Facebook, Instagram paskyros apsauga

Facebook ir instagram paskyros apsauga

Paskutiniu metu – ypač dažnai tenka išgirsti apie pavogtą Instagram, Facebook paskyrą, pasisavintus verslo profilius, tame tarpe ir reklamos paskyras. 

Kaip maksimaliai nuo to apsisaugoti? 

Žemiau keletas patarimų, kaip turėtų būti registruotos verslo paskyros, kokie nustatymai aktyvuoti ir kaip suteikiamos prieigos teisės kitiems, prie paskyros administravimo prisidedantiems asmenims

1. Sudėtingas ir unikalus slaptažodis

Stipraus slaptažodžio sukūrimas – tai pirmoji apsauga, kuri apsaugo mūsų socialinius tinklus nuo įvairių pavojų. Kad slaptažodis būtų stiprus ir patikimas:

  • slaptažodis turi būti ilgas;
  • jame turi vyrauti didžiųjų ir mažųjų raidžių, skaičių ir simbolių kombinacija;
  • nenaudokite jums svarbių datų, vardų ar kitų pavadinimų, kurie yra susiję su jumis;
  • slaptažodžiui sukurti geriau naudokite unikalias frazes, o ne pavienius žodžius. Geriausia – atsitiktinių raidžių ir skaičių kombinacijas;
  • nesaugokite slaptažodžių telefono ar kompiuterio užrašuose (pvz.: Google dokumentuose).

2. Verslo paskyra sujungta su Meta business paskyra 

Business manager paskyroje, skiltyje „Įmonės paskyros nustatymai” -> „Įmonės informacija” patvirtintas (verifikuotas) teisingas el. pašto adresas, suvesti teisingi jūsų ar įmonės rekvizitai bei kontaktiniai duomenys, visiems vartotojams akyvuota  DVIGUBA AUTENTIFIKACIJA.

Neturite susikūrę verslo paskyros Meta business? Instrukcija, kaip tai padaryti:

Black Friday paketas

Laikas užimti kėdę agentūroje Black Friday ir Kalėdų pardavimams!

Tikslas – maksimalūs pardavimai per Black Friday ir stipri Kalėdinė prekyba? Sudarysime individualų rinkodaros paslaugų paketą Jums, kurio pagalba startavus DABAR – maksimaliai išnaudosite Black Friday ir Kalėdų pardavimų laikotarpius!

Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų
Juodasis penktadienis: strateginiai žingsniai, kurie padės dominuoti konkurencinėje erdvėje, generuoti solidžias pardavimų sumas ir išvengti baudų

Juodasis penktadienis (angl. Black Friday) – didieji metų išpardavimai, nekantriai laukiami tiek vartotojų auditorijos, tiek ir verslų, šiuo laikotarpiu siekiančių rekordinių pardavimų. Kol pirkėjai dairosi svajonių pirkinių už mažesnę kainą ar pamažu pildo kalėdinių dovanų krepšelį, iš sąstingio pabunda net įprastai „tylūs“ prekės ženklai, sugrįžtantys su ypatingais nuolaidų pasiūlymais. Visgi solidus asortimentas ir gera kaina – toli gražu ne vieninteliai kriterijai, padedantys sužibėti Black Friday karštinėje ir išsiskirti šiandien ypač aršioje konkurencinėje rinkoje. Ką gali padaryti Jūsų verslas, kad laikas, skirtas Black Friday 2023 pasiruošimui, atsipirktų sėkmingiausiais metų rezultatais, augančia pirkėjų auditorija bei ryškiausiomis pozicijomis konkurentų tarpe?  Verslams, šiemet siekiantiems […]

Meta rinkodaros planai

Nesiseka pardavimų žvejyba socialiniuose tinkluose?

Pardavimus patikėkite ekspertams!
Meta rinkodaros planams net iki -15% nuolaida!

DI atmintinė

Paruošėme atmintinę, kurioje mūsų ištestuotos AI programėlės ir išsamūs žingsniai, kaip ruošti WOW komunikaciją soc. tinklams!

Nemokama konsultacija

PRENUMERUOK ASTERI ir gauk nemokamą 15 min. rinkodaros konsultaciją!
Naujienlaiškiuose: vertingi patarimai, svarbi informacija apie naujausias rinkodaros tendencijas ar svarbius pasikeitimus, gerosios praktikos iš agentūros kasdienos.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

3. Dviguba autentifikacija lygiai taip pat turėtų būti nustatyta ir aplikacijoje (apps’e) Instagram

Kaip tai padaryti?

– Atsidarome savo Instagram paskyrą telefone, paspaudžiame ant savo profilio nuotraukos. Taip patenkame į savo profilio aprašymą.

– Viršutiniame kampe dešinėje paspaudžiame ant meniu pasiirnkimo (trys brūkšneliai) ir renkamės -> Settings.

– Iššokusiame meniu renkamės -> Security.

– Iššokusiame meniu renkamės  -> Two-factor authentication.

– Pasirenkame kokiu būdu norime visuomet atlikti antrą autentifikaciją ir išsaugome pasirinkimą.

4. Suteiktos teisingos teisės priskirtiems prie paskyros asmenims

Dažnai prie verslo paskyros dirba daugiau asmenų, kuriems turime suteikti prieigos teises (administruojantys turinį, planuojantys reklamą ir pan.). Rekomenduotina ypač saugoti administratoriaus prieigos teises ir jas suteikti tik tiems, kam tikrai turime tokį pagrindą suteikti (pavyzdžiui. šeimos narys), o dirbantiems su paskyra specialistams – ribotos prieigos teises. Meta business paskyroje pridedant asmenį yra galimybė suteikti jam prieigą prie tik konkrečių aktualių funkcijų atlikimo. 

5. Papildomas patikimas administratorius Meta business

Nors darbuotojams ir specialistams, turintiems savo rolę verslo paskyros administravimo užduotyse, griežtai rekomenduojama suteikti ribotas prieigos teises, visgi pridėti bent vieną Meta business paskyros administratorių  yra laikoma gerąja rekomenduotina praktika. Jeigu dėl kažkokių aplinkybių prarastumėte asmeninį Facebook profilį, kuris yra būtinas prisijungimui prie Meta business paskyros – jūsų patikėtinis administratorius būtų tas asmuo, kurio dėka išsaugotumėte prieigą prie jums svarbių verslo paskyrų valdymo. 

Svarbu: pridėtas asmuo turi taip pat laikytis visų saugumo reikalavimų, niekam neatskleisti savo slaptažodžio, nesuteiktų prieigos prie paskyros papildomiems asmenims ir nespausti ant įtartinų gautų nuorodų, gautų neva iš Meta (Facebook). Išsamiau sekančiame punkte.

6. Įtartini laiškai iš Meta (Facebook) 

Dažniausiai paskyra nusavinama su mūsų pačių leidimu. T.y. paspaudus ant sukčių atsiųstos nuorodos. Dažniausiai siunčiami laiškai ar pranešimai Facebook panelėje, kur rašoma apie papildomą paskyros verifikavimą spaudžiant nuorodą, arba paskyra bus blokuota, prašoma patvirtinti tapatybę spaudžiant nuorodą ir kiti stresą keliantys paraginimai atlikti veiksmą, spaudžiant pridėtą nuorodą. Nespauskite tokių gautų nuorodų, parašykite ir pasiteiraukite Meta klientų aptarnavimo, ar tikrai laiške parašytas turinys teisingas (pridėkite jį kaip įrodymą) ir ar jums reikia atlikti kažkokius veiksmus.

7. Saugus naudojimasis kitais, ne savo, įrenginiais ar WIFI

Venkite naudotis ar būkite ypač atsargūs naudodamiesi viešaisiais kompiuteriais ar kitais, ne jums priklausančiais įrenginiais. Nepalikite juose prijungtos paskyros ar neišsaugokite naršyklėje (programėlėje) slaptažodžio. Pasitikrinkite, ar tikrai atsijungėte svetimame įrenginyje iš savo paskyrų, o atsijungus, nepamirškite paspausti – pašalinti paskyrą.

Naudojimasis viešai prieinamu WIFI ryšiu taip pat didina tikimybę įsilaužimo į jūsų įrenginį, atitinkamai ir jame esančias paskyras.

Naudingi informacijos šaltiniai:

Meta privatumo taisyklės ir nustatymai: Meta (facebook) straipsnis.

Privatumo nustatymai Instagram’e: Meta (facebook) straipsnis.


Verslo sėkmė lygi įdedamų pastangų kiekiui

Skaitmeninė rinkodara – nes vien būti nepakanka

Kartais trumpas pokalbis su savo srities specialistu – didelį iššūkį gali paversti smulkmena bei aiškiu žingsnių planu. Kartais problema atrodo didelė tik tol, kol apie ją neprabylame. Po pokalbio dažnai tenka išgirsti – kodėl mes nepasikalbėjome anksčiau! 

Aplanko mintis, kad norėtųsi padidinti potencialių klientų srautus ir pakelti pardavimų kartelę? Nustebsite, kokį gerą postūmį pirmyn gali duoti vienas turiningas pokalbis prie ☕.

Patiko šis straipsnis? Pasidalink!

Pirkinių krepšelis
Į viršų