SEO auditas
SEO auditas
SEO AUDITAS
E-komercijos arba paslaugų verslo interneto svetainei
SEO auditas – tai išsami interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės analizė, apimanti daugiau nei 20 skirtingų vertinimo kriterijų. Audito ataskaitos apimtis – 50 lapų. Juose – išsami, iliustruota tinklapio analizė su pavyzdžiais ir paaiškinimais, kuo vertinimo punktas svarbus ir kokią įtaką jis turi srauto pritraukimui, interneto svetainės pozicijai Google TOP ir gerajai vartotojo patirčiai (UX), lemiančiai pardavimų %. Kai kurios dalys iškart lydimos metodinių žinių, kaip savarankiškai pagerinti pastebėtą trūkumą.
SEO auditas suteikia galimybę įsivertinti, ar svetainei reikalingas vidinis SEO, numatyti prioritetinius darbus, būsimą SEO projekto apimtį ir konkretaus tinklapio vidinio SEO optimizacijos kainą. Audito ataskaita pateikiama su iliustracijomis, situacijos pavyzdžiais ir aiškinamąja dalimi, kad būtų aiški ir suprantama visiems, net ir visai neturintiems supratimo apie SEO.

SEO auditas – pirmasis žingsnis Google TOP 10 link
SEO auditas – vienas pirmųjų veiksmų, būtinų atlikti tuomet, kai verslui svarbios aukščiausios pozicijos Google paieškų rezultatuose. Kaip prekės ženklo produktas, sukurtas tam, kad atlieptų bei išspręstų vartotojo problemą, taip ir SEO strategija yra paremta sprendimais, aktualiais ir neretai unikaliais konkrečiai interneto svetainei.
SEO auditas – įrankis, leidžiantis vienu ypu įvertinti dešimtis aspektų, suteikiančių pranašumą ar kišančių koją interneto svetainės pozicijoms Google dešimtuke. Korekcinės vietos tinklapiuose būna įvairios, nuo smulkių ir nesudėtingai išsprendžiamų savarankiškai svetainės administratoriaus iki itin svarbių ir net kompleksiškų, kurioms ypatingai svarbios profesionalios SEO paslaugos bei SEO specialisto ar net programuotojų pagalba.
SEO PASLAUGOS
SEO auditas
SEO auditas – tai išsami interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės analizė, apimanti daugiau nei 20 skirtingų vertinimo kriterijų. Audito ataskaitos apimtis – 50 lapų. Juose – išsami, iliustruota tinklapio analizė su pavyzdžiais ir paaiškinimais, kuo vertinimo punktas svarbus ir kokią įtaką jis turi srauto pritraukimui, interneto svetainės pozicijai Google TOP ir gerajai vartotojo patirčiai (UX), lemiančiai pardavimų %. Kai kurios dalys iškart lydimos metodinių žinių, kaip savarankiškai pagerinti pastebėtą trūkumą.
SEO auditas suteikia galimybę įsivertinti, ar svetainei reikalingas vidinis SEO, numatyti prioritetinius darbus, būsimą SEO projekto apimtį ir konkretaus tinklapio vidinio SEO optimizacijos kainą. Audito ataskaita pateikiama su iliustracijomis, situacijos pavyzdžiais ir aiškinamąja dalimi, kad būtų aiški ir suprantama visiems, net ir visai neturintiems supratimo apie SEO.
SEO auditas – pirmasis žingsnis Google TOP 10 link
SEO auditas – vienas pirmųjų veiksmų, būtinų atlikti tuomet, kai verslui svarbios aukščiausios pozicijos Google paieškų rezultatuose. Kaip prekės ženklo produktas, sukurtas tam, kad atlieptų bei išspręstų vartotojo problemą, taip ir SEO strategija yra paremta sprendimais, aktualiais ir neretai unikaliais konkrečiai interneto svetainei.
SEO auditas – įrankis, leidžiantis vienu ypu įvertinti dešimtis aspektų, suteikiančių pranašumą ar kišančių koją interneto svetainės pozicijoms Google dešimtuke. Korekcinės vietos tinklapiuose būna įvairios, nuo smulkių ir nesudėtingai išsprendžiamų savarankiškai svetainės administratoriaus iki itin svarbių ir net kompleksiškų, kurioms ypatingai svarbios profesionalios SEO paslaugos bei SEO specialisto ar net programuotojų pagalba.
SEO auditas e-komercijos arba paslaugų verslo interneto svetainei
SEO auditas – tai išsami interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės analizė, apimanti daugiau nei 20 skirtingų vertinimo kriterijų. Audito ataskaitos apimtis – 50 lapų. Juose – išsami, iliustruota tinklapio analizė su pavyzdžiais ir paaiškinimais, kuo vertinimo punktas svarbus ir kokią įtaką jis turi srauto pritraukimui, interneto svetainės pozicijai Google TOP ir gerajai vartotojo patirčiai (UX), lemiančiai pardavimų %. Kai kurios dalys iškart lydimos metodinių žinių, kaip savarankiškai pagerinti pastebėtą trūkumą.
SEO auditas suteikia galimybę įsivertinti, ar svetainei reikalingas vidinis SEO, numatyti prioritetinius darbus, būsimą SEO projekto apimtį ir konkretaus tinklapio vidinio SEO optimizacijos kainą. Audito ataskaita pateikiama su iliustracijomis, situacijos pavyzdžiais ir aiškinamąja dalimi, kad būtų aiški ir suprantama visiems, net ir visai neturintiems supratimo apie SEO.

SEO auditas
Iš ko susideda ataskaita?
SEO auditas
Iš ko susideda ataskaita?
BE PVM: 250 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Vienakalbė svetainė;
BE PVM: 320 Eur
Audito ataskaitos kalba: EN
Svetainės kalbų skaičius: Vienakalbė svetainė;
BE PVM: 425 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Dviejų kalbų svetainė
BE PVM: 495 Eur
Audito ataskaitos kalba: EN
Svetainės kalbų skaičius: Dviejų kalbų svetainė
BE PVM: 550 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Trijų kalbų svetainė
BE PVM: 620 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Trijų kalbų svetainė
50 puslapių pdf dokumentas, kuriame:
– išsami tinklapio analizė su nuotraukomis, pavyzdžiais ir paaiškinimais, kuo vertinamas kriterijus svarbus ir kokią įtaką tai turi vartotojų srauto pritraukimui, interneto svetainės pozicijai Google TOP 10 ir gerajai vartotojo patirčiai (UX), lemiančiai pardavimų %;
– vertinama per 20 skirtingų vertinimo kriterijų, apimančių SEO ir gerosios vartotojo patirties sritis, tokias kaip:
– tinklapio domeno reitingas ir Google įvaizdis;
– esamas organinis pasiekiamumas (esamas lankytojų kiekis iš Google);
– konkurentų TOP 10 organinėje paieškoje;
– esama naudingų ir žalingų įeinančių (backlinks) ir išeinančių nuorodų situacija;
– svetainės struktūros analizė (geroji SEO ir vartotojo patirtis);
– svetainės tekstinio turinio analizė (geroji SEO ir vartotojo patirtis);
– trečiųjų šalių sekimo kodai srauto ir jų veiksmų svetainėje sekimui, lankomiausių ir atmetamų puslapių identifikavimui, šaltinių, iš kur ir kokiais raktiniais žodžiais vedini ateina vartotojai bei šių duomenų panaudojimui efektyvioms reklamoms internete;
– saugumo parametrai svetainėje;
– tinklapio užkrovimo greitis ir susiję korekciniai veiksmai;
– tinklapio atvaizdavimas skirtingų formatų įrenginiuose;
– svetainės medis, URL nuorodų struktūra;
– svetainės iliustracijų analizė ir kt.
– kai kurių vertinimo punktų rekomendacijas lydi metodinės žinios, suteikiančios galimybę savarankiškai pagerinti tinklapio situaciją;
– vidinė SEO optimizacija: sąmata projektui
Per 14 d. nuo ataskaitos pateikimo datos suteikiama galimybė rezervuoti 30 minučių skambutį nemokamai klausimų-atsakymų sesijai.
Svetainės administratorius šios ataskaitos pagalba gali atlikti iki 50% rekomenduojamų pagerinimų savarankiškai.
SEO auditas atliekamas per 10 d.d. nuo įsigijimo datos.
Užsakymo metu komentare nurodykite interneto svetainės, kuriai norite atlikti auditą, adresą (www.jususvetainespavadinimas.lt) ir šalį, į kurios rinką orientuotas tinklapis (pavyzdžiui, svetainė anglų kalba, orientuota į JAV ar Didžiąją Britaniją, o gal kitą šalį).
Jeigu audituojamos kelios svetainės kalbos versijos, būtina nurodyti prioritetinę šalį kiekvienai kalbai.
Pasitikrinkite, ar nurodėte teisingą el. pašto adresą. Juo bus siunčiama audito ataskaita.
Jeigu interneto svetainė daugiakalbė, tačiau auditą norite atlikti ne visų kalbų versijoms, užsakymo metu komentare nurodykite, kurios kalbos svetainės versiją vertinti.
Sąskaita-faktūra už paslaugas išrašoma ir atsiunčiama nurodytu el. paštu per 10 d. d. po paslaugos įsigijimo.
– išsami tinklapio analizė su nuotraukomis, pavyzdžiais ir paaiškinimais, kuo vertinamas kriterijus svarbus ir kokią įtaką tai turi vartotojų srauto pritraukimui, interneto svetainės pozicijai Google TOP 10 ir gerajai vartotojo patirčiai (UX), lemiančiai pardavimų %;
– vertinama per 20 skirtingų vertinimo kriterijų, apimančių SEO ir gerosios vartotojo patirties sritis, tokias kaip:
– tinklapio domeno reitingas ir Google įvaizdis;
– esamas organinis pasiekiamumas (esamas lankytojų kiekis iš Google);
– konkurentų TOP 10 organinėje paieškoje;
– esama naudingų ir žalingų įeinančių (backlinks) ir išeinančių nuorodų situacija;
– svetainės struktūros analizė (geroji SEO ir vartotojo patirtis);
– svetainės tekstinio turinio analizė (geroji SEO ir vartotojo patirtis);
– trečiųjų šalių sekimo kodai srauto ir jų veiksmų svetainėje sekimui, lankomiausių ir atmetamų puslapių identifikavimui, šaltinių, iš kur ir kokiais raktiniais žodžiais vedini ateina vartotojai bei šių duomenų panaudojimui efektyvioms reklamoms internete;
– saugumo parametrai svetainėje;
– tinklapio užkrovimo greitis ir susiję korekciniai veiksmai;
– tinklapio atvaizdavimas skirtingų formatų įrenginiuose;
– svetainės medis, URL nuorodų struktūra;
– svetainės iliustracijų analizė ir kt.
– kai kurių vertinimo punktų rekomendacijas lydi metodinės žinios, suteikiančios galimybę savarankiškai pagerinti tinklapio situaciją;
– vidinė SEO optimizacija: sąmata projektui
Per 14 d. nuo ataskaitos pateikimo datos suteikiama galimybė rezervuoti 30 minučių skambutį nemokamai klausimų-atsakymų sesijai.
Svetainės administratorius šios ataskaitos pagalba gali atlikti iki 50% rekomenduojamų pagerinimų savarankiškai.
SEO auditas atliekamas per 10 d.d. nuo įsigijimo datos.
BE PVM: 250 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Vienakalbė svetainė;
BE PVM: 320 Eur
Audito ataskaitos kalba: EN
Svetainės kalbų skaičius: Vienakalbė svetainė;
BE PVM: 425 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Dviejų kalbų svetainė
BE PVM: 495 Eur
Audito ataskaitos kalba: EN
Svetainės kalbų skaičius: Dviejų kalbų svetainė
BE PVM: 550 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Trijų kalbų svetainė
BE PVM: 620 Eur
Audito ataskaitos kalba: LT
Svetainės kalbų skaičius: Trijų kalbų svetainė
Užsakymo metu komentare nurodykite interneto svetainės, kuriai norite atlikti auditą, adresą (www.jususvetainespavadinimas.lt) ir šalį, į kurios rinką orientuotas tinklapis (pavyzdžiui, svetainė anglų kalba, orientuota į JAV ar Didžiąją Britaniją, o gal kitą šalį).
Jeigu audituojamos kelios svetainės kalbos versijos, būtina nurodyti prioritetinę šalį kiekvienai kalbai.
Pasitikrinkite, ar nurodėte teisingą el. pašto adresą. Juo bus siunčiama audito ataskaita.
Jeigu interneto svetainė daugiakalbė, tačiau auditą norite atlikti ne visų kalbų versijoms, užsakymo metu komentare nurodykite, kurios kalbos svetainės versiją vertinti.
Sąskaita-faktūra už paslaugas išrašoma ir atsiunčiama nurodytu el. paštu per 10 d. d. po paslaugos įsigijimo.
MUMIS PASITIKI








































Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!

Turite klausimų apie Healthcare & Beauty marketingą?
Nemokama 15 min. konsultacija
Galimybė sužinoti, kas Jūsų grožio, estetikos ar sveikatingumo verslui padės pritraukti daugiau klientų, auginti pardavimus ir sustiprinti įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Gaukite vertingų rinkodaros eksperto patarimų ir išgirskite atsakymus į kylančius klausimus apie skaitmeninę rinkodarą!
All wishes where filled as the Communication with Joana, Patricija and Irmina was perfekt.
They designed the website to perfection, the texts are very professionally written and our content is protected through copyright.
A very big Thank you from Germany!
Didelė rekomendacija!
Ačiū, Joana, už profesionalią konsultaciją, dar pasimatysime 🙂
Joanos mokymai apie socialinių tinklų strategijos kūrimą, įrašų pateikimą, pritaikymą ir potencialių klientų pritraukimą padėjo sudėlioti konkrečius žingsnius kaip judėti toliau, kad pasiekti norimų rezultatų. Mokymų laikas neprailgo, Joana profesionaliai įsigilino į analizuojamus prekės ženklus, pateikė tikslingas kryptis kokia linkme judėti toliau, kompetetingai atsakė į visus klausimus ir juos išplėtojo. Iš mokymų išėjau su pilnu bagažu ne tik žinių bei realių žingsnių ką toliau daryti, tačiau ir namų darbais, kurių dėka konkrečiai bus išspręstos dabarties ir numatomos ateities perspektyvos, norint kiekvieną komunikacijos žinutę perteikti išnaudojant visas galimybe didinti žinomumą. Profesionalu, patikima , vertinga! #mokymai #asteri #socialiniaitinklai
Puiki komunikacija, profesionalumas, atidumas detalėms, kokybė!
Džiaugiuosi pasirinkusi Tave, Joana! Tik geriausios rekomendacijos!