Straipsniai
Straipsniai – tai būdas transliuoti ne tik informaciją, bet ir vertę, o to pasekoje vardui ar prekių ženklui tapti žinomu, atpažįstamu, vertinamu ir cituojamu. Rašome tam, kad jūsų verslo vardas atsidurtų ten, kur priimami sprendimai: Google paieškoje, dirbtinio intelekto rekomendacijose ir didžiuosiuose naujienų portaluose. SEO / AEO optimizuoti tinklaraščio tekstai užtikrina matomumą (lankytojų skaičius svetainėje išauga kelis kartus), o straipsniai spaudoje stiprina ekspertinį prekių ženklo įvaizdį (lankytojai greičiau priima verslui naudingus sprendimus).
Straipsniai
Straipsniai – tai būdas transliuoti ne tik informaciją, bet ir vertę, o to pasekoje vardui ar prekių ženklui tapti žinomu, atpažįstamu, vertinamu ir cituojamu. Rašome tam, kad jūsų verslo vardas atsidurtų ten, kur priimami sprendimai: Google paieškoje, dirbtinio intelekto rekomendacijose ir didžiuosiuose naujienų portaluose. SEO / AEO optimizuoti tinklaraščio tekstai užtikrina matomumą (lankytojų skaičius svetainėje išauga kelis kartus), o straipsniai spaudoje stiprina ekspertinį prekių ženklo įvaizdį (lankytojai greičiau priima verslui naudingus sprendimus).
434%
tiek daugiau Google indeksuojamų puslapių turi tinklapiai su aktyvia tinklaraščio skiltimi.

13%
išaugusį ROI pastebi įmonės, kurių strategijoje – ir turinio rinkodara, ir PR publikacijos.

30%
rinkodaros specialistų mano, kad išsamūs blog straipsniai yra svarbiausia SEO strategijos dalis.

35%
tiek išauga pasitikėjimas prekių ženklu, kai šis teigiamai pristatomas žiniasklaidoje.

70%
marketingo ekspertų svarbiausiu kriterijumi turinio reitingavimui laiko E-E-A-T.
434%
tiek daugiau Google indeksuojamų puslapių turi tinklapiai su aktyvia tinklaraščio skiltimi.

13%
išaugusį ROI pastebi įmonės, kurių strategijoje – ir turinio rinkodara, ir PR publikacijos.

3-7
rinkodaros specialistų mano, kad išsamūs blog straipsniai yra svarbiausia SEO strategijos dalis.

35%
tiek išauga pasitikėjimas prekių ženklu, kai šis teigiamai pristatomas žiniasklaidoje.

70%
marketingo ekspertų svarbiausiu kriterijumi turinio reitingavimui laiko E-E-A-T.
Dažniausios turinio klaidos,
kurios slopina jūsų matomumą
Tinklaraščio skilties nebuvimas
Tinklaraštis – tai ne dar vienas papildomas puslapis interneto svetainėje, o veikiau viena iš komunikacijos strategijos dedamųjų, stiprinanti tiek jūsų matomumą Google ar AI rekomendacijose, tiek ir prekės ženklo kaip savo srities eksperto įvaizdį. Būtent tinklaraštyje formuojamas aktualus, nuoseklus ir vertingas turinys, papildantis paslaugų pristatomuosius ar prekių kategorijų tekstus. Tinklaraščio neturėjimas (arba turėjimas, tačiau nepakankamai dažnas straipsnių rašymas ar prasta jų kokybė) dažnai rodo ir per didelį susitelkimą į save ir savo verslą, o ne tikslinę auditoriją – gali susidaryti įspūdis, kad svetainės tekstuose verslas kalba tik apie savo privalumus, savo prekes ar paslaugas, tačiau nesirūpina, kad visi vartotojui kylantys klausimai būtų atsakyti. Būtent pastarajam tikslui puikiai tinka tinklaraštis.
Verslas, kurio neranda nei Google, nei ChatGPT
Tinklaraščio skiltis išnaudojama aktyviai, nuolatinis rašymas ir straipsnių talpinimas – jūsų kasdienybė, tačiau rezultatų nesimato? Gali būti, kad jūsų kuriami informacijos šaltiniai nei Google, nei dirbtinio intelekto nėra laikomi aktualiais ar vertingais. Tai nebūtinai reiškia prastus rašymo įgūdžius – dažnas scenarijus, kad konkurentai tiesiog pasirodo pranašesni.
Tiek Google, tiek dirbtinis intelektas atsakymams renkasi patikimą, nuoseklų ir turiniu stiprų straipsnį. O tai pasiekiama ne tik reguliariai kuriant ir viešai dalinantis turiniu, bet ir optimizuojant jį tiek žmonėms (aiški, ekspertinė pozicija), tiek algoritmams (sklandi struktūra, semantinis kontekstas, nuorodos iš kitų/į kitus patikimus šaltinius).
Turinys, neparemtas E-E-A-T principais
Solidi teksto apimtis ar tikslinių raktažodžių pasikartojamumas – svarbūs, tačiau toli gražu nebe vieninteliai kriterijai, lemiantys aukštas straipsnio pozicijas Google paieškose ar ChatGPT, Gemini bei kitų AI įrankių rekomendacijose.
Ne ką mažesnį prioritetą įgyja ne tik tai, ką sakote, bet ir kas bei kaip tai sako. E-E-A-T (arba kitaip – experience, expertise, authoritativenes, trustworthiness) tampa neišvengiamu kriterijumi, be kurio neapsieina nei vienas kokybiškas straipsnis. Kai kuria (ar turinį patvirtina) ekspertas, tekstas publikuojamas autoritetingame šaltinyje ir yra paremtas realia patirtimi, jis ne tik atrodo, bet ir išties yra vertas pasitikėjimo bei aukščiausių pozicijų ten, kur norisi būti matomiems.
Vienadienės naujienos vietoje strategiškai vertingo turinio
Užkulisiai, prekės ženklo naujienos ir aktualijos – svarbu, smagu ir įdomu, tačiau nepakankama. Nors turėti tokią rubriką interneto svetainėje, soc. tinkluose ar naujienlaiškiuose išties rekomenduojama, trumpalaikės naujienos niekada nepakeis ekspertinio ir visada aktualaus (evergreen) turinio.
Jei komunikacijoje vyrauja tik momentiniai įvykiai, turinys neturi ilgalaikės vertės ir potencialo būti ieškomam. Tuo tarpu strategiškai suplanuotas, kad ir bazines, tačiau dažnai vartotojams kylančias abejones išsklaidantis straipsnis – kur kas geresnis sprendimas, jei tikslas – reitinguoti Google ar AI paieškoje. Toks turinys ne tik kuria pasitikėjimą, bet ir generuoja organinį srautą. Jį galime drąsiai laikyti ilgalaike investicija. Aišku viena: svarbu ne tik rašyti, bet rašyti ir apie tai, kas iš tiesų svarbu.
Turinys tik savo platformoje, o ne trečiuosiuose šaltiniuose
Kam apsiriboti matomumu tik vidiniuose kanaluose, jei galite būti matomi kur kas plačiau? Kalbėdami tik socialiniuose tinkluose ar savo interneto svetainėje, kreipiatės į tuos, kurie jus jau pažįsta (arba tik pradeda pažinti). Tai reiškia, kad jei svetainė sukurta neseniai, net ir kokybiškiausi straipsniai, kuriems skyrėte daug pastangų, gali likti nematomi. Tam, kad jie pasiektų auditoriją, dažnai prireikia laiko.
Matomumą verta auginti ir per išorinius šaltinius – žiniasklaidą, ekspertinius portalus. Ypač verslo pradžioje vienas straipsnis didžiajame naujienų portale gali suteikti daugiau vertės nei 5 įrašai jūsų tinklaraštyje. Juk kai apie jus kalbate ne tik jūs patys, bet ir kiti, autoritetingi šaltiniai, tiek žmonės, tiek algoritmai linkę pasitikėti labiau.
Dažniausios turinio klaidos,
kurios slopina jūsų matomumą
Tinklaraščio skilties nebuvimas
Tinklaraštis – tai ne dar vienas papildomas puslapis interneto svetainėje, o veikiau viena iš komunikacijos strategijos dedamųjų, stiprinanti tiek jūsų matomumą Google ar AI rekomendacijose, tiek ir prekės ženklo kaip savo srities eksperto įvaizdį. Būtent tinklaraštyje formuojamas aktualus, nuoseklus ir vertingas turinys, papildantis paslaugų pristatomuosius ar prekių kategorijų tekstus. Tinklaraščio neturėjimas (arba turėjimas, tačiau nepakankamai dažnas straipsnių rašymas ar prasta jų kokybė) dažnai rodo ir per didelį susitelkimą į save ir savo verslą, o ne tikslinę auditoriją – gali susidaryti įspūdis, kad svetainės tekstuose verslas kalba tik apie savo privalumus, savo prekes ar paslaugas, tačiau nesirūpina, kad visi vartotojui kylantys klausimai būtų atsakyti. Būtent pastarajam tikslui puikiai tinka tinklaraštis.
Verslas, kurio neranda nei Google, nei ChatGPT
Tinklaraščio skiltis išnaudojama aktyviai, nuolatinis rašymas ir straipsnių talpinimas – jūsų kasdienybė, tačiau rezultatų nesimato? Gali būti, kad jūsų kuriami informacijos šaltiniai nei Google, nei dirbtinio intelekto nėra laikomi aktualiais ar vertingais. Tai nebūtinai reiškia prastus rašymo įgūdžius – dažnas scenarijus, kad konkurentai tiesiog pasirodo pranašesni.
Tiek Google, tiek dirbtinis intelektas atsakymams renkasi patikimą, nuoseklų ir turiniu stiprų straipsnį. O tai pasiekiama ne tik reguliariai kuriant ir viešai dalinantis turiniu, bet ir optimizuojant jį tiek žmonėms (aiški, ekspertinė pozicija), tiek algoritmams (sklandi struktūra, semantinis kontekstas, nuorodos iš kitų/į kitus patikimus šaltinius).
Turinys, neparemtas E-E-A-T principais
Solidi teksto apimtis ar tikslinių raktažodžių pasikartojamumas – svarbūs, tačiau toli gražu nebe vieninteliai kriterijai, lemiantys aukštas straipsnio pozicijas Google paieškose ar ChatGPT, Gemini bei kitų AI įrankių rekomendacijose.
Ne ką mažesnį prioritetą įgyja ne tik tai, ką sakote, bet ir kas bei kaip tai sako. E-E-A-T (arba kitaip – experience, expertise, authoritativenes, trustworthiness) tampa neišvengiamu kriterijumi, be kurio neapsieina nei vienas kokybiškas straipsnis. Kai kuria (ar turinį patvirtina) ekspertas, tekstas publikuojamas autoritetingame šaltinyje ir yra paremtas realia patirtimi, jis ne tik atrodo, bet ir išties yra vertas pasitikėjimo bei aukščiausių pozicijų ten, kur norisi būti matomiems.
Vienadienės naujienos vietoje strategiškai vertingo turinio
Užkulisiai, prekės ženklo naujienos ir aktualijos – svarbu, smagu ir įdomu, tačiau nepakankama. Nors turėti tokią rubriką interneto svetainėje, soc. tinkluose ar naujienlaiškiuose išties rekomenduojama, trumpalaikės naujienos niekada nepakeis ekspertinio ir visada aktualaus (evergreen) turinio.
Jei komunikacijoje vyrauja tik momentiniai įvykiai, turinys neturi ilgalaikės vertės ir potencialo būti ieškomam. Tuo tarpu strategiškai suplanuotas, kad ir bazines, tačiau dažnai vartotojams kylančias abejones išsklaidantis straipsnis – kur kas geresnis sprendimas, jei tikslas – reitinguoti Google ar AI paieškoje. Toks turinys ne tik kuria pasitikėjimą, bet ir generuoja organinį srautą. Jį galime drąsiai laikyti ilgalaike investicija. Aišku viena: svarbu ne tik rašyti, bet rašyti ir apie tai, kas iš tiesų svarbu.
Turinys tik savo platformoje, o ne trečiuosiuose šaltiniuose
Kam apsiriboti matomumu tik vidiniuose kanaluose, jei galite būti matomi kur kas plačiau? Kalbėdami tik socialiniuose tinkluose ar savo interneto svetainėje, kreipiatės į tuos, kurie jus jau pažįsta (arba tik pradeda pažinti). Tai reiškia, kad jei svetainė sukurta neseniai, net ir kokybiškiausi straipsniai, kuriems skyrėte daug pastangų, gali likti nematomi. Tam, kad jie pasiektų auditoriją, dažnai prireikia laiko.
Matomumą verta auginti ir per išorinius šaltinius – žiniasklaidą, ekspertinius portalus. Ypač verslo pradžioje vienas straipsnis didžiajame naujienų portale gali suteikti daugiau vertės nei 5 įrašai jūsų tinklaraštyje. Juk kai apie jus kalbate ne tik jūs patys, bet ir kiti, autoritetingi šaltiniai, tiek žmonės, tiek algoritmai linkę pasitikėti labiau.
Kokiems verslams straipsniai – itin svarbu?
Kokiems verslams straipsniai – itin svarbu?

Paslaugų verslui
Paslaugų aprašymas, paslaugos teikimo eiga – labai svarbu, tačiau norint įtikinti rinktis jus – dažnai nepakankama. Straipsniai leidžia detaliau paaiškinti procesus, atsakyti į klientų klausimus ir demonstruoti patirtį – taip kuriamas pasitikėjimas dar prieš patiriant pirmąjį kontaktą.

Asmeniniam prekių ženklui
Asmeninis prekės ženklas – vienas tų atvejų, kai ekspertinis įvaizdis svarbus kaip niekad. Pastarajį formuoti padės publikacijos žiniasklaidoje (pranešimas spaudai), tinklaraščio straipsniai. Tai ypač aktualu konsultantams, gydytojams ir kt. specialistams, kuriems svarbu būti autoritetu.

Naujiems verslams
Straipsniai išoriniuose šaltiniuose (spaudoje) – greičiausias kelias būti pastebėtam, kai prekės ženklas dar neturi stipraus autoriteto, o tuo pačiu – ir matomumo. Tai efektyvus būdas „įeiti į rinką“, net kai turime mažesnį reklamos biudžetą.

Nišiniams verslams
Siūlote netipinę paslaugą ar produktus? O galbūt siekiate pristatyti tai, ko rinkoje iki šiol nebuvo? Kai parduodate ne kasdienę prekę, o sprendimą ar inovaciją – svarbu paaiškinti, dažnai ir įrodyti. Turinio rinkodara leidžia ne tik atsakyti į klausimus, bet ir perteikti vertę.

Tarptautiniams verslams
Tikslingai parinktų SEO raktažodžių (rašant tinklaraštyje) ar išorinių portalų (rašant spaudai) dėka, kokybiškas turinio marketingas padės įsitvirtinti konkrečioje rinkoje, kurioje norisi stiprinti matomumą bei prekės ženklo autoritetą.

Paslaugų verslui
Paslaugų aprašymas, paslaugos teikimo eiga – labai svarbu, tačiau norint įtikinti rinktis jus – dažnai nepakankama. Straipsniai leidžia detaliau paaiškinti procesus, atsakyti į klientų klausimus ir demonstruoti patirtį – taip kuriamas pasitikėjimas dar prieš patiriant pirmąjį kontaktą.

Asmeniniam prekių ženklui
Asmeninis prekės ženklas – vienas tų atvejų, kai ekspertinis įvaizdis svarbus kaip niekad. Pastarajį formuoti padės publikacijos žiniasklaidoje (pranešimas spaudai), tinklaraščio straipsniai. Tai ypač aktualu konsultantams, gydytojams ir kt. specialistams, kuriems svarbu būti autoritetu.

Naujiems verslams
Straipsniai išoriniuose šaltiniuose (spaudoje) – greičiausias kelias būti pastebėtam, kai prekės ženklas dar neturi stipraus autoriteto, o tuo pačiu – ir matomumo. Tai efektyvus būdas „įeiti į rinką“, net kai turime mažesnį reklamos biudžetą.

Nišiniams verslams
Siūlote netipinę paslaugą ar produktus? O galbūt siekiate pristatyti tai, ko rinkoje iki šiol nebuvo? Kai parduodate ne kasdienę prekę, o sprendimą ar inovaciją – svarbu paaiškinti, dažnai ir įrodyti. Turinio rinkodara leidžia ne tik atsakyti į klausimus, bet ir perteikti vertę.

Tarptautiniams verslams
Tikslingai parinktų SEO raktažodžių (rašant tinklaraštyje) ar išorinių portalų (rašant spaudai) dėka, kokybiškas turinio marketingas padės įsitvirtinti konkrečioje rinkoje, kurioje norisi stiprinti matomumą bei prekės ženklo autoritetą.
Straipsnių rinkodara
Paslaugų sudėtis ir kaina
Straipsnių rinkodara
Paslaugų sudėtis ir kaina
SEO / AEO optimizuoti tinklaraščio straipsniai
Temos ir komunikacijos krypties išgryninimas
Atsižvelgiant į verslo specifiką ir tikslinės auditorijos poreikius, išsigryniname, kokia tema gali suteikti didžiausią naudą tiek vartotojui, tiek matomumui Google ir AI paieškoje.
Rinkos analizė
Vertiname, kokie šaltiniai šia ar panašia tema jau dominuoja Google pozicijose bei dirbtinio intelekto rekomendacijose. Nustatome silpnąsias ir stipriąsias jų puses.
Straipsnio struktūros parengimas
Remiantis atlikta rinkos analize, parengiame straipsnio planą, pranokstantį konkurentų šaltinius ir galintį tapti nr. 1 rekomendacija Google ir AI paieškoje.
Raktažodžių tyrimas
Remiantis pasirinkta straipsnio tema, atrenkami populiariausi, straipsnio plane numatytus klausimus keliančių vartotojų naudojami SEO raktažodžiai.
Straipsnio parengimas
Kuriame vertingą, išsamų, ekspertinį tekstą (1000+ žodžių), apimantį visus svarbiausius klausimus ir prekės ženklą pozicionuojantį kaip ekspertinį šaltinį.
Straipsnių talpinimas
Pagal poreikį, straipsnis patalpinimas interneto svetainės tinklaraščio skiltyje taip, kad būtų išpildyti visi SEO, AEO algoritmo poreikiai.
Straipsnius rašome lietuvių, anglų kalbomis.
Straipsniai spaudoje
Rinkos analizė
Pradėjus bendradarbiavimą, atliekama rinkos analizė: identifikuojami aktyviausiai spaudoje komunikuojantys konkurentai, jų dažnai aptariamos temos. Nustatomos nišos, kuriose pasisakyta nebuvo arba būtų naudinga pasisakyti ir klientui.
Rekomenduojamos pirmosios temos startui
Kartu su rinkos analize, pateikiamos ir rekomendacijos pirmiesiems keletui straipsnių.
Straipsnio planas ir klausimynas klientui
Išsirinkus straipsnio temą, parengiamas jos planas, kartu su struktūra klientui išsiunčiamas ir klausimynas ekspertinei nuomonei ir kitiems paminėti svarbiems faktams surinkti.
Straipsnio parengimas
Parengus tekstą, šis suderinamas su klientu ir paruošiamas platinti spaudoje.
Straipsnio platinimas
Tekstas platinamas didžiųjų naujienų portalų žurnalistams.
SEO / AEO optimizuoti tinklaraščio straipsniai
Atsižvelgiant į verslo specifiką ir tikslinės auditorijos poreikius, išsigryniname, kokia tema gali suteikti didžiausią naudą tiek vartotojui, tiek matomumui Google ir AI paieškoje.
Vertiname, kokie šaltiniai šia ar panašia tema jau dominuoja Google pozicijose bei dirbtinio intelekto rekomendacijose. Nustatome silpnąsias ir stipriąsias jų puses.
Remiantis atlikta rinkos analize, parengiame straipsnio planą, pranokstantį konkurentų šaltinius ir galintį tapti nr. 1 rekomendacija Google ir AI paieškoje.
Remiantis pasirinkta straipsnio tema, atrenkami populiariausi, straipsnio plane numatytus klausimus keliančių vartotojų naudojami SEO raktažodžiai.
Kuriame vertingą, išsamų, ekspertinį tekstą (1000+ žodžių), apimantį visus svarbiausius klausimus ir prekės ženklą pozicionuojantį kaip ekspertinį šaltinį.
Pagal poreikį, straipsnis patalpinimas interneto svetainės tinklaraščio skiltyje taip, kad būtų išpildyti visi SEO, AEO algoritmo poreikiai.
Straipsnius rašome lietuvių, anglų kalbomis.
Straipsniai spaudoje
Pradėjus bendradarbiavimą, atliekama rinkos analizė: identifikuojami aktyviausiai spaudoje komunikuojantys konkurentai, jų dažnai aptariamos temos. Nustatomos nišos, kuriose pasisakyta nebuvo arba būtų naudinga pasisakyti ir klientui.
Kartu su rinkos analize, pateikiamos ir rekomendacijos pirmiesiems keletui straipsnių.
Išsirinkus straipsnio temą, parengiamas jos planas, kartu su struktūra klientui išsiunčiamas ir klausimynas ekspertinei nuomonei ir kitiems paminėti svarbiems faktams surinkti.
Parengus tekstą, šis suderinamas su klientu ir paruošiamas platinti spaudoje.
Tekstas platinamas didžiųjų naujienų portalų žurnalistams.
Kiek kainuoja straipsnių rinkodara?
Straipsniai tinklaraščiui
START
LT: 140 Eur
EN: 180 Eur
1 straipsnis
(išnaudojama per 30 d.)
Svetainės aktyvumui palaikyti arba konkrečiai temai iškomunikuoti
GROW
LT: 260 Eur
EN: 340 Eur
2 straipsniai
(galioja 2 mėn.)
AUTHORITY
LT: 499 Eur
EN: 660 Eur
4 straipsniai
(galioja 3 mėn.)
- Papildomai galime pasirūpinti temų planavimu, reklaminių žinučių straipsnyje kūrimu, straipsnių talpinimu, OpenGraph / Schema žymėjimu – kad kiekvienas straipsnis ne tik atrodytų profesionaliai, bet ir veiktų kaip ilgalaikis SEO/AEO turtas.
Kodėl verta?
START
puikus pasirinkimas, jei norite pradėti turinio kaupimą, palaikyti svetainės aktyvumą arba reaguoti į konkrečią temą

GROW
padeda nuosekliai auginti svetainės autoritetą paieškose, didina raktinių frazių matomumą

AUTHORITY
leidžia strategiškai stiprinti teminius klasterius ir formuoti ekspertišką prekės ženklo įvaizdį ilgalaikėje perspektyvoje
Kodėl verta?
START
puikus pasirinkimas, jei norite pradėti turinio kaupimą, palaikyti svetainės aktyvumą arba reaguoti į konkrečią temą

GROW
padeda nuosekliai auginti svetainės autoritetą paieškose, didina raktinių frazių matomumą

AUTHORITY
leidžia strategiškai stiprinti teminius klasterius ir formuoti ekspertišką prekės ženklo įvaizdį ilgalaikėje perspektyvoje
darbų pavyzdžiai










Kiek kainuoja straipsnių rinkodara?
Straipsniai spaudai
START
LT: 299 Eur
EN: 340 Eur
1 straipsnis
(išnaudojama per 30 d.)
Vienkartinei komunikacijai arba pilotiniam startui
GROW
LT: 550 Eur
EN: 640 Eur
2 straipsniai
(galioja 2 mėn.)
Nuosekliam žinomumo ir reputacijos augimui
AUTHORITY
LT: 999 Eur
EN: 1150 Eur
4 straipsniai
(galioja 3 mėn.)
Eksperto įvaizdžiui ir tarptautinei plėtrai
- Papildomai galima susitarti dėl papildomo platinimo kanaluose, vizualinio formatavimo, SEO integracijos ar žurnalistinių interviu.
Kodėl verta?
START
puikus pasirinkimas, jei norite išbandyti paslaugą arba paskleisti žinią apie naują produktą ar iniciatyvą.

GROW
palaiko reguliarų ryšį su auditorija, formuoja jūsų ženklo reputaciją.

AUTHORITY
padeda sistemingai įsitvirtinti kaip ekspertui rinkoje, ypač jei taikote į tarptautinę plėtrą.
Kodėl verta?
START
puikus pasirinkimas, jei norite išbandyti paslaugą arba paskleisti žinią apie naują produktą ar iniciatyvą

GROW
palaiko reguliarų ryšį su auditorija, formuoja jūsų ženklo reputaciją

AUTHORITY
padeda sistemingai įsitvirtinti kaip ekspertui rinkoje, ypač jei taikote į tarptautinę plėtrą

01.
Turinio strategija
Pradėjus bendradarbiavimą ir išsigryninus poreikį (kokie straipsniai reikalingi), susipažįstame su Jūsų veikla, tikslais ir auditorija. Jei tai SEO/AEO straipsnis – pradedame nuo pirmosios temos išsigryninimo, rinkos analizės ir straipsnio struktūros. Jei straipsnis spaudai – nuo rinkos ir konkurentų analizės.

02.
Pasiruošimas ir kūryba
Pagal patvirtintą temą, rengiame ekspertinį, SEO / AEO arba naujienų portalams skirtą straipsnį. Tinklaraščio straipsnio atveju, prieš pradedant teksto rengimo darbus, taip pat atliekamas raktažodžių tyrimas.

03.
Derinimas ir patvirtinimas
Atsiunčiame peržiūrai parengtą straipsnio tekstą. Jei reikia, atliekami patikslinimai ar korekcijos. Tinklaraščio straipsnio atveju pasidalinama ne tik tekstu, bet ir meta įrašais, viršelio nuotrauka ir pagal poreikį – iliustracijomis, skirtomis atskiriems teksto blokams.

04.
Teksto publikavimas
Esant poreikiui, tinklaraščio straipsnis patalpinamas jūsų interneto svetainėje. Straipsnio spaudai atveju, tekstas visuomet išplatinamas žiniasklaidoje. Straipsniui atsiradus didžiuosiuose naujienų portaluose, papildomos rekomendacijos, kaip maksimizuoti turinio naudą kituose kanaluose.

01.
Turinio strategija
Pradėjus bendradarbiavimą ir išsigryninus poreikį (kokie straipsniai reikalingi), susipažįstame su Jūsų veikla, tikslais ir auditorija. Jei tai SEO/AEO straipsnis – pradedame nuo pirmosios temos išsigryninimo, rinkos analizės ir straipsnio struktūros. Jei straipsnis spaudai – nuo rinkos ir konkurentų analizės.

02.
Pasiruošimas ir kūryba
Pagal patvirtintą temą, rengiame ekspertinį, SEO / AEO arba naujienų portalams skirtą straipsnį. Tinklaraščio straipsnio atveju, prieš pradedant teksto rengimo darbus, taip pat atliekamas raktažodžių tyrimas.

03.
Derinimas ir patvirtinimas
Atsiunčiame peržiūrai parengtą straipsnio tekstą. Jei reikia, atliekami patikslinimai ar korekcijos. Tinklaraščio straipsnio atveju pasidalinama ne tik tekstu, bet ir meta įrašais, viršelio nuotrauka ir pagal poreikį – iliustracijomis, skirtomis atskiriems teksto blokams.

04.
Teksto publikavimas
Esant poreikiui, tinklaraščio straipsnis patalpinamas jūsų interneto svetainėje. Straipsnio spaudai atveju, tekstas visuomet išplatinamas žiniasklaidoje. Straipsniui atsiradus didžiuosiuose naujienų portaluose, papildomos rekomendacijos, kaip maksimizuoti turinio naudą kituose kanaluose.
MUMIS PASITIKI






































mokymus iš čia, tikrai verta įsigyti, labai viskas išsamiai ir aiškiai
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis
pardavimų ir
marketingo srityje

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas.

90%
Klientų SEO/AEO straipsniai per pirmą mėnesį pradeda generuoti organinį srautą.

100 %
Ekspertinis turinys, atitinkantis ne tik AEO / SEO rekomendacijas, bet ir jūsų verslo sritį.

7-10 d. d.
Vidutinė parengimo trukmė nuo temos patvirtinimo iki publikavimo.
Kodėl Asteri?
15 +
Metų patirtis pardavimų ir
marketingo srityje

3
Mūsų rinkodaros sprendimai orientuoti į LT, EU, JAV rinkas.

90%
Klientų SEO/AEO straipsniai per pirmą mėnesį pradeda generuoti organinį srautą.

100 %
Ekspertinis turinys, atitinkantis ne tik AEO / SEO rekomendacijas, bet ir jūsų verslo sritį.

7-10 d. d.
Vidutinė parengimo trukmė nuo temos patvirtinimo iki publikavimo.
DUK
Kuo skiriasi AEO / SEO straipsniai nuo straipsnių spaudai?
Pirmiausia – kanalu, kuriame šie straipsniai publikuojami. SEO/AEO straipsniai kuriami tinklaraščiui (jūsų interneto svetainėje), o straipsniai spaudai – žiniasklaidai (naujienų portalams).
Interneto svetainės turinio, tarp kurio – ir tinklaraštis – AEO optimizacija skirta matomumui Google ir AI rekomendacijose. Tokio turinio tikslas – ilgalaikis matomumas, organinis srautas ir autoriteto kūrimas. Tuo tarpu straipsniai spaudai kuriami atsižvelgiant į tuometinį kontekstą: jie tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje pasirodo kaip ekspertinė nuomonė ar edukacinis turinys, kurio dėka prekės ženklas įsitvirtina platesniame diskurse. Abu turinio formatai yra naudingi ir dažnai verslui rekomenduojami sinchroniškai, tačiau jų paskirtis skiriasi.
Koks skirtumas tarp tik SEO ir SEO + AEO optimizuotų straipsnių?
SEO straipsniai skirti tik matomumui Google, o AEO – ir dirbtinio intelekto įrankių rekomendacijose. Tačiau šiandien tik SEO optimizuotų straipsnių jau nerekomenduojame – rengdami tekstus tinklaraščiui, atsižvelgiame tiek į SEO, tiek ir į AEO rekomendacijas.
Paprastai SEO optimizuotas turinys orientuojasi į raktažodžius ir paieškų pozicijas. AEO (Answer Engine Optimization) turinyje atsiranda dar vienas sluoksnis – struktūrą ir semantika, kurią itin mėgsta dirbtinis intelektas.
Ar galima užsisakyti tik straipsnį be publikavimo?
Tinklaraščio straipsnį – taip, esant poreikiui, tekstą atsižvelgus į agentūros rekomendacijas galite talpinti savarankiškai. Straipsnių spaudai atveju – nerekomenduojame, nes agentūra pasirūpina teksto išplatinimų turimoje žurnalistų kontaktų bazėje, kad publikacija atsirastų didžiuosiuose naujienų portaluose.
Jei neturiu idėjų, ar galite padėti parinkti straipsnio temą?
Taip, tai viena iš paslaugos dedamųjų. Dauguma klientų besikreipdami į agentūrą jau žino bent jau kryptį, kuria norėtų pasisakyti. Visgi jos neturint, mielai atliksime rinkos analizę ir pasiūlysime temą, apie kurią publikaciją būtų itin naudinga dėl SEO pozicijų, atviros nišos rinkoje ar konkurentų strategijos.
Kas svarbiau – turinio apimtis ar kokybė?
Dažniausiai be vieno nebus ir kito, nes straipsnio apimtis turi kilti iš poreikio atsakyti į visus vartotojo klausimus. Norint pasidalinti ekspertine, išsamia nuomone, tą padaryti itin glaustu tekstu sudėtinga.
Gali būti, kad siauresnė tema reikalaus 1200 žodžių straipsnio, o platesnė – 2000 ar dar daugiau ir visais šiais atvejais tokia turinio apimtis yra tinkama, jei ji išgaunama ne „dėl žodžių skaičiaus“, o dėl poreikio detaliai paaiškinti aptariamą temą, kad ji būtų suprantama net ir pirmąkart ja besidominčiam skaitytojui.
Ar straipsniai spaudai gali būti talpinami ir tinklaraštyje?
Gali, tačiau turi būti adaptuoti. Dublikuoti to paties teksto, jau patalpinto naujienų portale, nerekomenduojame.
Tačiau teikiame straipsnio spaudai adaptavimo tinklaraščiui paslaugą – tokiu atveju ne tik integruojami SEO raktažodžiai, bet ir pritaikoma tinklaraščio straipsniui būdinga struktūra, pagal poreikį – papildoma apimtis, reklaminiai intarpai, meta įrašai.
Ar straipsnių rašymas – vienkartinė, ar tęstinė paslauga?
Paslauga gali būti ir vienkartinė, ir tęstinė. Galite užsakyti vieną straipsnį konkrečiai temai, tačiau dauguma klientų pasirenka bendradarbiauti nuolat – pvz., straipsnį spaudai rašant kas ketvirtį, o tinklaraščio straipsnius – kiekvieną mėnesį. Tokį modelį ypač rekomenduojame besirūpinantiems SEO / AEO pozicijomis, nes nuolat kuriamas ir atnaujinamas turinys nuosekliai auga ir paieškos rezultatuose.
Ar galima naudoti AI generuotą turinį straipsnių rinkodaroje?
Galima, tačiau ne kaip turinio pagrindą, o kaip pagalbinį įrankį. Agentūroje dirbtinio intelekto programos yra naudojamos turinio struktūrai, idėjų generavimui, tačiau visi tekstai rašomi arba redaguojami tekstų rašytojo.
Nors Google publikuoti dirbtinio intelekto generuoto teksto nedraudžia, labai svarbu, kad jis teiktų vertę. Be žmogaus indėlio, tai bus tik dar vienas turinio vienetas, kurį tokį patį, tikėtina, galėsite rasti ir konkurento tinklaraštyje. Būtent todėl labai svarbus asmeninis prekės ženklo indėlis tekste – nuo ekspertinės nuomonės iki unikalaus tono pritaikymo, kad dirbtinio intelekto programos taptų ne galutinio produkto kūrėju, o atspirties tašku išskirtiniam turiniui rašyti.
Ar galite ne rašyti, o redaguoti mano parengtą tekstą?
Taip, siūlome ir redagavimo paslaugą. Jei turite jau parengtą tekstą, kuris galėtų virsti tinklaraščio straipsniu ar straipsniu spaudai, galime jį peržiūrėti ir adaptuoti atitinkamai platformai.
Ar parenkate ir nuotraukas, iliustruojančias straipsnius?
Taip – galime parinkti vizualus pagal turinio pobūdį.
Esant poreikiui, pasiūlome tinkamas iliustracijas iš nemokamų vaizdų bibliotekų arba sugeneruojame norimas dirbtinio intelekto įrankių pagalba.