Heatmap analizė – UX auditas – paslauga, aktuali kiekvienam verslui, turinčiam interneto svetainę ir siekiančiam užtikrinti geriausią vartotojų patirtį joje. Norėtumėte sužinoti priežastis, kodėl apsilankymai nevirsta konversijomis, svarbiausi tinklapio puslapiai nesulaukia pakankamai dėmesio, o vartotojo kelionė svetainėje atrodo priešingai nei norėtumėte? UX auditas – atsakymai į šiuos klausimus ir sužinoti, kaip interneto svetainės trūkumus paversti privalumais.
Kodėl interneto svetainei reikia UX audito?
- Heatmap analizė ir UX auditas identifikuoja problemas, kurios trukdo vartotojams efektyviai ir patogiai naudotis interneto svetaine. Nepatogus ar dėmesį kitur nei reikėtų nukreipiantis UX dizainas, svetainės meniu trūkumai, netinkama CTA mygtuko pozicija – audito dėka išsprendžiami minėtieji trūkumai ir sukuriama paprastesnė, intuityvi interneto svetainė bei jos struktūra. Šiais pokyčiais užtikrinama pozityvi vartotojo patirtis.
- UX auditas užtikrina, kad kelias nuo pirmosios pažinties iki paskutinio, verslui svarbiausio veiksmo (pvz., įsigyti prekę, tapti naujienlaiškio prenumeratoriumi ar susisiekti), būtų kuo trumpesnis ir sklandesnis. Rezultatas – sumažėjęs nekantrių ar pasimetusių vartotojų skaičius ir didėjančios konversijos.
- Svetainės prieinamumas skirtinguose įrenginiuose – ypač svarbus aspektas, kurio dėka ne tik patrauksite, bet ir išlaikysite kiekvieno potencialaus kliento dėmesį nepaisant to, ar jis naršo kompiuteryje, ar telefone, naudoja Google Chrome, Safari ar Opera naršyklę. Juk būtų gaila, jei kažkas apsipirktų kitur tik dėl to, kad konkurento svetainė geriau pritaikyta vartotojo ekranui, ar ne?
- SEO paslaugos – sritis, į kurią pastangas jau dedate, tačiau norisi efektyvesnių rezultatų ir dar aukštesnių pozicijų Google TOP dešimtuke? UX ir SEO – vienas nuo kito neatsiejami elementai, be kurių neturėtų apsieiti nė vieno verslo rinkodaros strategija. Kai vartotojo patirtis geresnė, atmetimo rodiklis mažėja, o laikas, praleistas svetainėje, auga. Tai – skaičiai, kurie ypač svarbūs paieškos varikliams.
Kokie aspektai analizuojami UX audite?
- Meniu juosta
- Pradinio puslapio dizaino aiškumas ir interaktyvumas.
- Atsižvelgiant į pasirinkto paketo apimtį, šie aspektai gali būti analizuojami ir kituose svetainės puslapiuose (pvz., prekių kategorijos, prekės kortelė, pirkinių krepšelis, apmokėjimo etapas).
- Pagrindinio puslapio heatmap (karštųjų taškų žemėlapio) analizė.
- Atsižvelgiant į pasirinkto paketo apimtį, gali būti analizuojami ir kitų puslapių karštųjų taškų žemėlapiai.
- Analitinių įrankių duomenų analizė.
- Atsižvelgiant į pasirinkto paketo apimtį, gali būti atliekama ir konkurentų analizė.
UX auditas: paslaugų paketai
Svarbi informacija
- Heatmap analizė, UX auditas sudarytas iš šių darbų: heatmap stebėjimo įrankio įdiegimas, rezultatų stebėjimas ir ataskaitos (UX audito) parengimas. Svarbu: reikalingas interneto svetainės administratoriaus įsitraukimas patalpinant duotą kodą į nurodytą interneto svetainės direkciją. Esant poreikiui patalpinti kodą tinklapyje už jus, paslaugai taikomas valandinis tarifas.
- Įdiegus įrankį, vartotojų elgsena jūsų svetainėje stebima pagal pasirinktame plane numatytą laikotarpį. UX auditas parengiamas per 10 darbo dienų pasibaigus interneto svetainės stebėjimo laikotarpiui.