau tai pasenę metodai, kaip kad perteklinis raktažodžių vartojimas ar jų slėpimas nematomose svetainės zonose, šiandien ne tik neefektyvūs, bet ir kenksmingi.
Ar visas SEO projektas turi būti patikėtas agentūrai, o gal dalį darbų galima atlikti savarankiškai?
Tai priklauso nuo jūsų vidinių resursų ir noro įsitraukti į SEO procesą. Nors agentūra gali pasirūpinti visu projektu nuo A iki Z, praktikoje kai kurie klientai pasirenka hibridinį modelį, kai dalį darbų atlieka SEO agentūra, o dalį – pats verslas arba partneriai.
Jei turite rašymo patirties arba jūsų komandoje jau dirba programuotojas ar svetainės administratorius, kai kuriuos darbus galite atlikti viduje. Tuo tarpu agentūra pasirūpina strategija, raktažodžių tyrimu, SEO redakcija, techniniu auditu ar kitais struktūriniais pasiūlymais.
mokymus iš čia, tikrai verta įsigyti, labai viskas išsamiai ir aiškiai
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!